Avatarstørrelse

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Låst
Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 9. jan 2010, 15:34

Esben skrev:
Når man ser på de indlæg som Esben er kommet med, hvor det er tale om at han siger grænsen er overskredet og det skal bare stoppes. Så er det jo ikke en revision, men derimod at tingene skal stoppes, fordi de ikke lever op til den enkeltes forventninger.
Øhh, syntes måske det ender i et spørgsmål om hvad revision er. Jeg jo handler bare. Som en der snupper nøglerne fra en spritbilist og bestiller en taxi så er der vel også her to forskellige normer på spil. Er det i orden eller er det ikke i orden. Skal handlingen tillades eller skal den fjernes. Om du vil kalde det revision eller ej er for mig ligegyldigt. Jeg har svært ved ikke at se, den diskussion om hvorvidt det er i orden eller ej, som andet end en revision af normen. Hvis ikke du har forstået, hvorfor jeg syntes den skal fjernes, eller har forstået hvori det provokerende i animationen ligger, så bør du læse tråden igen.
den store forskeld ligger jo bare i, det er ulovligt at køre sprit billist, mens der intet ulovligt ligger i min avatar! Syntes det er utroligt, at folk er så følsomme som i er. Det hele står jo og hænger, på jer smags dommere, der skal fortælde hvad der er godt og hvad der er dårligt! Da i bliver så let stødt!

nå jo jeg er blokeret havde jeg lige glemt :)

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Konsulenten » 9. jan 2010, 15:54

Esben skrev:
Når man ser på de indlæg som Esben er kommet med, hvor det er tale om at han siger grænsen er overskredet og det skal bare stoppes. Så er det jo ikke en revision, men derimod at tingene skal stoppes, fordi de ikke lever op til den enkeltes forventninger.
Øhh, syntes måske det ender i et spørgsmål om hvad revision er. Jeg jo handler bare. Som en der snupper nøglerne fra en spritbilist og bestiller en taxi så er der vel også her to forskellige normer på spil. Er det i orden eller er det ikke i orden. Skal handlingen tillades eller skal den fjernes. Om du vil kalde det revision eller ej er for mig ligegyldigt. Jeg har svært ved ikke at se, den diskussion om hvorvidt det er i orden eller ej, som andet end en revision af normen. Hvis ikke du har forstået, hvorfor jeg syntes den skal fjernes, eller har forstået hvori det provokerende i animationen ligger, så bør du læse tråden igen.
Smuk spritbilist-analogi. Hvis du så smider nazikortet næste gang, er det vist lykkedes at nå det famøse guldglansniveau.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Esben
1. div
1. div
Indlæg: 401
Tilmeldt: 18. jul 2007, 11:57

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Esben » 9. jan 2010, 16:11

Smuk spritbilist-analogi. Hvis du så smider nazikortet næste gang, er det vist lykkedes at nå det famøse guldglansniveau.
?

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Konsulenten » 9. jan 2010, 16:14

Esben skrev:
Smuk spritbilist-analogi. Hvis du så smider nazikortet næste gang, er det vist lykkedes at nå det famøse guldglansniveau.
?
??
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Magic
Allstar
Allstar
Indlæg: 2992
Tilmeldt: 5. jun 2005, 18:24
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: Amager

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Magic » 9. jan 2010, 16:15

Coma skrev:Nej det er en hetz, jeg er sikker på admins har haft den løbende til revision og ikke fundet sig nødtaget til at gøre noget.
Kaw - det ER dig!!! :D

Jeg har tidligere nævnt, at jeg fandt din signatur stødende, så det er ikke lige pludselig først nu, jeg reagerer på det. Jeg er bare glad for, at der kommer debat omkring det, for det er tydeligvis et problem.
Coma skrev:Så begynder en masse folk at tude, fuldt ud hyklerisk. Sku ikke undre mig i får jeres vilje, så håber jeg bare alle Raus billederne også bliver fjernet sammen med stalin, che og andre volds billeder.
Jamen klart - alt hvad der er bare det mindste i konflikt med retningslinierne skal ud. Din signatur er dog i mine øjne den mest stødende og det er derfor den eneste, jeg har reageret på. Også fordi det virkede omsonst at klage, da der ikke kom respons tidligere.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af jydenfranord » 9. jan 2010, 16:52

