Kasper Kusk

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13749
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Funky » 10. dec 2013, 12:20

Ekstrahadet mener at vide, at Kusks frikøbsklausul er på 600.000 Euro. altså ca. 4,5 millioner.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 170398.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Billigt for sådan en spiller, men igen skal vi skal altså huske, at der sikkert ikke havde været nogen Kusk i AaB nu, hvis han ikke havde fået en sådan klausul.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4978
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Mr. Larsen » 10. dec 2013, 12:29

Funky skrev:Ekstrahadet mener at vide, at Kusks frikøbsklausul er på 600.000 Euro. altså ca. 4,5 millioner.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 170398.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Billigt for sådan en spiller, men igen skal vi skal altså huske, at der sikkert ikke havde været nogen Kusk i AaB nu, hvis han ikke havde fået en sådan klausul.
Lad os håbe de ikke aner hvad de snakker om....
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7914
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Forza » 10. dec 2013, 12:30

Funky skrev:Ekstrahadet mener at vide, at Kusks frikøbsklausul er på 600.000 Euro. altså ca. 4,5 millioner.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 170398.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Billigt for sådan en spiller, men igen skal vi skal altså huske, at der sikkert ikke havde været nogen Kusk i AaB nu, hvis han ikke havde fået en sådan klausul.
forfærdeligt lavt for en spiller af hans klasse, men nej - det har helt sikkert været et krav i forhandlingerne for at han ville forlænge:

Noget jeg studser over:

For Ekstra Bladet kan afsløre, at Kasper Kusk' kontrakt er sat således sammen.
1. Frikøbsklausulen er på 600.000 Euro. Ganger man det med en ca.-kurs på 7,5, bliver det til en pris på lige under 4,5 millioner danske kroner.
2. Klausulen skal indløses inden transfervinduets sidste uge. Med andre ord. Når vi går ind i den sidste uge af januar, er det AaB, der suverænt bestemmer prisen på de hurtige fødder og det fodboldkvikke hoved.
Den konstruktion er ikke underlig. Tværtimod får flere og flere klubber flettet den detalje ind i spilleraftalerne, så de ikke står på transfervinduets sidste dag og ser profilerne smutte til højre og venstre uden chance for at kunne nå at hente erstatninger.


Betyder det at klausulen frafalder i den sidste uge af alle transfervinduer eller betyder det at Kusk efter DETTE transfervindue ikke har en klausul i kontrakten længere?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Hinrup85 » 10. dec 2013, 13:30

Forza skrev:
Funky skrev:Ekstrahadet mener at vide, at Kusks frikøbsklausul er på 600.000 Euro. altså ca. 4,5 millioner.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 170398.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Billigt for sådan en spiller, men igen skal vi skal altså huske, at der sikkert ikke havde været nogen Kusk i AaB nu, hvis han ikke havde fået en sådan klausul.
forfærdeligt lavt for en spiller af hans klasse, men nej - det har helt sikkert været et krav i forhandlingerne for at han ville forlænge:

Noget jeg studser over:

For Ekstra Bladet kan afsløre, at Kasper Kusk' kontrakt er sat således sammen.
1. Frikøbsklausulen er på 600.000 Euro. Ganger man det med en ca.-kurs på 7,5, bliver det til en pris på lige under 4,5 millioner danske kroner.
2. Klausulen skal indløses inden transfervinduets sidste uge. Med andre ord. Når vi går ind i den sidste uge af januar, er det AaB, der suverænt bestemmer prisen på de hurtige fødder og det fodboldkvikke hoved.
Den konstruktion er ikke underlig. Tværtimod får flere og flere klubber flettet den detalje ind i spilleraftalerne, så de ikke står på transfervinduets sidste dag og ser profilerne smutte til højre og venstre uden chance for at kunne nå at hente erstatninger.


Betyder det at klausulen frafalder i den sidste uge af alle transfervinduer eller betyder det at Kusk efter DETTE transfervindue ikke har en klausul i kontrakten længere?
Jeg læser det klart som sidste uge af et hvert transfervindue.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af AllanPedersen » 10. dec 2013, 13:33

jeg forstår ikke hvordan den i sin tid kunne blive forhandlet så lavt ind

Jeg er med på Kusk og dem havde fat i den lange ende, men på det tidspunkt han fik ny kontrakt, var han allerede en stjerne på holdet
han bragede også mål ind sidste efterår og var vores profil sammen med Helenius

Så hvordan dælen gik man med til 4.5mill, man burde have rystet på hovedet og sagt
'du får en god kontrakt, men 4.5mill .. det kan vi sælge KEP for...'


derudover tror jeg godt i kan stole på klausulen, det er da i agenten og kusks bedste interesse alle kender til hans kontrakt
så de ved hvor billig han er og kan komme med et tilbud til klubben.
Uden at gøre mig alt for klog, ville det i hvert fald for mig give mening sivebæk har leaket de her ting selv.
Hvorfor skulle han ikke gøre det?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Søgaard » 10. dec 2013, 14:15

Allan, for det første får vi aldrig 4,5 mio. for KEP.

For det andet så skal der to parter til at skrive en kontrakt. 4,5 mio er trods alt mere end 0 mio og Kusk et år mindre i den bolsjestribede. Det er ikke optimalt, men det er nu en gang vilkårene, når en spiller bryder igennem ud af det blå, med kort tid tilbage af sin kontrakt. Så er det ham der har trumfen. I den anden grøft er Krüger-kontrakten, som kostede os en masse penge, fordi han ikke slog igennem (det var så grundet skader men...). Man ved aldrig, det er så nemt at være bagklog.

Gaarde må jo give han en klækkelig lønstigning og forhandle den klausul ud, mod en gentlemanaftale om at han sælges til sommer men uden en direkte klausul.

Det undrer mig hvordan EB har fået fat i så specifikke oplysninger - tror ikke på det er Sivebæk, nærmere et DBU-læk, de har vel alle kontrakterne til gennemsyn og godkendelse?
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Konsulenten » 10. dec 2013, 14:39

Søgaard skrev:
Det undrer mig hvordan EB har fået fat i så specifikke oplysninger - tror ikke på det er Sivebæk, nærmere et DBU-læk, de har vel alle kontrakterne til gennemsyn og godkendelse?
Fordi DBU vinder en masse ved at lække den slags i modsætning til Sivebæk? Prøv igen.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10826
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af jonas386 » 10. dec 2013, 14:44

Konsulenten skrev:
Søgaard skrev:
Det undrer mig hvordan EB har fået fat i så specifikke oplysninger - tror ikke på det er Sivebæk, nærmere et DBU-læk, de har vel alle kontrakterne til gennemsyn og godkendelse?
Fordi DBU vinder en masse ved at lække den slags i modsætning til Sivebæk? Prøv igen.
De vil gerne have BIF, eller FCK vinder, så enhver svækkelse af mindre klubber er altid i DBUs interesse. Kom nu lige lidt, Konsulent fyr.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3669
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Hovedet » 10. dec 2013, 15:12

Der er ingen grund til at betvivle beløbets korrekthed. Alt andet er ønsketænkning. Vi er også udmærket klar over, at den nuværende sportslige succes er et flygtigt øjebliksbillede og hviler på et ualmindeligt skrøbeligt fundament. Det er vilkårene for AaB, så længe den økonomiske situation er fastfrosset anno 2010. Der må og skal en markant milliontilførsel til, hvis klubben igen skal kunne planlægge længere frem end det nærmeste transfervindue, og udgangspunktet skal være et andet end blot at fortsætte med at eksistere. I den kalkule er end ikke medregnet feriepengesagen, som er et kapitel helt for sig.

