Spærret IP adresse

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Red0Fox0Dk
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 16
Tilmeldt: 22. sep 2022, 09:33
Favoritspiller: Erik Bo

Spærret IP adresse

Indlæg af Red0Fox0Dk » 1. feb 2023, 21:17

Nogen der kan forklare mig, hvorfor min IP adresse fra mobilen bliver spærret ved indlæg?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Spærret IP adresse

Indlæg af jonas386 » 2. feb 2023, 10:07

Red0Fox0Dk skrev:
1. feb 2023, 21:17
Nogen der kan forklare mig, hvorfor min IP adresse fra mobilen bliver spærret ved indlæg?
Det er et problem jeg også støder på indimellem. Dog kun på 4G internet. Jeg forestiller mig, at en bruger er blevet IP-bannet, men kun har været på debatsiden fra sit mobilnetværk, hvilket kan blokere andre der drister sig til at gøre det samme.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Spærret IP adresse

Indlæg af Gentleman Finn » 13. maj 2023, 12:55

Jeg får at vide at min mobil spammer, hvis jeg bruger mobildata. Det ser mærkeligt ud, jeg har intet spyware på min mobil. Er der andre der oplever det

haghdk
2. div
2. div
Indlæg: 206
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Spærret IP adresse

Indlæg af haghdk » 16. maj 2023, 14:55

Gentleman Finn skrev:
13. maj 2023, 12:55
Jeg får at vide at min mobil spammer, hvis jeg bruger mobildata. Det ser mærkeligt ud, jeg har intet spyware på min mobil. Er der andre der oplever det
Det oplever jeg også. Spamhaus har registeret den IP jeg får af min mobiludbyder, men jeg garanterer at jeg har været rigtig sød, så jeg forstår ikke rigtig noget af det.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Spærret IP adresse

Indlæg af Gentleman Finn » 19. maj 2023, 01:03

haghdk skrev:
16. maj 2023, 14:55
Gentleman Finn skrev:
13. maj 2023, 12:55
Jeg får at vide at min mobil spammer, hvis jeg bruger mobildata. Det ser mærkeligt ud, jeg har intet spyware på min mobil. Er der andre der oplever det
Det oplever jeg også. Spamhaus har registeret den IP jeg får af min mobiludbyder, men jeg garanterer at jeg har været rigtig sød, så jeg forstår ikke rigtig noget af det.
Jeg skrev til dem, men de sendte mig en masse teknisk volapyk. Jeg har kørt min mobil igennem alle mulige programmere, uden at registrere en fejl. Så jeg må konkludere at det ikke er min mobil der er noget galt med.

Jeg ved ikke om de registrerer det som spam, når man prøver at sende indlæg, og bliver stoppet af nye indlæg der er skrevet før en herinde. Anyways, når du også har problemet er det nok siden der gør noget

Besvar