Esben skrev:
Når man ser på de indlæg som Esben er kommet med, hvor det er tale om at han siger grænsen er overskredet og det skal bare stoppes. Så er det jo ikke en revision, men derimod at tingene skal stoppes, fordi de ikke lever op til den enkeltes forventninger.
Øhh, syntes måske det ender i et spørgsmål om hvad revision er. Jeg jo handler bare. Som en der snupper nøglerne fra en spritbilist og bestiller en taxi så er der vel også her to forskellige normer på spil. Er det i orden eller er det ikke i orden. Skal handlingen tillades eller skal den fjernes. Om du vil kalde det revision eller ej er for mig ligegyldigt. Jeg har svært ved ikke at se, den diskussion om hvorvidt det er i orden eller ej, som andet end en revision af normen. Hvis ikke du har forstået, hvorfor jeg syntes den skal fjernes, eller har forstået hvori det provokerende i animationen ligger, så bør du læse tråden igen.
Det vil sige at du sidestiller det at folk bliver provokeret af en animation med at en person sætter sig i en bil når han er påvirket og risikere at slå sig selv eller andre ihjel?

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af JSJ » 9. jan 2010, 16:59

Coma skrev:og hvordan er min grov? man ser intet? at folk har syge tanker, og giver det en mening der ikke kan ses uden noget fantasi, må da være folks problem?

man skal sku også passe på at forummet ikke bliver så sterilt og kedeligt, at det hele kan være lige meget!
..Så vil jeg godt ha' lov at stille dig - Coma - et enkelt og ret simpelt spørgsmål: Hvad syntes du er det sjove ved din Avata..? Edit: Kan se at du allerede har svaret på det spørgsmål tidligere - Jamen det er da også en meget fin Bjørn! :S

Kunne også spørge: Hvad er formålet med den..? Edit. Til gengæld vil jeg meget gerne ha' et svar på det sidste spørgsmål her..

Blot et par meget simple spørgsmål..

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Esben
1. div
1. div
Indlæg: 401
Tilmeldt: 18. jul 2007, 11:57

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Esben » 9. jan 2010, 17:05

Christ! Hvad sker der.
Det vil sige at du sidestiller det at folk bliver provokeret af en animation med at en person sætter sig i en bil når han er påvirket og risikere at slå sig selv eller andre ihjel?
Jeg skriver jo intet andet end

"Som en der snupper nøglerne fra en spritbilist og bestiller en taxi så er der vel også her to forskellige normer på spil." Intet andet!

Det kunne have været hvad som helt der kunne illustrere to normer. Spritbilismen syntes jeg var et passende eksempel fordi det er en norm som har ændret sig til trods for at det år var accepteret at drikke og kører hjem. Tilsvarende har comas animation været her længe nok til tilsyneladende at være blevet en norm.

Men indrømmet, med folks vilje til at ville misforstå, burde jeg nok have valgt et andet eksempel.

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 9. jan 2010, 17:08

Esben skrev:Christ! Hvad sker der.
Det vil sige at du sidestiller det at folk bliver provokeret af en animation med at en person sætter sig i en bil når han er påvirket og risikere at slå sig selv eller andre ihjel?
Jeg skriver jo intet andet end

"Som en der snupper nøglerne fra en spritbilist og bestiller en taxi så er der vel også her to forskellige normer på spil." Intet andet!

Det kunne have været hvad som helt der kunne illustrere to normer. Spritbilismen syntes jeg var et passende eksempel fordi det er en norm som har ændret sig til trods for at det år var accepteret at drikke og kører hjem. Tilsvarende har comas animation været her længe nok til tilsyneladende at være blevet en norm.

