Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af 9800 » 22. jan 2019, 20:46

Forza skrev:
22. jan 2019, 17:49
9800 skrev:
22. jan 2019, 16:38
Yankee skrev:
22. jan 2019, 11:35
9000AaB skrev:
22. jan 2019, 11:25
Kæft jeg syntes det er tyndt besat med rygter/info/artikler osv. omkring AaB og generelt i Nordjyske hold...
Kan det virkelig passe at Gaarde er så god til at holde tæt med hvad der sker ift. transfers?..Ingen rygter om nye spillere eller interesse for vores spillere og især talenter.

Håber snart der sker noget ved os.
Gaarde meldte jo i sommers ud at nøglen til succes nu var kontinuitet. Derfor kan det ikke overraske nogle at det er et stille transfervindue og at man satser på at holde truppen samlet uden for mange ændringer.

Det er også ret tydeligt af de seneste regnskaber at Bassogog- og Mæhle-pengene mere eller mindre er brugt. Der skal nye spillersalg til hvis ikke vi over de næste par vinduer må bremse op rent økonomisk. Ikke at AaB er i problemer, men fremover er der ikke råd til at bruge 10-15 mio. kr. på spillerindkøb årligt.
Eller også skal Mæhle videre til Southampton. Jeg har svært ved at se at prisen er under 50 mio, og så scorer AaB vel 25% på det?
Hvad får dig til at tro at vi får 25%?
Jeg har hørt at videresalgs klausulen på Mæhle er AaB’s bedste nogensinde.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af martinaalborg » 23. jan 2019, 06:04

Åååhh nej, ik igen.....

2 mil. Euro
Og 10 % i tilbagekøbsklausul

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Yankee » 23. jan 2019, 09:08

martinaalborg skrev:
23. jan 2019, 06:04
Åååhh nej, ik igen.....

2 mil. Euro
Og 10 % i tilbagekøbsklausul
Og klausulen beregnes med 99 pct. sikkerhed kun af profitten ved videresalg. Dvs. hvis Mæhle sælges for 50 mio. kr. får AaB 3,5 mio. kr. - måske endda mindre, hvis man også modregner bonus.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gamen » 23. jan 2019, 09:32

Yankee skrev:
23. jan 2019, 09:08
Og klausulen beregnes med 99 pct. sikkerhed kun af profitten ved videresalg. Dvs. hvis Mæhle sælges for 50 mio. kr. får AaB 3,5 mio. kr. - måske endda mindre, hvis man også modregner bonus.
Det er i hvert fald yderst sjældent, at det er en stor procentdel af hele beløbet, særligt ved talenter. En undtagelse er vel Kristoffer Olssons skifte til Krasnodar, hvor FCM fik en ordentlig luns, men han var også etableret efterhånden.
Og så er det jo heller ikke alle der står med lige gode kort i forhandlinger. Vi solgte ham fortsat alt for billigt, 11-12 mio. kr. vel? Men det er problemet, når man ikke spiller europæisk fodbold.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af jonas386 » 23. jan 2019, 10:06

Hvor har i de 10% fra?

Mæhle salget var en enorm brøler. 11 millioner for en spiller der havde noget modstandsdygtighed og i den grad power synes jeg er nærmest til grin. Når vi samtidig brugte 1/3 af prisen på Pallesen (med løn, overgang, sign-on osv.) så er det sgu svært at tilgive Gaarde. Jeg bliver sgu stadig lidt bitter når jeg kommer i tanker om det.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Gamen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gamen » 23. jan 2019, 10:27

jonas386 skrev:
23. jan 2019, 10:06
Hvor har i de 10% fra?

Mæhle salget var en enorm brøler. 11 millioner for en spiller der havde noget modstandsdygtighed og i den grad power synes jeg er nærmest til grin. Når vi samtidig brugte 1/3 af prisen på Pallesen (med løn, overgang, sign-on osv.) så er det sgu svært at tilgive Gaarde. Jeg bliver sgu stadig lidt bitter når jeg kommer i tanker om det.
Især med tanke på at Genk lige har købt hans formodede makker på den anden back i Hammarby for 16-17 mio. + videresalgsklausul - en 22-årig brasilianer, der kun har spillet i Europa i 8-9 måneder.

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Kristian60 » 23. jan 2019, 11:02

jonas386 skrev:
23. jan 2019, 10:06
Hvor har i de 10% fra?

