Kritik af Debatjuntaen

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af budo » 19. jan 2011, 13:27

Tak til Juntaen for den klare udmelding.

Jeg synes at redegørelsen for "Coma-gate" er yderst informativ, uden at være udleverende.

Også godt at høre at I har fokus på effekten af jeres indgriben i trådende, jeg glæder mig over at I er parat til at justerer på tingene for at opnå det bedst mulige debatklima.

Som det skrives, har ASC og derigennem Juntaen naturligvis hånd- og halsret over dette forum, men det er nu svært rart for os brugere, når vi har en oplevelse af at blive taget alvorligt.

Det er svært at gøre alle tilfredse her, men målt på det begrænsede mængde kritik-tråde klare I det jo helt godt. Job well done :thumbsup:
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af Elvis lever » 19. jan 2011, 21:01

budo skrev:
Elvis lever skrev:Hvor svært er det at forstå, at dem som har oprettet forummet også er dem, som bestemmer retningslinierne og vurderer overholdelsen af disse. Hvis reglerne er så svære at leve med, så nedlæg dog din profil her, og opret i stedet dit eget debatforum.

Ps: Coma har mange gange pisset diverse brugere af og personligt savner jeg ikke hans, i mine øjne meget barnlige og Kresten Poulsgaardske logik ala "hvis det er fakta, så benægter jeg fakta."
Hmm, demonstrerer du ikke selv med dit indlæg, et glimrende eksempel på den debatform du anklager Coma for? At jeg bare kan smutte og lave mit eget forum, hvis jeg ikke kan lide lugten i bagerriet, er vel næppe hvad man kalder rationel velunderbygget argumentation???
Da du tilmeldte dig dette forum, accepterede du, at debatjuntaen har både den lovgivende, udøvende og dømmende magt her på sitet. Jeg behøves ikke at argumentere rationelt og velunderbygget for det. Det er udgangspunktet, som alle brugere har accepteret, da de oprettede deres profil, hvad enten man som bruger synes, at det er godt eller dårligt. Der er vel de færeste, som tager på stripklub og derefter klager over, at konceptet indeholder nøgenhed.

Ps: At debatjuntaen så ind i mellem gider at bruge tid på at diskutere og lytte på brugerne, taler jo bare til deres ære og gør forummet endnu bedre.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af Coma » 19. jan 2011, 22:14

Det er sjovt at læse at juntaen i den grad taler med 2 tunger. Det er bekymrende, især når jeg har en god ide om, hvorfor "reglerne" blev ændret, og hvem der er meget glad for jeg røg ud! Det er sjovt at læse deres historier her inde, alt imens man ikke kan svare!

Faktum er, der bliver givet en historie her, og en anden på min mail. Men det er da godt magic er blevet admin igen.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af Kunji » 19. jan 2011, 22:51

Coma skrev:Faktum er, der bliver givet en historie her, og en anden på min mail.
Det står dig vel frit at offentliggøre jeres indbyrdes korrespondance?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af budo » 20. jan 2011, 12:04

Elvis lever skrev:
budo skrev:
Elvis lever skrev:Hvor svært er det at forstå, at dem som har oprettet forummet også er dem, som bestemmer retningslinierne og vurderer overholdelsen af disse. Hvis reglerne er så svære at leve med, så nedlæg dog din profil her, og opret i stedet dit eget debatforum.

Ps: Coma har mange gange pisset diverse brugere af og personligt savner jeg ikke hans, i mine øjne meget barnlige og Kresten Poulsgaardske logik ala "hvis det er fakta, så benægter jeg fakta."
Hmm, demonstrerer du ikke selv med dit indlæg, et glimrende eksempel på den debatform du anklager Coma for? At jeg bare kan smutte og lave mit eget forum, hvis jeg ikke kan lide lugten i bagerriet, er vel næppe hvad man kalder rationel velunderbygget argumentation???
Da du tilmeldte dig dette forum, accepterede du, at debatjuntaen har både den lovgivende, udøvende og dømmende magt her på sitet. Jeg behøves ikke at argumentere rationelt og velunderbygget for det. Det er udgangspunktet, som alle brugere har accepteret, da de oprettede deres profil, hvad enten man som bruger synes, at det er godt eller dårligt. Der er vel de færeste, som tager på stripklub og derefter klager over, at konceptet indeholder nøgenhed.