Men indrømmet, med folks vilje til at ville misforstå, burde jeg nok have valgt et andet eksempel.
At sammenligne noget der er ulovligt, med noget nogle finder sjovt andre finder stødende, er sku da også direkte dumt!

jeg gad nu godt vide, hvad alle jer der har så ondt i røven over min avatar, enlig syntes om kurts Mohammed med bombe tegning? og så har denne tråd vist også været godt omkring!

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 9. jan 2010, 17:09

JSJ skrev:
Coma skrev:og hvordan er min grov? man ser intet? at folk har syge tanker, og giver det en mening der ikke kan ses uden noget fantasi, må da være folks problem?

man skal sku også passe på at forummet ikke bliver så sterilt og kedeligt, at det hele kan være lige meget!
..Så vil jeg godt ha' lov at stille dig - Coma - et enkelt og ret simpelt spørgsmål: Hvad syntes du er det sjove ved din Avata..? Edit: Kan se at du allerede har svaret på det spørgsmål tidligere - Jamen det er da også en meget fin Bjørn! :S

Kunne også spørge: Hvad er formålet med den..? Edit. Til gengæld vil jeg meget gerne ha' et svar på det sidste spørgsmål her..

Blot et par meget simple spørgsmål..

/Jesper
Den more mig? og er sikker på der er mange der smiler når de ser den. Men mon ikke der er mange der holder mund, da man jo nødig sku blive kaldt pedofil af moral mafiaen her!

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar
Indlæg: 1240
Tilmeldt: 9. maj 2008, 21:02

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af 9000guldglans » 9. jan 2010, 17:34

@ jyden
Der er stor forskel på at sige hvad jeg TROR og hvad der er den endegyldige sandhed. Fordi jeg er overbevist om noget behøver det ikke være sådan. Der er ikke noget endegyldigt bevis på det, så jeg har på intet tidspunkt endegyldigt sagt coma er pædofil eller direkte sagt, "coma du er pædofil". Jeg fortæller mit syn på det men jeg konkluderer ikke endegyldigt på det, da jeg ikke har noget på det andet en formodninger. Der er stor forskel på det og så sige, "du er pædofil coma og sådan er det bare". Det sidste har jeg på intet tidspunkt gjort. Det kan jo til mandens tvivl, være han bare har en syg form for humor og intet aner om hvordan man bør optræde, jeg tror det bare ikke, og det ændrer heller ikke en meter på om det er rigtigt at den avatar er lovlig herinde eller ej.

Efterhånden synes jeg mit liv er for kort til at diskutere dette emne mere, tror nok jeg har ytret hvad jeg mener nu.

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Metal'n Roll » 9. jan 2010, 18:02

9000guldglans skrev:
Metal'n Roll skrev:
9000guldglans skrev:Ja det er rigtigt at man kan jo bare skride fra siden, men er det formålet med stedet her at folk skal skræmmes væk, og kan man så ikke også bare sige til folk der ikke kan lide at blive kaldt for bøsse eller fjols, at de kan jo bare skride hvis de ikke kan lide det. Er det der man skal hen? Nej selvfølgelig ikke
Det har vel ikke noget med at blive skræmt væk at gøre.. Debatsiden har sagt go for hvad du betegner som pædofili (ellers havde de nok henvendt sig til Coma for år siden, og vi ved jo de er fuld bevidst om avataren) og så er det at jeg og Jydenfranord (og sikkert en del andre) ikke forstår at du har det ok med at befinde dig her.. Jeg er sikker på at 99 ud af 100 ville vende ryggen til et forum, der har det helt ok med pædofili. Ikk fordi de bliver "skræmt" væk, men fordi de ikke er noget de vil stå inde for.

Som nævnt flere gange i tråden, så er det individuelt hvad man mener er overskridende, og du er helt uforstående overfor nogen finder dig nederen i dine personlige nedladelser, når coma må have en sperm-bamsen som avatar... Helt enig, det er her vandene deler os. Jeg synes du er frygtelig belastende med dine barnlige ordvalg og personlige angreb. (ikk på mig endnu, men det ændrer ikk på mit syn) Sidstnævnte gør at jeg føler jeg kan tillade mig, at lade dig vide hvor belastende du er i mine øjne. Men jeg accepterer Juntaens vudering af dig, og tager dine indlæg for det de er. Sperm-bamsen generer kun folk der VIL generes, og gøre et nummer ud af den fucking bamse. Dig, derimod, henvender dig direkte til folk i, for mig at se, panderynkende vendinger.

