Fejl på debatsiden!

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Fejl på debatsiden!

Indlæg af MichaelLarsen » 16. okt 2009, 10:13

Ved indlæg på debatsiden i dag i eksisterende tråde oplever jeg en fejl, idet indlægget kan ses i oversigten under "Vis aktive emner" med navn og tidspunkt, men i selve tråden er indlægget væk.

Skriver jeg indlægget igen, så ses det dobbelpostet i tråden..... underligt :S
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af jernskjorten » 16. okt 2009, 10:23

Jeg har haft samme fejl ca. den sidste uges tid. Så vidt jeg har registreret er det ikke kun mine egne indlæg, men også andres, hvor jeg ikke kan se det seneste indlæg.

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:16
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af Martin » 16. okt 2009, 10:31

Har konstateret problemet ved underholdende brugere som Konsulenten og MichaelLarsens indlæg - er de kommet under administration/overvågning?
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 10. okt 2005, 12:07
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af Sven Tveskæg » 16. okt 2009, 10:34

Jeg har også oplevet det og egentlig troede det var min egen computer.
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af MichaelLarsen » 16. okt 2009, 10:43

Martin skrev:Har konstateret problemet ved underholdende brugere som Konsulenten og MichaelLarsens indlæg - er de kommet under administration/overvågning?
Det kan selvfølgelig være forklaringen, at en autofunktion smider indlæg fra disse brugere ud...smart :)

Eksempelvis i denne tråd http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=6&t=12891, så er magic's indlæg den 16. oktober kl. 0813, det sidste indlæg, som jeg kan se i selve tråden, selvom der er nyere indlæg i oversigten.

Hvis jeg så i bunden af tråden ændrer "Vis indlæg fra foregående" fra "alle indlæg" til "1 dag", så dukker de nyeste indlæg også op på side 2, der ikke var tilgængelige ved første forsøg!
Non scholae, sed vitae discimus

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af Debatjuntaen » 16. okt 2009, 12:41

Tak for informationen.
Der eksisterer ikke et sådan filter, som kunne være skyld i dette.

Er der nogle her, som oplever blanke side efter de har trykket på "Udfør", når de indsender et svar til en tråd?
Det kunne eventuelt sættes i forbindelse med denne fejl.

/Juntaen

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af JSJ » 16. okt 2009, 13:14

Jeg har selv oplevet det sidste stykke tid, at når jeg klikker ind på siden, så er fx. "Fodbold Generelt" markeret som om at der er et nyt indlæg fra en navngiven bruger, men når man så klikker ind for at se hvad der er skrevet, så er der ikke noget nyt indlæg..

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af BoomZ0R » 16. okt 2009, 19:41

Debatjuntaen skrev:Tak for informationen.
Der eksisterer ikke et sådan filter, som kunne være skyld i dette.

Er der nogle her, som oplever blanke side efter de har trykket på "Udfør", når de indsender et svar til en tråd?
Det kunne eventuelt sættes i forbindelse med denne fejl.

/Juntaen
Ja.

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af John Deacon » 19. okt 2009, 05:29

Zee skrev:
Debatjuntaen skrev:Tak for informationen.
Der eksisterer ikke et sådan filter, som kunne være skyld i dette.

Er der nogle her, som oplever blanke side efter de har trykket på "Udfør", når de indsender et svar til en tråd?
Det kunne eventuelt sættes i forbindelse med denne fejl.

/Juntaen
Ja.
Nå.

Hov; tak udførlig info.
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af BoomZ0R » 19. okt 2009, 09:15

John Deacon skrev:
Zee skrev:
Debatjuntaen skrev:Tak for informationen.
Der eksisterer ikke et sådan filter, som kunne være skyld i dette.

Er der nogle her, som oplever blanke side efter de har trykket på "Udfør", når de indsender et svar til en tråd?
Det kunne eventuelt sættes i forbindelse med denne fejl.

/Juntaen
Ja.
Nå.

Hov; tak udførlig info.
Ehm hva fanden blander du dig for? Juntaen spørger: "Er der nogle her, som oplever blanke side efter de har trykket på "Udfør", når de indsender et svar til en tråd?"
Hva udførlig info er der at søge? Han spørger om der er nogen der oplever den blanke side, og ja det gør jeg. Hva skal jeg forklare, at den er lige så hvid i venstre hjørne som i højre?
Mit indlæg havde et formål, hva havde dit? skovl.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af MichaelLarsen » 19. okt 2009, 10:35

Pas nu på blodtrykket :)

Jeg må konstatere, at jeg stadig har fejl på nogle af trådene. I denne tråd http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f ... 1&start=15 ændrede jeg "Vis alle indlæg" til "vis 7 dage" og de sidste indlæg er synlige i tråden. Jeg citerede herefter de manglende indlæg, men de citerede indlæg forbliver stadig "usynlige" i tråden...mystisk!
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af MichaelLarsen » 19. okt 2009, 11:53

Jeg kan se i anden tråd, at systemet også stadig laver dobbeltposteringer eks. http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f ... &start=195, hvor Lindvang er anført 2 gange med 1 minuts mellemrum. Det er dog kun anført som 1 indlæg i "antal indlæg", men den gode Lindvang mangler vist heller ikke noget på den konto ;)
Non scholae, sed vitae discimus

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af BoomZ0R » 19. okt 2009, 11:56

MichaelLarsen skrev:Jeg kan se i anden tråd, at systemet også stadig laver dobbeltposteringer eks. http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f ... &start=195, hvor Lindvang er anført 2 gange med 1 minuts mellemrum. Det er dog kun anført som 1 indlæg i "antal indlæg", men den gode Lindvang mangler vist heller ikke noget på den konto ;)
Ja, har også lagt mærke til at den nogen gange dobbeltposter, og man så lige må ind og slette det ene.