Mæhle salget var en enorm brøler. 11 millioner for en spiller der havde noget modstandsdygtighed og i den grad power synes jeg er nærmest til grin. Når vi samtidig brugte 1/3 af prisen på Pallesen (med løn, overgang, sign-on osv.) så er det sgu svært at tilgive Gaarde. Jeg bliver sgu stadig lidt bitter når jeg kommer i tanker om det.
11m for en spiller der havde spillet én sæson i superligaen - det har man vist ikke rigtig råd til at sige nej til.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Jakobsen » 23. jan 2019, 11:04

Gamen skrev:
23. jan 2019, 10:27
jonas386 skrev:
23. jan 2019, 10:06
Hvor har i de 10% fra?

Mæhle salget var en enorm brøler. 11 millioner for en spiller der havde noget modstandsdygtighed og i den grad power synes jeg er nærmest til grin. Når vi samtidig brugte 1/3 af prisen på Pallesen (med løn, overgang, sign-on osv.) så er det sgu svært at tilgive Gaarde. Jeg bliver sgu stadig lidt bitter når jeg kommer i tanker om det.
Især med tanke på at Genk lige har købt hans formodede makker på den anden back i Hammarby for 16-17 mio. + videresalgsklausul - en 22-årig brasilianer, der kun har spillet i Europa i 8-9 måneder.
Det salg var håbløst på alle måder. Mæhle kunne stadig have udviklet sig meget mere hos os og han blev stadig solgt for småpenge sammenlignet med tilsvarende talenter. Det er givet bedre end under LYnge, men stadig ikke godt nok. Men de ca. 10 millioner for lidt taget i betragtning af, at Palle givet får en høj løn og kostede et par millioner at købe og hans kvalitet modsvarer langt fra at han nok alt i alt har kostet mere end halvdelen af Mæhle pengene.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af jonas386 » 23. jan 2019, 11:09

Kristian60 skrev:
23. jan 2019, 11:02
jonas386 skrev:
23. jan 2019, 10:06
Hvor har i de 10% fra?

Mæhle salget var en enorm brøler. 11 millioner for en spiller der havde noget modstandsdygtighed og i den grad power synes jeg er nærmest til grin. Når vi samtidig brugte 1/3 af prisen på Pallesen (med løn, overgang, sign-on osv.) så er det sgu svært at tilgive Gaarde. Jeg bliver sgu stadig lidt bitter når jeg kommer i tanker om det.
11m for en spiller der havde spillet én sæson i superligaen - det har man vist ikke rigtig råd til at sige nej til.
Den der logik kan jeg slet ikke følge - beklager.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Jakobsen » 23. jan 2019, 11:23

jonas386 skrev:
Kristian60 skrev:
23. jan 2019, 11:02
jonas386 skrev:
23. jan 2019, 10:06
Hvor har i de 10% fra?

Mæhle salget var en enorm brøler. 11 millioner for en spiller der havde noget modstandsdygtighed og i den grad power synes jeg er nærmest til grin. Når vi samtidig brugte 1/3 af prisen på Pallesen (med løn, overgang, sign-on osv.) så er det sgu svært at tilgive Gaarde. Jeg bliver sgu stadig lidt bitter når jeg kommer i tanker om det.
11m for en spiller der havde spillet én sæson i superligaen - det har man vist ikke rigtig råd til at sige nej til.
Den der logik kan jeg slet ikke følge - beklager.
Nej kan heller erindre, at AaB var presset til at sælge rent økonomisk. Ideen med de penge vi har i banken er da netop, at vi kan vente med at sælge og få mere for spillerne.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Gamen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Gamen » 23. jan 2019, 12:05

Kristian60 skrev:
23. jan 2019, 11:02
11m for en spiller der havde spillet én sæson i superligaen - det har man vist ikke rigtig råd til at sige nej til.
Hvorfor i alverden skulle man ikke have det? Må jeg lige minde om, at man i fodboldverdenen betaler fyrstelige summer for potentialet i en spiller. Hvorfor får FCK ellers 25 mio. for en spiller der aldrig har spillet seniorfodbold?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Forza » 23. jan 2019, 15:40

9800 skrev:
22. jan 2019, 20:46
Forza skrev:
22. jan 2019, 17:49
9800 skrev:
22. jan 2019, 16:38
Yankee skrev:
22. jan 2019, 11:35
9000AaB skrev:
22. jan 2019, 11:25
Kæft jeg syntes det er tyndt besat med rygter/info/artikler osv. omkring AaB og generelt i Nordjyske hold...
Kan det virkelig passe at Gaarde er så god til at holde tæt med hvad der sker ift. transfers?..Ingen rygter om nye spillere eller interesse for vores spillere og især talenter.

