AaB-Den Gule Farce

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Lindvang

AaB-Den Gule Farce

Indlæg af Lindvang » 27. apr 2008, 16:05

når nu en eller anden idiot har flyttet denne kamp i ellevte time, må jeg ty til te fremfor de stærkere sager, jeg havde planlagt, udfra en hel afspadseringsdag mandag.

Hvem er der ellers?

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af BoT » 27. apr 2008, 22:40

Jeg fejler nok en gang fuldstændig eklatant. Skandale med disse hverdagskampe.

Brugeravatar
GregersP
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:30
Geografisk sted: Københavnstrup

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af GregersP » 28. apr 2008, 09:27

BoT skrev:Jeg fejler nok en gang fuldstændig eklatant. Skandale med disse hverdagskampe.
Jeg når nok heller ikke forbi i dag :oops:
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005

Lindvang

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af Lindvang » 28. apr 2008, 09:57

BoT skrev:Jeg fejler nok en gang fuldstændig eklatant. Skandale med disse hverdagskampe.
Aaaah, nu må du satme spænde hjelmen (spidse pennen)! Hvad er det du går og laver???

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af Gerrard » 28. apr 2008, 10:47

Jeg kommer naturligvis. Men sats ej på saft i samme mængde fra min side. Fredag gjorde ondt, takket være Eamon og hans IRA historier.
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Lindvang

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af Lindvang » 28. apr 2008, 10:56

Gerrard skrev:Jeg kommer naturligvis. Men sats ej på saft i samme mængde fra min side. Fredag gjorde ondt, takket være Eamon og hans IRA historier.
Hehe... Hvad den mand ikke kan diske op med er ikke værd at høre!

Og sikke noget pis, vi havde jo aftalt saft til kampen i går, som nu blev flyttet i 11. time til i dag!!!

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af ThomasKallehave » 28. apr 2008, 11:29

Jeg kommer heller ikke, jeg har lige en cykel jeg skal have samlet(og så skal jeg ud og løbe med den bagefter).

Ej, jeg kommer, men også kun fordi det er mig som skal lange øl over disken. Jeg har ikke nogen IRA historier, men jeg har været spejder fra 83-85, så jeg kan en masse historier om Baden-Powell og snobrød! Dem må i gerne høre!

Lindvang

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af Lindvang » 28. apr 2008, 11:46

ThomasKallehave skrev:Jeg kommer heller ikke, jeg har lige en cykel jeg skal have samlet(og så skal jeg ud og løbe med den bagefter).

Ej, jeg kommer, men også kun fordi det er mig som skal lange øl over disken. Jeg har ikke nogen IRA historier, men jeg har været spejder fra 83-85, så jeg kan en masse historier om Baden-Powell og snobrød! Dem må i gerne høre!
Baden-Powell, Bader-Meinhof. Same same... ;)

ThomasKallehave
2. div
2. div
Indlæg: 244
Tilmeldt: 9. aug 2005, 16:50

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af ThomasKallehave » 28. apr 2008, 11:52

Lindvang skrev:
ThomasKallehave skrev:Jeg kommer heller ikke, jeg har lige en cykel jeg skal have samlet(og så skal jeg ud og løbe med den bagefter).

Ej, jeg kommer, men også kun fordi det er mig som skal lange øl over disken. Jeg har ikke nogen IRA historier, men jeg har været spejder fra 83-85, så jeg kan en masse historier om Baden-Powell og snobrød! Dem må i gerne høre!
Baden-Powell, Bader-Meinhof. Same same... ;)
Det minder mig om en vittighed......

Ellers kan jeg også fortælle historier fra Lindvangs gymnasietid hvis det skulle være!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af Gerrard » 28. apr 2008, 12:42

Glimrende - så kan du teame op med Musse. Han har også været spejder. Og han er også begyndt at drikke det samme som dig... Vorherre bevares...
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Lindvang

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af Lindvang » 28. apr 2008, 12:48

ThomasKallehave skrev:
Lindvang skrev:
ThomasKallehave skrev:Jeg kommer heller ikke, jeg har lige en cykel jeg skal have samlet(og så skal jeg ud og løbe med den bagefter).

Ej, jeg kommer, men også kun fordi det er mig som skal lange øl over disken. Jeg har ikke nogen IRA historier, men jeg har været spejder fra 83-85, så jeg kan en masse historier om Baden-Powell og snobrød! Dem må i gerne høre!
Baden-Powell, Bader-Meinhof. Same same... ;)
Det minder mig om en vittighed......

Ellers kan jeg også fortælle historier fra Lindvangs gymnasietid hvis det skulle være!
Hehe, der er sgu ikke meget at fortælle! Flid, fedt og snyd... Billede

Hvad er det mon for en vittighed, i øvrigt?

