debatside.dk/chat

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

debatside.dk/chat

Indlæg af Jesper Schmidt » 10. feb 2011, 01:05

Det har været oppe og vende før gennem tiden, gentagne gange faktisk, men jeg synes alligevel det er værd at tage op igen.

Personligt synes jeg at det kunne være fantastisk med en "officiel" chat tilknyttet debatsiden, egentlig dukkede tanken op hos mig igen fordi en chat havde været helt fantastisk at have på transferviduets helt travle timer, men også i forbindelse med kampe og andre tidspunkter hvor vi er rigtigt mange brugere på, ville det være super.

Jeg tror at man kunne slippe af med mange one-liner/jeg er enig-indlæg med en chatfunktion, for slet ikke at tale om de chatlignende debatter som fra tid til anden kører, jeg tænker bl.a. på kamptråde. Desuden tror jeg faktisk at det kunne skabe en bedre debatkultur, og en bedre tone i debatterne, fordi man i en chat alt andet lige sidder lidt mere personligt face-to-face, end man gør i en debattråd. Det er muligt at der vil opstå personlige ting i en chat, men det er egentlig min opfattelse at man i en chat langt hurtigere vil flytte uenighederne til en privat chat - under alle omstændigheder er en chat i langt højere grad et øjebliksbillede, hvor "fnidder" er langt mindre generende end i et åbent forum.

Jeg er klar over at der er andre som har lavet mere uofficielle chatrum, men det er min opfattelse slet ikke en løsning som giver de samme plusser til selve debatsiden, som en officiel chat ville gøre. Desuden er muligheden for en chat med meddebattørerne herinde jo langt mere interessant.

Besvar