"Giv beskeden videre til AaB"-knap ønskes!

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Alfons Aalborg
1. div
1. div
Indlæg: 461
Tilmeldt: 5. feb 2008, 17:38
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen

"Giv beskeden videre til AaB"-knap ønskes!

Indlæg af Alfons Aalborg » 19. aug 2008, 10:48

Under emnet: Michael Beauchamp - skadet eller ej? har jeg skrevet følgende indlæg:

Det er i situationer som denne, at idéer popper op!

Jeg ved ikke, hvordan den vil fungere i praksis, men jeg synes, debatside.dk skulle lave en funktion (evt. kun tilgængelig for juntaen eller andre kyndige/udvalgte medlemmer herinde) der ved et klik sender en given debattråd/indlæg videre til AaB/Lynge eller, hvem man nu ønsker, der skal behandle emnet/problematikken i AaB-regi!

Således var man fri for (i essentielle anliggender) at betvivle, hvorvidt AaB var på sagen og arbejdede på en løsning af et givent problem...

Selvfølgelig er det "vores" forum, men mon ikke Lynge indimellem tager en føler her illigevel og mon ikke, at folk finder det besværligt (for ikke at tale om spild at tid) at kontakte AaB for idéer til tiltag/problemløsninger! -Jeg har ihvertfald i nu flere omgange set mig stående tilbage noget uforstående og ikke ligefrem følt mig påskønnet over at have brugt tid på at komme med helt konkret konstruktiv kritik, forslag og deciderede fejlmeldinger til fx deres hjemmeside! Jeg kontaktede dem vistnok både via formularen på deres hjemmeside og via @!!!

Dårligt!

Man kunne evt. også lave et system, hvor ethvert indlæg kunne rates/ havde en "giv beskeden videre til AaB-knap", der ved x antal klik fra medlemmerne herinde (fx 300) således automatisk blev videresendt til en udvalgt person hos AaB themself!

Er der belæg for at gå videre med idéen? I denne situation med MB er der da ihvertfald noget, der ikke stemmer og vel faktisk er decideret pinligt, såfremt AaBs historie ikke passer/er blevet opdateret!

Overvejer at oprette en tråd til oplægget....hmmm....!??

TCB
Billede

Besvar