Viborg-AaB

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Besvar
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Viborg-AaB

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 1. maj 2008, 12:58

Vil på forhånd undskylde eventuelle høreskader, som mine overdrevet nervøse udbrud igennem denne kamp må frembringe. Jeg sover dårligt, arbejder kun sporadisk og skider grønne grise indtil det guld er i hus.

Garderen
1. div
1. div
Indlæg: 364
Tilmeldt: 11. maj 2007, 18:55
Geografisk sted: lorteøen

Re: Viborg-AaB

Indlæg af Garderen » 1. maj 2008, 14:44

Jeg kommer derned, hvis det er det der er trådens hovedformål, og ikke bare kommentarer om sit fæces.

Men der er kun to gange tilbage på utopia i denne sæson, da jeg ellers vil være placeret på forskellige stadioner for at følge holdet.

Lindvang

Re: Viborg-AaB

Indlæg af Lindvang » 1. maj 2008, 14:45

Jeg er færdig med Utopia!!!

Garderen
1. div
1. div
Indlæg: 364
Tilmeldt: 11. maj 2007, 18:55
Geografisk sted: lorteøen

Re: Viborg-AaB

Indlæg af Garderen » 1. maj 2008, 14:47

Skyldes det dårlig øl, eller at du er blevet smidt ud ? :P

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Viborg-AaB

Indlæg af MrBangDK » 2. maj 2008, 07:46

Lindvang skrev:Jeg er færdig med Utopia!!!
Modsat Lindvangs dårlige opkast, vil jeg komme med et positivt svar..

Ja, for helvede.. .Jeg kommer ind på Utopia og ser bold, og taler positivt om AaB, gulddrømmene, kampen i Parken, og hvordan jeg skal feste igennem i guldweekenden i Aalborg d. 24. maj.. Det kan godt være at jeg bliver hevet på min egen polterabend i morgen lørdag, og jeg derfor har så ultra mange tømmermænd - men hvad gør det, så må jeg jo bare drikke det væk :cheers:

Vi ses på Utopia - med eller uden tømmermænd :cheers:

MrBangDK :aabfan:
Ska' vi hak'?

Lindvang

Re: Viborg-AaB

Indlæg af Lindvang » 2. maj 2008, 09:48

MrBangDK skrev:
Lindvang skrev:Jeg er færdig med Utopia!!!
Modsat Lindvangs dårlige opkast, vil jeg komme med et positivt svar..

Ja, for helvede.. .Jeg kommer ind på Utopia og ser bold, og taler positivt om AaB, gulddrømmene, kampen i Parken, og hvordan jeg skal feste igennem i guldweekenden i Aalborg d. 24. maj.. Det kan godt være at jeg bliver hevet på min egen polterabend i morgen lørdag, og jeg derfor har så ultra mange tømmermænd - men hvad gør det, så må jeg jo bare drikke det væk :cheers:

Vi ses på Utopia - med eller uden tømmermænd :cheers:

MrBangDK :aabfan:
Jeg kommer da også og snakker om evt. søde stunder i den kommende tid! Jeg har jo den våde drøm, at vi kunne blive mestre i Lyngby og så kunne vi jo dermed give den gas og feste igennem to weekender i træk! Smukt...

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Viborg-AaB

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 2. maj 2008, 10:12

Det er sådan set osse det eneste jeg går og drømmer om, og da jeg håndterer skuffelser sindssygt dårligt, vil jeg nok hjælpe Lyngby med at få revet det gamle lorte stadion ned hvis det skulle glippe.

raslee
2. div
2. div
Indlæg: 115
Tilmeldt: 25. jul 2005, 18:27
Geografisk sted: København

Re: Viborg-AaB

Indlæg af raslee » 2. maj 2008, 10:34

Correct me if im wrong..
Der ville da også være lidt historisk symbolik i, at tage skabet mod Lyngby i anden sidste spillerunde som i '99, og skulle vi så bagefter tabe hjemme til OB, gør det nok ikke så meget.. tvivler på at ret mange af de fremmødte kan se over banden til den kamp, hvis vi er mestre!
Nå any way, jeg kigger ned lørdag!
raslee

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Viborg-AaB

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 2. maj 2008, 10:38

OK, bliver du bare hængende til søndag kl 18 når kampen starter så?

Lindvang

Re: Viborg-AaB

Indlæg af Lindvang » 2. maj 2008, 10:41

raslee skrev:Correct me if im wrong..
Der ville da også være lidt historisk symbolik i, at tage skabet mod Lyngby i anden sidste spillerunde som i '99, og skulle vi så bagefter tabe hjemme til OB, gør det nok ikke så meget.. tvivler på at ret mange af de fremmødte kan se over banden til den kamp, hvis vi er mestre!
Nå any way, jeg kigger ned lørdag!
Kan jeg sgu ikke huske! Men jeg synes det kunne være så fantastisk at feste igennem herovre og så tage til Aalborg og skrue helt i bund til karnevals-kampen, uanset om vi vinder eller ej mod OB!!! Faktisk kunne vi jo sagtens ende i en situation, hvor vi kan hjælpe OB til at slutte højere end de to fusioner...

