Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af frederikshavneren » 27. jun 2017, 06:57

Jesper Schmidt skrev:Zimling stopper i Mainz.

Det kunne vel godt ligne en klassisk AaB signing - en formentlig forholdsvis billig spiller, som kan acceptere ikke at spille hver gang, og kan give os noget erfaring og pondus når Würtz eller Risgård ikke kan spille, og iøvrigt sikkert presse dem begge. Hvis man i AaB tror på at man har unge spillere som på sigt er klar til at tage over på den centrale midtbane, så var en 1-2 årig aftale med Zimling nok ikke det dummeste i hele verden. Derudover tror jeg at han er en af de spillere som kan løfte holdkammeraterne. Men om niveauet fortsat er der, det tør jeg sgu ikke spå om.
Nej tak. Zimling har glasben og har ikke spillet
1. holdsfodbold i flere år.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 27. jun 2017, 08:32

juul77 skrev:Zimling kunne være rigtig spændende. Læste fornyeligt en artikel, vist godt nok fra januar,hvori han sagde, at han var klar fysisk. Han manglede noget timing pga. Af den lange skadespause. Han havde desuden en vigtig lederrolle på andetholdet, hvor han skulle dele ud af erfaring, godt som skidt, til de unge spillere. Så enig i, at han kunne være med til at hive hele holdet op. Han har en fantastisk moral og et gå på mod, sjældent set. Skadeshistorikken skræmmer selvf. Men måske en 1 årig kontrakt med mulighed for forlængelse.
Zimling synes jeg vi skal holde os fra. Han har været skadesplaget i flere år og ikke rigtigt spillet - vi skal ikke bruge en spiller der er lige så rusten som Sloth selvom Zimling måske har en bedre indstilling til tingene. Zimling er på papiret en fin transfer, men jeg ser en overhængende risiko for, at det vil være en komplet ubrugelig transfer.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 27. jun 2017, 09:22

Jakobsen skrev:
juul77 skrev:Zimling kunne være rigtig spændende. Læste fornyeligt en artikel, vist godt nok fra januar,hvori han sagde, at han var klar fysisk. Han manglede noget timing pga. Af den lange skadespause. Han havde desuden en vigtig lederrolle på andetholdet, hvor han skulle dele ud af erfaring, godt som skidt, til de unge spillere. Så enig i, at han kunne være med til at hive hele holdet op. Han har en fantastisk moral og et gå på mod, sjældent set. Skadeshistorikken skræmmer selvf. Men måske en 1 årig kontrakt med mulighed for forlængelse.
Zimling synes jeg vi skal holde os fra. Han har været skadesplaget i flere år og ikke rigtigt spillet - vi skal ikke bruge en spiller der er lige så rusten som Sloth selvom Zimling måske har en bedre indstilling til tingene. Zimling er på papiret en fin transfer, men jeg ser en overhængende risiko for, at det vil være en komplet ubrugelig transfer.
Enig. Selvom jeg godt kan li Zimling, så er han for usikker pga. skader. Vi har brug for driftsikre spillere, der har fysik og mentalitet til at være profiler.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Søgaard » 27. jun 2017, 09:43

Zimling har spillet meget dette forår i 3. bundesliga, så jeg kan ikke se skaderne burde bekymre. Han havde en del skader der ødelagde en sæson eller to, men derudover har han da været meget stabil i sin karriere? Kan han gå gennem et lægetjek vil jeg ikke være urolig. Kæmpe rutine og en dygtig spiller.

Når det er sagt. Han er vel udpræget defensiv midtbanespiller - det synes jeg er et stykke nede på vores behovsliste. Ved godt vi har spillet med to defensive til tider, men det er forhåbentlig pga. mangler på andre positioner.
Aalborg BK 1885!

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2316
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Dalbjerg » 27. jun 2017, 09:49

Debatjuntaen skrev:STOP SÅ!!!

Nu gider vi simpelthen ikke se mere på interne diskussioner, "morsomheder", og folk der bare efterspørger om der snart sker noget!!

Advarsler og evt. karantæner er på vej til de af jer, der ikke har efterlevet vores anvisninger.

/Debatjuntaen
Jeg forbryder mig formentlig mod en regel ved dette, men here goes:

Mener I seriøst at en tråd til rygter og ønsker, kan holdes på et sobert niveau?

Det er ikke fair at afspore en specifik tråd om et specifikt emne.. Men en "diverse"-tråd, hvor der egentlig ikke er noget som helst belæg for at tro, at den reel har noget værdi. Hvis ikke der må være "morsomheder", hvorfor så have sådan en tråd som denne, som vel egentlig har til formål at holde folk ved "ilden" (A.K.A. selve debatsiden.dk) i en periode, hvor der ellers ikke er en skid og skrive om, og hvor der derfor ikke ville være noget trafik på siden?

Nå, men jeg vil så slutte af med, at "ØNSKE (Læs: Ikke efterspørge) at der snart sker noget", fordi så har jeg vel holdt mig til emnet(?)

P.s. Kan sagtens forstå hvis dette indlæg måske kan læses provokerende.. Det var som udgangspunktet ikke meningen, men mere at påpege, at man da ikke kan blæse og have mel i munden, heller ikke som Junta.

Og nu skal jeg så nok flette kebab'en.

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2316
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Dalbjerg » 27. jun 2017, 09:54

ZImling ville give mening, hvis Risgaard eller R.W. var færdige, eller man var i stor tvivl om deres niveau/skader.. Så ville man kunne hive en erfaren spiller ind, som i bedste fald kunne spille sig på holdet, i værste fald kunne virke som en støtte for vores unge talent (M.C.).

Når vi allerede har "alder" på den centrale midtbane, ja så er det ikke der der skal bruges penge..

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 27. jun 2017, 09:54

Hvis vi skriver med Masango - hvilket jeg gætter på vi gør, så kunne det samtidig være frækt at byde på Bernard Parker (Kaizer chiefs). Han kan spille 10´er positionen, og er en målfarlig herre med mange landskampe for Sydafrika. Han er 31 år dog. Men måske urealistisk...?

Eller Dean Furman (Supersport united), Central midt - 29 år. Har spillet en del i England.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6403
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 27. jun 2017, 10:15

Underligt at Ståle og Okore begge siger, at han(Okore) skal videre, alligevel rejser FCK i dag på træningslejr og ifølge klubbens hjemmeside er hele førsteholdstruppen med i flyet(Zanka undtaget). Hvilket også må betyde Okore.

Så et skifte er nok ikke oppe over. Måske det kun er AaB, som har budt noget FCK kunne accepterer og når han har sagt nej til det, så regner de med ham helt frem til lukningen af transfervinduet.
- FlæskeFrank

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Lucas Kuskenius » 27. jun 2017, 10:16

Frederik Møller får ikke forlænget sin kontrakt i Horsens. Var han en mulighed i CB-puslespillet? Han kan desuden spille VB, hvor vi jo som bekendt mangler en backup.

Jeg er klar over, at han ikke er TOPSPILLEREN som alle skriger efter, men han er formentlig billig, dansk og har, med lidt god vilje, videresalgspotentiale.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5209
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Jakobsen » 27. jun 2017, 10:22

Lucas Kuskenius skrev:Frederik Møller får ikke forlænget sin kontrakt i Horsens. Var han en mulighed i CB-puslespillet? Han kan desuden spille VB, hvor vi jo som bekendt mangler en backup.

Jeg er klar over, at han ikke er TOPSPILLEREN som alle skriger efter, men han er formentlig billig, dansk og har, med lidt god vilje, videresalgspotentiale.
Synes det ikke - jeg har selv argumenteret for, at vi også må have nogle solide hylde B spillere, men Møller er IMO hylde C og i vores system vil han ydermed nok performe som hylde D - især som back.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 27. jun 2017, 10:24

FlæskeFrank skrev:Underligt at Ståle og Okore begge siger, at han(Okore) skal videre, alligevel rejser FCK i dag på træningslejr og ifølge klubbens hjemmeside er hele førsteholdstruppen med i flyet(Zanka undtaget). Hvilket også må betyde Okore.

Så et skifte er nok ikke oppe over. Måske det kun er AaB, som har budt noget FCK kunne accepterer og når han har sagt nej til det, så regner de med ham helt frem til lukningen af transfervinduet.
Lad endelig Okore blive skiftet ind i minut 88 i en CL kvalkamp. Så er han låst for året og dermed ikke interessant for en lang række klubber.

Personligt tror jeg dog stadig at han ender et sted i fodboldens periferi som Tyrkiet, Rusland eller måske endda USA. Pengene er bedre end i DK og det lugter da også lidt af eventyr (nå ja, og racisme i Rusland).

Forresten hvordan går det med Enevoldsen? Var han mere interesseret i USA end de var i ham? Der er vel altid sekundaligaen under Jimmy.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 490
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af AK48hamas » 27. jun 2017, 10:27

Hahaha Frederik Møller?? Han er jo PIVRINGE!!! Hvis vi går efter Okore og ender med Frederik Møller så kradser jeg mine hornhinder ud med en stegegaffel.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6091
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 27. jun 2017, 10:36

Lucas Kuskenius skrev:Frederik Møller får ikke forlænget sin kontrakt i Horsens. Var han en mulighed i CB-puslespillet? Han kan desuden spille VB, hvor vi jo som bekendt mangler en backup.

Jeg er klar over, at han ikke er TOPSPILLEREN som alle skriger efter, men han er formentlig billig, dansk og har, med lidt god vilje, videresalgspotentiale.
Han er ikke god nok til os. Men Mathias Nielsen derimod vil jeg gerne have. Fysisk stærk, anfører i ach, kan spille def. midt. En rigtig god hylde B-spiller. :thumbsup:

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af PeterS » 27. jun 2017, 10:46

FlæskeFrank skrev:Underligt at Ståle og Okore begge siger, at han(Okore) skal videre, alligevel rejser FCK i dag på træningslejr og ifølge klubbens hjemmeside er hele førsteholdstruppen med i flyet(Zanka undtaget). Hvilket også må betyde Okore.

Så et skifte er nok ikke oppe over. Måske det kun er AaB, som har budt noget FCK kunne accepterer og når han har sagt nej til det, så regner de med ham helt frem til lukningen af transfervinduet.
Kan også være de bare tager ham med til østrig for at aflevere ham dernede :)

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... uden-zanka

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Lucas Kuskenius » 27. jun 2017, 10:47

AK48hamas skrev:Hahaha Frederik Møller?? Han er jo PIVRINGE!!! Hvis vi går efter Okore og ender med Frederik Møller så kradser jeg mine hornhinder ud med en stegegaffel.
Jeg er uenig i, at han er pivringe. Han gjorde det rigtigt godt for Horsens i sidste sæson.
FIDEL skrev:
Lucas Kuskenius skrev:Frederik Møller får ikke forlænget sin kontrakt i Horsens. Var han en mulighed i CB-puslespillet? Han kan desuden spille VB, hvor vi jo som bekendt mangler en backup.

Jeg er klar over, at han ikke er TOPSPILLEREN som alle skriger efter, men han er formentlig billig, dansk og har, med lidt god vilje, videresalgspotentiale.
Han er ikke god nok til os. Men Mathias Nielsen derimod vil jeg gerne have. Fysisk stærk, anfører i ach, kan spille def. midt. En rigtig god hylde B-spiller. :thumbsup:
Jeg er selv stor fortaler for Mathias Nielsen. Lad os endelig hente ham!
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6403
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FlæskeFrank » 27. jun 2017, 11:28

AK48hamas skrev:...så kradser jeg mine hornhinder ud med en stegegaffel.
Uden at have prøvet det, men så kunne jeg godt tro, at det gjorde nas!
- FlæskeFrank

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 27. jun 2017, 11:28

Thelander i unåde i Panathinaikos, da han eftersigende vil have alt for meget for at bryde sin kontrakt og har afvist' Panathinaikos udspil. Nu spekulerer man i, at det kan ende med at han bliver i klubben. Men de er ikke specielt tilfredse.

Klubben forsømmer også at udbetale løn til svenske Niklas Hult, som kunne være et spændende emne til venstre-kanten på sigt. Han kan spille det og venstre wingback. Har 6 landskampe og omkring 70 kampe samlet for Nice og Panathinaikos.

Andetsteds forlyder det at islandske Ögmundur Kristinsson, målmand fra Hammarby, tiltrækker interesse fra skandinaviske, belgiske og tyrkiske klubber med kontraktudløb om et år. Lad os håbe, at vi holder os fra ham. Han er ikke bedre end Nicolai Larsen.

Masango's lejeaftale udløber om 3 dage, og han er blevet bedt af Randers om ikke at tage med Sydafrika til COSAFA Cup, som han ellers var udtaget til. Så i stedet for at rejse med landsholdet, så tager han til Danmark. Det kan selvfølgelig betyde at de gerne vil have ham med i preseason, alternativt at de ønsker at afhænde ham og derfor ikke vil risikere skader osv.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af De Fem » 27. jun 2017, 11:50

Gamen skrev:Thelander i unåde i Panathinaikos, da han eftersigende vil have alt for meget for at bryde sin kontrakt og har afvist' Panathinaikos udspil. Nu spekulerer man i, at det kan ende med at han bliver i klubben. Men de er ikke specielt tilfredse.
Han kan passende ringe til Risgaard og høre hvor sjovt der er når en græsk klub ikke ønsker en mere: https://spillerforeningen.dk/nyheder/20 ... ive-fyret/

Værd at læse for dem der ikke har set den.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Gamen » 27. jun 2017, 11:55

Gytkjær næsten på plads i Lech Poznan. Så kan han også fjernes fra listen.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af Søgaard » 27. jun 2017, 13:03

Gamen skrev: Klubben forsømmer også at udbetale løn til svenske Niklas Hult, som kunne være et spændende emne til venstre-kanten på sigt. Han kan spille det og venstre wingback. Har 6 landskampe og omkring 70 kampe samlet for Nice og Panathinaikos.
Har du set ham spille kant, for han er anført som primært back, og kan se det er der han har spillet i foråret? Hvordan spiller han den kant i så fald? For jeg tænker, hvis han primært er back, så er det ikke lige der vi har et akut behov. Vraget i Frankrig, vraget i Grækenland (på trods af fin spilletid begge steder). Måske en mand som kan lokkes til Skandinavien og ligger lønnen på 250.000 eur jf. wiki, så kan vi også være med, hvis han er det værd.
Aalborg BK 1885!

Låst