Håber snart der sker noget ved os.
Gaarde meldte jo i sommers ud at nøglen til succes nu var kontinuitet. Derfor kan det ikke overraske nogle at det er et stille transfervindue og at man satser på at holde truppen samlet uden for mange ændringer.

Det er også ret tydeligt af de seneste regnskaber at Bassogog- og Mæhle-pengene mere eller mindre er brugt. Der skal nye spillersalg til hvis ikke vi over de næste par vinduer må bremse op rent økonomisk. Ikke at AaB er i problemer, men fremover er der ikke råd til at bruge 10-15 mio. kr. på spillerindkøb årligt.
Eller også skal Mæhle videre til Southampton. Jeg har svært ved at se at prisen er under 50 mio, og så scorer AaB vel 25% på det?
Hvad får dig til at tro at vi får 25%?
Jeg har hørt at videresalgs klausulen på Mæhle er AaB’s bedste nogensinde.
Man skal vel heller ikke meget over 10% for at slå de tidligere klausuler man har lavet. Når det er sagt tror jeg også man har en fin klausul, men 25% virker bare som taget ud af den blå luft.

Andre nævner 10% kan jeg se. Svært at blive klog på hvordan aftalen er strukket sammen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Yankee » 23. jan 2019, 17:57

Gamen skrev:
23. jan 2019, 12:05

Hvorfor i alverden skulle man ikke have det? Må jeg lige minde om, at man i fodboldverdenen betaler fyrstelige summer for potentialet i en spiller. Hvorfor får FCK ellers 25 mio. for en spiller der aldrig har spillet seniorfodbold?
Jeg er helt enig, men på den anden side - hvor mange klubber i Superligaen har solgt en spiller til over 10 mio. for nylig? Brøndby, Kbh, Midtjylland, AaB og Nordsjælland - hvem ellers?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Hanga » 23. jan 2019, 18:13

Yankee skrev:
23. jan 2019, 17:57
Gamen skrev:
23. jan 2019, 12:05

Hvorfor i alverden skulle man ikke have det? Må jeg lige minde om, at man i fodboldverdenen betaler fyrstelige summer for potentialet i en spiller. Hvorfor får FCK ellers 25 mio. for en spiller der aldrig har spillet seniorfodbold?
Jeg er helt enig, men på den anden side - hvor mange klubber i Superligaen har solgt en spiller til over 10 mio. for nylig? Brøndby, Kbh, Midtjylland, AaB og Nordsjælland - hvem ellers?
Man skal heller ikke glemme at der på de to år er sket yderligere udvikling i transferpriserne. Hvad der lignede et okay salg dengang gør det muligvis ikke i dag. Det er også væsentligt nemmere at konkludere nu hvor Mæhle er blevet en succes, hvilket absolut ikke var en selvfølge. Går man tilbage og læser Mæhle tråden fra den tid, var holdningen til salgsprisen på daværende tidspunkt da også en anden hos de fleste.

Jeg indrømmer i hvert fald gerne at jeg på daværende tidspunkt synes det lignede et fornuftigt transferbeløb for en spiller, der var ret svingende i sine præstationer og kun havde kort erfaring som senior. Jeg var så stadig kritisk over salget fordi vores hold på daværende tidspunkt skreg på forstærkninger. Så timingen var forkert, og det har udviklingen hos Mæhle efterfølgende også bekræftet, hvorfor prisen i sidste ende endte med at være for lav. Håber på en god videresalgsklausul af hele transferbeløbet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af jonas386 » 23. jan 2019, 18:15

Yankee skrev:
23. jan 2019, 17:57
Gamen skrev:
23. jan 2019, 12:05

Hvorfor i alverden skulle man ikke have det? Må jeg lige minde om, at man i fodboldverdenen betaler fyrstelige summer for potentialet i en spiller. Hvorfor får FCK ellers 25 mio. for en spiller der aldrig har spillet seniorfodbold?
Jeg er helt enig, men på den anden side - hvor mange klubber i Superligaen har solgt en spiller til over 10 mio. for nylig? Brøndby, Kbh, Midtjylland, AaB og Nordsjælland - hvem ellers?
Det er da også næsten halvdelen.
Men Randers har vel også solgt nogle spillere halvdyrt. Movsisyan (længe siden), måske også Ishak, jeg kan dog ikke lige se en salgspris på ham. Brathwaite (Esbjerg) gik vel også for noget i den dur. Djiby Fall hvis vi går lidt længere tilbage (om det var Randers eller OB ved jeg ikke).

