ASC København søger folk til diverse udvalg

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

ASC København søger folk til diverse udvalg

Indlæg af ThomasKallehave » 20. feb 2008, 10:56

Hej allesammen.

Som i forhåbentlig efterhånden er klar over er der kommet ny bestyrelse i ASC København. En bestyrelse som er indstillet på at gøre et stort stykke arbejde, men der er mange opgaver, som skal løftes og her har du muligheden for at give en hjælpende hånd - naturligvis i tæt samarbejde med bestyrelsen. Vi skal bruge folk til følgende udvalg:

Busudvalg - Busudvalget vil få som opgave at arrangere ture til de kampe som AaB spiller i og omkring København. Opgaverne vil bestå i at bestille bus, følge op på hvem der har meldt sig til, at reglerne bliver fulgt på turen, etc, etc.

Rekrutteringsudvalg - Rekrutteringsudvalget vil få som opgave at udarbejde flyers og andet materiale, som skal deles ud til AaB's kampe på Sjælland.

TIFOudvalg - Siger vel næsten sig selv. Et udvalg med frie rammer!

Ønsker du at deltage i ovenstående arbejde må du meget gerne henvende dig til Thomas Kallehave på tkallehave@gmail.com, så vi kan tage et møde om arbejdesopgaver og visioner!

Med venlig hilsen
Bestyrelsen ASC København

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 20. dec 2005, 20:26
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Re: ASC København søger folk til diverse udvalg

Indlæg af Nakken » 27. feb 2008, 15:15

Synes jeg husker en vis Møller Lee med en med en meget stor mund omkring netop Tifo'er i KBH...

Well, do you walk the walk?
Altid AaB!

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: ASC København søger folk til diverse udvalg

Indlæg af ThomasKallehave » 27. feb 2008, 16:00

Nakken skrev:Synes jeg husker en vis Møller Lee med en med en meget stor mund omkring netop Tifo'er i KBH...

Well, do you walk the walk?
Det er sgu lige meget om han kan gå. Bare han kan svinge en pensel! :) Jeg kan også godt huske det! Sååhhhhh Musse???????

raslee
2. div
2. div
Indlæg: 115
Tilmeldt: 25. jul 2005, 18:27
Geografisk sted: København

Re: ASC København søger folk til diverse udvalg

Indlæg af raslee » 28. feb 2008, 12:37

Hey hov.. Nu er alle mine tidligere tiltag til Tifo'er jo blevet kasseret flere gange på stormfulde Tifomøder på vores allesammens nu afdøde Café Carla! Ja, det endte sgu da med en stor fed kniv i ryggen på Musse, og det der umådeligt grimme "AaB Café Carla" banner blev produceret en mørk nat uden mit samtykke, for helvede Marlle!

Men jeg er frisk på et værksted, og har mit iforvejen overfyldte hovede fyldt med fine ideer. Burde lave et til kampen mod BØF. Måske noget med et kæmpe et hvor Theodor og Buller i fællesskab smider Toasten og Den Hvide Hund ud af egen hule. (jamen, det er det sgu da, hvad helvede skal de ellers forestille?!!). Eller et hvor Califf drukner Cigarmanden i en fadøl, er sgu ikke meget for ham Cigar fætteren..

jojo...
raslee

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: ASC København søger folk til diverse udvalg

Indlæg af ThomasKallehave » 28. feb 2008, 13:10

raslee skrev:Hey hov.. Nu er alle mine tidligere tiltag til Tifo'er jo blevet kasseret flere gange på stormfulde Tifomøder på vores allesammens nu afdøde Café Carla! Ja, det endte sgu da med en stor fed kniv i ryggen på Musse, og det der umådeligt grimme "AaB Café Carla" banner blev produceret en mørk nat uden mit samtykke, for helvede Marlle!

