Avatarstørrelse

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Låst
Esben
1. div
1. div
Indlæg: 401
Tilmeldt: 18. jul 2007, 11:57

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Esben » 9. jan 2010, 09:40

Hvad ang. "filmen", så er der ingen tvivl om motivet bag filmen er seksuelt, men så skal børn og unge jo heller ikke se "kærlighed ved første hik", den drejer sig om en ung mand der er vild med en ung kvinde og han vil i seng med hende.
Hvis ikke du kan se forskel på avataren og din reference, ja så er vores debat ganske nytteløs og uden nogen realistisk chance for konsensus.
og hvordan fanden kan du vide hvordan jeg så billedet?


Øhh... Jeg refererer bare til dig selv og dine udtalelser om hvordan du har set billedet.
faktisk så jeg det som tis gik lidt tid før jeg syntes det lignede mælk...
Gider ikke engang finde de andre quotes hvor du på siger at du ser den som den hopper osv. Det er nytteløst at bruge energi på

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af jernskjorten » 9. jan 2010, 09:44

Esben skrev:Linien er klart overskredet, det er jeg simpelthen ikke unormal nok til ikke at kunne vurdere, og jeg er ret sikker på, at juntaerne er enig i dette. Vanens magt skal man aldrig underkende, men når man ser objektivt på det, børn sjasket til i sperm - sådan ser det altså ud i mange modtagers øjne - beklager coma, så er sagen soleklar.

Det skal bare stoppes ikke så meget pis der. Så må man præcisere retningslinier bagefter.
Sagen er vel netop ikke soleklar, når ASC ikke har fjernet billedet i to år. Så har man vel vurderet, at billedet ikke strider mod retningslinierne. Så selv om du er sikker, så er juntaen åbenbart ikke enig i din vurdering. Så kan retningslinierne selvfølgelig ændres, men det bliver ikke nemmere at håndtere af den grund:
Hvad med brugeren, der har et filmklip af vold i sin signatur. Der er en bruger, der viser en røv på sin avatar. Der bliver henvist til at sex er lige så godt som dårlig pizza i en signatur. Der er adskillige opfordringer til fyring af en navngiven person. Der er brugere, der er notorisk kendte herinde for at komme med personlige tilsvininger, herunder med udpenslende sexuelle referencer?

Hvornår er "grænsen" overskredet? Kernen i denne diskussion er vel, at vores grænser går forskellige steder. Derfor generer det mig, når du konsekvent anfører, at grænsen klart er overskredet, og det må alle normale kunne se.

Esben
1. div
1. div
Indlæg: 401
Tilmeldt: 18. jul 2007, 11:57

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Esben » 9. jan 2010, 09:51

Hvornår er "grænsen" overskredet? Kernen i denne diskussion er vel, at vores grænser går forskellige steder. Derfor generer det mig, når du konsekvent anfører, at grænsen klart er overskredet, og det må alle normale kunne se.
Respekt. Kan godt følge dig at det må være provokerende at få trukket smagsnormer ned over hovedet. Det er i bund og grund det jeg opponerer i mod blot fra en anden vinkel.

Det er min klare opfattelse, at når man ser børn sjaket til i sperm, så er, til trods for den humortistiske hensigt, den en klar overskridelse af den norm jeg har været vandt til at møde herinde. Det er billedet af børn som bliver ramt af spærm, som skal lede længe efter i Homer simpson, famaliguy og hvad der ellers refereres til.

Og du finder de ikke på andre supportsider som henvender sig til unge..

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af jernskjorten » 9. jan 2010, 10:07

Esben skrev:
Hvornår er "grænsen" overskredet? Kernen i denne diskussion er vel, at vores grænser går forskellige steder. Derfor generer det mig, når du konsekvent anfører, at grænsen klart er overskredet, og det må alle normale kunne se.
Respekt. Kan godt følge dig at det må være provokerende at få trukket smagsnormer ned over hovedet. Det er i bund og grund det jeg opponerer i mod blot fra en anden vinkel.

Det er min klare opfattelse, at når man ser børn sjaket til i sperm, så er, til trods for den humortistiske hensigt, den en klar overskridelse af den norm jeg har været vandt til at møde herinde. Det er billedet af børn som bliver ramt af spærm, som skal lede længe efter i Homer simpson, famaliguy og hvad der ellers refereres til.

