Fejl på debatsiden!

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af MrBangDK » 28. okt 2009, 07:33

Nu er der problemer igen... Se denne tråd:

http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t=12915" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg kan ikke se de sidste to indlæg der er skrevet. Hvis jeg trykker "citat" til mit eget, som er det sidste jeg kan se, så kan jeg se at holm-o1 og Kunji har skrevet indlæg - men de viser sig ikke i tråden.

Håber "fejlen" er præcist nok beskrevet.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af limey » 28. okt 2009, 09:31

MrBangDK skrev:Nu er der problemer igen... Se denne tråd:

http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=1&t=12915" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg kan ikke se de sidste to indlæg der er skrevet. Hvis jeg trykker "citat" til mit eget, som er det sidste jeg kan se, så kan jeg se at holm-o1 og Kunji har skrevet indlæg - men de viser sig ikke i tråden.

Håber "fejlen" er præcist nok beskrevet.
De problemer har jeg oplevet tit og også i pågældende tråd. Som en bonusinfo skal det siges at på trods af at man ikke kan læse disse indlæg, heller ikke kan få tråden til at være markeret som læst, med mindre man bruger den funktion der hedder "markér emner som læst". Derudover oplevede jeg da jeg trykkede på det hyperlink Bang havde lavet, at fonten endnu en gang skiftede - fra lille til stor skrift. Mystikken breder sig.....

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af MichaelLarsen » 5. dec 2009, 13:27

Funktionen "Vis aktive emner" fungerer ikke. Jeg ved ikke, om det har noget med den varslede nedetid og ændringer på debatforum at gøre, men der plejer at være en fin oversigt over de nyeste indlæg for hele boardindekset ved brug af denne funktion, så den er savnet.
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af BoT » 7. dec 2009, 14:09

Der er en masse indlæg, der kræver Lynge fyret for ikke at forlænge med Thomas Gaardsøe til kæmpe-løn. Det må være en fejl. Kan det være noget med serveren?

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 20. dec 2005, 20:26
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af Nakken » 19. apr 2010, 19:29

Smider lige denne besked til Juntaen her, siden det er en fejl på siden.

Klokken er i øjeblikket 19.28, men der står: Dato og tid er 19 apr 2010 18:26
Altid AaB!

Bratbjerg
1. div
1. div
Indlæg: 469
Tilmeldt: 11. maj 2009, 08:14
Geografisk sted: 9460

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af Bratbjerg » 19. apr 2010, 21:05

Nakken skrev:Smider lige denne besked til Juntaen her, siden det er en fejl på siden.

Klokken er i øjeblikket 19.28, men der står: Dato og tid er 19 apr 2010 18:26

Prøv at rette til sommertid inde i din profil. Under Boardindstillinger

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 20. dec 2005, 20:26
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af Nakken » 20. apr 2010, 11:03

Bratbjerg skrev:
Nakken skrev:Smider lige denne besked til Juntaen her, siden det er en fejl på siden.

Klokken er i øjeblikket 19.28, men der står: Dato og tid er 19 apr 2010 18:26

Prøv at rette til sommertid inde i din profil. Under Boardindstillinger
Letter på hatten og træder ud af spinaten. Thanks.
Altid AaB!

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af Debatjuntaen » 7. dec 2010, 08:11

Debatsidens host har haft problemer med databaseserver, og der er derfor en del indlæg der blev skrevet i går, som ikke er på siden i dag. Vi afventer svar fra host om beskederne kan gendannes. Melding gives i denne tråd.

/Debatjuntaen

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. mar 2011, 00:59

Jeg har login problemer efter siden er røget til den nye udbyder.

Jeg har (naturligvis) den sat til at huske login, men skal klikke log ind ved hvert besøg, herefter logger den mig så ind med det samme, uden at spørge om user/pass.

I nogle subfora (bl.a. AaB Fodbold) viser den mig dog så efterfølgende ikke som logget ind, og viser mig derfor ikke nye indlæg siden sidste besøg osv., til gengæld ER jeg tilsyneladende logget ind, for jeg kan skrive indlæg, også i det subforum hvor den ellers viser "log ind" knappen, og viser mig som værende ikke logget ind.

