Opdatering af forumsoftware
-
- Administrator
Opdatering af forumsoftware
Vi har i løbet af torsdag dag og nat opdateret debatsidens forumsoftware. Opdateringen var nødvendig af flere grunde. Dels var der tvivl om, hvorvidt den gamle software kunne overleve en serveropdatering hos vores udbyder i starten af februar, og dels havde der opstået en del korrosion på debatsidens forum, som har været kørende på det nuværende system siden 2005.
Vi håber derfor, at der nu skal noget mere til, før serveren tager sig en puster og lukker siden ned pga. for mange besøgende.
Som I kan se, ligner debatsiden ikke helt sig selv. Dette skyldes, at sidens gamle tema desværre ikke er kompatibelt med den nye forumversion. Vi må derfor finde os I dette hæslige udseende i en tid, indtil der dukker noget bedre op.
Mvh.
Debatjuntaen
Vi håber derfor, at der nu skal noget mere til, før serveren tager sig en puster og lukker siden ned pga. for mange besøgende.
Som I kan se, ligner debatsiden ikke helt sig selv. Dette skyldes, at sidens gamle tema desværre ikke er kompatibelt med den nye forumversion. Vi må derfor finde os I dette hæslige udseende i en tid, indtil der dukker noget bedre op.
Mvh.
Debatjuntaen
Re: Opdatering af forumsoftware
Det skulle da være muligt at downloade temaer, som er en hel del pænere end dette makværk!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index
-
- Administrator
Der er naturligvis nogle temaer tilgængelige, men i første omgang handlede det bare om at få debatsiden tilbage online.
Vi lover, at der arbejdes på at finde noget pænere.
Vi lover, at der arbejdes på at finde noget pænere.
Synes heller ikke, at siden er pæn, men til gengæld virker den super godt på mobilen.
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.
Synes det er fint nok, vi skal bare have den røde farve tilbage
Aalborg BK 1885!
Jeg har meget svært ved at se om der er kommet et nyt indlæg da jeg er farveblind og den røde farve forsvinder i den blå. Er der en indstilling herinde der gør temaet mere farveblinds-venligt?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Brug linket her:jonas386 skrev:Jeg har meget svært ved at se om der er kommet et nyt indlæg da jeg er farveblind og den røde farve forsvinder i den blå. Er der en indstilling herinde der gør temaet mere farveblinds-venligt?
search.php?search_id=newposts
Så får de nye indlæg med en lille ikon til venstre for emnet. Klikker du på det, hopper den direkte til første ulæste indlæg i tråden.
Jeg synes siden reagerer mærkbart hurtigere, og det er jo en god ting.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Mange tusind slags tak.
Det er iøvrigt lækkert med den der notifikations funktion så man har nemmere ved at følge med i sine debatter. Og ja, det virker til at gå noget hurtigere nu, og det klager jeg bestemt heller ikke over, men der må selvfølgelig gerne være lidt mere AaB over foraet
Det er iøvrigt lækkert med den der notifikations funktion så man har nemmere ved at følge med i sine debatter. Og ja, det virker til at gå noget hurtigere nu, og det klager jeg bestemt heller ikke over, men der må selvfølgelig gerne være lidt mere AaB over foraet
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
I skal helt sikkert have fikset, at links åbner på en ny fane. Det er træls, at man navigerer væk fra Debatsiden, hver gang man trykker på en URL!
Det fungerer nu fint hos mig? Når jeg trykker på links, åbner det i en ny fane og Debatsiden forbliver åben i den eksisterende fane.le Cid skrev:I skal helt sikkert have fikset, at links åbner på en ny fane. Det er træls, at man navigerer væk fra Debatsiden, hver gang man trykker på en URL!
EDIT: Hmm, links virker ikke. Men trykker jeg på et youtube-link i fx. underskrifter, funker det fint.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Easyfix: hold ctrl inde, mens du trykker på linket. Så åbner det i ny fane.le Cid skrev:I skal helt sikkert have fikset, at links åbner på en ny fane. Det er træls, at man navigerer væk fra Debatsiden, hver gang man trykker på en URL!
