Hvor stammer i københavnere fra?

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Hvor stammer i københavnere fra?

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 28. mar 2008, 21:33

Små duksedrenge fra Hasseris skal bare blande sig udenom og lave deres handelsskole-lektier færdig...

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: Hvor stammer i københavnere fra?

Indlæg af ThomasKallehave » 28. mar 2008, 21:53

Poker-One-Kenobi skrev:Små duksedrenge fra Hasseris skal bare blande sig udenom og lave deres handelsskole-lektier færdig...
Det er da i det mindste 9000!

SuperPolle
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 15. apr 2008, 14:21
Geografisk sted: 2300

Re: Hvor stammer i københavnere fra?

Indlæg af SuperPolle » 17. apr 2008, 12:00

Født i 8000 (8464).
Opvokset i 9310.
Læst i 8000.
Boet i Hovedstaden (2200, 1973 og nu 2300) siden 2000.
Bor nu i 2300 - og elsker det!

Men holder da fast i Super AaB - hvordan kan man andet?

Nicolai
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 18
Tilmeldt: 16. apr 2008, 10:06

Re: Hvor stammer i københavnere fra?

Indlæg af Nicolai » 17. apr 2008, 15:05

Jeg er så endnu en "ægte københavner" :D

Har en teori om at det er skæbnen der har besluttet at jeg skulle være AaB fan. Jeg var 8 år og ville ikke holde med FCK eller brøndby for det gjorde alle andre. Dengang kendte jeg ikke styrkeforholdne klubberne imellem og som ung knægt ville jeg gerne holde med det bedste hold sÅ jeg slog op på tekst tv og der stod at AaB førte liga´en :cool: Siden har det så holdt ved og idag kunne jeg ikke forestille mig andre hold :aabfan:

Lindvang

Re: Hvor stammer i københavnere fra?

Indlæg af Lindvang » 17. apr 2008, 22:07

Poker-One-Kenobi skrev:Små duksedrenge fra Hasseris skal bare blande sig udenom og lave deres handelsskole-lektier færdig...
Vi er sgu nogle Hasseris-drenge, der ikke gik på handelsskole... Katedralen, du ;)

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvor stammer i københavnere fra?

Indlæg af MrBangDK » 17. apr 2008, 22:40

Lindvang skrev:Vi er sgu nogle Hasseris-drenge, der ikke gik på handelsskole... Katedralen, du ;)
Nemlig - Hasseris gym her... med rødder tilbage på Gl. Hasseris Skole.. husker stadig skoleinspektør Bechmann... det var den gang børn havde respekt for autoriteter. Når han skulle irettesætte elever, gav han dem et gok i nødden med sin store klamme jadering - det må have gjort så ondt :D

Nå, tilbage til arbejdet.. fedt at arbejde i en nordisk organisation, når de Norske kollegaer ikke har fri i morgen, og de har sat deadline på et projekt.. pik og patter!!! :thumbsdown:
Ska' vi hak'?

Lindvang

Re: Hvor stammer i københavnere fra?

Indlæg af Lindvang » 17. apr 2008, 23:45

MrBangDK skrev:Nemlig - Hasseris gym her... med rødder tilbage på Gl. Hasseris Skole.. husker stadig skoleinspektør Bechmann... det var den gang børn havde respekt for autoriteter. Når han skulle irettesætte elever, gav han dem et gok i nødden med sin store klamme jadering - det må have gjort så ondt :D
Må have??? Dengse... ;)

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Hvor stammer i københavnere fra?

Indlæg af Gerrard » 18. apr 2008, 09:32

Lindvang skrev:
MrBangDK skrev:Nemlig - Hasseris gym her... med rødder tilbage på Gl. Hasseris Skole.. husker stadig skoleinspektør Bechmann... det var den gang børn havde respekt for autoriteter. Når han skulle irettesætte elever, gav han dem et gok i nødden med sin store klamme jadering - det må have gjort så ondt :D
Må have??? Dengse... ;)
Under besættelsen var Bang blevet likvideret - evt med Flammen som bøddel. Det kan jo næsten udledes af ovennævnte at Bang var stikker. Alle der undgik straffe i skolen, har været lærerens kæledække :-)
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvor stammer i københavnere fra?