Men hvor langt længere kan det her emne hives i forhuden? Der kommer vel ikke noget konstruktivt ud af en fortsat konstatering af vores forskellighed på det indre plan, og der synes at køres i samme rille allerede. Kritikkerne til avataren, må da vel indse at efter år med signaturen, så er den dømt inde, og der ikke er noget at opnå. Eller er det fordi de prøver at vinde en eller anden sejr ved at få avataren fjernet, hvor de kan føle sig magtfulde inde på denne debat, ved at kunne påvirke en junta?

Hvis dette skulle ske, så vil jeg pludselig forstå hvad de venstreorienterede hippier mener, når de råber "politistat" hele tiden. DET ER EN ANIMERET SPERM-BAMSE, for helvede! Kan tegnede bamser overhovedet spille pik i virkeligheden??! Er det fordi det er weekend forlk har tid til at gå op i sådan noget? Er der ikke en forhave der skal slåes, en pibe der skal stoppes, eller et overskæg, der skal finklippes?... :)

Argumentet med Bullerbanden var ellers klassisk. Brug den med børnene, den har altid været go'.. "Would somebody pleeease think of the children!!"
Skræmt væk eller føle sig tvunget til at vende siden ryggen er et fedt for mig, det er bare et spørgsmål om hvordan man bruger og forstår ordet skræmt. Jeg kan også sige at jeg finder det meget uheldigt at mange mennesker(de fleste sikkert forældre i 30'erne), føler sig nødsaget til at vende forumet ryggen, da asc står inde for at børn bliver sjasket ind i sæd. Det er uheldigt for dem selv, og selvfølgelig for asc. Jeg selv har overlevet den længe, og gør det også fremover, men det gør vel ikke at jeg ikke må komme med min mening om den og den virkning den har på evt nytilkomne.
Hvis bamsen er så sjov ville det så ikke være en ide at gøre AaB opmærksom på den, så kan de ha den kørende oppe i hjørnet når far og mor er inde at bestille billetter. Eller SF kunne bruge den i deres næste valgkampagne, så får de sikkert en masse opmærksomhed, og mon ikke alle vælgerne så strømmer til i hidtil uset grad.


