Avatarstørrelse

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Låst
Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 11. jan 2010, 14:05

Lindvang skrev:
Coma skrev:ps. det er skræmmende at se hvor mange der bruger helt samme argumentering, som muslimerne gjorde under muhammed krisen.. skræmmende!!
Lad nu være med at udstille din mangel på intelligens mere, som du gør her. Det er pinligt.
Stop nu med at gøre dig selv, mere klogere/bedre/smartere/sejere end du er! Det er Pinligt.

Hvis vi skal ned på alle de helliges nivue, så kommer jeg med en liste af avatars jeg vil have fjernet, pga jeg finder dem stødende, og hvis det ikke sker, så melder mig, mine fætre, og onkler sig ud af ASC, hvis de ikke tager afstand fra dem!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4439
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af le Cid » 11. jan 2010, 14:12

Stop nu! Det er ikke en diller-målings konkurrence!

Det handler i bund og grund om, at nogle brugere har bedt dig ændre din avatar - nogle af dem endda på en forholdsvis sober facon.

Det er nu, du har chancen for at sige: Jeg synes I er nogle p!khoveder, men på grund af mit exceptionelle storsind vil jeg aller nådigst imødehkomme jeres tåbelige forespørgsel! Men så skylder I mig altså også en halv grillkylling med pommes!

Men du kan jo også vælge at forsvare den skamridte ytringsfrihed i det hellige Internets tegn... Hvorfor er det så vigtigt???
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 11. jan 2010, 14:24

le Cid skrev:Stop nu! Det er ikke en diller-målings konkurrence!

Det handler i bund og grund om, at nogle brugere har bedt dig ændre din avatar - nogle af dem endda på en forholdsvis sober facon.

Det er nu, du har chancen for at sige: Jeg synes I er nogle p!khoveder, men på grund af mit exceptionelle storsind vil jeg aller nådigst imødehkomme jeres tåbelige forespørgsel! Men så skylder I mig altså også en halv grillkylling med pommes!

Men du kan jo også vælge at forsvare den skamridte ytringsfrihed i det hellige Internets tegn... Hvorfor er det så vigtigt???
Er det sådan set heller ikke, jeg har bare svært ved at se hvorfor jeg skal ændre den, hvis jeg ikke gider?
Jeg syntes det er et glideplan! enten overholder den retnigns linierne, eller så gør den ikke. Og det gør den!

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Lindmark » 11. jan 2010, 15:13

Coma skrev:
Lindvang skrev:
Coma skrev:ps. det er skræmmende at se hvor mange der bruger helt samme argumentering, som muslimerne gjorde under muhammed krisen.. skræmmende!!
Lad nu være med at udstille din mangel på intelligens mere, som du gør her. Det er pinligt.
Stop nu med at gøre dig selv, mere klogere/bedre/smartere/sejere end du er! Det er Pinligt.

Hvis vi skal ned på alle de helliges nivue, så kommer jeg med en liste af avatars jeg vil have fjernet, pga jeg finder dem stødende, og hvis det ikke sker, så melder mig, mine fætre, og onkler sig ud af ASC, hvis de ikke tager afstand fra dem!
Jeg vil faktisk gerne se den liste. Det kunne også være en mulighed for at denne diskussion blev mere generel, og ikke så specifikt rettet mod stakkels gamle Baloo og hans søde kløe...
Lindmark / Vendelbokartellet

Lindvang

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Lindvang » 11. jan 2010, 15:14

Coma skrev:
Lindvang skrev:
Coma skrev:ps. det er skræmmende at se hvor mange der bruger helt samme argumentering, som muslimerne gjorde under muhammed krisen.. skræmmende!!
Lad nu være med at udstille din mangel på intelligens mere, som du gør her. Det er pinligt.
Stop nu med at gøre dig selv, mere klogere/bedre/smartere/sejere end du er! Det er Pinligt.

Hvis vi skal ned på alle de helliges nivue, så kommer jeg med en liste af avatars jeg vil have fjernet, pga jeg finder dem stødende, og hvis det ikke sker, så melder mig, mine fætre, og onkler sig ud af ASC, hvis de ikke tager afstand fra dem!
Er det pinligt at påpege, når en person som du formulerer sig så elendigt, generaliserende og med en eklatant mangel på viden om faktuelle forhold? I så fald er jeg overordentlig glad for at være pinlig. Du burde derimod ikke være det.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af alithebeast » 11. jan 2010, 15:34

Coma, fjern nu bare den liderlige bjørn for satan. :danmarkfan:
Hader København!