Mareridtsscenariet er, at FCK eller endnu værre Brøndby snupper Kusk og efterlader AaB i en situation, hvor der hverken kommer penge (stort set ikke) eller erstatning. Det er blot at holde vejret til den 24. januar.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af AllanPedersen » 10. dec 2013, 15:17

Du overdriver også hvor overraskende og pludselig det Kusk gennembrud var for os


Da han tiggede om om kontrakt forlængelse i medierne det var så foråret 2012
Der var han altså allerede udråbt til en kommende profil.

Han blev i maj måned 2012, udtaget til U21 landsholdet
Og udtagelser af vores egen stab fra foråret 2012, beskriver ham som
'et talent i udbrud'.

bold.dk skriver i Maj 2012
"Talenterne er for alvor blomstret i AaB i denne sæson, og 20-årige Kasper Kusk er ingen undtagelse. Han har været en af de helt store oplevelser hos nordjyderne i den snart overståede forårssæson."

Dengang ville lynge ikke forhandle endnu, men først vente og se..

Da vi så kom hen i efteråret 2012, da var han pludselig blevet den stjerne som vores egen stab havde udset ham til at blive.
Og nu med kun 2 måneder tilbage inden han frit kunne forhandle med andre klubber, var det da klart
han ikke gad forhandle.

Jeg mener stadig vi bør lære af vores fejl her,
Du siger vi kunne ende med at give en lang dyr kontrakt til en spiller der ikke slår igennem, fair nok
Men han blev altså ikke bare trukket ud af røven, vores egne trænere kaldte ham et kæmpe talent i et helt år inden vi fik forlænget med ham.
Hvis ikke vi tør stole på vores egen træners vurdering af spillere
så skal vi da have nogle andre til jobbet?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1221
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Spanky » 10. dec 2013, 15:18

Gælder klausulen kun i det kommende vindue? Eller er det resten af kontrakten, hvor klausulen så skal være aktiveret inden den sidste uge af de transfervinduer der er i kontraktens løbetid?

Forstår I hvad jeg mener !?! :)

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af AllanPedersen » 10. dec 2013, 15:18

jonas386 skrev:
Konsulenten skrev:
Søgaard skrev:
Det undrer mig hvordan EB har fået fat i så specifikke oplysninger - tror ikke på det er Sivebæk, nærmere et DBU-læk, de har vel alle kontrakterne til gennemsyn og godkendelse?
Fordi DBU vinder en masse ved at lække den slags i modsætning til Sivebæk? Prøv igen.
De vil gerne have BIF, eller FCK vinder, så enhver svækkelse af mindre klubber er altid i DBUs interesse. Kom nu lige lidt, Konsulent fyr.
Og sivebæk er interesseret i at holde det hemmeligt eller hvad? så han undgår en masse tilbud på hans stjerne spiller..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2913
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Eksil » 10. dec 2013, 15:22

Hovedet skrev: Mareridtsscenariet er, at FCK eller endnu værre Brøndby snupper Kusk og efterlader AaB i en situation, hvor der hverken kommer penge (stort set ikke) eller erstatning. Det er blot at holde vejret til den 24. januar.
Hvorfor skulle Kusk dog til Brøndby? De kan ikke betale markant mere, men samtidig bliver man en del af et cirkus. Spilleren skal jo også sige ja.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10826
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af jonas386 » 10. dec 2013, 15:28

AllanPedersen skrev:
jonas386 skrev:
Konsulenten skrev:
Søgaard skrev:
Det undrer mig hvordan EB har fået fat i så specifikke oplysninger - tror ikke på det er Sivebæk, nærmere et DBU-læk, de har vel alle kontrakterne til gennemsyn og godkendelse?
Fordi DBU vinder en masse ved at lække den slags i modsætning til Sivebæk? Prøv igen.
De vil gerne have BIF, eller FCK vinder, så enhver svækkelse af mindre klubber er altid i DBUs interesse. Kom nu lige lidt, Konsulent fyr.
Og sivebæk er interesseret i at holde det hemmeligt eller hvad? så han undgår en masse tilbud på hans stjerne spiller..
Det skulle ikke ses som andet end en kæk kommentar. Beklager
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Søgaard » 10. dec 2013, 15:48

AllanPedersen skrev:.....Han blev i maj måned 2012, udtaget til U21 landsholdet
Og udtagelser af vores egen stab fra foråret 2012, beskriver ham som
'et talent i udbrud'.

bold.dk skriver i Maj 2012
"Talenterne er for alvor blomstret i AaB i denne sæson, og 20-årige Kasper Kusk er ingen undtagelse. Han har været en af de helt store oplevelser hos nordjyderne i den snart overståede forårssæson."

..........

Jeg mener stadig vi bør lære af vores fejl her,
Du siger vi kunne ende med at give en lang dyr kontrakt til en spiller der ikke slår igennem, fair nok
Men han blev altså ikke bare trukket ud af røven, vores egne trænere kaldte ham et kæmpe talent i et helt år inden vi fik forlænget med ham.
Hvis ikke vi tør stole på vores egen træners vurdering af spillere
så skal vi da have nogle andre til jobbet?
Kusk havde primo maj spillet 5 kampe fra start i AaB, heraf 3 fuld tid. Scoret 1 mål i 9 kampe, heraf var de sidste 4 indskiftninger på under 20 min. Herefter fik han vist 4-5 kampe mere fra start i Maj, uden flere mål til følge.

Fandt lige en artikel fra fra december 2010, hvor Wichmann bliver udråbt til det helt store nye navn på højde med Helenius... I januar skriver indkast.dk at Rolf Toft står foran sit gennembrud.

Igen, det er nemt at være bagklog og sige, at de 9-14 kampe Kusk havde spillet i maj 2012 var nok til at vi skulle sikre ham på en ny kontrakt. Ingen tvivl om at det set i bakspejlet er en fejl vi ikke fik skrevet en 5årig - men ingen af os kender jo Kusk's krav og forløbet internt. At han så smider 6 mål i rusen på 5 kampe i efteråret, gør at vi står i en lidt anden dårligere situation rent kontraktmæssigt.
Aalborg BK 1885!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Jesper Schmidt » 10. dec 2013, 16:38

Jeg må indrømme at jeg efterhånden har en formodning om at vi måske kan holde sammen på holdet i foråret, ikke mindst efter opvisningen i går.

Det er selvfølgelig mest Kusk og Lasse det drejer sig om, ikke mindst efter Thomsens meget skråsikre "jeg bliver i AaB" udmelding, og jeg tror altså udsigten mod en mulig topplacering med AaB (måske endda et mesterskab eller medalje) kommer til at veje rigtigt tungt hos begge de to AaB-drenge, den dag de eventuelt kommer til at stå og skulle tage valget på et tidspunkt i januar. Desuden er der ingen tvivl om at det for begges vedkommende skal være det HELT rigtige tilbud - Lasse vil fortsat stå i en langt bedre forhandlingssituation til sommer når han kan skifte på fri transfer, og Kusks formkurve og betydning for AaB-holdet er så støt stigende at det burde være oplagt at blive et halvt år mere, tage det sidste step op til at komme i nærheden af en fast plads på landsholdet og komme afsted til sommer som ligaens absolut bedste spiller.

Fra AaB's side er der kun én ting som kan gøre salg i vinter til en god ide, og det er naturligvis hvis økonomien direkte dikterer det - er pengekassen tom for likvider, er der selvfølgelig ikke andet at gøre. Ellers bør og skal man have is i maven, i den grad det er muligt.

Jeg tror der er rigtigt store chancer for at scenariet Gaarde har nævnt bliver til virkelighed - at man sælger Kusk i vinter men med tiltrædelse til sommer, hvor vi under alle omstændigheder nok ikke skal sætte næsen op efter at have nogen af de to hos os.

