Pokalfinale

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Pokalfinale

Indlæg af Klaus » 15. apr 2014, 12:18

Jeg er inkarneret jyde, med meget sporadiske besøg på egen hånd i hovedstaden. Nu nærmer pokalfinalen sig. Og af tidsmæssige grunde har knægten (15 år) og jeg overvejet at flyve til København og snuppe en overnatning et eller andet sted. Jeg har tidligere altid været med busserne til pokalfinalerne, så jeg kender meget lidt til geografien i København.

Hvordan kommer man fra Rådhuspladsen til Parken og ikke mindst retur efter kampen på den letteste måde.

Er der i øvrigt forhold, man skal være opmærksom på som "gæstende" fans efter en "vunden" pokalfinale, værtshuse man helst skal lade være med at gå forbi o.s.v...

Venligst

Klaus

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Pokalfinale

Indlæg af MrBangDK » 15. apr 2014, 12:40

Klaus skrev:Jeg er inkarneret jyde, med meget sporadiske besøg på egen hånd i hovedstaden. Nu nærmer pokalfinalen sig. Og af tidsmæssige grunde har knægten (15 år) og jeg overvejet at flyve til København og snuppe en overnatning et eller andet sted. Jeg har tidligere altid været med busserne til pokalfinalerne, så jeg kender meget lidt til geografien i København.

Hvordan kommer man fra Rådhuspladsen til Parken og ikke mindst retur efter kampen på den letteste måde.

Er der i øvrigt forhold, man skal være opmærksom på som "gæstende" fans efter en "vunden" pokalfinale, værtshuse man helst skal lade være med at gå forbi o.s.v...

Venligst

Klaus
Hej Klaus,

Det letteste fra Rådhuspladsen er at gå til enten Hovedbanen eller Vesterport og så tage et tog til Østerport. Herfra bus nr. 1A. Stå af ved Gustav Adolfs Gade og gå via Stafetten/Østerbro Stadion til Parken.

Der er vist også en bus der kører fra Rådhuspladsen direkte til Parken, men der vil formentligt være rigtigt mange der skal med den. Retur vil være samme rute. Enten bus eller gåben til Østerport og så videre med s-tog til Vesterport.

Du skal nok ikke gå på "Lions & Barrels" ved Parken efter kampen :) Ellers tror jeg ikke du skal være nervøs. Der kan være nogle klaphatte der lige skal markere sig med tilråb, men sådan er det altid. Det plejer at være ret fredeligt, og der er nok også massivt med politi til stede, så ingen grund til bekymring.

Hilsen
Bang
Ska' vi hak'?

Besvar