Og du finder de ikke på andre supportsider som henvender sig til unge..
Nu har den pågældende animation efter sigende kørt i ca. 2 år, så den er jo netop blevet en del af den norm, du har været vant til at møde herinde.

Men i sidste ende er det jo debatjuntaen, der bestemmer og fastlægger hvad der er i orden, og jeg misunder dem bestemt ikke den opgave.

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Metal'n Roll » 9. jan 2010, 10:25

9000guldglans skrev:Ja det er rigtigt at man kan jo bare skride fra siden, men er det formålet med stedet her at folk skal skræmmes væk, og kan man så ikke også bare sige til folk der ikke kan lide at blive kaldt for bøsse eller fjols, at de kan jo bare skride hvis de ikke kan lide det. Er det der man skal hen? Nej selvfølgelig ikke
Det har vel ikke noget med at blive skræmt væk at gøre.. Debatsiden har sagt go for hvad du betegner som pædofili (ellers havde de nok henvendt sig til Coma for år siden, og vi ved jo de er fuld bevidst om avataren) og så er det at jeg og Jydenfranord (og sikkert en del andre) ikke forstår at du har det ok med at befinde dig her.. Jeg er sikker på at 99 ud af 100 ville vende ryggen til et forum, der har det helt ok med pædofili. Ikk fordi de bliver "skræmt" væk, men fordi de ikke er noget de vil stå inde for.

Som nævnt flere gange i tråden, så er det individuelt hvad man mener er overskridende, og du er helt uforstående overfor nogen finder dig nederen i dine personlige nedladelser, når coma må have en sperm-bamsen som avatar... Helt enig, det er her vandene deler os. Jeg synes du er frygtelig belastende med dine barnlige ordvalg og personlige angreb. (ikk på mig endnu, men det ændrer ikk på mit syn) Sidstnævnte gør at jeg føler jeg kan tillade mig, at lade dig vide hvor belastende du er i mine øjne. Men jeg accepterer Juntaens vudering af dig, og tager dine indlæg for det de er. Sperm-bamsen generer kun folk der VIL generes, og gøre et nummer ud af den fucking bamse. Dig, derimod, henvender dig direkte til folk i, for mig at se, panderynkende vendinger.

Men hvor langt længere kan det her emne hives i forhuden? Der kommer vel ikke noget konstruktivt ud af en fortsat konstatering af vores forskellighed på det indre plan, og der synes at køres i samme rille allerede. Kritikkerne til avataren, må da vel indse at efter år med signaturen, så er den dømt inde, og der ikke er noget at opnå. Eller er det fordi de prøver at vinde en eller anden sejr ved at få avataren fjernet, hvor de kan føle sig magtfulde inde på denne debat, ved at kunne påvirke en junta?

Hvis dette skulle ske, så vil jeg pludselig forstå hvad de venstreorienterede hippier mener, når de råber "politistat" hele tiden. DET ER EN ANIMERET SPERM-BAMSE, for helvede! Kan tegnede bamser overhovedet spille pik i virkeligheden??! Er det fordi det er weekend forlk har tid til at gå op i sådan noget? Er der ikke en forhave der skal slåes, en pibe der skal stoppes, eller et overskæg, der skal finklippes?... :)

Argumentet med Bullerbanden var ellers klassisk. Brug den med børnene, den har altid været go'.. "Would somebody pleeease think of the children!!"
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Esben
1. div
1. div
Indlæg: 401
Tilmeldt: 18. jul 2007, 11:57

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Esben » 9. jan 2010, 10:30

Nu har den pågældende animation efter sigende kørt i ca. 2 år, så den er jo netop blevet en del af den norm, du har været vant til at møde herinde.
Ja, det har du ret i, og det er vel også derfor så mange ikke kan følge at den overskrider gældende norm. Men der er mange normer som med tiden er blevet revideret fordi man begyndte at se dem i et andet lys. Det sker faktisk hele tiden at gamle normer revurderes og flyttes. Spritbilisme, ligestilling, homoseksuellse rettigheder, racediskrimination osv. Alt revuderes og normer er lige så flytbare som holdninger.

Jeg tror, man skal skelne mellem egne normer og sidens normer.
Debatsiden er et rum med normer og retningslinier, omklædningsrummet i klubben har sine og julegudstjenesten sin osv. Så ja, måske er det bare mig, som er landet et forkert sted når jeg ikke gider at ser flere tilspermede drenge..

