BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af ThomasKallehave » 17. mar 2008, 12:59

Bus til Brøndby-AaB

Vi følger op på succesen fra turen til Odense og arrangerer tur fra Café Utopia til Brøndby stadion og retur.

Vi kører fra Café Utopia kl. 16.45 præcis og kører fra stadion præcis 20.30 – bussen venter ikke under nogen omstændigheder.
Vi forventer at være tilbage ved Utopia kl. 21.

Prisen er 130 kr. som skal indbetales på konto 4570571384 (reg. nr. 9236) og være os i hænde senest d. 27/3 kl. 12! I ”Besked til modtager”-feltet skal du skrive BIF+medlemsnummer.

Kan du ikke huske dit medlemsnummer, eller har du ikke fået et nummer i forbindelse med dit nye ASC medlemskab, må du kontakte Thomas på tkallehave@gmail.com eller 2667 5735.

I henhold til ASC’s regler for busture vil turen kun være åben for medlemmer, MEN det vil være muligt at melde sig ind på Utopia inden kampen ved at medbringe 175 kr.

Kontakt Thomas på tkallehave@gmail.com, hvis du ikke er medlem og gerne vil med på turen OG meldes ind i ASC.

Det vil, igen i henhold til ASC’s regler, ikke være tilladt at medbringe alkohol i bussen, men det vil være muligt at købe billige øl og vand i bussen – både ud og hjem!

Til sidst skal der lyde en bøn fra ASC København! Vi vil gerne rekruttere nye medlemmer og gøre alle ASC medlemmer i København opmærksomme på, at de automatisk er medlem af ASC København. Det har vi tænkt os skal ske ved at dele flyers ud på stadion.
Har du lyst til at hjælpe i en halv time, når vi når til stadion, hører vi meget gerne fra dig på ovenstående mail.

Med venlig hilsen

ASC København

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af ThomasKallehave » 17. mar 2008, 12:59

Med bussen til Brøndby
1.Thomas

Don Diavolo
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17. okt 2007, 22:40
Geografisk sted: København V

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Don Diavolo » 17. mar 2008, 15:03

Med bussen til Brøndby
1.Thomas
2.Ulrik
Aalborg BK 1885!

SEMPER FIDELIS!

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Vejern » 17. mar 2008, 19:16

nu skal jeg på ingen måde blande mig i ASC København, som jeg iøvrigt synes, er fremragende at det at kommet op at stå igen, men synes det lyder ret brutalt med 130 kr for en 2x knap 15 km køretur...

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af MrBangDK » 18. mar 2008, 08:29

Tjaaaa... det er muligt, men det er desværre priserne i København! Det er dyrt at "starte op", så selvom vi så kørte til Slagelse, så ville prisen ikke blive meget højere..

En almindelig billet vil koste 40kr. hver vej, og det vil tage ca. 50 minutter.. Her får man så, for 50kr. ekstra, muligheden for at slippe for den offentlige transport, og nyde selskabet med sine AaB buddies!! :aabfan:
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 18. mar 2008, 09:10

Med bussen til Brøndby
1.Thomas
2.Ulrik
3.Morten

Syntes at prisen er meget rimelig, men det hjælper nok osse at bo i københavn, hvor en halv fad koster 40! (Og en 3 værelses koster 3 mill.) Jeg er ihvertfald ikke så meget nordjyde længere at jeg vil bruge 2 timer i offentlig transport for at spare en 50'er.

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af ThomasKallehave » 18. mar 2008, 10:11

Vejern skrev:nu skal jeg på ingen måde blande mig i ASC København, som jeg iøvrigt synes, er fremragende at det at kommet op at stå igen, men synes det lyder ret brutalt med 130 kr for en 2x knap 15 km køretur...
Ja, der skal vel altid være en.
Du skal være meget velkommen til at ringe til Lyngby Turistfart og se om du kan forhandle en bedre pris hjem til os! Du skal også være velkommen til at ringe til Codan Taxa og høre hvad det koster med en stor taxa! Og som andre har nævnt er det ikke voldsomt meget mere dyrt end en tog/busbillet!
Jeg kan oplyse at ASC Københavns fortjeneste er nærmest ikke-eksisterende på denne tur, men at den meget, meget lille fortjeneste, der er jo kun kommer vores medlemmer til gode, når vi senere skal lave andre arrangementer. Og den dag der er som kaster op i bussen og regningen bliver sendt til os er det altså meget rart at vi ikke skal gå tiggergang for at kunne betale den regning!

Thomas

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Vejern » 18. mar 2008, 13:42

ThomasKallehave skrev:
Vejern skrev:nu skal jeg på ingen måde blande mig i ASC København, som jeg iøvrigt synes, er fremragende at det at kommet op at stå igen, men synes det lyder ret brutalt med 130 kr for en 2x knap 15 km køretur...
Ja, der skal vel altid være en.
Du skal være meget velkommen til at ringe til Lyngby Turistfart og se om du kan forhandle en bedre pris hjem til os! Du skal også være velkommen til at ringe til Codan Taxa og høre hvad det koster med en stor taxa! Og som andre har nævnt er det ikke voldsomt meget mere dyrt end en tog/busbillet!
Jeg kan oplyse at ASC Københavns fortjeneste er nærmest ikke-eksisterende på denne tur, men at den meget, meget lille fortjeneste, der er jo kun kommer vores medlemmer til gode, når vi senere skal lave andre arrangementer. Og den dag der er som kaster op i bussen og regningen bliver sendt til os er det altså meget rart at vi ikke skal gå tiggergang for at kunne betale den regning!

