Forslag til ban af brugere...

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Forslag til ban af brugere...

Indlæg af Gnu » 29. nov 2016, 13:03

Buzz Killington skrev:
Gnu skrev:
Buzz Killington skrev:
Gnu skrev:
Buzz Killington skrev:Hvilken del af mit indlaeg forholder du dig til? Jeg mindes ikke at have skrevet noget om mobning, eller forsoegt at retfaerdiggore mobning.
Det virker dog i det store hele. Derfor er en god tone ikke noedvendigvis en forudsaetning for en god tone, naturligvis saa laenge den daarlige tone kun bliver rettet mod dem der tydeligt overtraeder de acceptable sociale normer (som f.eks. den "kantede" bruger du henviser til). Saa laenge man generelt forsoeger at holde en ordenlig tone, og kun sanktionerer overfor dem der tydeligt overtraeder normerne, kan man sagtens opretholde en ordenlig tone i et givent forum.
Der staar intet om mobning.
Nej, ikke direkte. Det har jeg heller ikke påstået.
Jeg har heller ikke antydet at jeg taler om mobning. Jeg kan heller ikke se hvordan det foelger at jeg taler om mobning. Saa, hvad faar dig til at skrive "Fint. Så nøjes vi med at mobbe dem, som vi ikke kan lide (= overtræder normerne). Det lyder meget frugtbart."?
Det har jeg jo lige skrevet, men vi kan da godt tage den igen:
Det virker dog i det store hele. Derfor er en god tone ikke noedvendigvis en forudsaetning for en god tone, naturligvis saa laenge den daarlige tone kun bliver rettet mod dem der tydeligt overtraeder de acceptable sociale normer (som f.eks. den "kantede" bruger du henviser til). Saa laenge man generelt forsoeger at holde en ordenlig tone, og kun sanktionerer overfor dem der tydeligt overtraeder normerne, kan man sagtens opretholde en ordenlig tone i et givent forum.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Forslag til ban af brugere...

Indlæg af Buzz Killington » 29. nov 2016, 13:24

Gnu skrev:
Buzz Killington skrev:
Gnu skrev:
Buzz Killington skrev:
Gnu skrev:
Buzz Killington skrev:Hvilken del af mit indlaeg forholder du dig til? Jeg mindes ikke at have skrevet noget om mobning, eller forsoegt at retfaerdiggore mobning.
Det virker dog i det store hele. Derfor er en god tone ikke noedvendigvis en forudsaetning for en god tone, naturligvis saa laenge den daarlige tone kun bliver rettet mod dem der tydeligt overtraeder de acceptable sociale normer (som f.eks. den "kantede" bruger du henviser til). Saa laenge man generelt forsoeger at holde en ordenlig tone, og kun sanktionerer overfor dem der tydeligt overtraeder normerne, kan man sagtens opretholde en ordenlig tone i et givent forum.
Der staar intet om mobning.
Nej, ikke direkte. Det har jeg heller ikke påstået.
Jeg har heller ikke antydet at jeg taler om mobning. Jeg kan heller ikke se hvordan det foelger at jeg taler om mobning. Saa, hvad faar dig til at skrive "Fint. Så nøjes vi med at mobbe dem, som vi ikke kan lide (= overtræder normerne). Det lyder meget frugtbart."?
Det har jeg jo lige skrevet, men vi kan da godt tage den igen:
Det virker dog i det store hele. Derfor er en god tone ikke noedvendigvis en forudsaetning for en god tone, naturligvis saa laenge den daarlige tone kun bliver rettet mod dem der tydeligt overtraeder de acceptable sociale normer (som f.eks. den "kantede" bruger du henviser til). Saa laenge man generelt forsoeger at holde en ordenlig tone, og kun sanktionerer overfor dem der tydeligt overtraeder normerne, kan man sagtens opretholde en ordenlig tone i et givent forum.
Hvis det ikke staar eksplicit, og hvis det ikke er antydet, og hvis det ikke kan udledes fra dette citat, har du netop ikke begrundet hvad der faar dig til at skrive : "Fint. Så nøjes vi med at mobbe dem, som vi ikke kan lide (= overtræder normerne). Det lyder meget frugtbart.". Hvis du ikke har taenkt dig at uddybe, er den naturlige konklusion at du tog fejl, da du tolkede som du gjorde.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Forslag til ban af brugere...

Indlæg af Gnu » 29. nov 2016, 14:35

Det er da i den grad antydet.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Forslag til ban af brugere...

Indlæg af Buzz Killington » 29. nov 2016, 15:10

Gnu skrev:Det er da i den grad antydet.
Foerst og fremmest, "det ved du da intet som helst om, med mindre du kan laese mine tanker". Derudover, at "sanktionere" kan betyde alt fra at sige "det er ikke ok at tale paa den maade til andre" til "dit fucking svin, jeg smadrer dine knaeskaller". Den foerste er ikke udtryk for mobning, mens den anden er en decideret trussel. Da jeg ikke har givet udtryk for at alle sanktioner vil vaere paa sin plads staar fortolkningen om at jeg skulle tale for mobning udelukkende for din regning.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Forslag til ban af brugere...

Indlæg af Gnu » 29. nov 2016, 15:44

Ja, selvfølgelig er det min tolkning. Hvis skulle det ellers være?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Forslag til ban af brugere...

Indlæg af Buzz Killington » 29. nov 2016, 16:28

Gnu skrev:Ja, selvfølgelig er det min tolkning. Hvis skulle det ellers være?
Hentydningen er at fortolkningen ikke stemmer overens med det indhold afsenderen oensker at udtrykke. Det er dermed ikke noget jeg kan staa indefor, og som jeg redegjorde for, er det ej heller en oplagt tolkning du briger. Derfor staar den - udelukkende - for din egen regning. Mere direkte - du overfortolker, helt tydeligt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Forslag til ban af brugere...

Indlæg af Debatjuntaen » 29. nov 2016, 17:32

STOP - begge to!

/Debatjuntaen

Besvar