Konspirationsteori: censur på debatsiden?

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Låst
Krede
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 30. jul 2008, 22:48

Konspirationsteori: censur på debatsiden?

Indlæg af Krede » 26. jul 2009, 22:22

Siden skandalekampen i torsdags har det været umuligt at komme ind på debatside.dk. Siden har været helt nede lige siden. Er der nogen der har et svar på hvorfor? I starten tænkte jeg, at det nok var overbelastning, som tilfældet var da der sidste år var live opdateringer fra Modrica-kampen. Her blev siden dog hurtigt tilført flere ressoucer og kørte igen. Skandalekampen i torsdags ville være ekstra benzin på bålet i den i forvejen brandvarme debat om Magnus Pherssons berettigelse til trænerposten i AaB. Debatten ville for alvor blusse op efter den værste kamp i mands minde og debatsiden ville være centrum for fansenes frustrationer. Derfor synes jeg, at det er et meget mærkværdigt sammentræf, at siden her har været nede flere dage nu. Har AaB gjort krav på, at siden blev lukket, for at undgå at fansene ytre sig, presse ledelsen eller arrangere protestaktioner?


Jeg understreger, at det naturligvis kun er gisninger, og at tanken om at AaB har frataget os vores demokratiske talerør i form af siden her, egentlig er helt absur, men er der andre der har haft samme spekulationer?

Brugeravatar
bbcdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 764
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:30
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Konspirationsteori: censur på debatsiden?

Indlæg af bbcdk » 26. jul 2009, 22:23

Damn. tredje tråd om det samme i aften...

http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=20&t=12469" onclick="window.open(this.href);return false;

Låst