Nyt træner og sportdirektør?

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Forza
Allstar
Allstar

Re: Nyt træner og sportdirektør?

Indlægaf Forza » 16. apr 2018 08:29

Silver77 skrev:Jeg mener ikke, at vi skal have endnu en dansk træner, jeg ser hellere en tysk træner i AaB

Hvad gør denne nationalitet mere spændende end alle andre? Handler det ikke mere om erfaring, kompetencer og ambitionsniveau? At Brøndby er lykkedes med en tysker gør det jo ikke til løsningen for alle klubber.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Silver77
Drenge
Drenge

Indlægaf Silver77 » 16. apr 2018 08:45

le Cid skrev:
Silver77 skrev:Jeg mener ikke, at vi skal have endnu en dansk træner, jeg ser hellere en tysk træner i AaB

Præcis! Det fungerer lige nu for BIF, derfor skal vi naturligvis også have en tysk træner... eller noget!

Det har intet at gøre med at det fungere for BIF, jeg har bare altid set tyske trænere som mere hårde i deres tilgang til spillet.
kæft, trit og retning metoden. De har en utrolig diciplin og kræver bare mere end danske trænere, hvilken jeg mener det er brug for i AaB, der skal ryddes op engang for alle.

Jeg har svært ved at se hvilken dansk træner der kan løfte AaB op fra det hul de er landet i.

De Fem
Landshold
Landshold

Indlægaf De Fem » 16. apr 2018 08:51

Forza skrev:

Hvad gør denne nationalitet mere spændende end alle andre? Handler det ikke mere om erfaring, kompetencer og ambitionsniveau? At Brøndby er lykkedes med en tysker gør det jo ikke til løsningen for alle klubber.

Ha ha, pas på ellers en ender det med Felix Magath.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlægaf le Cid » 16. apr 2018 09:10

Silver77 skrev:
le Cid skrev:

Præcis! Det fungerer lige nu for BIF, derfor skal vi naturligvis også have en tysk træner... eller noget!

Det har intet at gøre med at det fungere for BIF, jeg har bare altid set tyske trænere som mere hårde i deres tilgang til spillet.
kæft, trit og retning metoden. De har en utrolig diciplin og kræver bare mere end danske trænere, hvilken jeg mener det er brug for i AaB, der skal ryddes op engang for alle.

Jeg har svært ved at se hvilken dansk træner der kan løfte AaB op fra det hul de er landet i.

Er Sepp Piontek mon ledig på markedet?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Wieghorst-indeks

Gnu
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Med ventre hånd
Geografisk sted: Din mor

Indlægaf Gnu » 16. apr 2018 10:25

le Cid skrev:
Silver77 skrev:
le Cid skrev:

Er Sepp Piontek mon ledig på markedet?

Ellers er Horst Wohlers.
En liste: CENSURERET!

CphAab
2. div
2. div
Favoritspiller: Erik bo

Indlægaf CphAab » 16. apr 2018 10:48

Hvornår mon der sker noget i AaB.

Nu mødte 40 fans op til træning i forgårs..
Skal vi begynde at dukke op hjemme i deres haver med bannere..

At vi vinder over Horsens ændrer ikke noget, derudover var vi klart banens dårligste hold.
RAUS!

9000AaB
1. div
1. div
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Indlægaf 9000AaB » 16. apr 2018 11:32

CphAab skrev:Hvornår mon der sker noget i AaB.

Nu mødte 40 fans op til træning i forgårs..
Skal vi begynde at dukke op hjemme i deres haver med bannere..

At vi vinder over Horsens ændrer ikke noget, derudover var vi klart banens dårligste hold.
RAUS!

Tror ikke der sker en skid.... desværre.....

CphAab
2. div
2. div
Favoritspiller: Erik bo

Indlægaf CphAab » 17. apr 2018 00:08

Gaarde om fyringen af Søndergaard:

- Men vi finder det bekymrende, at vi i 36 superligakampe hen over kalenderåret 2016 blot har opnået et pointgennemsnit på 1,17, ligesom vi også rent spillemæssigt har haft udfordringer og bevæget os i den forkerte retning.

I denne sæson har vi et point gennemsnit på ca. 1,3 altså kun 0,17 point pr. kamp mere end søndergaard

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Marshall
Geografisk sted: Randers, 9000 i hjertet.

Indlægaf doukas » 17. apr 2018 06:56

CphAab skrev:Gaarde om fyringen af Søndergaard:

- Men vi finder det bekymrende, at vi i 36 superligakampe hen over kalenderåret 2016 blot har opnået et pointgennemsnit på 1,17, ligesom vi også rent spillemæssigt har haft udfordringer og bevæget os i den forkerte retning.

I denne sæson har vi et point gennemsnit på ca. 1,3 altså kun 0,17 point pr. kamp mere end søndergaard

Med et hold, der er smidt markant flere penge efter
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Buzz Killington » 17. apr 2018 18:14

doukas skrev:
CphAab skrev:Gaarde om fyringen af Søndergaard:

Med et hold, der er smidt markant flere penge efter

Sådan helt pedantisk så er det efter min talfornemmelse forkert eftersom Bassogog røg lige efter Wieggo tog over. I transfers står man vel i minus 10-15 mio. Men ja, pedantisk, og du har ret i at holdet er blevet forstærket kontra LS, hvilket gør MWs præstation underbevisende.

Tilbage til "AaB transfers"