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 11. jan 2010, 15:37

Lindvang skrev:Jeg ønsker ikke at blande mig i debatten om billedet, da jeg ikke bliver stødt, men blot finder den yderst plat og vidner om en dreng på 12-13 år bag brugernavnet Coma.

Nu skriger Coma så op om, at dette billede har været accepteret af juntaen i 2 år. Så vidt jeg erindrer, så fik Coma henstillinger af juntaen dengang om, at han burde fjerne den, hvilket ikke blev gjort. Herefter gik den nok i glemmebogen.

I øvrigt vil jeg gerne appellere til, at alle LÆSER, hvad 9000GG skriver, selvom hans måde at formulere sig på generelt lader meget tilbage at ønske. Der er generelt en tendens til, på denne side, at man formulerer svar udfra hvem, der har skrevet, frem for hvad, der er skrevet. Og man skal altså ikke være uddannet filolog eller lingvistiker for at læse mellem linjerne og skære formuleringen fra.
Hmm Lindvang!
Det med ikke at blande sig i debatten kan man ikke give dig et 12-tal for, men det skal du selvfølgelig også være hjertens velkommen til. Jeg synes til gengæld at du plejer at holde et højere niveau hvor du ikke bliver personlig.

Jeg forstår virkelig godt at Coma ikke vil fjerne den film. Jeg håber at han gør det, når alt det her er ovre, men jeg synes at det er noget pjat at gøre det pga. et pres fra et mindretal som kalder det pædofili.
Hvis den tilgengæld kunne kategoriseres som noget ulovligt, eller hvis der var mere end blot et mindretal der var imod den, synes jeg at den skulle fjernes

Lindvang

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Lindvang » 11. jan 2010, 15:41

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
Lindvang skrev:Jeg ønsker ikke at blande mig i debatten om billedet, da jeg ikke bliver stødt, men blot finder den yderst plat og vidner om en dreng på 12-13 år bag brugernavnet Coma.

Nu skriger Coma så op om, at dette billede har været accepteret af juntaen i 2 år. Så vidt jeg erindrer, så fik Coma henstillinger af juntaen dengang om, at han burde fjerne den, hvilket ikke blev gjort. Herefter gik den nok i glemmebogen.

I øvrigt vil jeg gerne appellere til, at alle LÆSER, hvad 9000GG skriver, selvom hans måde at formulere sig på generelt lader meget tilbage at ønske. Der er generelt en tendens til, på denne side, at man formulerer svar udfra hvem, der har skrevet, frem for hvad, der er skrevet. Og man skal altså ikke være uddannet filolog eller lingvistiker for at læse mellem linjerne og skære formuleringen fra.
Hmm Lindvang!
Det med ikke at blande sig i debatten kan man ikke give dig et 12-tal for, men det skal du selvfølgelig også være hjertens velkommen til. Jeg synes til gengæld at du plejer at holde et højere niveau hvor du ikke bliver personlig.

Jeg forstår virkelig godt at Coma ikke vil fjerne den film. Jeg håber at han gør det, når alt det her er ovre, men jeg synes at det er noget pjat at gøre det pga. et pres fra et mindretal som kalder det pædofili.
Hvis den tilgengæld kunne kategoriseres som noget ulovligt, eller hvis der var mere end blot et mindretal der var imod den, synes jeg at den skulle fjernes
Jeg finder det lidet personligt at konkludere, at den film i min optik ligner noget, som en eller anden teenagedreng finder sjovt. Måske jeg bare altid har været gammel, for det er ikke lige min humor og har aldrig været det.

Om den skal fjernes eller ej må juntaen bedømme. Selv er jeg græsk/katolsk, og tænker bare mit om brugeren og dennes mentale kapacitet.

Esben
1. div
1. div
Indlæg: 401
Tilmeldt: 18. jul 2007, 11:57

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Esben » 11. jan 2010, 15:48

Hvis den tilgengæld kunne kategoriseres som noget ulovligt, eller hvis der var mere end blot et mindretal der var imod den, synes jeg at den skulle fjernes
Jeg vil godt holde dig på dette, som et input til en generel diskussion om hvornår noget bør forbydes. Jeg mener at du med de to argumenter er på lidt tynd is.

For det første tror jeg ikke at det ulovlige vil være en passende grænse - grænsen bør vel i nogle tilfælde ligge før loven. Det gør den i hvertfald i Juntaens virke. Mange ting påpeges som ikke er ulovlige. Så hellere nogle faste retningslinjer.

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 11. jan 2010, 15:55

Lindvang skrev:
mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
Lindvang skrev:Jeg ønsker ikke at blande mig i debatten om billedet, da jeg ikke bliver stødt, men blot finder den yderst plat og vidner om en dreng på 12-13 år bag brugernavnet Coma.

Nu skriger Coma så op om, at dette billede har været accepteret af juntaen i 2 år. Så vidt jeg erindrer, så fik Coma henstillinger af juntaen dengang om, at han burde fjerne den, hvilket ikke blev gjort. Herefter gik den nok i glemmebogen.

I øvrigt vil jeg gerne appellere til, at alle LÆSER, hvad 9000GG skriver, selvom hans måde at formulere sig på generelt lader meget tilbage at ønske. Der er generelt en tendens til, på denne side, at man formulerer svar udfra hvem, der har skrevet, frem for hvad, der er skrevet. Og man skal altså ikke være uddannet filolog eller lingvistiker for at læse mellem linjerne og skære formuleringen fra.
Hmm Lindvang!
Det med ikke at blande sig i debatten kan man ikke give dig et 12-tal for, men det skal du selvfølgelig også være hjertens velkommen til. Jeg synes til gengæld at du plejer at holde et højere niveau hvor du ikke bliver personlig.

Jeg forstår virkelig godt at Coma ikke vil fjerne den film. Jeg håber at han gør det, når alt det her er ovre, men jeg synes at det er noget pjat at gøre det pga. et pres fra et mindretal som kalder det pædofili.
Hvis den tilgengæld kunne kategoriseres som noget ulovligt, eller hvis der var mere end blot et mindretal der var imod den, synes jeg at den skulle fjernes
Jeg finder det lidet personligt at konkludere, at den film i min optik ligner noget, som en eller anden teenagedreng finder sjovt. Måske jeg bare altid har været gammel, for det er ikke lige min humor og har aldrig været det.

Om den skal fjernes eller ej må juntaen bedømme. Selv er jeg græsk/katolsk, og tænker bare mit om brugeren og dennes mentale kapacitet.
Jeg kan så oplyse dig om min mentale kapacitet, påtrods af denne sjove film, og påtrods af min elendig stavende, osv, som regel overgår de fleste! Dog finder jeg det underligt, du skal blive så personlig. Jeg mener stadig der er hold i det jeg skrev, at visse brugere her inde, bruger samme argumentation som mange muslimere brugte under muhammed krisen. Hvis du ikke kan se det, så.. og ja jeg er godt klar over, det at køre tingene op i en spids.

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 11. jan 2010, 15:56

alithebeast skrev:Coma, fjern nu bare den liderlige bjørn for satan. :danmarkfan:
Nej den består, så længe jeg er bruger her!

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 11. jan 2010, 16:06

Esben skrev:
Hvis den tilgengæld kunne kategoriseres som noget ulovligt, eller hvis der var mere end blot et mindretal der var imod den, synes jeg at den skulle fjernes
Jeg vil godt holde dig på dette, som et input til en generel diskussion om hvornår noget bør forbydes. Jeg mener at du med de to argumenter er på lidt tynd is.

For det første tror jeg ikke at det ulovlige vil være en passende grænse - grænsen bør vel i nogle tilfælde ligge før loven. Det gør den i hvertfald i Juntaens virke. Mange ting påpeges som ikke er ulovlige. Så hellere nogle faste retningslinjer.
Kanon! Fedt at du lige tager noget jeg har skrevet om en specifik sag og bestemmer at det skal bruges ganske generelt. Hvis du fortsætter stilen, behøver jeg jo faktisk ikke at udtale mig mere. Du kan jo bare sige hvad jeg mener.

Og til din kommentar om at jeg er på tynd is; jeg ville ikke sætte mig imod, hvis juntaen forbød Comas lille film. Jeg kunne forestille mig at jeg alligevel ikke er 100% enig i alle regler herinde, men jeg har stor respekt for at der er regler og jeg vil gerne overholde dem.

Til dit sidste afsnit kan du tænke lidt over dette:
Hvis du får 6 æbler af Coma og 6 appelsiner af Lindvang, har du så 8 frugter?