Fair nok du finder mig belastende, det er da kun ok. Til tider er det også lidt belastende at være den kritiske herinde. Man skal tit høre på alt muligt pis, som nogen gange kan føre til at man skriver nogle, i dine øjne sikkert, belastende ting. Temmelig sikkert også krydret med alle de andre balastende ting, du og sikkert også andre, mener jeg skriver. Det er ikke for at tude over det på nogen måde, for jeg har selv valgt det. Som du sikkert kan regne ud er jeg ikke herinde for hverken at blive din ven eller klassens populære dreng. Jeg skriver sgu sådan set bare min mening, og så rager det mig ikke en meter, om du eller andre finder det belastende. Heldigvis har jeg en stor og god omgangskreds, med flere rigtigt gode venner, ude i den virkelige verden. Så om folk på en fodboldside, der ikke kender mig, finder mig belastende, tager jeg ikke så tungt. I kan være enige eller uenige i det der skrives, og så er den hvis ikke så meget længere.
9000guldglans skrev:Jeg selv har overlevet den længe, og gør det også fremover, men det gør vel ikke at jeg ikke må komme med min mening om den og den virkning den har på evt nytilkomne.
Selvfølgelig må du komme med din mening, det er det der danner rammen omkring en debat. Men er det dit argument/forsvar for at du befinder dig i et forum du mener forsvarer pædofili ??
9000guldglans skrev:Hvis bamsen er så sjov ville det så ikke være en ide at gøre AaB opmærksom på den, så kan de ha den kørende oppe i hjørnet når far og mor er inde at bestille billetter. Eller SF kunne bruge den i deres næste valgkampagne, så får de sikkert en masse opmærksomhed, og mon ikke alle vælgerne så strømmer til i hidtil uset grad.
Hvad snakker du om, og hvor i den her diskussion befinder du dig ??? Skal AaB synes folks signaturer er sjove inde på et fan-forum, for at det er ok at have som avatar?
9000guldglans skrev:Til tider er det også lidt belastende at være den kritiske herinde. Man skal tit høre på alt muligt pis, som nogen gange kan føre til at man skriver nogle, i dine øjne sikkert, belastende ting.
At være kritisk er da en go ting, og det der skaber debatter.. Jeg er jo også kritisk over for dig. Det er måden at være det på, og der er det, at jeg har oplevet et par gange at du kan virke enormt umoden, så som den signatur du lige har brugt omkring Coma. Jeg ved godt at du siger det er noget du gør for at åbne folks øjne over for pædofilen Coma, eller hvad det er du skriver. Men det der ”ping-pong-tifold-igen” er i sig selv enormt barnligt uanset hvordan du vil formulere dit forsvar til det.
9000guldglans skrev:Som du sikkert kan regne ud er jeg ikke herinde for hverken at blive din ven eller klassens populære dreng. Jeg skriver sgu sådan set bare min mening, og så rager det mig ikke en meter, om du eller andre finder det belastende.
Nej, du skriver fuldstændig hvad der passer dig, og bliver forarget og stødt over hvad andre lægger ud.. De ting passer bare slet ikke sammen.
9000guldglans skrev:Heldigvis har jeg en stor og god omgangskreds, med flere rigtigt gode venner, ude i den virkelige verden.
Årgh fedt, bare det var mig. Det leder mig igen tilbage til spørgsmålet om hvorfor du så ligger og roder rundt på nettet i et forum med sympati for pædofili ? Det eneste der kunne henvise til et svar på dette spørgsmål i dit indlæg er, at ”du har overlevet det længe”… Altså det behøver du jo ikke. Du kan jo bare lukke ned ? Du kunne endda lave et nyt forum for voksne med børn, hvor stødende billeder i dine øjne var bandlyst, men hvor man må sige fuldstændig hvad man mener om folk for det rager dem ikk andre hvad de mener om det. Ja, så kunne du sidde og fyre gloser som dit : ” Ja eller en hvor coma's mor bliver sprættet op af Norman Bates. Efterfølgende, selvfølgelig når hun er død, bliver hun voldtaget i røven af 5 negre hvorefter de alle kommer ud over hendes ansigt.” med dine Bullerbanden-børn på skødet uden nogen behøver blive forarget…
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Kunji » 9. jan 2010, 18:19

@9000guldglans.

Nu har jeg dig normalvis blokeret, men ifb. at det er sådant et overordnet emne har jeg læst dine indlæg her.

Tror du virkelig at folk "hader"/"tager afstand fra dig" er fordi at du er kritisk vedr. AaB?
Nu kan jeg kun tale for mig selv, men det er langt fra tilfældet. Der er ikke noget mere befriende end folk der kan se nuancer, og udtale sig såvel positivt som negativt om en lidenskab, som vi må betragte AaB som. Nogle vil så måske sige at du netop ikke ser nuancer, men kun udtaler dig negativt, men det er ikke det der har fået mig til at blokere dig. Det er derimod de mange personsvinere, det (tangerende til perverse) sprog og din manglende evne til at argumentere. Det er direkte ødelæggende for min lyst til at deltage aktivt på dette site, at debattører som dig for lov til at forpeste niveauet herinde med konstante tilsvininger.

Så vær du blot så kritisk som du vil, men din facon at deltage på er trættende. Og jeg kan da tilføje at selvom dig og "direktøren for det hele" er lige kritiske og jeres holdninger ligger meget tæt, så er han ikke på min blocking-liste fordi han formår at argumentere samt opholde en vis respekt for sine meddebattører. Kritik er mindst lige så velkoment som ros og kan man se nuancer er det det bedste. Jeg har også blokeret folk som fremstår som nægter at forholde sig negativt til noget omkring AaB.

