Vores tekniker har nu set på problemet.
Vil du prøve at se, om vores forsøg har løst problemet?
/Debatjuntaen
Tapatalk
Re: Tapatalk
Det virker desværre endnu ikke. Det er samme fejlmeddelse jeg får på tværs af platforme/applikation.Debatjuntaen skrev:Vores tekniker har nu set på problemet.
Vil du prøve at se, om vores forsøg har løst problemet?
/Debatjuntaen
Jeg overvejede om det kan være relateret til (mine) tidszone instillinger, og har prøvet at skifte dem frem og tilbage dog uden effekt.
Kan du se hvor løsningen ligger?rAaBe skrev:Pastorius skrev:Har du prøvet at geninstallere app'en?rAaBe skrev:Så er det formentlig bare min bruger der har problemet... pænt mærkeligt :-/flapz skrev:Heller ikke her på iPhone4
Det er desværre ikke kun een app jeg oplever det med... selvom jeg først kun lagde mærke til det via Tapatalk på Iphone. Jeg får samme resultat med; Safari browser på Iphone, InternetExplorer fra WindowsPhone og "BoardExpress for Tapatalk" på WindowsPhone (7.5 Mango), samt Chrome på windows7. Og kun når jeg prøver at logge ind. Burde måske poste det under noget andet en Tapatalk emnet her, da symptomet er det samme på tværs af platforme og applikationer.
For en god ordens skyld prøver jeg lige at geninstallere tapatalk på iPhone :-)
Android?
![Thumbs Up :thumbsup:](./images/smilies/icon_thumbsup.gif)
Havde jeg selv skulle have pungen op af lommen, så havde jeg kastet mig over Android med det samme - men ak - jeg er lillebror og er vant til at overtage gammelt (lege)tøjZee skrev:Kan du se hvor løsningen ligger?rAaBe skrev:Pastorius skrev:Har du prøvet at geninstallere app'en?rAaBe skrev:Så er det formentlig bare min bruger der har problemet... pænt mærkeligt :-/flapz skrev:Heller ikke her på iPhone4
Det er desværre ikke kun een app jeg oplever det med... selvom jeg først kun lagde mærke til det via Tapatalk på Iphone. Jeg får samme resultat med; Safari browser på Iphone, InternetExplorer fra WindowsPhone og "BoardExpress for Tapatalk" på WindowsPhone (7.5 Mango), samt Chrome på windows7. Og kun når jeg prøver at logge ind. Burde måske poste det under noget andet en Tapatalk emnet her, da symptomet er det samme på tværs af platforme og applikationer.
Android?
![Tongue out :P](./images/smilies/mozilla_tongueout.png)
heheh, så håber jeg ikk det er en storesøster du overtager "legetøj" frarAaBe skrev:Havde jeg selv skulle have pungen op af lommen, så havde jeg kastet mig over Android med det samme - men ak - jeg er lillebror og er vant til at overtage gammelt (lege)tøjZee skrev:Kan du se hvor løsningen ligger?rAaBe skrev:Pastorius skrev:Har du prøvet at geninstallere app'en?rAaBe skrev:Så er det formentlig bare min bruger der har problemet... pænt mærkeligt :-/flapz skrev:Heller ikke her på iPhone4
Android?
![Wink ;)](./images/smilies/mozilla_wink.png)
LOL :-DZee skrev:rAaBe skrev:heheh, så håber jeg ikk det er en storesøster du overtager "legetøj" fraZee skrev:Havde jeg selv skulle have pungen op af lommen, så havde jeg kastet mig over Android med det samme - men ak - jeg er lillebror og er vant til at overtage gammelt (lege)tøjrAaBe skrev: Kan du se hvor løsningen ligger?
Android?