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 11. jan 2010, 16:07

Coma´s farlige avatar liste:
Nu har jeg så rolle spillet mig frem, til hvordan resultatet vil blive såfrem man overførte visse folks måde at tolke og bliver stødt over alt, derfor er der kommet en farlig liste over alt der skal forbydes her inde.

Bemærk, jeg kunne ikke lige finde stalin og che avataren.. men de skal også på listen.

Billede Lidderlig dyr.. farlig ting!
Billede Øl/sprut ikke godt for de børn der kunne se. desuden ligner det en beskidt bums.. hvem kan holde ud at på dem? de er jo syge?
Billede Vold er forbudt, tænk dog på børnene!
Billede Rødt. og et flag.. jeg tænker SF eller måske enda kommunisme.. som er noget beskidt.. og rød politik er farligt.. FORBYD alt politik tak!
Billede Person hetz... det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side
Billede Person hetz... det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side
Billede Person hetz... det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side
Billede Selv om jeg er enig, så er det politikisk, det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side
Billede Patter er altid gode, og de lader jo lidt tilbage til fantasien. Men.. børn kunne se det, tænk på børnene.. det går ikke det her! Juntaen må gribe ind
Billede flot ædel dyr, giver mig tanker om noget seksuelt i den stilling den står.. går ikke her.
Billede Ild.. ild og vold høre ikke til på en fodbold side.
BilledePerson hetz... det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side
Billede Selv om jeg er enig, så er det politikisk, det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side

Så er jeg godt klar over der kommer en masse skidt fra visse folk, men det er jo bare at tage jeres mening et skridt vidre!

Lindvang

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Lindvang » 11. jan 2010, 16:09

Coma skrev: Jeg kan så oplyse dig om min mentale kapacitet, påtrods af denne sjove film, og påtrods af min elendig stavende, osv, som regel overgår de fleste! Dog finder jeg det underligt, du skal blive så personlig. Jeg mener stadig der er hold i det jeg skrev, at visse brugere her inde, bruger samme argumentation som mange muslimere brugte under muhammed krisen. Hvis du ikke kan se det, så.. og ja jeg er godt klar over, det at køre tingene op i en spids.
Din stavning og din film kunne ikke rage mig mindre, udover at jeg finder det voldsomt plat og pubertært. Hvorimod formuleringer som denne:
Coma skrev:det er skræmmende at se hvor mange der bruger helt samme argumentering, som muslimerne gjorde under muhammed krisen.. skræmmende!!
sætter en fed streg under, hvad det er for en type - og intellektuel kapacitet - jeg har med at gøre. En pinlig og inferiør en af slagsen i min optik.

Lindvang

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Lindvang » 11. jan 2010, 16:11

Coma skrev:Coma´s farlige avatar liste:
Nu har jeg så rolle spillet mig frem, til hvordan resultatet vil blive såfrem man overførte visse folks måde at tolke og bliver stødt over alt, derfor er der kommet en farlig liste over alt der skal forbydes her inde.

Bemærk, jeg kunne ikke lige finde stalin og che avataren.. men de skal også på listen.

Billede Lidderlig dyr.. farlig ting!
Billede Øl/sprut ikke godt for de børn der kunne se. desuden ligner det en beskidt bums.. hvem kan holde ud at på dem? de er jo syge?
Billede Vold er forbudt, tænk dog på børnene!
Billede Rødt. og et flag.. jeg tænker SF eller måske enda kommunisme.. som er noget beskidt.. og rød politik er farligt.. FORBYD alt politik tak!
Billede Person hetz... det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side
Billede Person hetz... det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side
Billede Person hetz... det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side
Billede Selv om jeg er enig, så er det politikisk, det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side
Billede Patter er altid gode, og de lader jo lidt tilbage til fantasien. Men.. børn kunne se det, tænk på børnene.. det går ikke det her! Juntaen må gribe ind
Billede flot ædel dyr, giver mig tanker om noget seksuelt i den stilling den står.. går ikke her.
Billede Ild.. ild og vold høre ikke til på en fodbold side.
BilledePerson hetz... det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side
Billede Selv om jeg er enig, så er det politikisk, det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side

Så er jeg godt klar over der kommer en masse skidt fra visse folk, men det er jo bare at tage jeres mening et skridt vidre!
Desperationen når uanede højder. Smukt!