Og hvad skal du på Utopia lørdag???

Og er der nogle der er friske på en eftermiddags-pils dernede hos den gale irer i dag?

raslee
2. div
2. div
Indlæg: 115
Tilmeldt: 25. jul 2005, 18:27
Geografisk sted: København

Re: Viborg-AaB

Indlæg af raslee » 2. maj 2008, 10:49

Som sagt; correct me if im wrong!
Eller måske er det et lille bal, som alle i gokker' ikke er inviteret til..!!

Hvis vi tager det i Lyngby, eller Parken for den sags skyld, er der jo gratis bajere hos Eamon bagefter!
raslee

Brugeravatar
GregersP
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:30
Geografisk sted: Københavnstrup

Re: Viborg-AaB

Indlæg af GregersP » 2. maj 2008, 11:14

Poker-One-Kenobi skrev:Det er sådan set osse det eneste jeg går og drømmer om, og da jeg håndterer skuffelser sindssygt dårligt, vil jeg nok hjælpe Lyngby med at få revet det gamle lorte stadion ned hvis det skulle glippe.
Ja, det er typisk dig Pokémon, du vil bare ødelægge priserne i det område, hvor jeg bor ;-)
<--- GregersP, Herfølge, 1. maj 2005

Lindvang

Re: Viborg-AaB

Indlæg af Lindvang » 2. maj 2008, 11:23

raslee skrev:Som sagt; correct me if im wrong!
Eller måske er det et lille bal, som alle i gokker' ikke er inviteret til..!!

Hvis vi tager det i Lyngby, eller Parken for den sags skyld, er der jo gratis bajere hos Eamon bagefter!
Hmmm, det kan man sgu da ikke!!! Én for alle og nåe...

Men hvorfor er der ikke nogen, der svarer mig, om vi skal have en eftermiddags-pils i solen hos Eamon i eftermiddag???

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 9. nov 2007, 17:44
Geografisk sted: Aalborg

Re: Viborg-AaB

Indlæg af Haure » 2. maj 2008, 11:42

Lindvang skrev: Hmmm, det kan man sgu da ikke!!! Én for alle og nåe...

Men hvorfor er der ikke nogen, der svarer mig, om vi skal have en eftermiddags-pils i solen hos Eamon i eftermiddag???
Den der tier samtykker ;)
No one can guarantee succes in war but only deserve it

Lindvang

Re: Viborg-AaB

Indlæg af Lindvang » 2. maj 2008, 16:12

Haure skrev:
Lindvang skrev: Hmmm, det kan man sgu da ikke!!! Én for alle og nåe...

Men hvorfor er der ikke nogen, der svarer mig, om vi skal have en eftermiddags-pils i solen hos Eamon i eftermiddag???
Den der tier samtykker ;)
Hehe, det kunne jo have været fantastisk at sidde dér i regnen...

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Viborg-AaB

Indlæg af BoT » 3. maj 2008, 21:59

Fornemt besøg på Utopia i morgen, når den trinde Bo Therkildsen dukker op. Han har på forbløffende vis ikke lykkedes med at skulle passe unge eller på¨arbejde eller noget i den stil...

Lindvang

Re: Viborg-AaB

Indlæg af Lindvang » 3. maj 2008, 22:02

BoT skrev:Fornemt besøg på Utopia i morgen, når den trinde Bo Therkildsen dukker op. Han har på forbløffende vis ikke lykkedes med at skulle passe unge eller på¨arbejde eller noget i den stil...
Det var satans! Jeg er dybt, dybt imponeret!

Kl. 17.00, it is! Opvarmning, taktisk og et mindre oplæg om hvad det er kvinder VIRKELIG vil have ved Kragbak!

Bau
Drenge
Drenge
Indlæg: 46
Tilmeldt: 26. mar 2008, 10:21
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Viborg-AaB

Indlæg af Bau » 4. maj 2008, 15:39

Er der nogen som her 2½ time før kampstart kan fortælle en nytilflytter hvor Utopia ligger henne. Har pudset google på stedet men ingen hits. Tænkte det var sjovere at se en god stor sejr sammen med AaB'ere end sammen med roomaten som er fck'er

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Viborg-AaB

Indlæg af limey » 4. maj 2008, 15:47

Bau skrev:Er der nogen som her 2½ time før kampstart kan fortælle en nytilflytter hvor Utopia ligger henne. Har pudset google på stedet men ingen hits. Tænkte det var sjovere at se en god stor sejr sammen med AaB'ere end sammen med roomaten som er fck'er

http://www.aok.dk/node/24218/?p=map

Besvar