Censur her på debatsiden(DEBAT)

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Censur her på debatsiden(DEBAT)

Indlæg af Peter A. » 13. dec 2010, 23:01

Dette er et debatoplæg!

ASC/Juntaen har valgt en meget skarp censur her på debatsiden, især hvad angør den hjemmeside som vi desværre pt. ikke har.

Kan det passe at man ikke må skrive et indlæg hvor man stiller spørgsmåltegn ved ASC's håndtering af denne sag? Som jeg også skrev i det nu slettede indlæg anerkender jeg og respektere jeg det store frivillige arbejde der bliver gjort i ASC, jeg synes bare ikke at man har været særlig god til at informere om hvordan arbejdet skriver frem omkring ny hjemmeside. Det er immervæk et pænt stykke over et års tid siden at vores daværende hjemmeside ikke kunne mere.

Jeg medgiver at jeg flere gange har taget emnet op her på hjemmesiden. Som oftest har ASC lige så hurtigt slettet mit indlæg. Dette har jeg gjort i ren interesse for den forening jeg er medlem af og vel i også i lidt frustration over den manglende information fra ASC i denne sag. Jeg synes det havde været oplagt med orientering om sagen i den netop udkommede udgave af "supporteren".

Men jeg vil nok at sige at den måde ASC behandler denne sag på og ikke mindst med den behandling jeg har fået få øje overvejer jeg mit medlemsskab i ASC(uden dette vil få betydning for mit månedlige bidrag til Tifo Kaos)

Jeg vil ikke begynde at opridse mine synspunkter omkring hjemmeside-sagen igen(så bliver dette indlæg nok også bare slettet ;-).

Jeg vil med dette indlæg gerne starte en debat dels udfra spørgsmål, synes I ASC har informeret godt nok omkring hvad der sker omkring nye hjemmeside og synes I det er i orden at et saglig indlæg omkring emnet konsekvent skal censures bort uden at man i øvrigt får en forklaring herpå? Skal der ikke være plads til at vise interesse for vores forening og plads til at forholde sig til - også kritisk - de ting der sker/ikke sker i foreningen.

Slutteligt vil jeg endnu en gang understrege at anderkender og respekter det arbejde der bliver gjort i ASC. Der skal dog også være plads til at tage i mod lidt kritik. Det er jo som sagt blot af interesse for ASC..
Hey AaB!


Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: Censur her på debatsiden(DEBAT)

Indlæg af Peter A. » 13. dec 2010, 23:30

Forstår ikke helt hvor du vil hen med de henvisninger i forhold til den debat jeg forsøger at starte her?

Synes du eksempelvis i de to tråde at informationen fra ASC er særlig god? Eks. tråden de selvoprettede her i forummet er det jo længe siden de er kommet med en respons.

Men det var i så igen et sidespring i forhold til hvad denne tråd primært handler om.
Hey AaB!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5053
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Censur her på debatsiden(DEBAT)

Indlæg af Kunji » 14. dec 2010, 00:29

Hvis det er feedback fra juntaen du efterspørger så er der sgu et helt underforum tiltænkt til netop det: http://www.debatside.dk/viewforum.php?f=20" onclick="window.open(this.href);return false;, hvor du endda allerede har oprettet en tråd: http://www.debatside.dk/viewtopic.php?f=20&t=13628" onclick="window.open(this.href);return false;

Evt. kan du skrive en PB?

Hvis det blot er generel snak om hjemmesiden kan du vel bruge den eksisterende tråd: viewtopic.php?f=1&t=12929" onclick="window.open(this.href);return false;

Og bare for at gøre det klart: Jeg synes skam også det er ringe at ASC ikke har en hjemmeside kørende endnu. Jeg er nok bare ikke helt så deprimeret over det.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Censur her på debatsiden(DEBAT)

Indlæg af MrBangDK » 14. dec 2010, 08:08

Peter A. skrev:Forstår ikke helt hvor du vil hen med de henvisninger i forhold til den debat jeg forsøger at starte her?

Synes du eksempelvis i de to tråde at informationen fra ASC er særlig god? Eks. tråden de selvoprettede her i forummet er det jo længe siden de er kommet med en respons.

Men det var i så igen et sidespring i forhold til hvad denne tråd primært handler om.
Ja, informationen er ganske god
Indtil da vil nyheder m.v. fortsat blive annonceret her på debatsiden, ligesom vores webshop jo også virker som normalt. I det hele taget har vi qua debatsiden og webshoppen de muligheder på nettet, som vi har brug for, og vi tager os derfor den tid det nu engang tager, at få opbygget en ny hjemmeside i henhold til de ønsker og krav, som vi har.
Nok er det lang tid siden den melding kom, men det er den du kan forholde dig til. Så vidt jeg husker, så har Debatjuntaen endda meldt ud i dine tidligere tråde, at det er den melding du har at forholde dig til. Hvis du har så stort et behov for mere info, så må du ringe til bestyrelsen, skrive til dem, give forslag til bladudvalget om ønske til artikel etc. Hånden på hjertet, så er din forargelse over manglende hjemmeside her på debatten ved at være trættende.

Jeg ser det ikke som censur - jeg ser det blot som sletning af repeterende ligegyldige indlæg..
Ska' vi hak'?

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Censur her på debatsiden(DEBAT)

Indlæg af A_Strandfelt » 14. dec 2010, 08:29

Gud, hvor er jeg dog træt af at høre på dig og dine 5 millioner tråde om hjemmesiden.
Hvorfor betyder den så meget for dig?

