Feedback Forum

Her kan brugerne indgå i debat med Debatjuntaen, komme med konstruktiv kritik, forslag til ændringer og forbedringer.
Besvar
Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Feedback Forum

Indlæg af BoT » 18. nov 2009, 11:05

9000guldglans skrev: Jep jeg fik sørme en lille hilsen der, ups.
I siger jeg har fået flere advarsler via mail. Grunden til jeg ikke har set dem må være at jeg må have tilmeldt mig forumet her via en mail som jeg ikke længere bruger og som jeg på stående fod overhovedet ikke kan huske. Hvis i vil være flinke at sende mig den via pb ville det være fedt. Så har jeg mulighed for at se evt. fremtidige advarsler :D hvis jeg altså kan huske koden til den forbandede mailadd.

Edit. Glem det bare igen. Laver en ny mail og opdaterer min brugerinstillinger
Haha - ret fedt. Som en skoledreng, der om morgenen går op til læreren og lægger spanskrøret frem, da han ved, at han kommer til at lave skarnsstreger i løbet af dagen :thumbsup:

Lindvang

Re: Feedback Forum

Indlæg af Lindvang » 15. jan 2010, 23:31

Kunne man få en tilføjelse i retningslinjerne om, at man ikke må spøge uskyldigt og harmløst med Fortuna Hjørring?

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feedback Forum

Indlæg af jernskjorten » 16. jan 2010, 10:34

Lindvang skrev:Kunne man få en tilføjelse i retningslinjerne om, at man ikke må spøge uskyldigt og harmløst med Fortuna Hjørring?
Nu fremstår jeg lige totalt bedrevidende - beklager:

Fra retningslinierne: "Før du svarer på et indlæg skal du sikre dig, at dit svar er relevant for tråden; ligegyldige indlæg, eller indlæg som udelukkende viser at man er enig, bringer ikke noget nyt til debatten"

Du forbrød dig vel lidt imod ovenstående. Men underholdende var det - og jeg savner nu også stadig en uddybning af, hvordan man afsporer en debat på den dér københavnske måde.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Feedback Forum

Indlæg af Elscorpio » 7. feb 2010, 22:31

jernskjorten skrev:
Lindvang skrev:Kunne man få en tilføjelse i retningslinjerne om, at man ikke må spøge uskyldigt og harmløst med Fortuna Hjørring?
Nu fremstår jeg lige totalt bedrevidende - beklager:

Fra retningslinierne: "Før du svarer på et indlæg skal du sikre dig, at dit svar er relevant for tråden; ligegyldige indlæg, eller indlæg som udelukkende viser at man er enig, bringer ikke noget nyt til debatten"

Du forbrød dig vel lidt imod ovenstående. Men underholdende var det - og jeg savner nu også stadig en uddybning af, hvordan man afsporer en debat på den dér københavnske måde.
Hvor er retningslinierne for debatsiden forresten forsvundet hen?? Har ledt efter et link til lige præcis den side

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Feedback Forum

Indlæg af limey » 8. feb 2010, 07:47

Elscorpio skrev: Hvor er retningslinierne for debatsiden forresten forsvundet hen?? Har ledt efter et link til lige præcis den side
Der er et link øverst i forumet. Måske at juntaen skulle kigge den vej en gang imellem.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Feedback Forum

Indlæg af Elscorpio » 10. feb 2010, 11:44

limey skrev:
Elscorpio skrev: Hvor er retningslinierne for debatsiden forresten forsvundet hen?? Har ledt efter et link til lige præcis den side
Der er et link øverst i forumet. Måske at juntaen skulle kigge den vej en gang imellem.
Den er meget svær at finde. Men har fundet den nu.

Jeg bruger kun Vis Nye indlæg funktionen, det kunne være fedt hvis linket til retningslinierne var synlige under hver tråd eller bare når man ser hvilke nye indlæg der er kommet.

Debatsidens admins burde gør retningslinierne meget mere synlige, for mange debattører herinde kender dem åbenbart ikke. F.eks. debatter der ender i ren politisk mudderkastning.

