Signatur

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
Magic
Allstar
Allstar
Indlæg: 2992
Tilmeldt: 5. jun 2005, 18:24
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: Amager

Signatur

Indlæg af Magic » 29. jun 2008, 12:32

Måske er jeg lidt snerpet...

Men jeg synes, at Comas signatur er yderst stødende (den med Baloo og børnene, der bliver ramt af "et eller andet").

Kunne den fjernes? Gerne hvis Coma selv kan se, at den er lidt på vippen :)

Lindvang

Re: Signatur

Indlæg af Lindvang » 29. jun 2008, 13:08

Jeg synes hele profilen Coma burde slettes!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Signatur

Indlæg af MichaelLarsen » 29. jun 2008, 13:59

Lindvang skrev:Jeg synes hele profilen Coma burde slettes!
Det er vel også lige voldsomt nok :S men efter et par gange, så bliver den godt nok lidt plat, selvom man ved det bare er glasur :innocent:
Non scholae, sed vitae discimus

Lindvang

Re: Signatur

Indlæg af Lindvang » 30. jun 2008, 00:09

MichaelLarsen skrev:
Lindvang skrev:Jeg synes hele profilen Coma burde slettes!
Det er vel også lige voldsomt nok :S men efter et par gange, så bliver den godt nok lidt plat, selvom man ved det bare er glasur :innocent:
Det var også blot ment i skæmt... Men ja, der er nye tider på debatsiden. Jeg har haft adskillige "skænderier" og varsler om karantæner pga. noget mindre anstødelige avatars. Sjovt nok var den admin én, der skriver i just denne tråd!

Personligt synes jeg Comas signatur er plat, men harmløs. Der skal sgu mere til at få mit glasur i kog!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14743
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Signatur

Indlæg af Hanga » 30. jun 2008, 22:15

Personligt synes jeg det er harmløst... Det er bare grov humor som så meget andet, og grov humor plejer ellers at falde i god jord hos de fleste herinde :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Lindvang

Re: Signatur

Indlæg af Lindvang » 30. jun 2008, 23:35

Hanga skrev:Personligt synes jeg det er harmløst... Det er bare grov humor som så meget andet, og grov humor plejer ellers at falde i god jord hos de fleste herinde :P
Ja, men vi er jo nogle få sarte sjæle, der har det svært med det.

Besvar