Ang. links til sider der viser AaBs kampe

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Ang. links til sider der viser AaBs kampe

Indlæg af jydenfranord » 5. apr 2010, 15:39

Jeg må tilstå jeg er efterhånden pisse træt af så mange indlæg der postes i kamptråde om links hvor kampene vises på nettet osv. Kan der ikke gøres noget for at stoppe det? evt. give folk karantæne eller noget andet. Jeg er fuldt ud klar over vi alle gerne vil se kampene, men dels sendes de på tv, dels kan de købes via nettet og sidst men ikke mindst så kan folk søge efter dem på nettet.

Personligt er jeg ligeglad med hvor og hvordan folk ser AaBs kampe, men ja, jeg er efterhånden bare træt af at skulle se folk eftersøge links i kamptrådene

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: Ang. links til sider der viser AaBs kampe

Indlæg af vandmelonen » 5. apr 2010, 16:05

Det er jo blot en hjælp til dem der ikke selv af årsager kan finde hjemmesiderne. Har da selv til tider blevet forslået hjemmesider, som jeg ikke selv kunne finde. Det vel en smagssag...

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Ang. links til sider der viser AaBs kampe

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 5. apr 2010, 16:10

jydenfranord skrev:Jeg må tilstå jeg er efterhånden pisse træt af så mange indlæg der postes i kamptråde om links hvor kampene vises på nettet osv. Kan der ikke gøres noget for at stoppe det? evt. give folk karantæne eller noget andet. Jeg er fuldt ud klar over vi alle gerne vil se kampene, men dels sendes de på tv, dels kan de købes via nettet og sidst men ikke mindst så kan folk søge efter dem på nettet.

Personligt er jeg ligeglad med hvor og hvordan folk ser AaBs kampe, men ja, jeg er efterhånden bare træt af at skulle se folk eftersøge links i kamptrådene
Hvis jeg ikke kan se en AaB-kamp og tror jeg måske kan få hjælp til at finde den gennem en tråd her, så er jeg pisse ligeglad med hvor træt af det du er.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Ang. links til sider der viser AaBs kampe

Indlæg af 634 » 5. apr 2010, 16:53

Hvis man er fan af professionelt fodbold, kan man nok også acceptere TV kontrakter, og derved medie-udbyder til visning af kampen.
Hvis du har computer med internet, (og det har du jo nok når du kan komme debatside.dk) kan du også logge på medie-udbyderens web-visning af kampen. Jeg er dog i tvivl om 3+ er moderne nok til at give denne sevice, og ja jydenfranord der er nogen sigøjner typer i kamptrådene som vil have det gratis.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Ang. links til sider der viser AaBs kampe

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 5. apr 2010, 19:53

634 skrev:Hvis man er fan af professionelt fodbold, kan man nok også acceptere TV kontrakter, og derved medie-udbyder til visning af kampen.
Det lyder klogt der her. Har du læst retorik på universitetet?!





Hvis du har computer med internet, (og det har du jo nok når du kan komme debatside.dk) kan du også logge på medie-udbyderens web-visning af kampen. Jeg er dog i tvivl om 3+ er moderne nok til at give denne sevice, og ja jydenfranord der er nogen sigøjner typer i kamptrådene som vil have det gratis.
Ja der er godt nok nogen sigøjner
typer i kamptrådene. De er simpelthen bare for meget med deres sigøjneri, hva'?

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Ang. links til sider der viser AaBs kampe

Indlæg af Debatjuntaen » 5. apr 2010, 22:11

Det er faktisk noget vi er opmærksomme på. Og som brugere af denne side, irriterer det også os at Debatside.dk's kamptråde skal bruges til overflødige informationer som en simpel Google-søgning snildt kunne vise.

Derudover er der det lovgivningsmæssige aspekt, hvor vi gerne skal erkende at vi ikke er eksperter (og som egentlig ikke bør diskuteres i denne tråd).

Det er i hvert fald noget vi er klar over, og om vi vil gøre vores bedste for at forhindre i fremtidige kamptråde (såfremt vi ikke er at finde på stadion).

/Juntaen

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Ang. links til sider der viser AaBs kampe

Indlæg af 634 » 5. apr 2010, 22:43

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
634 skrev:Hvis man er fan af professionelt fodbold, kan man nok også acceptere TV kontrakter, og derved medie-udbyder til visning af kampen.
Det lyder klogt der her. Har du læst retorik på universitetet?!






Hvis du har computer med internet, (og det har du jo nok når du kan komme debatside.dk) kan du også logge på medie-udbyderens web-visning af kampen. Jeg er dog i tvivl om 3+ er moderne nok til at give denne sevice, og ja jydenfranord der er nogen sigøjner typer i kamptrådene som vil have det gratis.
Ja der er godt nok nogen sigøjner
typer i kamptrådene. De er simpelthen bare for meget med deres sigøjneri, hva'?
Næe jeg er nok bare normalt opdraget.
Du er ramt:)
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2281
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Ang. links til sider der viser AaBs kampe

Indlæg af alithebeast » 5. okt 2010, 23:42

634 skrev:Hvis man er fan af professionelt fodbold, kan man nok også acceptere TV kontrakter, og derved medie-udbyder til visning af kampen.
Hvis du har computer med internet, (og det har du jo nok når du kan komme debatside.dk) kan du også logge på medie-udbyderens web-visning af kampen. Jeg er dog i tvivl om 3+ er moderne nok til at give denne sevice, og ja jydenfranord der er nogen sigøjner typer i kamptrådene som vil have det gratis.
Hovhov. Der er sigøjnerblod i min kærestes familie, og der er sgu ikke nogen af dem, der kan finde ud af at udbyde et stream til fodboldkampe(til gengæld er min svoger fra Sri Lanka, og han kunne sikkert godt finde ud af det). ;)

Folk der sender links burde sende dem i en PB.
Hader København!

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Ang. links til sider der viser AaBs kampe

Indlæg af BoomZ0R » 5. okt 2010, 23:57

Debatjuntaen skrev:Det er faktisk noget vi er opmærksomme på. Og som brugere af denne side, irriterer det også os at Debatside.dk's kamptråde skal bruges til overflødige informationer som en simpel Google-søgning snildt kunne vise.

Derudover er der det lovgivningsmæssige aspekt, hvor vi gerne skal erkende at vi ikke er eksperter (og som egentlig ikke bør diskuteres i denne tråd).

Det er i hvert fald noget vi er klar over, og om vi vil gøre vores bedste for at forhindre i fremtidige kamptråde (såfremt vi ikke er at finde på stadion).

/Juntaen
Det er langt fra alt der bliver vist på google, blot til en orientering.

Besvar