Feedback Forum

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Lindvang

Feedback Forum

Indlæg af Lindvang » 25. jan 2011, 12:07

Jeg tror, at det måske er blevet nævnt før, men kunne det ikke være en mulighed med både en tråd til transferønsker og en til ønsker?

På den måde ville de reelle rygter ikke forsvinde i bunken af tudeindlæg og mere eller mindre utopiske eller blot uintelligente forslag.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feedback Forum

Indlæg af Jesper Schmidt » 25. jan 2011, 14:40

Lindvang skrev:Jeg tror, at det måske er blevet nævnt før, men kunne det ikke være en mulighed med både en tråd til transferønsker og en til ønsker?

På den måde ville de reelle rygter ikke forsvinde i bunken af tudeindlæg og mere eller mindre utopiske eller blot uintelligente forslag.
Typo? Gætter på der skulle stå "rygter" det ene sted. ;)

I så fald er jeg helt enig, det kunne være rigtig fint. Man kunne måske endda udvidde ideen, og have en fast rygtetråd, ikke bare til transferrygter, men til AaB rygter i det hele taget.

Det ville samtidig være et tiltag som ville gøre livet markant lettere for den samlede danske internetsportspresse!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Feedback Forum

Indlæg af Elscorpio » 12. mar 2011, 09:17

Understøtter debatsiden GIF animationer i signaturer?

Jeg kan ikke få det til at blive vist rigtigt

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 17. apr 2008, 17:31
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Re: Feedback Forum

Indlæg af CFN » 12. mar 2011, 15:56

Elscorpio skrev:Understøtter debatsiden GIF animationer i signaturer?

Jeg kan ikke få det til at blive vist rigtigt

Det håber jeg sandelig ikke. Der er nok støj i de signaturer i forvejen.

Brugeravatar
Søndergaard
1. div
1. div
Indlæg: 327
Tilmeldt: 19. jul 2005, 21:44

Re: Feedback Forum

Indlæg af Søndergaard » 12. mar 2011, 16:09

Elscorpio skrev:Understøtter debatsiden GIF animationer i signaturer?

Jeg kan ikke få det til at blive vist rigtigt

Det tror jeg nok.

Melkaer
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 99
Tilmeldt: 4. jan 2011, 13:26
Favoritspiller: Curth og Augu
Geografisk sted: 9210

Re: Feedback Forum

Indlæg af Melkaer » 1. jun 2011, 11:45

Tænkte på om ikke forumet AaB Håndbold skulle slettes?
Kan godt se at der stadig kan diskuteres håndbold, men det har jo ikke længere noget med AaB at gøre, da det ikke er en del af AaB A/S længere.
Love makes blind! Maybe that's why I still love AaB!

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 1. jun 2011, 12:51

Melkaer skrev:Tænkte på om ikke forumet AaB Håndbold skulle slettes?
Kan godt se at der stadig kan diskuteres håndbold, men det har jo ikke længere noget med AaB at gøre, da det ikke er en del af AaB A/S længere.
Håndboldforummet slettes i løbet af sommeren.

/Debatjuntaen

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Feedback Forum

Indlæg af MichaelLarsen » 25. okt 2011, 18:44

Har der været store oprydningsdag på debatsiden, hvor der er forsvundet en stor del emner og indlæg :S
Non scholae, sed vitae discimus

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 26. okt 2011, 13:58

MichaelLarsen skrev:Har der været store oprydningsdag på debatsiden, hvor der er forsvundet en stor del emner og indlæg :S
Kan du uddybe, hvad der er blevet slettet?

/Debatjuntaen

ekni99
2. div
2. div
Indlæg: 142
Tilmeldt: 11. mar 2010, 15:01

Re: Feedback Forum

Indlæg af ekni99 » 26. okt 2011, 15:17

Er det muligt at teksten på ASC-København kan blive ændret fra "Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Utopia eller stadion" til "Her kan du følge med i ASC Københavns aktiviteter, rise og rose ASC København samt dele sjove eller gode historier fra Cafe Brasil eller stadion"?

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Feedback Forum

Indlæg af MichaelLarsen » 26. okt 2011, 20:09

Debatjuntaen skrev:
MichaelLarsen skrev:Har der været store oprydningsdag på debatsiden, hvor der er forsvundet en stor del emner og indlæg :S
Kan du uddybe, hvad der er blevet slettet?

/Debatjuntaen
Eksempelvis "Diverse" tråden, hvor der selvom jeg søger emner for det sidste år kun er 23 emner og her mangler blandt andet bog- og filmtråden eller måske er jeg bare blevet lidt senil dement :)
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Feedback Forum

Indlæg af MrBangDK » 26. okt 2011, 20:16

MichaelLarsen skrev:
Debatjuntaen skrev:
MichaelLarsen skrev:Har der været store oprydningsdag på debatsiden, hvor der er forsvundet en stor del emner og indlæg :S
Kan du uddybe, hvad der er blevet slettet?

/Debatjuntaen
Eksempelvis "Diverse" tråden, hvor der selvom jeg søger emner for det sidste år kun er 23 emner og her mangler blandt andet bog- og filmtråden eller måske er jeg bare blevet lidt senil dement :)
Det er vist noget med, at hvis der ikke skrives i en tråd i en vis periode, så slettes den automatisk.. Kunne være derfor..
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Feedback Forum

Indlæg af Lindmark » 29. nov 2012, 12:50

Jeg savner en funktion hvormed man kan markere/bogmærke et indlæg til senere opfølgning, fx. en video der ser så sjov ud at man ikke nødvendigvis vil sidde på arbejdet og grine af den, eller et indlæg på side 7 i en længere kamptråd som man har et brændende ønske om at kommentere når man lige har færdigskimmet side 8, 9, 10 og 11 i tråden.