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 11. jan 2010, 16:15

Lindvang skrev:
Coma skrev:Coma´s farlige avatar liste:
Nu har jeg så rolle spillet mig frem, til hvordan resultatet vil blive såfrem man overførte visse folks måde at tolke og bliver stødt over alt, derfor er der kommet en farlig liste over alt der skal forbydes her inde.

Bemærk, jeg kunne ikke lige finde stalin og che avataren.. men de skal også på listen.

Billede Lidderlig dyr.. farlig ting!
Billede Øl/sprut ikke godt for de børn der kunne se. desuden ligner det en beskidt bums.. hvem kan holde ud at på dem? de er jo syge?
Billede Vold er forbudt, tænk dog på børnene!
Billede Rødt. og et flag.. jeg tænker SF eller måske enda kommunisme.. som er noget beskidt.. og rød politik er farligt.. FORBYD alt politik tak!
Billede Person hetz... det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side
Billede Person hetz... det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side
Billede Person hetz... det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side
Billede Selv om jeg er enig, så er det politikisk, det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side
Billede Patter er altid gode, og de lader jo lidt tilbage til fantasien. Men.. børn kunne se det, tænk på børnene.. det går ikke det her! Juntaen må gribe ind
Billede flot ædel dyr, giver mig tanker om noget seksuelt i den stilling den står.. går ikke her.
Billede Ild.. ild og vold høre ikke til på en fodbold side.
BilledePerson hetz... det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side
Billede Selv om jeg er enig, så er det politikisk, det kan støde andre folk, høre ikke til på en fodbold side

Så er jeg godt klar over der kommer en masse skidt fra visse folk, men det er jo bare at tage jeres mening et skridt vidre!
Desperationen når uanede højder. Smukt!
Og hvorfor gør den så det? Er jo nøjagtig samme begrundelse som visse andre anvender.. Så hvad med at argumentere lidt, istedet for at spille den kloge og smarte, der kan tilbage bevise alt, med et par dum smarte kommentar?

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 11. jan 2010, 16:16

Lindvang skrev:
Coma skrev: Jeg kan så oplyse dig om min mentale kapacitet, påtrods af denne sjove film, og påtrods af min elendig stavende, osv, som regel overgår de fleste! Dog finder jeg det underligt, du skal blive så personlig. Jeg mener stadig der er hold i det jeg skrev, at visse brugere her inde, bruger samme argumentation som mange muslimere brugte under muhammed krisen. Hvis du ikke kan se det, så.. og ja jeg er godt klar over, det at køre tingene op i en spids.
Din stavning og din film kunne ikke rage mig mindre, udover at jeg finder det voldsomt plat og pubertært. Hvorimod formuleringer som denne:
Coma skrev:det er skræmmende at se hvor mange der bruger helt samme argumentering, som muslimerne gjorde under muhammed krisen.. skræmmende!!
sætter en fed streg under, hvad det er for en type - og intellektuel kapacitet - jeg har med at gøre. En pinlig og inferiør en af slagsen i min optik.
Så kan man jo så argumentere for, at bestemt ikke ligger meget over. Men nu har du jo også en tendens til at blive pige sur/gamle far fornærmet, og smålig når det kommer til diskutioner her inde! Lige så snart du ikke er enige med nogle, så skal de satme nok få afvide ikke.. Er det ikke sådan det normalt køre? Lindvang har ret? i andre er dumme?

Måske de skulle ansætte dig til smags dommer?

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1669
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Debatjuntaen » 11. jan 2010, 16:32

Og således blev den her diskussion vist også afsluttet, og dem der har haft lyst til at bidrage med deres holdning, har haft muligheden.

Nu vender vi retningslinjerne omkring avatars og signaturer helt generelt, og når vi er nået frem til nogle fornuftige regler, vil det blive offentliggjort på Debatside.dk.

Indtil da kan man, hvis der er avatars eller signaturer man ikke vil se på, klikke på Brugerkontrolpanel, herefter vælge boardinstillinger og under disse vælge redigér visningsindstillinger. Her kan man slå begge dele fra. Derudover findes der også andre værktøjer i diverse internet browsere hvor man kan slå det fra. Sidst men ikke mindst kan man blokere brugere hvis man vil.

Vi er ganske klar over at uanset hvad resultatet bliver, vil folk herinde brokke sig. Sådan er det desværre engang imellem.

Til slut vil vi gerne påpege at diskussionen omkring avatars og signaturer nu er taget til efterretning, og det derfor ikke skal diskuteres i andre fora som off-topic i tråde.

/Juntaen

Låst