Beklager postyret, behold sidens norm, så må jeg jo finde mig i drenge spermet til, hvis jeg har lyst til at kommentere startopstillinger, ekstraordinære generalforsamlinger mv.

Jeg lavede et direkte angreb på en eksisterende norm, og jeg mener bare, at det var berettiget, og det er jeg så næsten alene om. Men det er jo ikke altid, at de fleste har ret. Endelig vil jeg sige, at jeg ikke er ude i, som det lige blev antydet, at hævde mig og gøre mig magtfuld. Kan slet ikke se hvordan, det skulle hænge sammen.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af jernskjorten » 9. jan 2010, 11:05

Esben skrev:
Nu har den pågældende animation efter sigende kørt i ca. 2 år, så den er jo netop blevet en del af den norm, du har været vant til at møde herinde.
Ja, det har du ret i, og det er vel også derfor så mange ikke kan følge at den overskrider gældende norm. Jeg tror, man skal skelne mellem egne normer og sidens normer.
Debatsiden er et rum med normer og retningslinier, omklædningsrummet i klubben har sine og julegudstjenesten sin osv. Så ja, måske er det bare mig, som er landet et forkert sted når jeg ikke gider at ser flere tilspermede drenge.. Beklager postyret, behold sidens norm, så må jeg jo finde mig i drenge spermet til, hvis jeg har lyst til at kommentere startopstillinger, ekstraordinære generalforsamlinger mv.

Redigeret: det undre mig ikke, at tråden er aktiv endnu, og at det er flere af de garvede debatører er på banen. Hvis man er trætte af diskussionen så skal man måske skele til en anden norm for denne side som faktisk tillader debat jf. sidens navn.

Det er jo et direkte angreb på en eksisterende norm, og jeg mener bare, at det er berettiget, og det er jeg så næsten alene om. Men det er jo ikke altid, at de fleste har ret. Endelig vil jeg sige, at jeg ikke er ude i, som det lige blev antydet, at hævde mig og gøre mig magtfuld. Kan slet ikke se hvordan, det skulle hænge sammen.
Du har fuldstændig ret i, at det ikke er altid, at de fleste har ret. Som andre har påpeget, er rammerne for debatside.dk styret af et diktatur: debatjuntaen. De har som de eneste muligheden for at uddele karantæner mv. Dermed kan debatjuntaen sagtens give mindretallet ret, og på den måde er din anmodning om fjernelse af Comas animation helt reel, selv om den måske ikke svarer til flertallets holdning. Jeg synes, at det er fint med en diskussion om, hvad der er ok her på siden.

Hvis jeg var dig, ville jeg enten blokere de brugere, der generer/støder mine egne grænser (den funktion gør jeg selv brug af), men jeg mener også, at man kan blokere selve signaturen, så du kan læse indlæggene, men slipper for at se på animationer, billeder mv. Jeg ved godt, at du tidligere har beklaget at skulle bruge denne funktion, men det er da et brugbart alternativ.

Flere debatører har påpeget problemet i forhold til de brugere, der kigger ind en gang imellem og bliver konfronteret med Comas animation eller lignende tabuiseret humor. Jeg ser et langt større problem med den debattone, der findes herinde, som f.eks. indlæg, hvor en bruger får besked på at stikke et piskeris op i røven på sig selv. Jeg synes, at den pågældende animation er vand ved siden af sådanne personangreb.

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 9. jan 2010, 11:43

Esben skrev:
Nu har den pågældende animation efter sigende kørt i ca. 2 år, så den er jo netop blevet en del af den norm, du har været vant til at møde herinde.
Ja, det har du ret i, og det er vel også derfor så mange ikke kan følge at den overskrider gældende norm. Men der er mange normer som med tiden er blevet revideret fordi man begyndte at se dem i et andet lys. Det sker faktisk hele tiden at gamle normer revurderes og flyttes. Spritbilisme, ligestilling, homoseksuellse rettigheder, racediskrimination osv. Alt revuderes og normer er lige så flytbare som holdninger.

Jeg tror, man skal skelne mellem egne normer og sidens normer.
Debatsiden er et rum med normer og retningslinier, omklædningsrummet i klubben har sine og julegudstjenesten sin osv. Så ja, måske er det bare mig, som er landet et forkert sted når jeg ikke gider at ser flere tilspermede drenge..