Aalborg BK 1885!
Det er mere vanskeligt på moblien - om end det kan gøres...Søgaard skrev:Easyfix: hold ctrl inde, mens du trykker på linket. Så åbner det i ny fane.le Cid skrev:I skal helt sikkert have fikset, at links åbner på en ny fane. Det er træls, at man navigerer væk fra Debatsiden, hver gang man trykker på en URL!
Bliv ved med at trykke på linket på mobil (altså, hold trykket med fingeren, i stedet for at "klikke"), indtil du får en menu frem, hvor du kan vælge at åbne linket i et andet faneblad. Virker på android IE, ved ikke med Ævlele Cid skrev:Det er mere vanskeligt på moblien - om end det kan gøres...Søgaard skrev:Easyfix: hold ctrl inde, mens du trykker på linket. Så åbner det i ny fane.le Cid skrev:I skal helt sikkert have fikset, at links åbner på en ny fane. Det er træls, at man navigerer væk fra Debatsiden, hver gang man trykker på en URL!
Aalborg BK 1885!
Virker også ganske glimrende på Windows Phone.Søgaard skrev:Bliv ved med at trykke på linket på mobil (altså, hold trykket med fingeren, i stedet for at "klikke"), indtil du får en menu frem, hvor du kan vælge at åbne linket i et andet faneblad. Virker på android IE, ved ikke med Ævlele Cid skrev:Det er mere vanskeligt på moblien - om end det kan gøres...Søgaard skrev:Easyfix: hold ctrl inde, mens du trykker på linket. Så åbner det i ny fane.le Cid skrev:I skal helt sikkert have fikset, at links åbner på en ny fane. Det er træls, at man navigerer væk fra Debatsiden, hver gang man trykker på en URL!
-
- Administrator
Links skulle nu gerne åbne i ny fane af sig selv. Tak for feedback!
/Debatjuntaen
/Debatjuntaen
-
- 1. div
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg ved ikke om det har noget med opdatering af forumsoftware at gøre, men jeg har fået et problem med at læse indlæg via Tapatalk på mobilen.
Oversigt over ulæste indlæg vises fint, men når jeg klikker på en af de ulæste indlæg, vises der bare "Indlæser..." uden at der sker mere.
De andre fora, jeg følger gennem Tapatalk, har jeg ingen problemer med og tidligere har der heller ikke været problemer med at læse debatside.dk gennem Tapatalk.
Andre med Tapatalk, der kan be- eller afkræfte problemerne?
Oversigt over ulæste indlæg vises fint, men når jeg klikker på en af de ulæste indlæg, vises der bare "Indlæser..." uden at der sker mere.
De andre fora, jeg følger gennem Tapatalk, har jeg ingen problemer med og tidligere har der heller ikke været problemer med at læse debatside.dk gennem Tapatalk.
Jep - det har virket efter opgraderingen, men når man vil se et indlæg, får man nu en XML-fejl.DonSilicone skrev:Jeg ved ikke om det har noget med opdatering af forumsoftware at gøre, men jeg har fået et problem med at læse indlæg via Tapatalk på mobilen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Samme problem for mig.DonSilicone skrev:Jeg ved ikke om det har noget med opdatering af forumsoftware at gøre, men jeg har fået et problem med at læse indlæg via Tapatalk på mobilen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
I min browser (Safari) åbnes der stadig ingen nye faner ved tryk på link?Debatjuntaen skrev:Links skulle nu gerne åbne i ny fane af sig selv. Tak for feedback!
/Debatjuntaen
Jeg er ikke i tvivl om at i forsøger at lave siden god, det håber jeg så også i gør mere ved. Det er simpelthen den værste udgave af Supportter-hjørne jeg har set
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere