Nu med UPDATE 8.maj. Udlevering af FCK billetter på Utopia

Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Amager Pub eller stadion.
Brugeravatar
Lodberg
1. div
1. div
Indlæg: 312
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:12
Geografisk sted: Kbh

Re: Nu med UPDATE 8.maj. Udlevering af FCK billetter på Utopia

Indlæg af Lodberg » 9. maj 2008, 16:04

Rasmus G. skrev:
Jeg har en kammerat, som netop netop har erhvervet sig en billet i en københavnsk Fona-butik. Han kunne berette, at der var ca. 20 billetter tilbage i vores afsnit, så hvis JSJ's tal er lig med kapaciteten i afsnittet, så er den sgu' ikke meget gal.

Puha, det bliver vildt :cool:
Smukt! Nogen der VED helt præcist hvilke afsnit vi har har fået? Har selv til A8.... :thumbsup:

Billede

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Nu med UPDATE 8.maj. Udlevering af FCK billetter på Utopia

Indlæg af MrBangDK » 9. maj 2008, 16:18

Lodberg skrev:
Rasmus G. skrev:
Jeg har en kammerat, som netop netop har erhvervet sig en billet i en københavnsk Fona-butik. Han kunne berette, at der var ca. 20 billetter tilbage i vores afsnit, så hvis JSJ's tal er lig med kapaciteten i afsnittet, så er den sgu' ikke meget gal.

Puha, det bliver vildt :cool:
Smukt! Nogen der VED helt præcist hvilke afsnit vi har har fået? Har selv til A8.... :thumbsup:

Billede
A11 :thumbsup:
Ska' vi hak'?

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Nu med UPDATE 8.maj. Udlevering af FCK billetter på Utopia

Indlæg af Frygah » 9. maj 2008, 17:04

A-11 såvidt jeg ved.

Så vi skal helt op i toppen i hjørnet. Da AGF(?) var der, havde de sat net op så folk ikke kunne falde ned, fordi der er ret stejlt og det jo som folk sikkert ved er siddepladser der.

Så ja, det skal nok gå helt amok! :)
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

NeverDefeated

Re: Nu med UPDATE 8.maj. Udlevering af FCK billetter på Utopia

Indlæg af NeverDefeated » 9. maj 2008, 17:34

Så skal der helt klart være lavine...

:thumbsup:

Lindvang

Re: Udlevering af FCK billetter på Utopia

Indlæg af Lindvang » 9. maj 2008, 18:34

Gerrard skrev:
ThomasKallehave skrev:Men Lindvang, så skal du også komme med hvide strømper i sandaler!
Lindvang; du kommer i den nye Orlando Pirates trøje jeg medbringer fra Syj Afrika.

Er der egentlig planer om at de tilrejsende fra Aalborg teamer up med os nede på Utopia??
Uha, jeg glæder mig til at bære den stowte trøje! Og jeg vil sgu da have den INDEN på mandag, do ;)

Jeg ved blot, at den kompis, jeg får på besøg fra 9000 og jeg kommer derop i løbet af dagen. Resten aner jeg ikke en banan om...

Og velkommen hjem, du har været savnet!

Besvar