Hvad angår Lasse, kan der selvfølgelig komme tilbud i en størrelse hvor AaB ikke kan sige nej, men det virker ikke særlig sandsynligt at en klub vil smide ret store beløb for en spiller med kontraktudløb om 6 mdr.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Yankee » 10. dec 2013, 18:06

Jeg er meget enig, Jesper. Der er stadig stor risiko for at Kusk bliver solgt for han er trods alt så spændende en spiller at der må være interesse rundt omkring. Men at han er så billigt til salg kan på sin vis også være en ulempe for Kasper. Det kan lede en klub til at købe ham uden at være 100% sikre og have en helt klar plan simpelthen fordi risikoen ikke er særlig stor når han koster 600.000 €. Derfor er det et godt tegn, at Kasper er tålmodig og kræsen.

Samtidig må vi håbe at Gaarde også holder fokus på at bevare resten af truppen som forhåbentlig skal være klar til at tage Europa-revanche til efteråret og overleve endnu et profiltab senest til sommer. Det handler om at få forlænget med Thelander og Risgård ASAP og så også meget gerne forlænge med Lukas Spalvis og Nicolai Larsen, der så småt nærmer sig udløb og begge med stor sandsynlighed er fremtidens mænd. Spalvis med henblik på salg og Larsen med henblik på at være vores førstemålmand i mange år fremover. Lad os nu for en gangs skyld være i god tid med de to drenge. Spalvis er næppe ret dyr, og Larsen er så sikkert et kort at jeg gerne binder en del lønkroner i ham frem til 2018.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af AllanPedersen » 10. dec 2013, 19:03

jeg talte med en Brøndby fan i dag der absolut intet lys ser i AaB.. han mente Kusk måtte være 50mill værd
Jeg ved godt det bare er snak.. Men jeg bor i København, og jeg oplever noget andet ved Kusk end ved Helenius

Dengang Helenius blev solgt ville folk hellere snakke Cornelius og Makienok, og Helenius kunne ikke få tid på landsholdet.
Der er en helt anden tilgang til Kusk herovre. Alle FCK, BIF fans jeg møder.. har slet intet problem i at indrømme
han er superligaens største talent pt. Det er de helt enige i.

Så Når man ser på vores økonomi, og uden det skal handle om at kaste skylden på nogen
Så mener jeg godt vi kan tillade os at sige det vil være en direkte katastrofe hvis Kusk går til 4.5mill
var han i FCK var han solgt for 50mill.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. dec 2013, 20:22

AllanPedersen skrev:jeg talte med en Brøndby fan i dag der absolut intet lys ser i AaB.. han mente Kusk måtte være 50mill værd
Jeg ved godt det bare er snak.. Men jeg bor i København, og jeg oplever noget andet ved Kusk end ved Helenius

Dengang Helenius blev solgt ville folk hellere snakke Cornelius og Makienok, og Helenius kunne ikke få tid på landsholdet.
Der er en helt anden tilgang til Kusk herovre. Alle FCK, BIF fans jeg møder.. har slet intet problem i at indrømme
han er superligaens største talent pt. Det er de helt enige i.

Så Når man ser på vores økonomi, og uden det skal handle om at kaste skylden på nogen
Så mener jeg godt vi kan tillade os at sige det vil være en direkte katastrofe hvis Kusk går til 4.5mill
var han i FCK var han solgt for 50mill.
Hvis han havde været i FCK og havde haft samme klausul var han blevet solgt for akkurat det beløb klausulen er på. Man kan så sige at FCK er i økonomisk situation der gør at de kan undgå disse klausuler. Det er dyrt at være fattig.

Iøvrigt mener jeg det er helt ude i hampen at sige at Kusk er 50m værd.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:50
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Re: Kasper Kusk og Lasse Nielsen

Indlæg af BBS » 10. dec 2013, 22:09

Køllen I Møllen skrev:
Hvis han havde været i FCK og havde haft samme klausul var han blevet solgt for akkurat det beløb klausulen er på. Man kan så sige at FCK er i økonomisk situation der gør at de kan undgå disse klausuler. Det er dyrt at være fattig.

Iøvrigt mener jeg det er helt ude i hampen at sige at Kusk er 50m værd.
Vil du virkelig mene at AllanPedersen, som ellers er så fornuftig, har venner som er ude i hampen?

Besvar