Ps: At debatjuntaen så ind i mellem gider at bruge tid på at diskutere og lytte på brugerne, taler jo bare til deres ære og gør forummet endnu bedre.
Jeg tror du misforstår mig, min pointe var at argumenter som "Hvis reglerne er så svære at leve med, så nedlæg dog din profil her, og opret i stedet dit eget debatforum." netop kommer til at fremstå "meget barnlige og Kresten Poulsgaardske logik" agtige, i en rimelig seriøs debat om forummet.

Vi befinder os i en tråd der hedder "Kritik af Debatjuntaen", noget Juntaen faktisk giver sin velsignelse i retningslinierne så længe det foregår på en ordenlig måde.
Retningslinierne skrev:Vi tolererer naturligvis kritik - også af AaB og AaB Support Club, men da dette er et forum drevet af AaB Support Club, forventes det, at kritik af AaB og AaB Support Club fremsættes på konstruktiv vis.
Den del af reglerne accepterede jeg også da jeg tilmeldte mig, og derfor mener jeg ikke der er noget som helst i vejen med at stille spørgsmålstegn ved Juntaens handlinger.

Du har naturligvis ret i at det er ASC og Juntaen der bestemmer, men da dette forum eksisterer i kraft af brugerne, så kan jeg ikke komme i tanke om én eneste fornuftig grund til at Juntaen ikke skulle lytte til brugerne???

Derudover tror jeg vores lille diskussion her, er ved at glide lidt af sporet for denne tråd, men jeg kan godt lide din sammenligning af Debatforum og en stripklub :thumbsup:
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 21. jan 2011, 00:05

Debatjuntaen skrev:Godmorgen,

Lad os starte med at slå fast, at Debatsiden ejes og drives af ASC. Det er Debatjuntaen som er sat til at forvalte de regler, som er blevet besluttet af ASC. Debatjuntaen har, når der opstår behov for det, mulighed for at stille forslag til ændringer af reglerne for debatten. Det samme har debatsidens brugere. Ændringsforslag stilles til bestyrelsen for ASC, som drøfter dem, hvorefter det annonceres på debatsiden, såfremt ændringsforslagene gennemføres - vi vil i fremtiden sikre, at der i toppen af indlæg med retningslinjer kommer til at stå dato for sidste opdatering.

Vi er i den forgangne uge blevet stærkt kritiseret for at tynde ud i indlæggene i transfertråden. Vi har prøvet at slette de indlæg, som blot var konstateringer af, hvordan man troede vinduet ville gå og lignende - altså, indlæg der som sådan ikke var debatskabende, hvilket indlæg skal være, jvnf. retningslinjerne. Nogen synes det er fint at vi gør det, andre gør ikke. I stedet for at "råbe op" i tråden, som vi gjorde i starten, har vi prøvet at skifte kurs, på opfordring fra flere brugere, og har i stedet skrevet direkte til de brugere, som postede mange af de ikke debatskabende indlæg. Det har tilsyneladende virket, da brugerne er blevet lidt mere skarpe på ikke bare at "snakke"..

På opfordring vil vi prøve at lade andre brugere guide på vej, når der ikke rigtigt bringes noget debatskabende på banen - dette kræver dog to ting..

- at dem som guider gør det i en pæn og ikke belærende tone
- at de som der bliver vejledt ikke tager det ilde op og går i forsvars-mode

Bliver der rakket ned på en bruger, eller går en bruger i forsvars-mode, når han/hun bliver guidet, så må vi bede de involverede rapportere indlægget i stedet for at gå med på diskussionen. Hvis der bliver en ordveksling frem og tilbage, som ikke er pæn, så bliver den slettet, og de involverede parter vil få en henstilling. Nu prøver vi at se, om det kan administreres. Ellers sadler vi om igen.

Der er blevet draget tvivl om vores neutralitet på debatsiden. Der er flere brugere der har indikeret, at de mener, at vi favoriserer nogle bruger frem for andre. Det er ingenlunde korrekt. Alle brugere bliver behandlet éns. Vi tager ikke parti, selvom man har været på debatten længe, eller har været god til at poste de "rigtige" indlæg. Man får hverken længere eller kortere snor. Vi lytter heller ikke mere til visse brugere end andre, hvis de rapporterer indlæg - vi vurderer fra sag til sag, om det rapporterede er noget der krænker retningslinjerne.

Er vi smagsdommere, når vi går ind og sletter indlæg? Ja, det kan man sikkert godt kalde os. Vi gør alt hvad der står i vores magt for at følge retningslinjerne. Er der tvivlstilfælde, så er det i sidste ende os der træffer en beslutning. Skulle vi lade være alle beslutninger op til diskussion, så ville det blive rent kaos. Derfor er det også nedfældet i retningslinjerne, at man ikke kan klage over en specifik beslutning. Man er dog altid velkommen til at bruge feedback forummet til at komme med forslag til Debatjuntaen - og komme med forslag til ændring af retningslinjerne. Vi har i den forgangne uge fået et forslag, som kan skærpe retningslinjerne endnu mere. Det forslag bliver her til aften sendt til bestyrelsen for ASC - tak for input!

Sidst men ikke mindst, så har der været en heftig diskussion om brugeren Coma, og vores behandling af ham. Vi vil starte med at slå følgende fast:

Alle medlemmer af Debatjuntaen er enige om de tiltag der er taget over for brugeren! Vi har behandlet Coma efter de gældende retningslinjer. Havde vi gjort det anderledes, ville vi lige netop have lavet en positiv særbehandling - noget som ingen i Debatjuntaen ønsker. Det er dog ingen hemmelighed, at Coma fik en henstilling og to advarsler på samme dag - det medfører en uges karantæne fra debatten, hvilket også er hvad Coma har fået af karantæne.

Vi kan ikke gå i detaljer med sagen, da vi ikke diskuterer personsager med alle brugere herinde. Lad os dog slå fast, at diskussionen om Comas famøse bjørn som fandt sted tilbage i august ikke havde noget som helst med sagen at gøre. Med andre ord, så har vi ikke hevet en gammel sag frem, for at derefter at give ham en advarsel.

Vi kan dog komme med opfordringer til alle brugere om ikke at gøre følgende, hvis man vil undgå en udelukkelse:

- Poste billeder der gør grin med eksempelvis pædofili - uagtet at de er tilgængelige på andre sider - de skal IKKE postes på debatsiden
- Svine Debatjuntaen til på debatsiden, hvis man får en henstilling
- Tale mod bedre vidende om Debatjuntaens dispositioner
- Gentage den handling der har forårsaget, at man har fået en advarsel

Vi er blevet kritiseret for ikke at slette billeder, der bryder de opdaterede retningslinjer. Vi ville gerne rydde op en gang imellem, men det tager bare rigtigt lang tid. Vi bruger ikke nye retningslinjer til at slå ned på noget der er postet før opdateringen - det siger sig selv. Det har også ligget i kortene, at det er dét der er sket med Coma - det har intet på sig!!

Vi håber det har har givet lidt mere klarhed. Vi kan slutte af med at sige, at vi er et "nødvendigt onde", som er sat i verden for at sikre, at der ikke bliver totalt anarkistiske tilstande på debatsiden. Vi gør ALT hvad vi kan for at forvalte de retningslinjer der er udstukket fra ASCs side på en fair og retfærdig måde. Og vi vil endnu en gang fastslå, at vi lytter til kritik, for at gøre debatsiden bedre - så længe at kritikken frembringes på en konstruktiv måde!

De bedste hilsner
Debatjuntaen
Hvis karantænen virkelig på INGEN måde har noget med Comas animation at gøre, hvorfor er det ikke at poste sådanne animationer/billeder så nummer et på listen over ting man ikke skal gøre hvis man vil undgå udelukkelse?!?