Lindvang

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af Lindvang » 28. apr 2008, 12:48

Gerrard skrev:Glimrende - så kan du teame op med Musse. Han har også været spejder. Og han er også begyndt at drikke det samme som dig... Vorherre bevares...
Te?

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af Gerrard » 28. apr 2008, 12:58

Lindvang skrev:
Gerrard skrev:Glimrende - så kan du teame op med Musse. Han har også været spejder. Og han er også begyndt at drikke det samme som dig... Vorherre bevares...
Te?
Tykt øl
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Lindvang

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af Lindvang » 28. apr 2008, 13:04

Gerrard skrev:
Lindvang skrev:
Gerrard skrev:Glimrende - så kan du teame op med Musse. Han har også været spejder. Og han er også begyndt at drikke det samme som dig... Vorherre bevares...
Te?
Tykt øl
Også kendt som "morgenmad"....

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af Gerrard » 28. apr 2008, 13:06

Lindvang skrev:
Gerrard skrev:
Tykt øl
Også kendt som "morgenmad"....
Det må være en spejder-thing...
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Lindvang

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af Lindvang » 28. apr 2008, 13:11

Gerrard skrev:
Lindvang skrev:
Gerrard skrev:
Tykt øl
Også kendt som "morgenmad"....
Det må være en spejder-thing...
Tror jeg også det er! Typisk, at man skal være så spejder-selvfed!

Har du i øvrigt føling med "Den Nye Figur"'s tilstedeværelse i dag?

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af Gerrard » 28. apr 2008, 13:20

Lindvang skrev: Tror jeg også det er! Typisk, at man skal være så spejder-selvfed!

Har du i øvrigt føling med "Den Nye Figur"'s tilstedeværelse i dag?
Han holder foredrag udenfor Utopia 18.15. Første punkt er "kvinder hva' vil de egentlig ha'?" og andet og sidste punkt er "Sådan ter man sig til storskærmsbold".

Underholdningsværdien i den nye figur er særdeles høj, hvorfor jeg håber og formoder at han vil være at finde på Eamons kro igen i aften - vinduesflade lægger også altid en god bund.

Flere nye på Utopia nu!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Lindvang

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af Lindvang » 28. apr 2008, 13:22

Gerrard skrev:
Lindvang skrev: Tror jeg også det er! Typisk, at man skal være så spejder-selvfed!

Har du i øvrigt føling med "Den Nye Figur"'s tilstedeværelse i dag?
Han holder foredrag udenfor Utopia 18.15. Første punkt er "kvinder hva' vil de egentlig ha'?" og andet og sidste punkt er "Sådan ter man sig til storskærmsbold".

Underholdningsværdien i den nye figur er særdeles høj, hvorfor jeg håber og formoder at han vil være at finde på Eamons kro igen i aften - vinduesflade lægger også altid en god bund.

Flere nye på Utopia nu!
Haha, jeg glæder mig allerede! Bliver et fremragende foredrag, billetterne flåes væk!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af Gerrard » 28. apr 2008, 13:25

Lindvang skrev:
Gerrard skrev:
Lindvang skrev: Tror jeg også det er! Typisk, at man skal være så spejder-selvfed!

Har du i øvrigt føling med "Den Nye Figur"'s tilstedeværelse i dag?
Han holder foredrag udenfor Utopia 18.15. Første punkt er "kvinder hva' vil de egentlig ha'?" og andet og sidste punkt er "Sådan ter man sig til storskærmsbold".

Underholdningsværdien i den nye figur er særdeles høj, hvorfor jeg håber og formoder at han vil være at finde på Eamons kro igen i aften - vinduesflade lægger også altid en god bund.

Flere nye på Utopia nu!
Haha, jeg glæder mig allerede! Bliver et fremragende foredrag, billetterne flåes væk!
Hehe, nu skal vi bare lige have Musse til at købe en billet... Han hænger i dag... Skal også lige have første målscoretippet fra Mørum.
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Lindvang

Re: AaB-Den Gule Farce

Indlæg af Lindvang » 28. apr 2008, 13:28

Gerrard skrev:
Lindvang skrev:
Gerrard skrev:
Han holder foredrag udenfor Utopia 18.15. Første punkt er "kvinder hva' vil de egentlig ha'?" og andet og sidste punkt er "Sådan ter man sig til storskærmsbold".

Underholdningsværdien i den nye figur er særdeles høj, hvorfor jeg håber og formoder at han vil være at finde på Eamons kro igen i aften - vinduesflade lægger også altid en god bund.

Flere nye på Utopia nu!
Haha, jeg glæder mig allerede! Bliver et fremragende foredrag, billetterne flåes væk!
Hehe, nu skal vi bare lige have Musse til at købe en billet... Han hænger i dag... Skal også lige have første målscoretippet fra Mørum.
Musse hænger jo på forhånd otte ud af ti gange, men dukker jo op alligevel...

Besvar