Tråd-sammenfletsnings-kaos

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Tråd-sammenfletsnings-kaos

Indlæg af thomasjn » 20. jun 2009, 20:38

Hej Admins

Har lagt mærke til, at i har startet en ny stil med at lægge flere tråde sammen end sædvanligt. F.eks. i denne transfertråd http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f ... &start=120" onclick="window.open(this.href);return false;, hvor trådene om Allan K., Risgård og Lorentzen er lagt ind i transfertråden. Jeg synes egentlig godt, at det er tråde, som kan bære sig selv + man glemmer at få svaret i dem når de ikke umiddelbart bliver vist i forummet. I øvrigt er transferstickyet jvf. dets eget titel outdated. Så jeg vil egentlig gerne høre, hvad andre debattører synes + en kommentar fra juntaen, hvis det er en bevidst strategi. Det samme kan man lidt sige om den oprindelige Kenneth Emil tråd, det er dog mere en smagsag om den skulle flettes med transfertråden vil jeg mene. Men forvirrende, at den pludselig var pistvæk. Traditionen herinde har jo let været den generelle diskussion i transfertråden og pressens spillerrygter i deres egne tråde, vel fordi de rygter giver større grobund for en diskussion og tråden ikke dør med det samme.

Mvh. Thomas
Som synes det er forvirrende

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Tråd-sammenfletsnings-kaos

Indlæg af Køllen I Møllen » 20. jun 2009, 21:05

thomasjn skrev:Hej Admins

Har lagt mærke til, at i har startet en ny stil med at lægge flere tråde sammen end sædvanligt. F.eks. i denne transfertråd http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f ... &start=120" onclick="window.open(this.href);return false;, hvor trådene om Allan K., Risgård og Lorentzen er lagt ind i transfertråden. Jeg synes egentlig godt, at det er tråde, som kan bære sig selv + man glemmer at få svaret i dem når de ikke umiddelbart bliver vist i forummet. I øvrigt er transferstickyet jvf. dets eget titel outdated. Så jeg vil egentlig gerne høre, hvad andre debattører synes + en kommentar fra juntaen, hvis det er en bevidst strategi. Det samme kan man lidt sige om den oprindelige Kenneth Emil tråd, det er dog mere en smagsag om den skulle flettes med transfertråden vil jeg mene. Men forvirrende, at den pludselig var pistvæk. Traditionen herinde har jo let været den generelle diskussion i transfertråden og pressens spillerrygter i deres egne tråde, vel fordi de rygter giver større grobund for en diskussion og tråden ikke dør med det samme.

Mvh. Thomas
Som synes det er forvirrende
Jeg synes at transfertråden er til rygter og generel debat om transfers. I det øjeblik der er et rygte med bare en smule hold i som Remco og faktisk også Kenneth Emil synes jeg klart de bør have deres egen tråd. Jeg gider simpelthen ikke se i transfertråden fordi der er lidt for meget CM over den. Men en spiller der reelt set har en chance for at komme til AaB vil jeg gerne læse om...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Tråd-sammenfletsnings-kaos

Indlæg af John Deacon » 22. jun 2009, 10:23

Køllen I Møllen skrev:Jeg synes at transfertråden er til rygter og generel debat om transfers. I det øjeblik der er et rygte med bare en smule hold i som Remco og faktisk også Kenneth Emil synes jeg klart de bør have deres egen tråd. Jeg gider simpelthen ikke se i transfertråden fordi der er lidt for meget CM over den. Men en spiller der reelt set har en chance for at komme til AaB vil jeg gerne læse om...
Fuldstændig enig. Så snart, der har været en avis/tvstation/etc inde over, så synes jeg også klart en selvstændig tråd har sin berettigelse.
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Tråd-sammenfletsnings-kaos

Indlæg af Lindmark » 3. aug 2009, 08:19

John Deacon skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg synes at transfertråden er til rygter og generel debat om transfers. I det øjeblik der er et rygte med bare en smule hold i som Remco og faktisk også Kenneth Emil synes jeg klart de bør have deres egen tråd. Jeg gider simpelthen ikke se i transfertråden fordi der er lidt for meget CM over den. Men en spiller der reelt set har en chance for at komme til AaB vil jeg gerne læse om...
Fuldstændig enig. Så snart, der har været en avis/tvstation/etc inde over, så synes jeg også klart en selvstændig tråd har sin berettigelse.
Også enig! Orker ikke den flere hundrede sider lange transfertråd, men elsker at læse at en ny mørklødet spiller er spottet i AAL eller at Ekstrabladet har opsnuset eller fundet på et eller andet (for eksempel).

Har admins tilkendegivet en holdning til dette spørgsmål/tema?
Lindmark / Vendelbokartellet

Besvar