Hanga:
Går man tilbage og læser Mæhle tråden fra den tid, var holdningen til salgsprisen på daværende tidspunkt da også en anden hos de fleste.
Virkelig? Jeg har ikke læst tråden igennem. Men jeg husker da, at de fleste var enige om, at det var alt for billigt, deriblandt mig selv, og at det virkede som et ulogisk skifte på det tidspunkt i karrieren, da Genk så ham som reserve i første omgang (hvis jeg husker korrekt).
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Stefanovic
2. div
2. div
Indlæg: 226
Tilmeldt: 8. jul 2018, 20:07

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Stefanovic » 23. jan 2019, 18:59

Hanga skrev:
23. jan 2019, 18:13
Yankee skrev:
23. jan 2019, 17:57
Gamen skrev:
23. jan 2019, 12:05

Hvorfor i alverden skulle man ikke have det? Må jeg lige minde om, at man i fodboldverdenen betaler fyrstelige summer for potentialet i en spiller. Hvorfor får FCK ellers 25 mio. for en spiller der aldrig har spillet seniorfodbold?
Jeg er helt enig, men på den anden side - hvor mange klubber i Superligaen har solgt en spiller til over 10 mio. for nylig? Brøndby, Kbh, Midtjylland, AaB og Nordsjælland - hvem ellers?
Man skal heller ikke glemme at der på de to år er sket yderligere udvikling i transferpriserne. Hvad der lignede et okay salg dengang gør det muligvis ikke i dag. Det er også væsentligt nemmere at konkludere nu hvor Mæhle er blevet en succes, hvilket absolut ikke var en selvfølge. Går man tilbage og læser Mæhle tråden fra den tid, var holdningen til salgsprisen på daværende tidspunkt da også en anden hos de fleste.

Jeg indrømmer i hvert fald gerne at jeg på daværende tidspunkt synes det lignede et fornuftigt transferbeløb for en spiller, der var ret svingende i sine præstationer og kun havde kort erfaring som senior. Jeg var så stadig kritisk over salget fordi vores hold på daværende tidspunkt skreg på forstærkninger. Så timingen var forkert, og det har udviklingen hos Mæhle efterfølgende også bekræftet, hvorfor prisen i sidste ende endte med at være for lav. Håber på en god videresalgsklausul af hele transferbeløbet.
Mæhle kunne lige så godt sidde og rådne op på tribunen i Belgien nu. Ingen havde i deres vildeste fantasi forestillet sig at han efter en lovende, men ujævn trekvart sæson i AaB skulle blive profil hos et belgisk tophold. Velfungerende krystalkugler er i høj kurs.

AK48hamas
1. div
1. div
Indlæg: 489
Tilmeldt: 30. okt 2012, 12:13

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af AK48hamas » 23. jan 2019, 19:52

Jeg skrev det her dengang i Mæhle tråden:

Jeg troede vores strategi var: ryk egne spillere op, giv dem 1 sæson til at vænne sig til superliga, og så sæson 2 til at blive profil og så solgt. Ja Mæhle er blevet profil i sæson 1 men vi vil sgu da også gerne selv have gavn af vores unge drenge?? jeg kan simpelthen ikke få det til give mening hvorfor vi ikke selv, spille/resultstmæsigt får lov at høste frugterne af vores talent arbejde i mindst én sæson mere?

Derudover så er Højre back er så vigtig for vores spil, hold kæft jeg håber Gaarde har en erstatning klar


Jeg har stadig samme betragtning. Mæhle blev solgt for tidligt, set fra AaB's synspunkt, ikke mæhle's egen.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af Yankee » 24. jan 2019, 09:09

jonas386 skrev:
23. jan 2019, 18:15
Yankee skrev:
23. jan 2019, 17:57

Jeg er helt enig, men på den anden side - hvor mange klubber i Superligaen har solgt en spiller til over 10 mio. for nylig? Brøndby, Kbh, Midtjylland, AaB og Nordsjælland - hvem ellers?
Det er da også næsten halvdelen.
Men Randers har vel også solgt nogle spillere halvdyrt. Movsisyan (længe siden), måske også Ishak, jeg kan dog ikke lige se en salgspris på ham. Brathwaite (Esbjerg) gik vel også for noget i den dur. Djiby Fall hvis vi går lidt længere tilbage (om det var Randers eller OB ved jeg ikke).
Jojo, men det er da ikke et helt dårligt selskab at være i ift. salgspriser.