Men jeg er frisk på et værksted, og har mit iforvejen overfyldte hovede fyldt med fine ideer. Burde lave et til kampen mod BØF. Måske noget med et kæmpe et hvor Theodor og Buller i fællesskab smider Toasten og Den Hvide Hund ud af egen hule. (jamen, det er det sgu da, hvad helvede skal de ellers forestille?!!). Eller et hvor Califf drukner Cigarmanden i en fadøl, er sgu ikke meget for ham Cigar fætteren..

jojo...
FANTASTISK! Du klør bare på. Vi skal nok betaler for materialer. Husk at få en kvittering!

Thomas

raslee
2. div
2. div
Indlæg: 115
Tilmeldt: 25. jul 2005, 18:27
Geografisk sted: København

Re: ASC København søger folk til diverse udvalg

Indlæg af raslee » 28. feb 2008, 14:29

Haha! Jeg er igang, lur mig om ikke der er et kæmpe et med i Odense! Hvis det kan være i bussen..!
raslee

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: ASC København søger folk til diverse udvalg

Indlæg af ThomasKallehave » 28. feb 2008, 16:03

raslee skrev:Haha! Jeg er igang, lur mig om ikke der er et kæmpe et med i Odense! Hvis det kan være i bussen..!
"Hmmmm, sikke et stort banner du har der, Musse!?! Hvad kan det?"

Tror godt lige vi kan finde en plads til det!

Super initiativ!

Thomas

raslee
2. div
2. div
Indlæg: 115
Tilmeldt: 25. jul 2005, 18:27
Geografisk sted: København

Re: ASC København søger folk til diverse udvalg

Indlæg af raslee » 28. feb 2008, 16:31

Det kan pustes op..!
raslee

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 21. jun 2005, 10:59
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: ASC København søger folk til diverse udvalg

Indlæg af Kasper Møller » 2. mar 2008, 01:11

raslee skrev:Det kan pustes op..!
I er fandme ikke rigtig kloge. Københavnere!! tsktsk... :cool:

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 20. dec 2005, 20:26
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Re: ASC København søger folk til diverse udvalg

Indlæg af Nakken » 3. mar 2008, 14:32

Kasper Møller skrev:
raslee skrev:Det kan pustes op..!
I er fandme ikke rigtig kloge. Københavnere!! tsktsk... :cool:
Det var dog den værste provokation længe :|

Anyway, så kunne det faktisk oprigtigt talt være spændende hvis Mølleren (altså raslee) kunne snøvle sig sammen til et tifo initiativ måske allerede til Odense-turen. Da undertegnet var en af penselholderne af det sagnomspundne "Super AaB - Cafe Carla" banner kunne jeg måske overtales til at hjælpe...
Altid AaB!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: ASC København søger folk til diverse udvalg

Indlæg af Gerrard » 5. mar 2008, 13:34

Nakken skrev:
Kasper Møller skrev:
raslee skrev:Det kan pustes op..!
I er fandme ikke rigtig kloge. Københavnere!! tsktsk... :cool:
Det var dog den værste provokation længe :|

Anyway, så kunne det faktisk oprigtigt talt være spændende hvis Mølleren (altså raslee) kunne snøvle sig sammen til et tifo initiativ måske allerede til Odense-turen. Da undertegnet var en af penselholderne af det sagnomspundne "Super AaB - Cafe Carla" banner kunne jeg måske overtales til at hjælpe...
Hansen melder klar til noget maling! Måske Metal'n Roll også kunne overtales - Sonni er jo maler, omend det nok ikke er samme boldgade som Van Gogh.

I øvrigt, Musse - er det Trolle du tager med og puster op?
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Moerum
Miniput
Miniput
Indlæg: 4
Tilmeldt: 27. feb 2008, 17:18
Geografisk sted: Den gyldne trekant

Re: ASC København søger folk til diverse udvalg

Indlæg af Moerum » 7. mar 2008, 21:45

Jeg husker, at Hansen og jeg engang lavede et "dølle" banner til en Næstved-Hjørring kamp på Næstved stadion. Så hvis vi kan finde den kreativitet frem igen, er jeg helt sikkert også klar på noget tifo sjov !

Besvar