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div
Indlæg: 204
Tilmeldt: 27. mar 2006, 08:19
Favoritspiller: Poul Hübertz

Re: Feedback Forum

Indlæg af Poul Hat » 10. apr 2010, 10:42

Feltet "favoritspiller" under profilindsstillingerne tillader ikke brug af tegnet "ü" som i POUL HÜBERTZ!!!. - get it fixed, please :)
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Feedback Forum

Indlæg af Flower » 10. apr 2010, 21:11

Poul Hat skrev:Feltet "favoritspiller" under profilindsstillingerne tillader ikke brug af tegnet "ü" som i POUL HÜBERTZ!!!. - get it fixed, please :)
Det samme gælder også for ÆØÅ - i hvertfald Ø da jeg forsøgte at skrive Søren Frederiksen
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Feedback Forum

Indlæg af Debatjuntaen » 20. apr 2010, 00:19

Poul Hat skrev:Feltet "favoritspiller" under profilindsstillingerne tillader ikke brug af tegnet "ü" som i POUL HÜBERTZ!!!. - get it fixed, please :)
Dette er nu fixet. :)

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Feedback Forum

Indlæg af Kilde » 26. sep 2010, 11:42

Er politiske budskaber i en brugers avatar imod retningslinjerne? Kan læse mig frem til at politisk debat er, men at have politiske budskaber på ens profil og profilbillede lægger vel op til debat.

I så fald - hvor går grænsen? Er det et Enhedslisten-logo eller et billede af Che Guevara, der sætter grænsen?

.. og lige én ting til. Hvorfor må politik ikke debatteres? Det er åbenbart meget fair, hvis det omhandler Aalborg Kommune i en AaB-sag, men hvorfor må politik ikke kastes ind i "Det pisser mig af"-tråden f.eks.?

Er bare lidt nysgerrig mht. den retningslinje :)

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Feedback Forum

Indlæg af Coma » 12. jan 2011, 13:24

Jeg brækker mig over den stil der bliver kørt af debatjuntaen, jeg syntes det har taget overhånd. Jeg syntes det ødelægger et godt board, deres latterlige måder med at slette en masse indlæg, alt imens andre tåbelige ting får lov at stå!

Der ud over syntes jeg det er tåbeligt, at de pludselig skifter holdning til diverse ting midt i det hele, og de mest af alt opføre sig som nogle små magtsyge folk! Jeg gider ikke bruge debatsiden mere. Tak for alt denne gang, det var nogle sjove år! ses.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Feedback Forum

Indlæg af limey » 12. jan 2011, 13:27

Coma skrev:Jeg brækker mig over den stil der bliver kørt af debatjuntaen, jeg syntes det har taget overhånd. Jeg syntes det ødelægger et godt board, deres latterlige måder med at slette en masse indlæg, alt imens andre tåbelige ting får lov at stå!

Der ud over syntes jeg det er tåbeligt, at de pludselig skifter holdning til diverse ting midt i det hele, og de mest af alt opføre sig som nogle små magtsyge folk! Jeg gider ikke bruge debatsiden mere. Tak for alt denne gang, det var nogle sjove år! ses.
Tør man spørge om, hvad det er, juntaen har gjort siden du er så sur?

Brugeravatar
Coma
Allstar
Allstar
Indlæg: 4303
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:47
Kontakt:

Re: Feedback Forum

Indlæg af Coma » 12. jan 2011, 13:30

limey skrev:
Coma skrev:Jeg brækker mig over den stil der bliver kørt af debatjuntaen, jeg syntes det har taget overhånd. Jeg syntes det ødelægger et godt board, deres latterlige måder med at slette en masse indlæg, alt imens andre tåbelige ting får lov at stå!

Der ud over syntes jeg det er tåbeligt, at de pludselig skifter holdning til diverse ting midt i det hele, og de mest af alt opføre sig som nogle små magtsyge folk! Jeg gider ikke bruge debatsiden mere. Tak for alt denne gang, det var nogle sjove år! ses.
Tør man spørge om, hvad det er, juntaen har gjort siden du er så sur?
jeg fik bare en bunke advarsler for alt jeg havde posted før i tiden, vi snakker mange mdr tilbage. Fordi NOGLe har ondt i røven over min signatur, og et par af mine morsomme billeder.

Jeg er sur over, der intet kriminelt er i billederne. men pga en folke stemning, fra "visse" høje personer har debat juntaen valgt at slå ned med tilbage virkende kraft. Der ud over er jeg pisse trælst at debatjuntaens "høj i hat" attituder som de fremlægger gang på gang!

der ud over har jeg en dårlig dag!

Brugeravatar
Magic
Allstar
Allstar
Indlæg: 2992
Tilmeldt: 5. jun 2005, 18:24
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: Amager

Re: Feedback Forum

Indlæg af Magic » 12. jan 2011, 15:52

Farvel Coma - hav et godt liv...

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Feedback Forum

Indlæg af 634 » 20. jan 2011, 21:20

Kunne det blive muligt, at se om hvor mange som har ignoreret den enkelte bruger. Jeg har ikke den fjerneste ide om en eller nogen nogen har ignoreret mig, men det ville være interessant at kende til det. Det ville også være interessant, at kende antallet af Comas ignoranter.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Lindvang

Feedback Forum

Indlæg af Lindvang » 20. jan 2011, 21:21

634 skrev:Kunne det blive muligt, at se om hvor mange som har ignoreret den enkelte bruger. Jeg har ikke den fjerneste ide om en eller nogen andre har ignoreret mig, men det ville være interessant at kende til det. Det ville også være interessant, at kende antallet af Comas ignoranter.
?

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Feedback Forum

Indlæg af 634 » 20. jan 2011, 21:57

Lindvang skrev:
634 skrev:Kunne det blive muligt, at se om hvor mange som har ignoreret den enkelte bruger. Jeg har ikke den fjerneste ide om en eller nogen andre har ignoreret mig, men det ville være interessant at kende til det. Det ville også være interessant, at kende antallet af Comas ignoranter.
?
?
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Feedback Forum

Indlæg af Dot Bot » 20. jan 2011, 23:14

634 skrev:
Lindvang skrev:
634 skrev:Kunne det blive muligt, at se om hvor mange som har ignoreret den enkelte bruger. Jeg har ikke den fjerneste ide om en eller nogen andre har ignoreret mig, men det ville være interessant at kende til det. Det ville også være interessant, at kende antallet af Comas ignoranter.
?
?
Hvorfor ville det være interessant? :S

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Feedback Forum

Indlæg af 634 » 21. jan 2011, 15:43

Dot Bot skrev:
634 skrev:
Lindvang skrev:
634 skrev:Kunne det blive muligt, at se om hvor mange som har ignoreret den enkelte bruger. Jeg har ikke den fjerneste ide om en eller nogen andre har ignoreret mig, men det ville være interessant at kende til det. Det ville også være interessant, at kende antallet af Comas ignoranter.
?
?
Hvorfor ville det være interessant? :S
Hvis man skriver noget, som mange ikke synes om, men som dog kunne være passende, ville det være interessant at se om man hurtigt blev blokeret af nogen, og jeg tror Coma deler debatsidens brugere med nogle med ham og andre imod ham.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Feedback Forum

Indlæg af Dot Bot » 21. jan 2011, 20:13

634 skrev:
Dot Bot skrev:
634 skrev:
Lindvang skrev:
634 skrev:Kunne det blive muligt, at se om hvor mange som har ignoreret den enkelte bruger. Jeg har ikke den fjerneste ide om en eller nogen andre har ignoreret mig, men det ville være interessant at kende til det. Det ville også være interessant, at kende antallet af Comas ignoranter.
?
?
Hvorfor ville det være interessant? :S
Hvis man skriver noget, som mange ikke synes om, men som dog kunne være passende, ville det være interessant at se om man hurtigt blev blokeret af nogen, og jeg tror Coma deler debatsidens brugere med nogle med ham og andre imod ham.
Tja, kan stadig ikke se den store idé i det. Ville personligt selv være ligeglad med hvem der blokerede mig :)

Besvar