Jeg er medlem af ASC og har stort set ikke kunnet mærke en forskel. De bruger jo debatsiden fint, mens de arbejder på hjemmesiden.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Censur her på debatsiden(DEBAT)

Indlæg af jydenfranord » 14. dec 2010, 08:54

Peter A. skrev:Dette er et debatoplæg!

ASC/Juntaen har valgt en meget skarp censur her på debatsiden, især hvad angør den hjemmeside som vi desværre pt. ikke har.

Kan det passe at man ikke må skrive et indlæg hvor man stiller spørgsmåltegn ved ASC's håndtering af denne sag? Som jeg også skrev i det nu slettede indlæg anerkender jeg og respektere jeg det store frivillige arbejde der bliver gjort i ASC, jeg synes bare ikke at man har været særlig god til at informere om hvordan arbejdet skriver frem omkring ny hjemmeside. Det er immervæk et pænt stykke over et års tid siden at vores daværende hjemmeside ikke kunne mere.

Jeg medgiver at jeg flere gange har taget emnet op her på hjemmesiden. Som oftest har ASC lige så hurtigt slettet mit indlæg. Dette har jeg gjort i ren interesse for den forening jeg er medlem af og vel i også i lidt frustration over den manglende information fra ASC i denne sag. Jeg synes det havde været oplagt med orientering om sagen i den netop udkommede udgave af "supporteren".

Men jeg vil nok at sige at den måde ASC behandler denne sag på og ikke mindst med den behandling jeg har fået få øje overvejer jeg mit medlemsskab i ASC(uden dette vil få betydning for mit månedlige bidrag til Tifo Kaos)

Jeg vil ikke begynde at opridse mine synspunkter omkring hjemmeside-sagen igen(så bliver dette indlæg nok også bare slettet ;-).

Jeg vil med dette indlæg gerne starte en debat dels udfra spørgsmål, synes I ASC har informeret godt nok omkring hvad der sker omkring nye hjemmeside og synes I det er i orden at et saglig indlæg omkring emnet konsekvent skal censures bort uden at man i øvrigt får en forklaring herpå? Skal der ikke være plads til at vise interesse for vores forening og plads til at forholde sig til - også kritisk - de ting der sker/ikke sker i foreningen.

Slutteligt vil jeg endnu en gang understrege at anderkender og respekter det arbejde der bliver gjort i ASC. Der skal dog også være plads til at tage i mod lidt kritik. Det er jo som sagt blot af interesse for ASC..
Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du påtager dig denne offe-rolle. Du startede ikke blot en, men to nye tråde, om et emne der var lavet en tråd til, det fremgår helt klart af retningslinjerne at man skal bruge de relevante tråde, det gjorde du ikke. Derudover var der jo intet nyt i det du skrev. Derfor er det vel helt på sin plads at fjerne de indlæg du skrev.
Som jeg ser det, så er der ikke censur du er udsat for, det er fordi du ikke overholder retningslinjerne.
Som MrbangDK og Kunji har skrevet, så er der masser af muligheder for at få kontakt til ASC, uden det er nødvendigt at oprette utallige tråde på debatsiden.

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:16
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Re: Censur her på debatsiden(DEBAT)

Indlæg af Martin » 14. dec 2010, 12:22

Peter A. skrev:Dette er et debatoplæg!

ASC/Juntaen har valgt en meget skarp censur her på debatsiden, især hvad angør den hjemmeside som vi desværre pt. ikke har.

Kan det passe at man ikke må skrive et indlæg hvor man stiller spørgsmåltegn ved ASC's håndtering af denne sag? Som jeg også skrev i det nu slettede indlæg anerkender jeg og respektere jeg det store frivillige arbejde der bliver gjort i ASC, jeg synes bare ikke at man har været særlig god til at informere om hvordan arbejdet skriver frem omkring ny hjemmeside. Det er immervæk et pænt stykke over et års tid siden at vores daværende hjemmeside ikke kunne mere.

Jeg medgiver at jeg flere gange har taget emnet op her på hjemmesiden. Som oftest har ASC lige så hurtigt slettet mit indlæg. Dette har jeg gjort i ren interesse for den forening jeg er medlem af og vel i også i lidt frustration over den manglende information fra ASC i denne sag. Jeg synes det havde været oplagt med orientering om sagen i den netop udkommede udgave af "supporteren".

Men jeg vil nok at sige at den måde ASC behandler denne sag på og ikke mindst med den behandling jeg har fået få øje overvejer jeg mit medlemsskab i ASC(uden dette vil få betydning for mit månedlige bidrag til Tifo Kaos)

Jeg vil ikke begynde at opridse mine synspunkter omkring hjemmeside-sagen igen(så bliver dette indlæg nok også bare slettet ;-).

Jeg vil med dette indlæg gerne starte en debat dels udfra spørgsmål, synes I ASC har informeret godt nok omkring hvad der sker omkring nye hjemmeside og synes I det er i orden at et saglig indlæg omkring emnet konsekvent skal censures bort uden at man i øvrigt får en forklaring herpå? Skal der ikke være plads til at vise interesse for vores forening og plads til at forholde sig til - også kritisk - de ting der sker/ikke sker i foreningen.

Slutteligt vil jeg endnu en gang understrege at anderkender og respekter det arbejde der bliver gjort i ASC. Der skal dog også være plads til at tage i mod lidt kritik. Det er jo som sagt blot af interesse for ASC..
Billede
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Besvar