Få nu gang i siden

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
bbcdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 764
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:30
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg

Få nu gang i siden

Indlæg af bbcdk » 27. aug 2008, 18:25

Nu har siden været drønlangsom i mange uger, bare der kommer mere end 10 brugere på. Hvad er status på at få det til at køre hurtigere?

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Få nu gang i siden

Indlæg af Debatjuntaen » 27. aug 2008, 19:32

Vi har rettet henvendelse videre i systemet og håber snart der sker noget. Så meget mere er der egentlig ikke at sige. Vi håber snart at kunne vende tilbage.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Få nu gang i siden

Indlæg af Flower » 29. aug 2008, 10:31

Debatjunta -> Hvis jeg administrede denne side ville jeg overveje at flytte det væk fra surftown.

http://www.servage.dk/ 5 terabyte trafik om måneden :thumbsup:
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Få nu gang i siden

Indlæg af Debatjuntaen » 31. aug 2008, 13:54

Der vil i den kommende uge blive rettet hevendelse til Surftown. Vi vender tilbage i sagen på senere tidspunkt.

Mvh. Debatjuntaen

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Få nu gang i siden

Indlæg af limey » 24. okt 2008, 12:54

Så var debatsiden igen nærmest frastfrosset over en længere periode. Er der nogen update på om I (administratorerne), i fremtiden vil kunne eliminere eller begrænse disse fejl? Kan man forestille sig at I, når uheldet er ude, kan opsætte en sticker som advarer om "sløvhed", eller er I ligeså lammet som os brugere?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Få nu gang i siden

Indlæg af limey » 17. nov 2008, 12:50

limey skrev:Så var debatsiden igen nærmest frastfrosset over en længere periode. Er der nogen update på om I (administratorerne), i fremtiden vil kunne eliminere eller begrænse disse fejl? Kan man forestille sig at I, når uheldet er ude, kan opsætte en sticker som advarer om "sløvhed", eller er I ligeså lammet som os brugere?
Ja, så tillader jeg mig lige at stille ovenstående spørgsmål igen. Det tager over et minut at indlæse siden.

Lindvang

Re: Få nu gang i siden

Indlæg af Lindvang » 17. nov 2008, 14:53

limey skrev:
limey skrev:Så var debatsiden igen nærmest frastfrosset over en længere periode. Er der nogen update på om I (administratorerne), i fremtiden vil kunne eliminere eller begrænse disse fejl? Kan man forestille sig at I, når uheldet er ude, kan opsætte en sticker som advarer om "sløvhed", eller er I ligeså lammet som os brugere?
Ja, så tillader jeg mig lige at stille ovenstående spørgsmål igen. Det tager over et minut at indlæse siden.
Over et minut??? Jeg har brugt mere end 5 bare på at komme ind på dette emne for at brokke mig!!! Skulle jeg læse noget på debatten, skulle jeg sidde her indtil jeg går på efterløn og der er trods alt et par år til!

Nu må I satme stramme op, denne side kører jo helt ad helvede til og tempoet hvormed, der bliver gjort noget, får jo Lynges trænerjagt til at ligne en quickie!!!

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Få nu gang i siden

Indlæg af Debatjuntaen » 17. nov 2008, 18:06

Vi er kede af, at problemerne endnu ikke er løst. Men som sagt er vi frivillige, som bruger den fritid vi nu lige kan overskue på at drive debatten. Nu er der rettet kontakt til surftown så nu afhænger det af dem i den anden ende. Vi vil hurtigst muligt vende tilbage når vi ved noget mere.

Mvh. Debatjuntaen

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1670
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Få nu gang i siden

Indlæg af Debatjuntaen » 18. nov 2008, 15:08

@limey: Når systemet er nede er vi lige så ramt som alle andre brugere. Vi prøver derfor at nå igennem som 1. prioritet og poste en sticker, men du ved jo selv, hvor svært det er at komme igennem.

Vi er nu i konkret dialog med Surftown ang. problemerne. I den forbindelse vil vi gerne høre, hvad i brugere har lagt mærke til i forbindelse med nedbrudende. Hvor ofte forekommer de sløve perioder og, hvor mange brugere er der online når de forekommer? Vi har selvfølgelig et billede af dette, men da vi ikke bruger alt vores tid herinde kan i have lagt mærke til ting vi har overset.

Mvh. Debatjuntaen

Besvar