Brugeravatar
Magic
Allstar
Allstar
Indlæg: 2992
Tilmeldt: 5. jun 2005, 18:24
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: Amager

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af Magic » 21. jan 2011, 21:38

Coma skrev:Det er sjovt at læse at juntaen i den grad taler med 2 tunger. Det er bekymrende, især når jeg har en god ide om, hvorfor "reglerne" blev ændret, og hvem der er meget glad for jeg røg ud! Det er sjovt at læse deres historier her inde, alt imens man ikke kan svare!

Faktum er, der bliver givet en historie her, og en anden på min mail. Men det er da godt magic er blevet admin igen.
Kaw? Er det dig?

Nej du... Jeg er ikke blevet admin. Hvis jeg var det var du røget ud på røv og albuer for dit pædofile lort for længe siden.

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af Henriksen » 22. jan 2011, 00:34

My god, seamann, du strammer den.... man får da fnat af at læse dine dobbeltmoralske og fordømmende indlæg. Get a grip :@

Spændende diskussion ellers...
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

seamann

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af seamann » 22. jan 2011, 13:21

Henriksen skrev:My god, seamann, du strammer den.... man får da fnat af at læse dine dobbeltmoralske og fordømmende indlæg. Get a grip :@

Spændende diskussion ellers...
Fordømmende - ja, jeg bryder mig ikke om den Avatar.

Dobbeltmoralsk - hvorfor det ?

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af Henriksen » 22. jan 2011, 13:50

seamann skrev:
Henriksen skrev:My god, seamann, du strammer den.... man får da fnat af at læse dine dobbeltmoralske og fordømmende indlæg. Get a grip :@

Spændende diskussion ellers...
Fordømmende - ja, jeg bryder mig ikke om den Avatar.

Dobbeltmoralsk - hvorfor det ?
Jeg snakkede nok bare over mig.... men synes dine "pædofili-angreb" er helt ude i skoven, og jeg vil gerne bakke 100% op om Coma hvad det angår.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af Kilde » 22. jan 2011, 23:52

seamann skrev:Comas avatar eller hvad sådan noget nu hedder er naturligvis helt uacceptabelt. Det er ligegyldigt om Coma i 100 år siger det er en uskyldig ting - når hovedparten af modtagerne opfatter det som pædofiliagtigt, skal det naturligvis blot fjernes og censureres. Debatsidens egen lille Muhammed tegnings sag - med den barnlig konklusion fra Comas side, at hvis man ikke kan bevise andet har jeg ret - og iøvrigt må jeg i ytringsfrihedens navn genere hvem som helst.

Debatjunta: Fjern det snavs.
Dét er dobbeltmoral på højt niveau.

Du må genere hvem du vil, men Coma må ikke have en uskyldig animation i sin signatur. Comas animation generer et par stykker, men han har jo, som vi alle ved, ytringsfriheden til at gøre det - præcis som dig selv, seamann. Af hvad jeg kan læse, så er vi et par stykker, der er generede af dine udtalelser, så lad os da lige tage nogle af dine guldord.
seamann skrev:Det er ligegyldigt om Coma i 100 år siger det er en uskyldig ting - når hovedparten af modtagerne opfatter det som pædofiliagtigt, skal det naturligvis blot fjernes og censureres.
Eftersom "hovedparten" opfatter dit indlæg som idiotisk og dobbeltmoralsk, så skal det naturligvis blot fjernes og censureres. Nej, vel?

seamann

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af seamann » 24. jan 2011, 16:08

Kilde skrev:
seamann skrev:Comas avatar eller hvad sådan noget nu hedder er naturligvis helt uacceptabelt. Det er ligegyldigt om Coma i 100 år siger det er en uskyldig ting - når hovedparten af modtagerne opfatter det som pædofiliagtigt, skal det naturligvis blot fjernes og censureres. Debatsidens egen lille Muhammed tegnings sag - med den barnlig konklusion fra Comas side, at hvis man ikke kan bevise andet har jeg ret - og iøvrigt må jeg i ytringsfrihedens navn genere hvem som helst.

Debatjunta: Fjern det snavs.
Dét er dobbeltmoral på højt niveau.

