Tonen på Debatsiden

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Tonen på Debatsiden

Indlæg af Køllen I Møllen » 18. aug 2009, 14:22

Debatjuntaen skrev: Vi har dog absolut intet at skjule.

/Juntaen
Bare lige et nysgerrigt spørgsmål : Har I en sort bog hvori I noteret de advarsler der bliver uddelt herinde eller hvordan styres det?
Janteloven eksisterer IKKE!

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Tonen på Debatsiden

Indlæg af Debatjuntaen » 18. aug 2009, 14:31

Køllen I Møllen skrev:
Debatjuntaen skrev: Vi har dog absolut intet at skjule.

/Juntaen
Bare lige et nysgerrigt spørgsmål : Har I en sort bog hvori I noteret de advarsler der bliver uddelt herinde eller hvordan styres det?
Ja, vi har et lille Junta-arkiv, hvor brugere der har overtrådt reglerne har deres egen tråd, hvori forseelsen og vores korrespondance med dem er kopieret ind. Dette er med til at give et overblik, samt at det indgår i vurderingen når vi snakker sammen omkring eventuelle konsekvenser. Så eksempelvis en bruger der har dummet sig et par gange, og egentlig står overfor at blive banned, og laver en mindre overtrædelse i et følelsesladet øjeblik, så kigger vi hurtigt tråden igennem, inden vi vurderer om det er nok til at vedkommende ryger ud. Og som oftest skal der en del til før hammeren falder og det er permanent farvel.

/Juntaen

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Tonen på Debatsiden

Indlæg af Køllen I Møllen » 18. aug 2009, 14:39

Debatjuntaen skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Debatjuntaen skrev: Vi har dog absolut intet at skjule.

/Juntaen
Bare lige et nysgerrigt spørgsmål : Har I en sort bog hvori I noteret de advarsler der bliver uddelt herinde eller hvordan styres det?
Ja, vi har et lille Junta-arkiv, hvor brugere der har overtrådt reglerne har deres egen tråd, hvori forseelsen og vores korrespondance med dem er kopieret ind. Dette er med til at give et overblik, samt at det indgår i vurderingen når vi snakker sammen omkring eventuelle konsekvenser. Så eksempelvis en bruger der har dummet sig et par gange, og egentlig står overfor at blive banned, og laver en mindre overtrædelse i et følelsesladet øjeblik, så kigger vi hurtigt tråden igennem, inden vi vurderer om det er nok til at vedkommende ryger ud. Og som oftest skal der en del til før hammeren falder og det er permanent farvel.

/Juntaen
Ok, tak for info :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Tonen på Debatsiden

Indlæg af BoT » 18. aug 2009, 15:28

Debatjuntaen skrev: Ja, vi har et lille Junta-arkiv, hvor brugere der har overtrådt reglerne har deres egen tråd, hvori forseelsen og vores korrespondance med dem er kopieret ind. Dette er med til at give et overblik, samt at det indgår i vurderingen når vi snakker sammen omkring eventuelle konsekvenser. Så eksempelvis en bruger der har dummet sig et par gange, og egentlig står overfor at blive banned, og laver en mindre overtrædelse i et følelsesladet øjeblik, så kigger vi hurtigt tråden igennem, inden vi vurderer om det er nok til at vedkommende ryger ud. Og som oftest skal der en del til før hammeren falder og det er permanent farvel.
Haha, det arkiv ville man da vist gerne betale en skinnende fem-krone for at få et kig i...

Og ja, jeg kan godt forstå jeres overvejelser omkring at offentliggøre straffe.

Lindvang

Re: Tonen på Debatsiden

Indlæg af Lindvang » 19. aug 2009, 13:55

Debatjuntaen skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Debatjuntaen skrev: Vi har dog absolut intet at skjule.

/Juntaen
Bare lige et nysgerrigt spørgsmål : Har I en sort bog hvori I noteret de advarsler der bliver uddelt herinde eller hvordan styres det?
Ja, vi har et lille Junta-arkiv, hvor brugere der har overtrådt reglerne har deres egen tråd, hvori forseelsen og vores korrespondance med dem er kopieret ind. Dette er med til at give et overblik, samt at det indgår i vurderingen når vi snakker sammen omkring eventuelle konsekvenser. Så eksempelvis en bruger der har dummet sig et par gange, og egentlig står overfor at blive banned, og laver en mindre overtrædelse i et følelsesladet øjeblik, så kigger vi hurtigt tråden igennem, inden vi vurderer om det er nok til at vedkommende ryger ud. Og som oftest skal der en del til før hammeren falder og det er permanent farvel.

/Juntaen
Kan man have mere end en tråd? For i gamle dage med Mr. Larsen ved roret, såååååå....

Elegia

Re: Tonen på Debatsiden

Indlæg af Elegia » 19. aug 2009, 22:31

Okay, hér er virkelig en form for (u)logisk tankegang, jeg ikke begriber:

viewtopic.php?f=1&t=12418&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;

Det vil sige, at man for fremtiden låser tråde, hvis idioter i den ikke kan opføre sig ordentligt? Her ville mange nok mene, at det rette ville være at lade tråden stå åben og i stedet ekskludere fjolserne...

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Tonen på Debatsiden

Indlæg af Debatjuntaen » 19. aug 2009, 22:47

Elegia skrev:Okay, hér er virkelig en form for (u)logisk tankegang, jeg ikke begriber:

viewtopic.php?f=1&t=12418&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;

Det vil sige, at man for fremtiden låser tråde, hvis idioter i den ikke kan opføre sig ordentligt? Her ville mange nok mene, at det rette ville være at lade tråden stå åben og i stedet ekskludere fjolserne...
Både og. Tråden kunne godt være forblevet åben, men det var efterhånden en tråd der var over en måned gammel hvor første nye indlæg havde karakter af "hvad sagde jeg", og så derefter havde et par pinlige indlæg. Den kunne såmænd godt have været forblevet åben, men valget faldt på at hvis man vil snakke om Wæhler og dennes præstationer, var det bedst at starte på en frisk tråd.

Dermed ikke sagt at vi altid vil låse ældre der tråde hvor debatten genopstår.

/Juntaen

Elegia

Re: Tonen på Debatsiden

Indlæg af Elegia » 19. aug 2009, 23:04

Jeg forstår pointen.

Min egen pointe er bare, at man ikke skal bruge mange timer ugentlig herinde for at vide, hvem de fire-fem "uroskabende" elementer er. Og at de uden tvivl vil fortsætte i samme tone og med samme adfærd, hvorfor juntaen så i princippet kan svømme i kølvandet og låse trådene i flæng.

Det var måske disse... uheldige elementer man snarere skulle fokusere på at få låst ude.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Tonen på Debatsiden

Indlæg af BoT » 20. aug 2009, 14:30

Elegia skrev: Min egen pointe er bare, at man ikke skal bruge mange timer ugentlig herinde for at vide, hvem de fire-fem "uroskabende" elementer er.
De fire-fem "uroskabende" elementer i tilfældig rækkefølge:
limey, Funky, Yankee, le Cid, Pastorius. Bare lige for at alle ved, hvem du henviser til .

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Tonen på Debatsiden

Indlæg af Pastorius » 20. aug 2009, 15:19

BoT skrev:
Elegia skrev: Min egen pointe er bare, at man ikke skal bruge mange timer ugentlig herinde for at vide, hvem de fire-fem "uroskabende" elementer er.
De fire-fem "uroskabende" elementer i tilfældig rækkefølge:
limey, Funky, Yankee, le Cid, Pastorius. Bare lige for at alle ved, hvem du henviser til .
Aldrig har jeg følt mig så ramt, siden min lærerinde i femte klasse kaldte mig et bøllefrø!
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Tonen på Debatsiden

Indlæg af limey » 20. aug 2009, 21:40

BoT skrev:
Elegia skrev: Min egen pointe er bare, at man ikke skal bruge mange timer ugentlig herinde for at vide, hvem de fire-fem "uroskabende" elementer er.
De fire-fem "uroskabende" elementer i tilfældig rækkefølge:
limey, Funky, Yankee, le Cid, Pastorius. Bare lige for at alle ved, hvem du henviser til .
Vi ved hvor du bor!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Tonen på Debatsiden

Indlæg af BoT » 21. aug 2009, 09:48

limey skrev: Vi ved hvor du bor!
Se Junta, nu gør han det igen!!

Brugeravatar
Dahl9000
1. div
1. div
Indlæg: 482
Tilmeldt: 28. jan 2008, 08:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: Tonen på Debatsiden

Indlæg af Dahl9000 » 21. aug 2009, 10:49

Vil godt lige smøde noget ros afsted, da jeg virkelig synes at kvaliteten af debatterne her på siden er højnet kraftigt, bare se på den saglighed der er i kamptrådene.

Jeg vælger ikke at tro at det blot er fordi det går godt pt, og at folk som Hesten derfor holder sig væk. Men istedet tro på at det er fordi debatsiden er blevet et bedre sted at være :)
Rød hele vejen igennem, AaB og Liverpool......

VMDanmark
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 24. okt 2009, 18:32
Favoritspiller: Xavi
Geografisk sted: Der hvor nøglen passer.

Re: Tonen på Debatsiden

Indlæg af VMDanmark » 23. nov 2009, 13:43

Jeg syntes nogle gange at der kommer alt for meget svineri, og det er selvfølgelig træls at høre på, især når det går ud over en selv.

Men selvfølgelig skal vi jo komme med noget kritik, men nogle gange er der nogen der slet ikke tænker over hvad de skriver, og er fuldstændig ligeglade med andre inde på forumet, og det kan gøre mig lidt vred.


Så vær opmærksom på hvad i skriver, og hvilke ord i bruger. Så man ikke såre en anden bruger!

Men efterhånden er debatsiden blevet bedre at være på, men stadig er der nogle få som sviner andre helt vildt meget til. :thumbsdown:
AaB i tykt og tyndt!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Tonen på Debatsiden

Indlæg af 634 » 23. nov 2009, 14:01

VMDanmark skrev:Jeg syntes nogle gange at der kommer alt for meget svineri, og det er selvfølgelig træls at høre på, især når det går ud over en selv.

Men selvfølgelig skal vi jo komme med noget kritik, men nogle gange er der nogen der slet ikke tænker over hvad de skriver, og er fuldstændig ligeglade med andre inde på forumet, og det kan gøre mig lidt vred.


Så vær opmærksom på hvad i skriver, og hvilke ord i bruger. Så man ikke såre en anden bruger!

Men efterhånden er debatsiden blevet bedre at være på, men stadig er der nogle få som sviner andre helt vildt meget til. :thumbsdown:

Du har fået som fortjent.
En god og vejledende anvisning i at skrive på debatside.dk.
bare min mening.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

VMDanmark
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 24. okt 2009, 18:32
Favoritspiller: Xavi
Geografisk sted: Der hvor nøglen passer.

Re: Tonen på Debatsiden

Indlæg af VMDanmark » 6. mar 2010, 15:46

634 skrev:
VMDanmark skrev:Jeg syntes nogle gange at der kommer alt for meget svineri, og det er selvfølgelig træls at høre på, især når det går ud over en selv.

Men selvfølgelig skal vi jo komme med noget kritik, men nogle gange er der nogen der slet ikke tænker over hvad de skriver, og er fuldstændig ligeglade med andre inde på forumet, og det kan gøre mig lidt vred.


Så vær opmærksom på hvad i skriver, og hvilke ord i bruger. Så man ikke såre en anden bruger!

Men efterhånden er debatsiden blevet bedre at være på, men stadig er der nogle få som sviner andre helt vildt meget til. :thumbsdown:

Du har fået som fortjent.
En god og vejledende anvisning i at skrive på debatside.dk.
bare min mening.
Undskyld jeg overdrev lige der, jeg har sikkert fået det at vide jeg skulle få at vide men så gammel er jeg ikke så kender ikke denne her "Kritik" her inde så godt endnu...
AaB i tykt og tyndt!

Besvar