Beklager postyret, behold sidens norm, så må jeg jo finde mig i drenge spermet til, hvis jeg har lyst til at kommentere startopstillinger, ekstraordinære generalforsamlinger mv.

Jeg lavede et direkte angreb på en eksisterende norm, og jeg mener bare, at det var berettiget, og det er jeg så næsten alene om. Men det er jo ikke altid, at de fleste har ret. Endelig vil jeg sige, at jeg ikke er ude i, som det lige blev antydet, at hævde mig og gøre mig magtfuld. Kan slet ikke se hvordan, det skulle hænge sammen.
valgmuligheder:

1: blokere mig

2: slå signatur fra..

svært hva?

Hvis du så ikke gider bruge disse muligheder, er det jo bare hyklerisk, minder om de forældre der køber voldgie spil til deres børn, og så bliver forarvet over indholdet, selv om der står en alders grænse på spillet!

Esben
1. div
1. div
Indlæg: 401
Tilmeldt: 18. jul 2007, 11:57

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Esben » 9. jan 2010, 11:47

Du er hermed blokeret! Tak for oplysningen..

gwailo
Landshold
Landshold
Indlæg: 959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:38
Geografisk sted: Aarhus N

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af gwailo » 9. jan 2010, 12:43

Coma skrev:
Esben skrev:
eg ved sku ikke, skal ærlig indrømme jeg som sådan ikke ser den som seksuel,
Come on Coma.. Som jeg ellers har læst dig plejer du at have format nok til at stå ved dine holdninger. Hvis du ikke kan vedkende dig seksuelle undertoner i denne animation, så måske jeg sq nok indrømme at du er unden for pædagoisk rækkevidde.
Kan da godt se hvorfor i ser det, sådan ser jeg det bare ikke. Så kan du kalde mig afsporet eller ej. Men sådan er det jo bare!
Uden at komme ind på om avataren er sjov, harmløs, eller usmagelig, har jeg et lille spørgsmål. Du kan svare hvis du har lyst, for sådan set har jeg holdningen, at hvis det er godkendt at juntaen, så skylder du hverken mig eller andre forklaringer på avatarer eller signaturer. Det er bare en lille undren...

Hvis du ikke ser/har set de seksuelle undertoner, som jeg formoder er grundlaget for humoren (jvf. dine kolleger), hvorfor har du så avataren? Hvis du ikke ser det seksuelle, så synes du vel ikke den er sjov. Hvis den ikke er sjov, hvad er formålet så? Er du bare helt tosset med tegnefilm?
// gwailo

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar
Indlæg: 1240
Tilmeldt: 9. maj 2008, 21:02

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af 9000guldglans » 9. jan 2010, 13:15

Metal'n Roll skrev:
9000guldglans skrev:Ja det er rigtigt at man kan jo bare skride fra siden, men er det formålet med stedet her at folk skal skræmmes væk, og kan man så ikke også bare sige til folk der ikke kan lide at blive kaldt for bøsse eller fjols, at de kan jo bare skride hvis de ikke kan lide det. Er det der man skal hen? Nej selvfølgelig ikke
Det har vel ikke noget med at blive skræmt væk at gøre.. Debatsiden har sagt go for hvad du betegner som pædofili (ellers havde de nok henvendt sig til Coma for år siden, og vi ved jo de er fuld bevidst om avataren) og så er det at jeg og Jydenfranord (og sikkert en del andre) ikke forstår at du har det ok med at befinde dig her.. Jeg er sikker på at 99 ud af 100 ville vende ryggen til et forum, der har det helt ok med pædofili. Ikk fordi de bliver "skræmt" væk, men fordi de ikke er noget de vil stå inde for.

Som nævnt flere gange i tråden, så er det individuelt hvad man mener er overskridende, og du er helt uforstående overfor nogen finder dig nederen i dine personlige nedladelser, når coma må have en sperm-bamsen som avatar... Helt enig, det er her vandene deler os. Jeg synes du er frygtelig belastende med dine barnlige ordvalg og personlige angreb. (ikk på mig endnu, men det ændrer ikk på mit syn) Sidstnævnte gør at jeg føler jeg kan tillade mig, at lade dig vide hvor belastende du er i mine øjne. Men jeg accepterer Juntaens vudering af dig, og tager dine indlæg for det de er. Sperm-bamsen generer kun folk der VIL generes, og gøre et nummer ud af den fucking bamse. Dig, derimod, henvender dig direkte til folk i, for mig at se, panderynkende vendinger.

Men hvor langt længere kan det her emne hives i forhuden? Der kommer vel ikke noget konstruktivt ud af en fortsat konstatering af vores forskellighed på det indre plan, og der synes at køres i samme rille allerede. Kritikkerne til avataren, må da vel indse at efter år med signaturen, så er den dømt inde, og der ikke er noget at opnå. Eller er det fordi de prøver at vinde en eller anden sejr ved at få avataren fjernet, hvor de kan føle sig magtfulde inde på denne debat, ved at kunne påvirke en junta?

Hvis dette skulle ske, så vil jeg pludselig forstå hvad de venstreorienterede hippier mener, når de råber "politistat" hele tiden. DET ER EN ANIMERET SPERM-BAMSE, for helvede! Kan tegnede bamser overhovedet spille pik i virkeligheden??! Er det fordi det er weekend forlk har tid til at gå op i sådan noget? Er der ikke en forhave der skal slåes, en pibe der skal stoppes, eller et overskæg, der skal finklippes?... :)

Argumentet med Bullerbanden var ellers klassisk. Brug den med børnene, den har altid været go'.. "Would somebody pleeease think of the children!!"
Skræmt væk eller føle sig tvunget til at vende siden ryggen er et fedt for mig, det er bare et spørgsmål om hvordan man bruger og forstår ordet skræmt. Jeg kan også sige at jeg finder det meget uheldigt at mange mennesker(de fleste sikkert forældre i 30'erne), føler sig nødsaget til at vende forumet ryggen, da asc står inde for at børn bliver sjasket ind i sæd. Det er uheldigt for dem selv, og selvfølgelig for asc. Jeg selv har overlevet den længe, og gør det også fremover, men det gør vel ikke at jeg ikke må komme med min mening om den og den virkning den har på evt nytilkomne.
Hvis bamsen er så sjov ville det så ikke være en ide at gøre AaB opmærksom på den, så kan de ha den kørende oppe i hjørnet når far og mor er inde at bestille billetter. Eller SF kunne bruge den i deres næste valgkampagne, så får de sikkert en masse opmærksomhed, og mon ikke alle vælgerne så strømmer til i hidtil uset grad.


Fair nok du finder mig belastende, det er da kun ok. Til tider er det også lidt belastende at være den kritiske herinde. Man skal tit høre på alt muligt pis, som nogen gange kan føre til at man skriver nogle, i dine øjne sikkert, belastende ting. Temmelig sikkert også krydret med alle de andre balastende ting, du og sikkert også andre, mener jeg skriver. Det er ikke for at tude over det på nogen måde, for jeg har selv valgt det. Som du sikkert kan regne ud er jeg ikke herinde for hverken at blive din ven eller klassens populære dreng. Jeg skriver sgu sådan set bare min mening, og så rager det mig ikke en meter, om du eller andre finder det belastende. Heldigvis har jeg en stor og god omgangskreds, med flere rigtigt gode venner, ude i den virkelige verden. Så om folk på en fodboldside, der ikke kender mig, finder mig belastende, tager jeg ikke så tungt. I kan være enige eller uenige i det der skrives, og så er den hvis ikke så meget længere.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Køllen I Møllen » 9. jan 2010, 13:20

Jeg er mere forarget over den med Harrison Ford. For Han Solo er ihvertfald aldrig sur.... Fjern den, Coma :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Magic
Allstar
Allstar
Indlæg: 2992
Tilmeldt: 5. jun 2005, 18:24
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: Amager

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Magic » 9. jan 2010, 14:21

Jeg vil bare lige indskyde, at selvom noget tilsyneladende har været normen i flere år, så er det ikke ensbetydende med, at man ikke kan tage tingene op til revision løbende. Det er det, der bliver gjort her.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af jydenfranord » 9. jan 2010, 14:34

Magic skrev:Jeg vil bare lige indskyde, at selvom noget tilsyneladende har været normen i flere år, så er det ikke ensbetydende med, at man ikke kan tage tingene op til revision løbende. Det er det, der bliver gjort her.
Naturligvis både kan og skal man tage tingene op til revision, men jeg synes ikke det er der bliver gjort her, det er smagsdommeren der tager over, "Det ligger uden for min smag, så det skal væk". Når man ser på de indlæg som Esben er kommet med, hvor det er tale om at han siger grænsen er overskredet og det skal bare stoppes. Så er det jo ikke en revision, men derimod at tingene skal stoppes, fordi de ikke lever op til den enkeltes forventninger.

9000guldglans går jo betydeligt længere, beskylder Coma for at være pædofil, at folk der ikke kan se det forfærdelige i den "film" for at have pædofile tendenser eller ihvertfald ikke have børn. Det er jo heller ikke en revision. Men udelukkende et personangreb.

Jeg mener også det er helt fint at der tages en debat om hvad der skal være og ikke være tilladt på debatsiden, men jeg mener man skal tage debatten på et sagligt niveau, argumentere for hvorfor man synes som man gør, fremfor at kalde folk syge, unormale og pædofile.

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar
Indlæg: 1240
Tilmeldt: 9. maj 2008, 21:02

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af 9000guldglans » 9. jan 2010, 14:50

jydenfranord skrev:
Magic skrev:Jeg vil bare lige indskyde, at selvom noget tilsyneladende har været normen i flere år, så er det ikke ensbetydende med, at man ikke kan tage tingene op til revision løbende. Det er det, der bliver gjort her.
Naturligvis både kan og skal man tage tingene op til revision, men jeg synes ikke det er der bliver gjort her, det er smagsdommeren der tager over, "Det ligger uden for min smag, så det skal væk". Når man ser på de indlæg som Esben er kommet med, hvor det er tale om at han siger grænsen er overskredet og det skal bare stoppes. Så er det jo ikke en revision, men derimod at tingene skal stoppes, fordi de ikke lever op til den enkeltes forventninger.

9000guldglans går jo betydeligt længere, beskylder Coma for at være pædofil, at folk der ikke kan se det forfærdelige i den "film" for at have pædofile tendenser eller ihvertfald ikke have børn. Det er jo heller ikke en revision. Men udelukkende et personangreb.

Jeg mener også det er helt fint at der tages en debat om hvad der skal være og ikke være tilladt på debatsiden, men jeg mener man skal tage debatten på et sagligt niveau, argumentere for hvorfor man synes som man gør, fremfor at kalde folk syge, unormale og pædofile.
Stop nu det lort. Vis mig venligst bare et sted hvor jeg konkluderer manden er pædofil eller kalder ham for pædofil

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af jydenfranord » 9. jan 2010, 15:02

9000guldglans skrev:
jydenfranord skrev:
Magic skrev:Jeg vil bare lige indskyde, at selvom noget tilsyneladende har været normen i flere år, så er det ikke ensbetydende med, at man ikke kan tage tingene op til revision løbende. Det er det, der bliver gjort her.
Naturligvis både kan og skal man tage tingene op til revision, men jeg synes ikke det er der bliver gjort her, det er smagsdommeren der tager over, "Det ligger uden for min smag, så det skal væk". Når man ser på de indlæg som Esben er kommet med, hvor det er tale om at han siger grænsen er overskredet og det skal bare stoppes. Så er det jo ikke en revision, men derimod at tingene skal stoppes, fordi de ikke lever op til den enkeltes forventninger.

9000guldglans går jo betydeligt længere, beskylder Coma for at være pædofil, at folk der ikke kan se det forfærdelige i den "film" for at have pædofile tendenser eller ihvertfald ikke have børn. Det er jo heller ikke en revision. Men udelukkende et personangreb.

Jeg mener også det er helt fint at der tages en debat om hvad der skal være og ikke være tilladt på debatsiden, men jeg mener man skal tage debatten på et sagligt niveau, argumentere for hvorfor man synes som man gør, fremfor at kalde folk syge, unormale og pædofile.
Stop nu det lort. Vis mig venligst bare et sted hvor jeg konkluderer manden er pædofil eller kalder ham for pædofil
Stort set samtlige indlæg du har haft her i tråden bruger du ordet pædofil, i et indlæg skriver du direkte
Jeg er nu overbevist om at Coma fantaserer om at han er bjørnen når han onanerer, men den tvivl er han jo selv ude om
Er det ikke det samme som at sige du mener Coma er pædofil?

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 9. jan 2010, 15:03

Magic skrev:Jeg vil bare lige indskyde, at selvom noget tilsyneladende har været normen i flere år, så er det ikke ensbetydende med, at man ikke kan tage tingene op til revision løbende. Det er det, der bliver gjort her.
Nej det er en hetz, jeg er sikker på admins har haft den løbende til revision og ikke fundet sig nødtaget til at gøre noget. Så begynder en masse folk at tude, fuldt ud hyklerisk. Sku ikke undre mig i får jeres vilje, så håber jeg bare alle

Raus billederne også bliver fjernet sammen med
stalin, che og andre volds billeder.

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 9. jan 2010, 15:05

9000guldglans skrev:
Metal'n Roll skrev:
9000guldglans skrev:Ja det er rigtigt at man kan jo bare skride fra siden, men er det formålet med stedet her at folk skal skræmmes væk, og kan man så ikke også bare sige til folk der ikke kan lide at blive kaldt for bøsse eller fjols, at de kan jo bare skride hvis de ikke kan lide det. Er det der man skal hen? Nej selvfølgelig ikke
Det har vel ikke noget med at blive skræmt væk at gøre.. Debatsiden har sagt go for hvad du betegner som pædofili (ellers havde de nok henvendt sig til Coma for år siden, og vi ved jo de er fuld bevidst om avataren) og så er det at jeg og Jydenfranord (og sikkert en del andre) ikke forstår at du har det ok med at befinde dig her.. Jeg er sikker på at 99 ud af 100 ville vende ryggen til et forum, der har det helt ok med pædofili. Ikk fordi de bliver "skræmt" væk, men fordi de ikke er noget de vil stå inde for.

Som nævnt flere gange i tråden, så er det individuelt hvad man mener er overskridende, og du er helt uforstående overfor nogen finder dig nederen i dine personlige nedladelser, når coma må have en sperm-bamsen som avatar... Helt enig, det er her vandene deler os. Jeg synes du er frygtelig belastende med dine barnlige ordvalg og personlige angreb. (ikk på mig endnu, men det ændrer ikk på mit syn) Sidstnævnte gør at jeg føler jeg kan tillade mig, at lade dig vide hvor belastende du er i mine øjne. Men jeg accepterer Juntaens vudering af dig, og tager dine indlæg for det de er. Sperm-bamsen generer kun folk der VIL generes, og gøre et nummer ud af den fucking bamse. Dig, derimod, henvender dig direkte til folk i, for mig at se, panderynkende vendinger.

Men hvor langt længere kan det her emne hives i forhuden? Der kommer vel ikke noget konstruktivt ud af en fortsat konstatering af vores forskellighed på det indre plan, og der synes at køres i samme rille allerede. Kritikkerne til avataren, må da vel indse at efter år med signaturen, så er den dømt inde, og der ikke er noget at opnå. Eller er det fordi de prøver at vinde en eller anden sejr ved at få avataren fjernet, hvor de kan føle sig magtfulde inde på denne debat, ved at kunne påvirke en junta?

Hvis dette skulle ske, så vil jeg pludselig forstå hvad de venstreorienterede hippier mener, når de råber "politistat" hele tiden. DET ER EN ANIMERET SPERM-BAMSE, for helvede! Kan tegnede bamser overhovedet spille pik i virkeligheden??! Er det fordi det er weekend forlk har tid til at gå op i sådan noget? Er der ikke en forhave der skal slåes, en pibe der skal stoppes, eller et overskæg, der skal finklippes?... :)

Argumentet med Bullerbanden var ellers klassisk. Brug den med børnene, den har altid været go'.. "Would somebody pleeease think of the children!!"
Skræmt væk eller føle sig tvunget til at vende siden ryggen er et fedt for mig, det er bare et spørgsmål om hvordan man bruger og forstår ordet skræmt. Jeg kan også sige at jeg finder det meget uheldigt at mange mennesker(de fleste sikkert forældre i 30'erne), føler sig nødsaget til at vende forumet ryggen, da asc står inde for at børn bliver sjasket ind i sæd. Det er uheldigt for dem selv, og selvfølgelig for asc. Jeg selv har overlevet den længe, og gør det også fremover, men det gør vel ikke at jeg ikke må komme med min mening om den og den virkning den har på evt nytilkomne.
Hvis bamsen er så sjov ville det så ikke være en ide at gøre AaB opmærksom på den, så kan de ha den kørende oppe i hjørnet når far og mor er inde at bestille billetter. Eller SF kunne bruge den i deres næste valgkampagne, så får de sikkert en masse opmærksomhed, og mon ikke alle vælgerne så strømmer til i hidtil uset grad.


Fair nok du finder mig belastende, det er da kun ok. Til tider er det også lidt belastende at være den kritiske herinde. Man skal tit høre på alt muligt pis, som nogen gange kan føre til at man skriver nogle, i dine øjne sikkert, belastende ting. Temmelig sikkert også krydret med alle de andre balastende ting, du og sikkert også andre, mener jeg skriver. Det er ikke for at tude over det på nogen måde, for jeg har selv valgt det. Som du sikkert kan regne ud er jeg ikke herinde for hverken at blive din ven eller klassens populære dreng. Jeg skriver sgu sådan set bare min mening, og så rager det mig ikke en meter, om du eller andre finder det belastende. Heldigvis har jeg en stor og god omgangskreds, med flere rigtigt gode venner, ude i den virkelige verden. Så om folk på en fodboldside, der ikke kender mig, finder mig belastende, tager jeg ikke så tungt. I kan være enige eller uenige i det der skrives, og så er den hvis ikke så meget længere.
Der så pinligt den måde du altid gør dig selv til martyr på. Folk hader dig fordi du er kritisk osv. Kan så oplyse dig om, folk ikke finder dig belastende fordi du er kritisk, men fordi du ikke evner evnen til at sætte dig ind i ting. Du japper altid bare løs i den samme rille, uden at tage hensyn til andre ting. Lige som her. Kan også godt li du er nød til at nævne, du har mange venner uden for internettet, er vi virkelig så langt ude? Hvor gammel er du? Og det er sku utroligt, alle de gange du har kaldt mig pedofil, at du kan få lov at skrive her inde igen! Syntes i den grad, du altid får for lang snor! Forhåbeligt bliver du snart hængt i den!

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Coma » 9. jan 2010, 15:08

gwailo skrev:
Uden at komme ind på om avataren er sjov, harmløs, eller usmagelig, har jeg et lille spørgsmål. Du kan svare hvis du har lyst, for sådan set har jeg holdningen, at hvis det er godkendt at juntaen, så skylder du hverken mig eller andre forklaringer på avatarer eller signaturer. Det er bare en lille undren...

Hvis du ikke ser/har set de seksuelle undertoner, som jeg formoder er grundlaget for humoren (jvf. dine kolleger), hvorfor har du så avataren? Hvis du ikke ser det seksuelle, så synes du vel ikke den er sjov. Hvis den ikke er sjov, hvad er formålet så? Er du bare helt tosset med tegnefilm?
jeg syntes bjørnen ser sjov ud, på den måde den hopper på. Det er først efter folk begyndte at snakke om seksuelle undertoner, jeg så filmen på en anden måde. Faktum er, den dag i dag, får den mig til at grine! Jeg hylder den!!

Esben
1. div
1. div
Indlæg: 401
Tilmeldt: 18. jul 2007, 11:57

Re: Avatarstørrelse

Indlæg af Esben » 9. jan 2010, 15:22

Når man ser på de indlæg som Esben er kommet med, hvor det er tale om at han siger grænsen er overskredet og det skal bare stoppes. Så er det jo ikke en revision, men derimod at tingene skal stoppes, fordi de ikke lever op til den enkeltes forventninger.
Øhh, syntes måske det ender i et spørgsmål om hvad revision er. Jeg jo handler bare. Som en der snupper nøglerne fra en spritbilist og bestiller en taxi så er der vel også her to forskellige normer på spil. Er det i orden eller er det ikke i orden. Skal handlingen tillades eller skal den fjernes. Om du vil kalde det revision eller ej er for mig ligegyldigt. Jeg har svært ved ikke at se, den diskussion om hvorvidt det er i orden eller ej, som andet end en revision af normen. Hvis ikke du har forstået, hvorfor jeg syntes den skal fjernes, eller har forstået hvori det provokerende i animationen ligger, så bør du læse tråden igen.

Låst