Thomas

Slap dog lige af.....! I min nordjyske udvidenhed om de Københavnske priser, syntes jeg bare at det lød af meget......!!!
Der er jeg så blevet klogere, og tak for det, men det var altså på ingen måde et angreb eller forsøg på at mistænkeligøre ASC-København, for ikke at have gjort det så billigt som muligt. Er ked af hvis det blev opfatte sådan. Det var IKKE kritik, men ren forundring over, at det kunne være så dyrt overthere!

Mvh Vejern, som er glad for at tingene trods alt er billigere i Aalborg :aabfan:

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 18. mar 2008, 14:01

Det lød heller ikke som et angreb på ASC, det er bare Thomas som ikke har fået sin morgen-Guinness...

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Gerrard » 20. mar 2008, 12:40

Thomas; jeg kommer selv derud direkte fra arbejde. Men er der evt mulighed for at man kan få et lift hjem fra danmarks røvhul?
Allan Kuhn er Liverpool fan!

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af ThomasKallehave » 20. mar 2008, 17:05

Gerrard skrev:Thomas; jeg kommer selv derud direkte fra arbejde. Men er der evt mulighed for at man kan få et lift hjem fra danmarks røvhul?
Hey, det kan naturligvis lade sig gøre i det omfang der er ledige sæder!
Thomas

Brugeravatar
Ronja
Drenge
Drenge
Indlæg: 38
Tilmeldt: 21. maj 2007, 18:28
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Ronja » 24. mar 2008, 04:04

Jeg er virkelig glad for at der nu sker noget i hovedstaden for os AaB fans. Hvor er det dog skønt. Jeg skal helt sikkert være medlem og sender da en mail med det samme. Jeg bor i Albertslund, så tager selv til stadion på søndag da det vil være en omvej at skulle forbi Utopia. Men jeg håber da I er til at finde derude, da jeg gerne vil møde jer andre -og måske også kommer alene.. Så tag lige en rød trøje på så jeg kan kende jer -hehe. Vi ses til en god kamp :)

Venlig hilsen Louise

Børme
1. div
1. div
Indlæg: 286
Tilmeldt: 25. okt 2006, 13:23
Geografisk sted: Kastrup

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Børme » 24. mar 2008, 19:21

Er det med billet inkluderet? Og et andet spørgsmål: nu hvor ASC KBH er kommet op og køre skal man så melde sig til det eller er det ok bare at være medlem ASC? Hvis i forstår mit spørgsmål ret? :)

Har ti billetter til BIF - AaB og ni af de billetter er i overskud, da jeg selv skal bruge en og skal alene afsted. De sidste giver jeg gratis til nogle af dem der også skal med fra Utopia.

Andreas Børme er med i bussen fra Utopia :aabfan:
MIT HJERTE VIL FORBLIVE RØDT OG HVIDT

Dansk Mester: 95 - 99 - 08

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Metal'n Roll » 24. mar 2008, 19:47

Er man medlem af Tjøwenhawner-afdelingen hvis man kun bor derovre 4 dage om ugen???....
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af ThomasKallehave » 24. mar 2008, 20:23

Børme skrev:Er det med billet inkluderet? Og et andet spørgsmål: nu hvor ASC KBH er kommet op og køre skal man så melde sig til det eller er det ok bare at være medlem ASC? Hvis i forstår mit spørgsmål ret? :)

Har ti billetter til BIF - AaB og ni af de billetter er i overskud, da jeg selv skal bruge en og skal alene afsted. De sidste giver jeg gratis til nogle af dem der også skal med fra Utopia.

Andreas Børme er med i bussen fra Utopia :aabfan:
Hej Andreas og alle andre der måtte undres.
1.spørgsmål: Det er IKKE med billet! Vores muligheder for at få gratis/billige billetter er ret begrænsede herovre!
2.spørgsmål: Er du medlem af ASC og har postnummer i København, er du automatisk medlem af ASC København.
Det lyder super med de 9 billetter. Vi kan jo lave noget lodtrækning blandt de fremmødte hvis du synes!

Mvh
Thomas - ASC København

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af ThomasKallehave » 24. mar 2008, 20:25

Metal'n Roll skrev:Er man medlem af Tjøwenhawner-afdelingen hvis man kun bor derovre 4 dage om ugen???....
Hej, som sådan er man jo ikke medlem af ASC København, men er man ASC medlem kan man naturligvis altid deltage i vores arrangementer! Vi er jo ikke en eksklusiv lille loge af eksiljyder og andet godtfolk!

Så kom frisk og glad!

Mvh
Thomas - ASC København

Børme
1. div
1. div
Indlæg: 286
Tilmeldt: 25. okt 2006, 13:23
Geografisk sted: Kastrup

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Børme » 24. mar 2008, 20:34

Jamen det kan vi bare aftale. Hvad tid vil være passende og møde op?
MIT HJERTE VIL FORBLIVE RØDT OG HVIDT

Dansk Mester: 95 - 99 - 08

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af ThomasKallehave » 24. mar 2008, 21:14

Børme skrev:Jamen det kan vi bare aftale. Hvad tid vil være passende og møde op?
Jeg påregner at være der ved 15-tiden! Så kan man lige drikke 2 Guinness! :cheers:

Børme
1. div
1. div
Indlæg: 286
Tilmeldt: 25. okt 2006, 13:23
Geografisk sted: Kastrup

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af Børme » 24. mar 2008, 21:20

Det er en deal :thumbsup:
MIT HJERTE VIL FORBLIVE RØDT OG HVIDT

Dansk Mester: 95 - 99 - 08

otto the great
Drenge
Drenge
Indlæg: 46
Tilmeldt: 24. okt 2006, 23:50
Geografisk sted: Hjørring

Re: BIF-AaB bustur + "Hvem skal med bussen?"

Indlæg af otto the great » 25. mar 2008, 20:14

Jeg kommer helt sikkert. Det bliver jo en storsejr.
otto

Besvar