Kan dette nemt lige lade sig gøre at implementere her på debatside.dk?
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: Feedback Forum

Indlæg af rAaBe » 29. nov 2012, 15:21

Lindmark skrev:Jeg savner en funktion hvormed man kan markere/bogmærke et indlæg til senere opfølgning, fx. en video der ser så sjov ud at man ikke nødvendigvis vil sidde på arbejdet og grine af den, eller et indlæg på side 7 i en længere kamptråd som man har et brændende ønske om at kommentere når man lige har færdigskimmet side 8, 9, 10 og 11 i tråden.

Kan dette nemt lige lade sig gøre at implementere her på debatside.dk?
Ved godt det ikke er præcist hvad du efterspørger så bær over med mig.

Du kan opnå en næsten lignende funktion ved at højreklikke på "quote" knappen og vælge "open in new tab/window". Når jeg så har læst tråden færdig skifter jeg til tab'en og svarerpå indlægget.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Feedback Forum

Indlæg af Lindmark » 30. nov 2012, 08:28

rAaBe skrev:
Lindmark skrev:Jeg savner en funktion hvormed man kan markere/bogmærke et indlæg til senere opfølgning, fx. en video der ser så sjov ud at man ikke nødvendigvis vil sidde på arbejdet og grine af den, eller et indlæg på side 7 i en længere kamptråd som man har et brændende ønske om at kommentere når man lige har færdigskimmet side 8, 9, 10 og 11 i tråden.

Kan dette nemt lige lade sig gøre at implementere her på debatside.dk?
Ved godt det ikke er præcist hvad du efterspørger så bær over med mig.

Du kan opnå en næsten lignende funktion ved at højreklikke på "quote" knappen og vælge "open in new tab/window". Når jeg så har læst tråden færdig skifter jeg til tab'en og svarerpå indlægget.
Smart. Og løser et af mine eksempler ovenfor. Men hvis nu jeg falder over et langt indlæg / en video / et eksternt link, som jeg gerne nemt vil kunne vende tilbage til når jeg har fået spændt sofaen på ryggen derhjemme, så ville det være rart hvis jeg kunne sætte et bogmærke ind (fx fra min arbejds-pc) og finde det igen senere (fx fra min iPad).
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Feedback Forum

Indlæg af Hinrup85 » 30. nov 2012, 08:59

Lindmark skrev:
rAaBe skrev:
Lindmark skrev:Jeg savner en funktion hvormed man kan markere/bogmærke et indlæg til senere opfølgning, fx. en video der ser så sjov ud at man ikke nødvendigvis vil sidde på arbejdet og grine af den, eller et indlæg på side 7 i en længere kamptråd som man har et brændende ønske om at kommentere når man lige har færdigskimmet side 8, 9, 10 og 11 i tråden.

Kan dette nemt lige lade sig gøre at implementere her på debatside.dk?
Ved godt det ikke er præcist hvad du efterspørger så bær over med mig.

Du kan opnå en næsten lignende funktion ved at højreklikke på "quote" knappen og vælge "open in new tab/window". Når jeg så har læst tråden færdig skifter jeg til tab'en og svarerpå indlægget.
Smart. Og løser et af mine eksempler ovenfor. Men hvis nu jeg falder over et langt indlæg / en video / et eksternt link, som jeg gerne nemt vil kunne vende tilbage til når jeg har fået spændt sofaen på ryggen derhjemme, så ville det være rart hvis jeg kunne sætte et bogmærke ind (fx fra min arbejds-pc) og finde det igen senere (fx fra min iPad).
Enig, det skal kunne bindes op på kontoen, da man oftest logger ind flere steder fra.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Feedback Forum

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. apr 2013, 12:42

Er det muligt at lave en "Marker alle indlæg som læst"-funktion?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Feedback Forum

Indlæg af MrBangDK » 12. apr 2013, 12:55

Køllen I Møllen skrev:Er det muligt at lave en "Marker alle indlæg som læst"-funktion?
Den eksisterer allerede - i højre side lige over "Nyeste indlæg" er der en "marker alle fora som læste" knap - så burde alle indlæg være markeret som læst.

/Bang

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Feedback Forum

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. apr 2013, 14:01

MrBangDK skrev:
Køllen I Møllen skrev:Er det muligt at lave en "Marker alle indlæg som læst"-funktion?
Den eksisterer allerede - i højre side lige over "Nyeste indlæg" er der en "marker alle fora som læste" knap - så burde alle indlæg være markeret som læst.

/Bang
Nå ja, jeg skulle nok have præciseret det lidt. Jeg bevæger mig kun på siden "ulæste indlæg" og går aldrig ind i Boardindex. Det er rigtigt at der er en "marker alle som læste" i index men den mangler på "ulæste indlæg"-siden, synes jeg.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Feedback Forum

Indlæg af astonvilla » 19. apr 2013, 11:26

Nu er det nok ikke det vigtigste emne - men den seneste tid har jeg ikke kunnet se folks (inklusive min egen) signatur.

Er det generelt eller bare mig der har lavet noget forkert?

Besvar