Du må genere hvem du vil, men Coma må ikke have en uskyldig animation i sin signatur. Comas animation generer et par stykker, men han har jo, som vi alle ved, ytringsfriheden til at gøre det - præcis som dig selv, seamann. Af hvad jeg kan læse, så er vi et par stykker, der er generede af dine udtalelser, så lad os da lige tage nogle af dine guldord.
seamann skrev:Det er ligegyldigt om Coma i 100 år siger det er en uskyldig ting - når hovedparten af modtagerne opfatter det som pædofiliagtigt, skal det naturligvis blot fjernes og censureres.
Eftersom "hovedparten" opfatter dit indlæg som idiotisk og dobbeltmoralsk, så skal det naturligvis blot fjernes og censureres. Nej, vel?

Jeg vil foreslå et læsekursus. Du misforstår (eller forstår bare ikke) det skrevne.

Rolfe-17
2. div
2. div
Indlæg: 126
Tilmeldt: 7. jan 2011, 20:00
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af Rolfe-17 » 24. jan 2011, 17:01

seamann skrev:
Kilde skrev:
seamann skrev:Comas avatar eller hvad sådan noget nu hedder er naturligvis helt uacceptabelt. Det er ligegyldigt om Coma i 100 år siger det er en uskyldig ting - når hovedparten af modtagerne opfatter det som pædofiliagtigt, skal det naturligvis blot fjernes og censureres. Debatsidens egen lille Muhammed tegnings sag - med den barnlig konklusion fra Comas side, at hvis man ikke kan bevise andet har jeg ret - og iøvrigt må jeg i ytringsfrihedens navn genere hvem som helst.

Debatjunta: Fjern det snavs.
Dét er dobbeltmoral på højt niveau.

Du må genere hvem du vil, men Coma må ikke have en uskyldig animation i sin signatur. Comas animation generer et par stykker, men han har jo, som vi alle ved, ytringsfriheden til at gøre det - præcis som dig selv, seamann. Af hvad jeg kan læse, så er vi et par stykker, der er generede af dine udtalelser, så lad os da lige tage nogle af dine guldord.
seamann skrev:Det er ligegyldigt om Coma i 100 år siger det er en uskyldig ting - når hovedparten af modtagerne opfatter det som pædofiliagtigt, skal det naturligvis blot fjernes og censureres.
Eftersom "hovedparten" opfatter dit indlæg som idiotisk og dobbeltmoralsk, så skal det naturligvis blot fjernes og censureres. Nej, vel?

Jeg vil foreslå et læsekursus. Du misforstår (eller forstår bare ikke) det skrevne.
Drop nu det mudderkastning, seamann. Alle har vel forstået hvad du mener om 'Coma-sagen'.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af 634 » 24. jan 2011, 17:38

Jeg gider næsten ikke, men hvorfor kan Coma ikke ligge sin animation i #Det for smilet frem tråden# en gang, hvis det er en harmløs og sjov vittighed.
Når det er så vigtigt for ham at vedlægge den ved hver eneste indlæg i alle mulige tråde, er det jo et personligt budskab han oplyser os om, og det finder jeg upassende at det sker her.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af Kilde » 24. jan 2011, 18:07

seamann skrev:
Kilde skrev:
seamann skrev:Comas avatar eller hvad sådan noget nu hedder er naturligvis helt uacceptabelt. Det er ligegyldigt om Coma i 100 år siger det er en uskyldig ting - når hovedparten af modtagerne opfatter det som pædofiliagtigt, skal det naturligvis blot fjernes og censureres. Debatsidens egen lille Muhammed tegnings sag - med den barnlig konklusion fra Comas side, at hvis man ikke kan bevise andet har jeg ret - og iøvrigt må jeg i ytringsfrihedens navn genere hvem som helst.

Debatjunta: Fjern det snavs.
Dét er dobbeltmoral på højt niveau.

Du må genere hvem du vil, men Coma må ikke have en uskyldig animation i sin signatur. Comas animation generer et par stykker, men han har jo, som vi alle ved, ytringsfriheden til at gøre det - præcis som dig selv, seamann. Af hvad jeg kan læse, så er vi et par stykker, der er generede af dine udtalelser, så lad os da lige tage nogle af dine guldord.
seamann skrev:Det er ligegyldigt om Coma i 100 år siger det er en uskyldig ting - når hovedparten af modtagerne opfatter det som pædofiliagtigt, skal det naturligvis blot fjernes og censureres.
Eftersom "hovedparten" opfatter dit indlæg som idiotisk og dobbeltmoralsk, så skal det naturligvis blot fjernes og censureres. Nej, vel?

