Hjemmeside!

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hjemmeside!

Indlæg af limey » 17. okt 2010, 22:43

Jeg synes også det er underligt at man bliver frarådet at kommentere på, at det tager langt tid for ASC at lancere hjemmesiden. Alternativt kunne man jo opfatte som om, at medlemmerne var oprigtigt interesseret i at der skete noget på den front - og dermed at der ikke kun var tale om ukonstruktiv kritik.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hjemmeside!

Indlæg af Flower » 18. okt 2010, 14:20

634 skrev:Kunne dem som har tilbudt ASC hjælp til oprettelse af ny hjemmeside, ikke få lov til at lave en midlertidig.
Ligegyldigt hvordan den ville blive, må den være bedre end ingen.
Kald mig bare pigesur, men efter at være ignoreret på både mail og mobil over længere tid, har jeg ikke lysten til at hjælpe mere. Jeg syntes det er til grin på et eller andet plan, at man ikke kan få lavet en hjemmeside, uanset økonomiske midler eller lod den gamle blive, medmindre koden selvfølgelig var så gammel at den ikke længere var sikker imod hackere.

I år 2010 bør og skal en organisation have en hjemmeside, og den mening troede jeg da også ASC har, men nu er der som skrevet gået snart et år..
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Besvar