PB`er i udbakke

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

PB`er i udbakke

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. jul 2008, 19:44

Hvorfor bliver en PB placeret i udbakke nogle gange istedetfor at blive sendt? Og hvordan sender man den når den først er kommet i udbakken?!?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: PB`er i udbakke

Indlæg af MichaelLarsen » 12. jul 2008, 19:58

Jeg har oplevet det samme, når jeg har sendt en besked. Den ligger i udbakken og er faktisk sendt, men hvorfor den fortsat ligger der....ved jeg ikke! Når jeg så logger på senere, så er de forsvundet fra udbakken og indtil jeg blev opmærksom på det, så fik modtagerne den samme mail et par gange :o Så stol du blot på, at når du har skrevet beskeden og trykket "udfør", så er den fløjet afsted du kære pilot ;)
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: PB`er i udbakke

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. jul 2008, 20:04

Hmmm, det er mystiskt. Men hvis du siger god for det så tror jeg på at den er sendt :)

Takker...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: PB`er i udbakke

Indlæg af MichaelLarsen » 12. jul 2008, 20:13

Den kvitterer i øvrigt også efter afsendelse med en besked, hvor der står: "Denne besked er blevet sendt" "Vis din private indsendte besked" "Tilbage til din Udbakke mappe", men den kvittering forsvinder efter et par sekunder, så man opdager den måske ikke! Dog et lidt underligt system, fremfor at den blot røg i "sendte beskeder" med det samme!
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: PB`er i udbakke

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. jul 2008, 21:03

Kunne det mon tænkes at de ligger i udbakken indtil modtageren logger på og at de først bliver sendt der???
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: PB`er i udbakke

Indlæg af JSJ » 13. jul 2008, 05:33

Køllen I Møllen skrev:Kunne det mon tænkes at de ligger i udbakken indtil modtageren logger på og at de først bliver sendt der???
Spot on..

Jeg har tidligere spurgt en admin om det samme - og det er som Køllen siger, at beskeden ligger i udbakken, indtil at modtageren logger på igen - Mere dramatik er der faktisk ikke i det.. ;-)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: PB`er i udbakke

Indlæg af Debatjuntaen » 13. jul 2008, 14:22

JSJ har fuldstændig ret! Sendte PB's bliver liggende i udbakken, indtil modtageren logger på debatsiden. Derefter flyttes beskeden over i mappen "Sendte beskeder".

Besvar