Faraos Cigarer

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1448
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Faraos Cigarer

Indlæg af Stegosaurus » 27. mar 2023, 19:09

Er der nogen, der skal forbi Faraos Cigarer i CPH i den nærmeste fremtid og gider købe en håndfuld af de dér små plastic-"diamanter" med til mig? De fungerer fremragende som "belønning" til vores dreng når han løser "svære" opgaver som at sætte sin tallerken i opvaskeren eller vaske hænder efter toiletbesøg.

Brugeravatar
KongGulerod
Superliga
Superliga
Indlæg: 594
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Faraos Cigarer

Indlæg af KongGulerod » 28. mar 2023, 08:27

Stegosaurus skrev:
27. mar 2023, 19:09
Er der nogen, der skal forbi Faraos Cigarer i CPH i den nærmeste fremtid og gider købe en håndfuld af de dér små plastic-"diamanter" med til mig? De fungerer fremragende som "belønning" til vores dreng når han løser "svære" opgaver som at sætte sin tallerken i opvaskeren eller vaske hænder efter toiletbesøg.
Til info, findes der også en Faraos Cigarer i Aarhus.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Faraos Cigarer

Indlæg af jonas386 » 28. mar 2023, 08:40

https://www.faraos.dk/?gclid=CjwKCAjw_Y ... RYQAvD_BwE

Og de har en webshop. Jeg ved ikke præcis hvilke diamanter der menes, men mon ikke man kan få dem til at sende dem, hvis man ringer og spørger pænt?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Krushave
1. div
1. div
Indlæg: 304
Tilmeldt: 7. aug 2005, 19:42
Geografisk sted: Nørresundby

Re: Faraos Cigarer

Indlæg af Krushave » 28. mar 2023, 17:54

Har du alternativt forsøgt ved Spilforsyningen ved Tyren. De gør sig (godt nok i mindre omfang) i mange af de samme produkter.

Sendt fra min SM-G998B med Tapatalk


Stegosaurus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1448
Tilmeldt: 3. sep 2020, 14:07

Re: Faraos Cigarer

Indlæg af Stegosaurus » 28. mar 2023, 18:57

Krushave skrev:
28. mar 2023, 17:54
Har du alternativt forsøgt ved Spilforsyningen ved Tyren. De gør sig (godt nok i mindre omfang) i mange af de samme produkter.

Sendt fra min SM-G998B med Tapatalk
Spilforsyningen oppe ved Tyren er en klasse-butik (+webshop), men lige akkurat mine små, elskede plasticdiamanter har de ikke. Nå, jeg blev nu primært også bare træt af at glo på en tråd, hvor seneste indlæg var 4 år gammelt :-)

Besvar