Jeg vil foreslå et læsekursus. Du misforstår (eller forstår bare ikke) det skrevne.
HVORDAN kan jeg misforstå det? Coma må ikke genere folk med sin animation, men du må gerne genere hvem som helst. Hvad er det jeg misser? Belær mig.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af Køllen I Møllen » 24. jan 2011, 18:17

Kilde skrev:
seamann skrev:Debatsidens egen lille Muhammed tegnings sag - med den barnlig konklusion fra Comas side, at hvis man ikke kan bevise andet har jeg ret - og i øvrigt må jeg i ytringsfrihedens navn genere hvem som helst
Dét er dobbeltmoral på højt niveau.

HVORDAN kan jeg misforstå det? Coma må ikke genere folk med sin animation, men du må gerne genere hvem som helst. Hvad er det jeg misser? Belær mig.
Det highligtede skulle vist forståes sådan at det var Coma der skulle tænke sådan...
Janteloven eksisterer IKKE!

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af Kilde » 24. jan 2011, 19:54

Point taken. Skifter fra dobbeltmoralsk til sart.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af Debatjuntaen » 24. jan 2011, 21:22

Hej alle

Vi har tidligere skrevet, at vi ikke ønsker nogen form for billeder, avatarer og signaturer der kan henlede tankerne på eller gøre grin med pædofili. Nu skal det altså stoppe!! Derfor er der i aften slettet et billede i denne tråd og en enkelt bruger har fået fjernet sin signatur.

/Debatjuntaen

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af MichaelLarsen » 24. jan 2011, 21:35

Hvis Debatjuntaen engang imellem bliver lidt trætte i låget, så kan jeg sgu godt forstå det, for det er godt nok op ad bakke i nogle tilfælde. De sidste billeder, der blev uploadet og heldigvis lige så hurtig slettet var formentlig den berømte dråbe i Comas tilfælde og efter min mening ikke til diskussion pga. indhold, men det har enkelte andre dog bemærket. Kom nu videre og lad den latterlige sprøjtende bjørn dø i fred og giv de frivillige kræfter lidt opbakning, for det har de faktisk fortjent!

Magic skrev:Jeg vil da gerne melde mig under fanerne hos dem, der ikke bryder sig om Comas avatar. Den har pædofile undertoner og det er noget forbandet svineri. Efterfølgende har han jo postet billeder i billedtråden med pædofile undertoner også.

Da hans avatar blev skiftet ud, troede jeg rent faktisk, at han var kommet til fornuft, men jeg tog åbenbart fejl.
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kritik af Debatjuntaen

Indlæg af 634 » 24. jan 2011, 22:12

Problemet er at Debatjunta engang skrev at de ikke fandt Comas animation upassende, hvorefter den fortsatte i nok et års tid.
Der er nok skiftet ud hos debatjunta siden dengang ellers også har de lært af fejlen.

MichaelLarsen skrev:Hvis Debatjuntaen engang imellem bliver lidt trætte i låget, så kan jeg sgu godt forstå det, for det er godt nok op ad bakke i nogle tilfælde. De sidste billeder, der blev uploadet og heldigvis lige så hurtig slettet var formentlig den berømte dråbe i Comas tilfælde og efter min mening ikke til diskussion pga. indhold, men det har enkelte andre dog bemærket. Kom nu videre og lad den latterlige sprøjtende bjørn dø i fred og giv de frivillige kræfter lidt opbakning, for det har de faktisk fortjent!

Magic skrev:Jeg vil da gerne melde mig under fanerne hos dem, der ikke bryder sig om Comas avatar. Den har pædofile undertoner og det er noget forbandet svineri. Efterfølgende har han jo postet billeder i billedtråden med pædofile undertoner også.

Da hans avatar blev skiftet ud, troede jeg rent faktisk, at han var kommet til fornuft, men jeg tog åbenbart fejl.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Besvar