Andre midterklubber som OB, AGF, Randers, Esbjerg m.fl. ville give alt for at lave et salg på +10. Og da Mæhle blev solgt var AaB altså lige blevet nr. 10 i Superligaen.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af jonas386 » 24. jan 2019, 09:51

Yankee skrev:
24. jan 2019, 09:09
jonas386 skrev:
23. jan 2019, 18:15
Yankee skrev:
23. jan 2019, 17:57

Jeg er helt enig, men på den anden side - hvor mange klubber i Superligaen har solgt en spiller til over 10 mio. for nylig? Brøndby, Kbh, Midtjylland, AaB og Nordsjælland - hvem ellers?
Det er da også næsten halvdelen.
Men Randers har vel også solgt nogle spillere halvdyrt. Movsisyan (længe siden), måske også Ishak, jeg kan dog ikke lige se en salgspris på ham. Brathwaite (Esbjerg) gik vel også for noget i den dur. Djiby Fall hvis vi går lidt længere tilbage (om det var Randers eller OB ved jeg ikke).
Jojo, men det er da ikke et helt dårligt selskab at være i ift. salgspriser.

Andre midterklubber som OB, AGF, Randers, Esbjerg m.fl. ville give alt for at lave et salg på +10. Og da Mæhle blev solgt var AaB altså lige blevet nr. 10 i Superligaen.
Bevares. Det er da heller ikke fordi 10 millioner er peanuts, navnligt ikke for en klub som vores. Men ift den situation vi stod i med opbygning af et nyt hold, monstersalg af Bassogog kort forinden, og stadig med et par udmærkede sæsoner friskt i erindringen, så synes jeg salget var decideret uacceptabelt. Endelig havde vi en spiller der kunne løfte arven for Dalsgaard, og selvom der var nogle mangler så viste han da i den grad tegn på at der kunne bygges ovenpå. Mæhle virker til at have lidt af den jernvilje som andre af vores talenter måske har manglet. Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at se hvordan en sæson mere (medmindre han skulle rende ind i en længere skade) skulle kunne lade den værdi falde.

Og hvad er ideen dog i at være en talentklub, hvis spillerne kun lige bryder igennem og vi så sælger til den første og bedste klub der lige står med et par millioner i hånden? 10 millioner er da fint, men da ikke umiddelbart noget der burde få champagnepropperne til at springe på Hornevej. Som jeg vist også skrev dengang, så kunne jeg til dels forstå det, hvis der var tale om Juventus, Milan, Dortmund osv. men vi snakker om Genk.. En klub hvor lønningerne måske er noget højere, og øjensynligt også har stablet et ganske potent hold på benene, men måske ikke lige en once in a lifetime mulighed?

Jeg vil dog sige, at hvis 9800 har ret (jeg kan forstå han er med i en af investor-kredsende?) og vi vitterligt får de 25% oveni, og dermed 10-15 millioner ekstra, så er det da bestemt et godt salg. Men jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal forvente.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 26 (Vintervinduet 18/19)

Indlæg af troelsh » 24. jan 2019, 12:50

Det er selvfølgelig nemt at sidde nu og sige, at hvis vi havde beholdt Mæhle længere tid kunne vi sikkert have solgt ham for endnu mere, fordi han er hamrende dygtig plus vi havde fået noget sportsligt ud af at beholde så dygtig en spiller.

Men jeg syntes han blev solgt for billigt, det sagde jeg også da vi solgte ham, det hjælper selvfølgelig på det hvis der er en seriøs videresalgsklausul i hans kontrakt.

Fcm havde kort tid forinden solgt Nissen til 40 mil mener jeg, bevares han havde bevist sit værd over længere tid end Mæhle, men Gaarde burde i min optik have vist nogle cojones, og krævet min. 25 af de lange når det er en ung spiller klubben tror på.

Låst