Indstilling her på debatsiden

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indstilling her på debatsiden

Indlæg af Gaarde6 » 23. maj 2009, 19:11

Kan man ikke indstille det sådan at det kun er nye indlæg som er gule her på siden ? Altså fra gang til gang man er på siden.. Det er lidt svært at forklare, men jeg synes det er en anelse uoverskueligt, når alle forums er gule når man logger ind. Som om der er nye indlæg der, men de kan være flere dage gamle.

Altså når man forlader siden, kunne jeg godt tænke mig at jeg havde muligheden for at næste gang jeg loggede ind, var det kun indlæg skrevet efter sidste gang jeg var her, som var gule.

Fuck det er håbløst at forklare!! :cheers:

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Indstilling her på debatsiden

Indlæg af jydenfranord » 23. maj 2009, 19:41

Gaarde6 skrev:Kan man ikke indstille det sådan at det kun er nye indlæg som er gule her på siden ? Altså fra gang til gang man er på siden.. Det er lidt svært at forklare, men jeg synes det er en anelse uoverskueligt, når alle forums er gule når man logger ind. Som om der er nye indlæg der, men de kan være flere dage gamle.

Altså når man forlader siden, kunne jeg godt tænke mig at jeg havde muligheden for at næste gang jeg loggede ind, var det kun indlæg skrevet efter sidste gang jeg var her, som var gule.

Fuck det er håbløst at forklare!! :cheers:
Kan du ikke bare bruge "markere alle forums som læst" inden du forlader siden?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Indstilling her på debatsiden

Indlæg af Gaarde6 » 23. maj 2009, 20:15

jydenfranord skrev:
Gaarde6 skrev:Kan man ikke indstille det sådan at det kun er nye indlæg som er gule her på siden ? Altså fra gang til gang man er på siden.. Det er lidt svært at forklare, men jeg synes det er en anelse uoverskueligt, når alle forums er gule når man logger ind. Som om der er nye indlæg der, men de kan være flere dage gamle.

Altså når man forlader siden, kunne jeg godt tænke mig at jeg havde muligheden for at næste gang jeg loggede ind, var det kun indlæg skrevet efter sidste gang jeg var her, som var gule.

Fuck det er håbløst at forklare!! :cheers:
Kan du ikke bare bruge "markere alle forums som læst" inden du forlader siden?
Jo det kunne jeg..
Er bare 99% sikker på at den gjorde det automatisk (før jeg geninstallerede windows)?

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Indstilling her på debatsiden

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 24. maj 2009, 09:54

Jeg trykker altid "vis nye indlæg". Og hvis det så ser kedeligt ud og jeg har god tid, trykker jeg "vis dine indlæg"

Besvar