Lindvang

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af Lindvang » 19. okt 2009, 13:25

Der er lort i maskineriet, tror jeg.

Mit net kører upåklageligt, men af en eller anden grund standser debatsiden, når man trykker send. Så bliver man rasende og trykker opdater 40000000 gange, hvorfor det ender med mange indlæg med samme indhold.

Hvad er der i vejen?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af limey » 19. okt 2009, 14:52

Jeg oplever at fonten skifter udseende en gang imellem når man går på debatsiden. Nogle gange står det med en lille skrift, for derefter at skifte til en større efter at have browset lidt på siden. Når den skifter til den store font, oplever jeg at der pludselig er kommet nye indlæg, som ikke var uploaded da fonten var lille. Jeg bruger normalt Mozilla som browser og det er her jeg har oplevet problemet. Til gengæld har jeg aldrig oplevet det, når jeg har brugt Explorer på andre computere. Problemet med dobbeltpost har jeg også oplevet og det sker ofte i forbindelse med at fonten pludselig skifter.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af MichaelLarsen » 19. okt 2009, 15:24

Lindvang skrev:Der er lort i maskineriet, tror jeg.

Mit net kører upåklageligt, men af en eller anden grund standser debatsiden, når man trykker send. Så bliver man rasende og trykker opdater 40000000 gange, hvorfor det ender med mange indlæg med samme indhold.

Hvad er der i vejen?
Det er faktisk rigtig mange gange du der trykker på F5 tasten Lindvang - mon ikke bare de har lagt et filter ind, der pga. dine mange indlæg nedsætter hastigheden, så de øvrige debatører kan nå at være med :)
limey skrev:Jeg oplever at fonten skifter udseende en gang imellem når man går på debatsiden. Nogle gange står det med en lille skrift, for derefter at skifte til en større efter at have browset lidt på siden. Når den skifter til den store font, oplever jeg at der pludselig er kommet nye indlæg, som ikke var uploaded da fonten var lille. Jeg bruger normalt Mozilla som browser og det er her jeg har oplevet problemet. Til gengæld har jeg aldrig oplevet det, når jeg har brugt Explorer på andre computere. Problemet med dobbeltpost har jeg også oplevet og det sker ofte i forbindelse med at fonten pludselig skifter.
Jeg benytter Explorer 8 og har ikke oplevet at fonten skifter ved de fejl jeg har påpeget, men i dag har der været mange dobbeltposteringer i trådene og indlæg, der er forsvundet fra tråden!
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af limey » 19. okt 2009, 16:37

u

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af limey » 19. okt 2009, 16:40

Hmm, nu kan jeg ikke læse de sidste par indlæg der er skrevet i denne tråd, med mindre jeg går ind for at skrive et nyt indlæg.

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af MichaelLarsen » 19. okt 2009, 17:22

Nej den er hel gal i dag. Prøver igen at citere indlægget!
MichaelLarsen skrev:
Lindvang skrev:Der er lort i maskineriet, tror jeg.

Mit net kører upåklageligt, men af en eller anden grund standser debatsiden, når man trykker send. Så bliver man rasende og trykker opdater 40000000 gange, hvorfor det ender med mange indlæg med samme indhold.

Hvad er der i vejen?
Det er faktisk rigtig mange gange du der trykker på F5 tasten Lindvang - mon ikke bare de har lagt et filter ind, der pga. dine mange indlæg nedsætter hastigheden, så de øvrige debatører kan nå at være med :)
limey skrev:Jeg oplever at fonten skifter udseende en gang imellem når man går på debatsiden. Nogle gange står det med en lille skrift, for derefter at skifte til en større efter at have browset lidt på siden. Når den skifter til den store font, oplever jeg at der pludselig er kommet nye indlæg, som ikke var uploaded da fonten var lille. Jeg bruger normalt Mozilla som browser og det er her jeg har oplevet problemet. Til gengæld har jeg aldrig oplevet det, når jeg har brugt Explorer på andre computere. Problemet med dobbeltpost har jeg også oplevet og det sker ofte i forbindelse med at fonten pludselig skifter.
Jeg benytter Explorer 8 og har ikke oplevet at fonten skifter ved de fejl jeg har påpeget, men i dag har der været mange dobbeltposteringer i trådene og indlæg, der er forsvundet fra tråden!
Non scholae, sed vitae discimus

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Fejl på debatsiden!

Indlæg af Debatjuntaen » 19. okt 2009, 19:34

Disse fejl har også ramt admin-teamet, når vi bruger forumet.

Vi har taget kontakt til udbyderen, for at se om det kan være server-relaterede problemer. Så vi arbejder hårdt på at få problemet løst!

/Juntaen

Besvar