Debatforum forsvundet i Tapatalk
-
- 1. div
- Geografisk sted: Aalborg
Debatforum forsvundet i Tapatalk
Endelig tilbage. Tak!
Forummet er dog forsvundet fra Tapatalk. Er det permanent?
-
- Administrator
Re: Debatforum forsvundet i Tapatalk
Er det en problemstilling du stadig oplever? Vores erfaring er at siden lige skal være online i lidt tid før tapatalk får det registreret.DonSilicone skrev: ↑9. jul 2021, 23:52Endelig tilbage. Tak!
-
- 1. div
Ja. Og jeg kan ikke finde forum igen ved søgning blandt tapatalkgrupper. Mystisk! Jeg kan se, at flere andre bruger tapatalk. Jeg bruger androidversion af Tapatalk Pro.Debatjuntaen skrev: ↑10. jul 2021, 22:07Er det en problemstilling du stadig oplever? Vores erfaring er at siden lige skal være online i lidt tid før tapatalk får det registreret.DonSilicone skrev: ↑9. jul 2021, 23:52Endelig tilbage. Tak!
Jeg må væbne mig med tålmodighed.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Den var også væk for mig på talpatalk, men er fungerende igen.DonSilicone skrev:Ja. Og jeg kan ikke finde forum igen ved søgning blandt tapatalkgrupper. Mystisk! Jeg kan se, at flere andre bruger tapatalk. Jeg bruger androidversion af Tapatalk Pro.Debatjuntaen skrev: ↑10. jul 2021, 22:07Er det en problemstilling du stadig oplever? Vores erfaring er at siden lige skal være online i lidt tid før tapatalk får det registreret.DonSilicone skrev: ↑9. jul 2021, 23:52Endelig tilbage. Tak!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
-
- 1. div
Hvad gjorde du for at få den frem igen?9520AaB skrev: ↑11. jul 2021, 07:15Den var også væk for mig på talpatalk, men er fungerende igen.DonSilicone skrev:Ja. Og jeg kan ikke finde forum igen ved søgning blandt tapatalkgrupper. Mystisk! Jeg kan se, at flere andre bruger tapatalk. Jeg bruger androidversion af Tapatalk Pro.Debatjuntaen skrev: ↑10. jul 2021, 22:07Er det en problemstilling du stadig oplever? Vores erfaring er at siden lige skal være online i lidt tid før tapatalk får det registreret.DonSilicone skrev: ↑9. jul 2021, 23:52Endelig tilbage. Tak!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg kan heller ikke finde debatsiden igen i Tapatalk (android), så det er sku lidt mystisk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Har I slettet den, da siden var nede?
Jeg har bare ladet den stå (iOS her), og den virker fint igen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
- 1. div
Den er tilbage!
Jeg har ikke slettet den. Den forsvandt af sig selv.
Jeg kunne som sagt ikke søge gruppen igen. Men jeg opdagede pludselig, at denne samtale kunne ses og svarede her. Blev bedt om at logge ind og vupti det hele er på plads igen. Men jeg vil næsten sværge på, at jeg heller ikke kunne se samtaler før lige nu.
Jeg har ikke slettet den. Den forsvandt af sig selv.
Jeg kunne som sagt ikke søge gruppen igen. Men jeg opdagede pludselig, at denne samtale kunne ses og svarede her. Blev bedt om at logge ind og vupti det hele er på plads igen. Men jeg vil næsten sværge på, at jeg heller ikke kunne se samtaler før lige nu.
-
- 1. div
Selv om debatsiden er tilbage under My groups, kan jeg stadig ikke finde den via søgning på grupper, så der er stadig et eller andet galt.
For mig fungerer det som sagt. Men evt nye vil sikkert heller ikke kunne finde den (android).
For mig fungerer det som sagt. Men evt nye vil sikkert heller ikke kunne finde den (android).
-
- 1. div
Tjek Notifications om ikke du kan se den her og svar på den. Det var sådan jeg fik den tilbage.Hanga skrev:Jeg kan heller ikke finde debatsiden igen i Tapatalk (android), så det er sku lidt mystisk.
Det vil den ikke her... weird.DonSilicone skrev: ↑11. jul 2021, 09:36Tjek Notifications om ikke du kan se den her og svar på den. Det var sådan jeg fik den tilbage.Hanga skrev:Jeg kan heller ikke finde debatsiden igen i Tapatalk (android), så det er sku lidt mystisk.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Den forsvandt af sig selv og jeg kan hverken søge den frem, eller tilgå siden via notifications (får bare en fejl). Nåh, jeg giver det lidt tid, det løser garanteret sig selv.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Drenge
Har I andre Android-brugere fået det til virke igen? Her forsvandt forummet også af sig selv i Tapatalk, og det kan ikke søges frem igen.
Nix, jeg har heller ikke fået det til at virke. Har geninstalleret app'en og alt muligt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Super Hansen
- 2. div
- Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
- Geografisk sted: Mariager
Jeg døjer også ah H... til kan ikke finde den, skal hver gang langt ned i en tråd for at svare for at få lov til at log på. Det er sur røv...Hanga skrev:Nix, jeg har heller ikke fået det til at virke. Har geninstalleret app'en og alt muligt.
Sendt fra min SM-A705FN med Tapatalk
-
- 1. div
Jeg havde den en kort overgang, men den er væk igen og kan ikke søges.
Det virkede som sagt fint her - i starten. Nu forsvinder den også med jævne mellemrum, og den eneste måde jeg kan finde det på igen, er ved at finde et indlæg i mine notifikationer, prøve at besvare det, hvorefter jeg bliver bedt om at logge ind. Når jeg har gjort det, kan jeg cancle svaret, og så har jeg forummet igen - indtil det igen forsvinder og så kan jeg starte forfra.
Det er så på iOS. Men noget er ikke som det skal være.
Det er så på iOS. Men noget er ikke som det skal være.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
- Administrator
Vi følger op på det så hurtigt som muligt, og vender tilbage. Tak for jeres feedback.
-
- Administrator
Så er Debatside tilbage i Tapatalk.