Feedback Forum
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Feedback Forum
Hej Junta,
Der er en traad under AaB transfers der hedder "kontraktforlaengelser". Kunne denne evt. flyttes of til AaB i stedet? Det virker i mine oejne mere oplagt, og det foerste sted jeg ledte efter den. Det ville ogsaa give mening hvis den blev "sticky" ligesom med skadestraaden, da den bliver kontinuerligt opdateret. Ellers evt. bare goere den sticky under transfer-sektionen.
Vh
Der er en traad under AaB transfers der hedder "kontraktforlaengelser". Kunne denne evt. flyttes of til AaB i stedet? Det virker i mine oejne mere oplagt, og det foerste sted jeg ledte efter den. Det ville ogsaa give mening hvis den blev "sticky" ligesom med skadestraaden, da den bliver kontinuerligt opdateret. Ellers evt. bare goere den sticky under transfer-sektionen.
Vh
-
- Administrator
Hermed flyttet!Buzz Killington skrev:Hej Junta,
Vh
/Debatjuntaen
- Buzz Killington
- Allstar
Debatjuntaen skrev:Hermed flyttet!Buzz Killington skrev:Hej Junta,
Vh
/Debatjuntaen
- Buzz Killington
- Allstar
@Junta,
Saa vidt jeg kan se kan man ikke gennemstrege ord paa debatsiden. Jeg ved det er en feature i phpBB, saa kunne det taenkes at det bare er slaaet fra? I saa fald, ville det saa vaere muligt at slaa det til? Jeg finder at jeg mangler det sommetider.
Saa vidt jeg kan se kan man ikke gennemstrege ord paa debatsiden. Jeg ved det er en feature i phpBB, saa kunne det taenkes at det bare er slaaet fra? I saa fald, ville det saa vaere muligt at slaa det til? Jeg finder at jeg mangler det sommetider.
Det er ikke standard i phpBB - man skal vist lave noget html-replacement (det er ikke svært eller særligt omfattende).Buzz Killington skrev:@Junta,
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar
Det var pokkers. Naa, men problemet er nok ikke tilstraekkeligt presserende til at man boer bruge resurser paa det saa, naar det ikke bare er en toggle.Pastorius skrev:Det er ikke standard i phpBB - man skal vist lave noget html-replacement (det er ikke svært eller særligt omfattende).Buzz Killington skrev:@Junta,
-
- Administrator
Det kan ikke lade sig gøre.
cute :-)Debatjuntaen skrev:Det kan ikke lade sig gøre.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar
Kunne det ikke blive muligt med en hurtig link til en Chat side hvor meget chat fra debat siderne kunne være. Ofte bliver debatterne jo afsporet med person fnidder som passende kunne foregå i debatsidens chatrum.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Hvis der ikke er noget afsporet debat på debatsiden, er der ikke mere at komme efter på debatsiden.634 skrev:Kunne det ikke blive muligt med en hurtig link til en Chat side hvor meget chat fra debat siderne kunne være. Ofte bliver debatterne jo afsporet med person fnidder som passende kunne foregå i debatsidens chatrum.
#haderlync #chatsucks
Chat-kanaler er en dårlig ide. Mine erfaringer siger mig, at hurtige spørgsmål hurtigt ryger i chatten og pludselig bliver forum helt affolket, fordi al debat foregår i chatten.seamann skrev:Hvis der ikke er noget afsporet debat på debatsiden, er der ikke mere at komme efter på debatsiden.634 skrev:Kunne det ikke blive muligt med en hurtig link til en Chat side hvor meget chat fra debat siderne kunne være. Ofte bliver debatterne jo afsporet med person fnidder som passende kunne foregå i debatsidens chatrum.
#haderlync #chatsucks
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
I gamle dage havde vi en chat, som blev brugt under kampene. Det gjorde, at kamptrådene egentligt var skønnere at læse bagefter.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Kan det evt lade sig gøre at få tilføjet 4-2-3-1 til grafikken?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Omvendt husker jeg det som om, at denne chat oftest gik helt bananas under kampene. Er med på kamptrådene bliver ulideligt lange af folks spontane kommentarer undervejs, men jeg tror det er det mindste af to onder.Kunji skrev:I gamle dage havde vi en chat, som blev brugt under kampene. Det gjorde, at kamptrådene egentligt var skønnere at læse bagefter.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
- Lindmark
- Allstar
- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Jeg besøgte sjældent den gamle chat, men synes at de nuværende kamptråde som regel er såvel informative som underholdende - det gælder både når jeg følger en kamp mens den spilles, eller når jeg skimmer kamptråden efter kampen.Jakobsen skrev:Omvendt husker jeg det som om, at denne chat oftest gik helt bananas under kampene. Er med på kamptrådene bliver ulideligt lange af folks spontane kommentarer undervejs, men jeg tror det er det mindste af to onder.Kunji skrev:I gamle dage havde vi en chat, som blev brugt under kampene. Det gjorde, at kamptrådene egentligt var skønnere at læse bagefter.
Lindmark / Vendelbokartellet
- Buzz Killington
- Allstar
Helt enig. Jeg har nostalgisk læst vores AaB-FCV-mesterskabs-kamptråd igennem et par gange. Det havde ikke været muligt med en chat. Eller, rettere, jeg ville aldrig gide læse en chat-log igennem da de bliver endnu mere spontane og forvirrende.Jakobsen skrev:Omvendt husker jeg det som om, at denne chat oftest gik helt bananas under kampene. Er med på kamptrådene bliver ulideligt lange af folks spontane kommentarer undervejs, men jeg tror det er det mindste af to onder.Kunji skrev:I gamle dage havde vi en chat, som blev brugt under kampene. Det gjorde, at kamptrådene egentligt var skønnere at læse bagefter.
@debatjuntaen
Burde der ikke snart komme en ny transfertråd?
Burde der ikke snart komme en ny transfertråd?
-
- Administrator