Mht. comas signatur. Det kan ikke pisse mig af. Det er en bjørn! Det er seksuelle undertoner - uden tvivl - men så er det sgu heller ikke være. Denne diskussion er blæst ud af proportioner. Tag hellere end debat om de mange personsvinere samt det svigtende niveau.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af tegner » 9. jan 2010, 18:39

Har lige opdaget at den ene af drengene er neger,...utroligt at ingen har kommenteret det endnu..

Vi snakker immervæk animeret AFRODYRESEX..!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar
Indlæg: 1240
Tilmeldt: 9. maj 2008, 21:02

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af 9000guldglans » 9. jan 2010, 19:11

Kunji skrev:@9000guldglans.

Nu har jeg dig normalvis blokeret, men ifb. at det er sådant et overordnet emne har jeg læst dine indlæg her.

Tror du virkelig at folk "hader"/"tager afstand fra dig" er fordi at du er kritisk vedr. AaB?
Nu kan jeg kun tale for mig selv, men det er langt fra tilfældet. Der er ikke noget mere befriende end folk der kan se nuancer, og udtale sig såvel positivt som negativt om en lidenskab, som vi må betragte AaB som. Nogle vil så måske sige at du netop ikke ser nuancer, men kun udtaler dig negativt, men det er ikke det der har fået mig til at blokere dig. Det er derimod de mange personsvinere, det (tangerende til perverse) sprog og din manglende evne til at argumentere. Det er direkte ødelæggende for min lyst til at deltage aktivt på dette site, at debattører som dig for lov til at forpeste niveauet herinde med konstante tilsvininger.

Så vær du blot så kritisk som du vil, men din facon at deltage på er trættende. Og jeg kan da tilføje at selvom dig og "direktøren for det hele" er lige kritiske og jeres holdninger ligger meget tæt, så er han ikke på min blocking-liste fordi han formår at argumentere samt opholde en vis respekt for sine meddebattører. Kritik er mindst lige så velkoment som ros og kan man se nuancer er det det bedste. Jeg har også blokeret folk som fremstår som nægter at forholde sig negativt til noget omkring AaB.

Mht. comas signatur. Det kan ikke pisse mig af. Det er en bjørn! Det er seksuelle undertoner - uden tvivl - men så er det sgu heller ikke være. Denne diskussion er blæst ud af proportioner. Tag hellere end debat om de mange personsvinere samt den svigtende niveau.
Tak for imput.
Sjovt nok er vi ikke enige. Jeg mener nu nok at kunne se det positive som det negative. Da jeg startede herinde var jeg faktisk meget positiv, da der simpelthen var grund til det. Efter elendigheden er sneget sig ind i klubben, og der næsten intet positivt er at berette om, er det klart indlæggene får en negativ tone. Var der noget positivt i AaB i øjeblikket skal jeg med stor fornøjelse kommentere det.
Det med tilsvininger er jeg meget obs på at være den der først reagerer efter jeg selv er blevet svinet, det sker tit (igen det er ikke for at tude, det er bare sandheden). Man kan så diskutere hvor fornuftigt det er og ryge med på tilsviningsgalejen, sikkert uklogt af mig, men hvis nogen pisser på mig, pisser jeg sgu igen som så mange andre. Ja denne tråd er efterhånden røget ud af proportioner,(er selv medvirkende dertil), derfor er det også ved at være tid til at trække stikket. Forresten, selvfølgelig tror jeg ikke folk hader mig, det er trods alt kun en en fodboldside, og ingen af dem der er uenige med mig herinde har haft problemer med at klappe mig på skulderen ag snakke så vældigt i den virkelige verden. Selvfølgelig kunne det være anderledes hvis de vidste at det var guldglans de stod og skålede med, men i det tilfælde ville det være dem der har et problem og ikke mig.

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar
Indlæg: 1240
Tilmeldt: 9. maj 2008, 21:02

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af 9000guldglans » 9. jan 2010, 19:19

Nå så har man fået en besked om min signatur er fjernet og man nu tager stilling til hvilke konsekvenser den skal have. Farcen fortsætter sgu. Nå hvis jeg ikke svarer en rum tid er det fordi jeg har karantæne. Er spændt på at se om man også står til karantæne når man smider pædofile undertoner i sin avatar, eller om det er helt hat og briller det her. Hyg jer folkens

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 9. jan 2010, 20:27

Må jeg lige byde ind i en debat der kører i ring?!

Pædofili er når man bliver seksuelt opstemt ved sex med børn.
Det er IKKE når at man laver sjov med det. Ligesom en komiker der laver sjov med homofili heller ikke nødvendigvis er bøsse, eller at Preben Kristensen laver en parodi på Dronnigen, gør ham hverken til ryger, regent eller kvinde... Han er så tilgengæld vist nok bøsse, men det er jo af andre årsager - Kan I se hvordan det hænger sammen?
Comas signatur, som JEG også gerne så ændret snart(af andre grunde ganske vist), skader ingen børn og tilfredsstiller garanteret ingen pædofile. Jeg prøver lige at forestille mig den samme film, men med en påklædt kvinde i stedet for børnene. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at jeg ville rykke i tissetrolden til den.

Så min mening er ganske klart at Coma selv bestemmer om han vil beholde den eller ej.
NB Jeg er hverken syg i hovedet eller pædofil

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 9. jan 2010, 21:03

9000guldglans skrev:Nå så har man fået en besked om min signatur er fjernet og man nu tager stilling til hvilke konsekvenser den skal have. Farcen fortsætter sgu. Nå hvis jeg ikke svarer en rum tid er det fordi jeg har karantæne. Er spændt på at se om man også står til karantæne når man smider pædofile undertoner i sin avatar, eller om det er helt hat og briller det her. Hyg jer folkens
Så du kan seriøst ikke se forskellem mellem din signatur, og så min avatar?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 9. jan 2010, 21:59

9000guldglans skrev:
Tak for imput.
Sjovt nok er vi ikke enige. Jeg mener nu nok at kunne se det positive som det negative. Da jeg startede herinde var jeg faktisk meget positiv, da der simpelthen var grund til det. Efter elendigheden er sneget sig ind i klubben, og der næsten intet positivt er at berette om, er det klart indlæggene får en negativ tone. Var der noget positivt i AaB i øjeblikket skal jeg med stor fornøjelse kommentere det.
Det med tilsvininger er jeg meget obs på at være den der først reagerer efter jeg selv er blevet svinet, det sker tit (igen det er ikke for at tude, det er bare sandheden). Man kan så diskutere hvor fornuftigt det er og ryge med på tilsviningsgalejen, sikkert uklogt af mig, men hvis nogen pisser på mig, pisser jeg sgu igen som så mange andre. Ja denne tråd er efterhånden røget ud af proportioner,(er selv medvirkende dertil), derfor er det også ved at være tid til at trække stikket. Forresten, selvfølgelig tror jeg ikke folk hader mig, det er trods alt kun en en fodboldside, og ingen af dem der er uenige med mig herinde har haft problemer med at klappe mig på skulderen ag snakke så vældigt i den virkelige verden. Selvfølgelig kunne det være anderledes hvis de vidste at det var guldglans de stod og skålede med, men i det tilfælde ville det være dem der har et problem og ikke mig.
Hvis vi nu antager at ovenstående er virkeligheden, hvorfor tror du så at der er så forholdsvis mange i den her tråd som tager afstand fra dig som debattør herinde? Er det en konspiration eller er der mon noget om snakken?

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Metal'n Roll » 9. jan 2010, 23:39

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:Jeg prøver lige at forestille mig den samme film, men med en påklædt kvinde i stedet for børnene. Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at jeg ville rykke i tissetrolden til den.
ku' jeg fandme godt :P
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Låst