Indlæg af MrBangDK » 18. apr 2008, 09:41

Gerrard skrev:Under besættelsen var Bang blevet likvideret - evt med Flammen som bøddel. Det kan jo næsten udledes af ovennævnte at Bang var stikker. Alle der undgik straffe i skolen, har været lærerens kæledække
Nej nej... sådan fungerede det ikke... Bechmann er vist hvad man kan kalde en vaskeægte tyran. Han var så led og monster sur at se på, at der virkelig ikke var nogen der turde lægge sig ud med ham. Jo, forresten, der var den ene gang, da Brian "McFeast" havde sprunget en rørbombe på sportspladsen. Pedellen havde set ham, og han blev antast af pedellen og Bechmann på gangen. Han nægtede sin uskyld og sluttede af med at sige direkte til inspektøren "Gu' er det røv mig - skal vi vædde på at det ikke var mig?" - alt imens han stak sine fede fingre frem - han fik et gok i nødden for det væddemål :@ McFeast var i øvrigt blevet overflyttet fra Vesterkæret, så han var ikke lige vant til "systemet" :P
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Hvor stammer i københavnere fra?

Indlæg af tegner » 18. apr 2008, 11:07

og sådan een, havde vi også på Tornhøjskolen, hans ring var dog lavet af guld

han hedder forresten,... Henning Munk Jensen.....
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Lindvang

Re: Hvor stammer i københavnere fra?

Indlæg af Lindvang » 18. apr 2008, 13:28

tegner skrev:og sådan een, havde vi også på Tornhøjskolen, hans ring var dog lavet af guld

han hedder forresten,... Henning Munk Jensen.....
Hans datter gik jeg satme i klasse med! De boede i Skelager'n...

Næh, du, inspektør Bahn på Stolpen!!! Der kunne spyttet satme flyve... Fy for den da, han var bitter og rasende!

Jeg vil have den slags skoleinspektører tilbage i den danske folkeskole!!!

Lindvang

Re: Hvor stammer i københavnere fra?

Indlæg af Lindvang » 18. apr 2008, 13:28

Gerrard skrev:
Lindvang skrev:
MrBangDK skrev:Nemlig - Hasseris gym her... med rødder tilbage på Gl. Hasseris Skole.. husker stadig skoleinspektør Bechmann... det var den gang børn havde respekt for autoriteter. Når han skulle irettesætte elever, gav han dem et gok i nødden med sin store klamme jadering - det må have gjort så ondt :D
Må have??? Dengse... ;)
Under besættelsen var Bang blevet likvideret - evt med Flammen som bøddel. Det kan jo næsten udledes af ovennævnte at Bang var stikker. Alle der undgik straffe i skolen, har været lærerens kæledække :-)
Bang, iført æble, sideskilning og ikke-krøllede kladdehæfter!

Kragbak
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 95
Tilmeldt: 28. jan 2008, 17:24
Geografisk sted: København

Re: Hvor stammer i københavnere fra?

Indlæg af Kragbak » 19. apr 2008, 12:17

Undskyld jeg afbryder ;)

Jeg ville bare fortælle hvor jeg stammer fra. Jeg er født i Nibe men boede i Gug som lille, herefter flyttede vi til Hammerbakker, hvor jeg sådanset boede indtil jeg flyttede hjemmefra, så blev adressen Vestbjerg. Da jeg så valgte at tage en uddannelse i forsvaret måtte man jo en tur til hovedstaden. Jeg har mange gange været på stadion i mine unge år men aldrig som supporter eller noget. Men nu hvor man er kommet væk fra Aalborg rykker rødderne sgu i en så derfor er jeg faktisk blevet mere AaB´er efter dette. :cool:
SUPER AaB og VOLVO styrer

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 967
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: Hvor stammer i københavnere fra?

Indlæg af Rams » 25. apr 2008, 18:39

9000 Kærby, med svage minder fra Hasseris gym, hvilket også er grunden til at jeg hænger ud på Utopia med den skaldede hævner fra Jeppevej.
In verbis simus faciles

Magnussen
1. div
1. div
Indlæg: 409
Tilmeldt: 9. apr 2008, 11:31
Geografisk sted: Kbh

Re: Hvor stammer i københavnere fra?

Indlæg af Magnussen » 25. apr 2008, 21:54

9530 Støvring, har været et smut omkring Århus for at studere før jeg endte i Valby for godt 2 år siden.

Besvar