"Tag en bruger"-funktion.

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

"Tag en bruger"-funktion.

Indlæg af Kunji » 16. feb 2017, 18:51

Jeg har flere gange stået i en situation, hvor det kunne være relevant at inddrage en anden bruger, som måske ikke følger den debat, man har gang i. Er det muligt at indføre en tag-funktion?

En @DebatJuntaen kunne f.eks. resultere i en notifikation til brugeren, samt fremhæve brugeren med fed?

Hvad siger @DebatJuntaen? = Hvad siger DebatJuntaen?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Tag en bruger"-funktion.

Indlæg af Jesper Schmidt » 16. feb 2017, 23:31

Kunji skrev:Jeg har flere gange stået i en situation, hvor det kunne være relevant at inddrage en anden bruger, som måske ikke følger den debat, man har gang i. Er det muligt at indføre en tag-funktion?

En @DebatJuntaen kunne f.eks. resultere i en notifikation til brugeren, samt fremhæve brugeren med fed?

Hvad siger @DebatJuntaen? = Hvad siger DebatJuntaen?
Det kunne faktisk være en rigtig fin funktion, som jo også kunne benyttes i visse situationer frem for at citere et indlæg, hvis man f.eks. svarer på et indlæg, og vil knytte en kortere kommentar til en anden brugers kommentar til samme emne.

Som i:

@Kunji : Super ide. @debatjuntaen Jeg håber det er teknisk muligt.

Besvar