Ligeledes havde jeg de første mange gange problemer med at logge ind via Tapatalk på android, som afviste mig, men det lykkedes dog pludseligt og ser ud til at køre nu.

Andre som har oplevet lignende fejl, eller ligger problemet mon lokalt hos mig?

EDIT: fejlen ligger tilsyneladende i IE9, for jeg får samme fejl på to computere med den, mens jeg kan se at jeg ikke har problemerne i Google Chrome, så mon ikke det bare er en bug MS ikke har fået has på.

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 17. apr 2008, 17:31
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af CFN » 7. mar 2011, 08:06

Jeg har oplevet noget lignende for et par dage siden (med IE8). Jeg ville logge ind, men efter at have indtastet alting (korrekt), så røg jeg igen og igen, bare tilbage på log ind siden uden at der skete noget som helst, og kunne derfor ikke logge ind på dabatsiden.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af alithebeast » 7. mar 2011, 09:16

CFN skrev:Jeg har oplevet noget lignende for et par dage siden (med IE8). Jeg ville logge ind, men efter at have indtastet alting (korrekt), så røg jeg igen og igen, bare tilbage på log ind siden uden at der skete noget som helst, og kunne derfor ikke logge ind på dabatsiden.
Jeg tror, at det er fordi, at du ikke har brugt den URL Juntaen har lagt ud i en af de sticky tråde.
Hader København!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af Jesper Schmidt » 7. mar 2011, 13:30

alithebeast skrev:
CFN skrev:Jeg har oplevet noget lignende for et par dage siden (med IE8). Jeg ville logge ind, men efter at have indtastet alting (korrekt), så røg jeg igen og igen, bare tilbage på log ind siden uden at der skete noget som helst, og kunne derfor ikke logge ind på dabatsiden.
Jeg tror, at det er fordi, at du ikke har brugt den URL Juntaen har lagt ud i en af de sticky tråde.
Possibly, for det har jeg ikke. Men det ligner ikke rigtigt et DNS problem synes jeg. Som jeg skrev tidligere så tror jeg det er en bug i IE9, for problemet er der stadig når jeg benytter den, mens Chrome ikke har problemer med siden.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af le Cid » 7. mar 2011, 16:01

Min browser påstår at Jesper Schmidt har skrevet seneste indlæg i denne tråd kl. 13.30, men jeg kan ikke se den før jeg trykker på <skriv indlæg>
Jeg bruger i øvrigt IE 8, og jeg har også haft store login problemer - både i IE og Firefox...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af Elscorpio » 7. mar 2011, 16:25

le Cid skrev:Min browser påstår at Jesper Schmidt har skrevet seneste indlæg i denne tråd kl. 13.30, men jeg kan ikke se den før jeg trykker på <skriv indlæg>
Jeg bruger i øvrigt IE 8, og jeg har også haft store login problemer - både i IE og Firefox...
Det hjælper på loginproblemet hvis du sletter alle cookies og midlertidige internetfiler

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af Debatjuntaen » 7. mar 2011, 16:31

Ja, som Elscorpio siger, så skyldes login-problemerne ikke noget, som vi på debatside.dk er herre over. Det er nemlig cookies i jeres browser, der skaber problemerne.

Løsningen er ganske simpel: Slet cookies og midlertidige internetfiler fra jeres browser.

/Debatjuntaen

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. mar 2011, 17:16

le Cid skrev:Min browser påstår at Jesper Schmidt har skrevet seneste indlæg i denne tråd kl. 13.30, men jeg kan ikke se den før jeg trykker på <skriv indlæg>
Jeg bruger i øvrigt IE 8, og jeg har også haft store login problemer - både i IE og Firefox...
Samme her... Jeg undrede mig over det men blev enig med mig selv om at Jesper nok havde slettet sit indlæg igen.
Har forøvrigt prøvet det samme tidligere.
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar