Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Julgranen » 26. okt 2021, 18:00

Buzz Killington skrev:
Julgranen skrev:
26. okt 2021, 17:29
Buzz Killington skrev:
Julgranen skrev:
26. okt 2021, 17:13
Buzz Killington skrev:
Julgranen skrev:
26. okt 2021, 15:46
Med tanke på, hvordan vi bl.a. under Gaarde brændte nallerne alvorligt på håbløse indkøb på lange kontrakter, så er leje-alternativet alt andet lige også bedre nogen gange. Forhandlinger er desuden det muliges kunst. Man kan også indvende at lejespillere har mere at bevise, end en spiller der er på lang kontrakt. Zelinski som et fint eksempel.

Du mangler stadigvæk at besvare spørgsmålet jeg stillede dig ovenfor?
Gaardes længe kontrakter var en response på det problem under Lynge hvor vi ikke turde satse på længere aftaler og derfor mistede potentielle indtægter når spillerne kom i løbetid.

Problemet er ikke lange kontrakter. Vi skal satse. Problemet er at vi henter spillere der ikke slår til. At leje en dyr 28-årig der ikke slår til et ikke er skridt frem.
Ikke slår til er vist en ret hurtig konklusion efter få kampe. Lige pt. er der mange spillere der ikke har slået til de sidste 3 kampe.

Det er utopi at tro at alle bare vader ind og er en succes fra dag 1. Det kræver et hold der leverer offensivt, og kun Makaric har leveret af offensiv-spillerne de sidste tre kampe.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Selvfølgelig. Men jeg havde godt nok forventet i det mindste at se glimt af noget brugbart. Det var noget andet hvis han var her på en længere aftale. Randers har næppe samme bekymringer med deres lejespiller.
Vi taler en spiller som ikke engang har været her to måneder, og skal fungere på et hold hvor manglen på kreativitet er udtalt.
Det er noget Inge skal adressere i det kommende vindue - særligt hvis man ikke kan gøre brug af Kusk.
Trajkovski var først klar til at spille fuld tid for 3 kampe siden, og har fået 276 min. på banen.

Randers har vist ikke samme problem med manglende kreativitet, og har spillet med de samme spillere i halvandet år.

Odey er et lucky punch, der intet har vist siden han forlod Zürich.
Nogen gange er man heldige at finde det rigtige match.
Regnet som et hundedyrt flop i Genk, hvor man ville af med ham og han til sidst ikke engang var en del af reserverne.
Men ja, lad os da endelig være bagkloge - ikke en spiller nogen herinde ville have regnet for noget.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det var ikke et forsøg på bagklogskab. Det var et forsøg på at underkende tesen om at spillere nødvendigvis skal bruge lang tid på at komme i gang/form før de viser noget overhovedet. Sådan behøver det ikke være. Sådan noget kan man forsøge at scoute sig ud af.
Så en nigerianer som ikke var blandt de 18 bedste spillere i Genk og regnet som et kæmpeflop, og scorede 6 mål i 28 kampe for et bundhold i Ligue 2 var som castet til at banke kasser ind i Superligaen. Få du hellere meldt dig som scout.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Buzz Killington » 26. okt 2021, 18:10

Julgranen skrev:
26. okt 2021, 18:00
Buzz Killington skrev:
Julgranen skrev:
26. okt 2021, 17:29
Buzz Killington skrev:
Julgranen skrev:
26. okt 2021, 17:13
Buzz Killington skrev:
Gaardes længe kontrakter var en response på det problem under Lynge hvor vi ikke turde satse på længere aftaler og derfor mistede potentielle indtægter når spillerne kom i løbetid.

Problemet er ikke lange kontrakter. Vi skal satse. Problemet er at vi henter spillere der ikke slår til. At leje en dyr 28-årig der ikke slår til et ikke er skridt frem.
Ikke slår til er vist en ret hurtig konklusion efter få kampe. Lige pt. er der mange spillere der ikke har slået til de sidste 3 kampe.

Det er utopi at tro at alle bare vader ind og er en succes fra dag 1. Det kræver et hold der leverer offensivt, og kun Makaric har leveret af offensiv-spillerne de sidste tre kampe.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Selvfølgelig. Men jeg havde godt nok forventet i det mindste at se glimt af noget brugbart. Det var noget andet hvis han var her på en længere aftale. Randers har næppe samme bekymringer med deres lejespiller.
Vi taler en spiller som ikke engang har været her to måneder, og skal fungere på et hold hvor manglen på kreativitet er udtalt.
Det er noget Inge skal adressere i det kommende vindue - særligt hvis man ikke kan gøre brug af Kusk.
Trajkovski var først klar til at spille fuld tid for 3 kampe siden, og har fået 276 min. på banen.

Randers har vist ikke samme problem med manglende kreativitet, og har spillet med de samme spillere i halvandet år.

Odey er et lucky punch, der intet har vist siden han forlod Zürich.
Nogen gange er man heldige at finde det rigtige match.
Regnet som et hundedyrt flop i Genk, hvor man ville af med ham og han til sidst ikke engang var en del af reserverne.
Men ja, lad os da endelig være bagkloge - ikke en spiller nogen herinde ville have regnet for noget.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det var ikke et forsøg på bagklogskab. Det var et forsøg på at underkende tesen om at spillere nødvendigvis skal bruge lang tid på at komme i gang/form før de viser noget overhovedet. Sådan behøver det ikke være. Sådan noget kan man forsøge at scoute sig ud af.
Så en nigerianer som ikke var blandt de 18 bedste spillere i Genk og regnet som et kæmpeflop, og scorede 6 mål i 28 kampe for et bundhold i Ligue 2 var som castet til at banke kasser ind i Superligaen. Få du hellere meldt dig som scout.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Øh, nej. Det skriver jeg intet om. Jeg skriver - mere eller mindre - at der ikke er nogen grund til at en spiller ikke kan vise noget som helst hurtigt, men henvisning til en spiller der netop har vist noget hurtigt. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du får så høj puls af det her.

Jeg skriver yderligere at man kan scoute sig frem til den slags. Du skrev selv at det f.eks. er væsentligt hvordan et hold spiller om den nyankomne spiller vil slå til. Så er det måske en idé at hente spillere der i højere grad kan funkle (hurtigt) i trænerens system. Specielt når der er tale om en lejespiller hvor der ikke er tid til at vente på han forstår trænerens idéer.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Jakobsen » 28. okt 2021, 11:49

Nogen der ved, hvordan det endte med Fabio Schneider der var til prøvetræning?
Synes ikke rigtigt, at vi har hørt mere.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Mephisto2 » 28. okt 2021, 21:25

Cifuentes går tydeligvis efter gode boldspillere på alle positioner snarere end fx fysiske typer eller hurtigløbere.

Hvem har vi tilbage, som ikke passer ind?

Jeg tænker Børsting - og måske Pallesen, men vel knap så meget.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 28. okt 2021, 21:51

Mephisto2 skrev:
28. okt 2021, 21:25
Cifuentes går tydeligvis efter gode boldspillere på alle positioner snarere end fx fysiske typer eller hurtigløbere.

Hvem har vi tilbage, som ikke passer ind?

Jeg tænker Børsting - og måske Pallesen, men vel knap så meget.
Begge må videre. Børsting til anden klub. Pallesen til et kontor et sted.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Pastorius » 28. okt 2021, 22:05

Der er vel ingen grund til at lade dem gå før vi har nogle der kan slå dem af. Jeg synes stadig vores største hul er på midtbanen. Vi har kun Højholt og Pedro til de to pladser
Med venlig Hilsen
--
Robert

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 28. okt 2021, 22:12

Pastorius skrev:
28. okt 2021, 22:05
Der er vel ingen grund til at lade dem gå før vi har nogle der kan slå dem af. Jeg synes stadig vores største hul er på midtbanen. Vi har kun Højholt og Pedro til de to pladser
Nej, fjollet at spille uden. Men to backs med en smule teknik og en central konge må være minimum.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Hanga » 29. okt 2021, 10:50

R Rosenberg skrev:
28. okt 2021, 22:12
Pastorius skrev:
28. okt 2021, 22:05
Der er vel ingen grund til at lade dem gå før vi har nogle der kan slå dem af. Jeg synes stadig vores største hul er på midtbanen. Vi har kun Højholt og Pedro til de to pladser
Nej, fjollet at spille uden. Men to backs med en smule teknik og en central konge må være minimum.
Personligt fortstår jeg ikke Ahlmanns deroute. Han var fremragende sidste sæson, måske sæsonens spiller, og han bør passe glimrende ind i Cifuentes system som en offensiv wingback. Han har netop noget af den teknik og offensive kvalitet vi savner.

En ny højreback er jeg derimod helt med på, også selvom Palle havde et par måneder hvor han lignede en ny spiller... Det frustrer mig stadig at vi ikke rigtig gik efter Dalle. Han havde været perfekt til holdet både på og udenfor banen.

Men jeg er helt enig med Pastorius i, at vores absolut største mangel er på den centrale midtbane. Vi har Pedro, Højholdt og MC, der alle har deres forcer i at vinde bolde, men som ikke er ret gode med den. Fossum kan spille der, men er langt bedre i en mere offensiv rolle. Efter min mening er det rigtig skidt arbejde af Inge, ikke at få forstærkning ind her i sommers. Ligeledes er det skidt arbejde, at vi har så mange offensive spillere, uden at besidde den mindste fart. Vi har meget svært ved at true modstanderen bag deres forsvar, hvilket gør det lettere for dem at skubbe op og lægge højt pres på os, for vi truer dem overhovedet ikke med en direkte aflevering i dybden. Vores spil fungerer kun når vi kan smide bolden op til Makaric, der så kan lægge bolden af. Han ligner så til gengæld et godt køb, manglende mål til trods.

Der er stadig rigtig meget arbejde foran Inge må man sige, især når man også tænker på at vi til næste sæson kan stå uden Rinne, Thelander og Fossum.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 29. okt 2021, 12:11

Hanga skrev:
29. okt 2021, 10:50
R Rosenberg skrev:
28. okt 2021, 22:12
Pastorius skrev:
28. okt 2021, 22:05
Der er vel ingen grund til at lade dem gå før vi har nogle der kan slå dem af. Jeg synes stadig vores største hul er på midtbanen. Vi har kun Højholt og Pedro til de to pladser
Nej, fjollet at spille uden. Men to backs med en smule teknik og en central konge må være minimum.
Personligt fortstår jeg ikke Ahlmanns deroute. Han var fremragende sidste sæson, måske sæsonens spiller, og han bør passe glimrende ind i Cifuentes system som en offensiv wingback. Han har netop noget af den teknik og offensive kvalitet vi savner.

En ny højreback er jeg derimod helt med på, også selvom Palle havde et par måneder hvor han lignede en ny spiller... Det frustrer mig stadig at vi ikke rigtig gik efter Dalle. Han havde været perfekt til holdet både på og udenfor banen.

Men jeg er helt enig med Pastorius i, at vores absolut største mangel er på den centrale midtbane. Vi har Pedro, Højholdt og MC, der alle har deres forcer i at vinde bolde, men som ikke er ret gode med den. Fossum kan spille der, men er langt bedre i en mere offensiv rolle. Efter min mening er det rigtig skidt arbejde af Inge, ikke at få forstærkning ind her i sommers. Ligeledes er det skidt arbejde, at vi har så mange offensive spillere, uden at besidde den mindste fart. Vi har meget svært ved at true modstanderen bag deres forsvar, hvilket gør det lettere for dem at skubbe op og lægge højt pres på os, for vi truer dem overhovedet ikke med en direkte aflevering i dybden. Vores spil fungerer kun når vi kan smide bolden op til Makaric, der så kan lægge bolden af. Han ligner så til gengæld et godt køb, manglende mål til trods.

Der er stadig rigtig meget arbejde foran Inge må man sige, især når man også tænker på at vi til næste sæson kan stå uden Rinne, Thelander og Fossum.
Ja, det er en kæmpe gåde med Ahlmann. Desuden bliver han altså ikke yngre og har tendens til både skader og karantæner, så det ville være oplagt at finde et stærkt talent til at tage over der. Børsting skal det simpelthen ikke være - det harmonerer bare ikke med den slags svært udfordrede spillere i startellever, hvis man gerne vil lege med i toppen hvert år.

Højre back giver stadig sig selv, uagtet et par gode kampe tidligere på sæsonen. Summen af det hele er bare for ringe.

Og ja, den centrale midt er stadig bare alfa og omega. Men vidste det jo godt, siden man hentede Hiljemark. Så derfor ved man det jo også stadig.
Ædruelighedens stemme

Ski
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 24. aug 2017, 07:53
Favoritspiller: Jes Høgh

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Ski » 29. okt 2021, 13:51

Hvis Viborg FFs hjemmeside er korrekt, så udløber Christian Sørensens kontrakt til sommer.

Så mener jeg, at man bør kigge mod ham, selv om han er blevet 29 år.

Han har leveret en solid indsats de gange jeg har set ham.

Men hvis transfermarkt har ret, så har han først udløb 2024 og så er han ikke interessant.

Man det vigtigste er, som i sidste transfervindue, at finde den mand til midten vi sukker efter.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af troelsh » 29. okt 2021, 16:00

Ski skrev:
29. okt 2021, 13:51
Hvis Viborg FFs hjemmeside er korrekt, så udløber Christian Sørensens kontrakt til sommer.

Så mener jeg, at man bør kigge mod ham, selv om han er blevet 29 år.

Han har leveret en solid indsats de gange jeg har set ham.

Men hvis transfermarkt har ret, så har han først udløb 2024 og så er han ikke interessant.

Man det vigtigste er, som i sidste transfervindue, at finde den mand til midten vi sukker efter.
Der er mange spændende spillere i Viborgs trup, også spillere som Lars Kramer og Tobias Bech der begge kun har et år tilbage af kontrakten og kun er henholdsvis 22 og 19 år

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af jonas386 » 29. okt 2021, 16:07

troelsh skrev:
29. okt 2021, 16:00
Ski skrev:
29. okt 2021, 13:51
Hvis Viborg FFs hjemmeside er korrekt, så udløber Christian Sørensens kontrakt til sommer.

Så mener jeg, at man bør kigge mod ham, selv om han er blevet 29 år.

Han har leveret en solid indsats de gange jeg har set ham.

Men hvis transfermarkt har ret, så har han først udløb 2024 og så er han ikke interessant.

Man det vigtigste er, som i sidste transfervindue, at finde den mand til midten vi sukker efter.
Der er mange spændende spillere i Viborgs trup, også spillere som Lars Kramer og Tobias Bech der begge kun har et år tilbage af kontrakten og kun er henholdsvis 22 og 19 år
Tobias Bech skulle have mistet noget fart, og er noget en-dimensionel ift, at han altid vil trække over til venstrebenet når han kommer fra højre.
Lars Kramer synes jeg kunne være spændende, hvis ikke der forlænges med Thelander.

Ellers håber jeg bare på en klasse spiller til den centrale midt, og 1-2 gode backs.

Thom Haye ser ud til at have haft en fin sæson i den næstbedste hollandske række.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

SteelHead
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 24
Tilmeldt: 30. jan 2021, 17:48
Favoritspiller: Andreas Johansson
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af SteelHead » 31. okt 2021, 19:18

Til alle jer der er efter Børsting og har været det årevis:
Nej han er ikke en gudsbenådet boldspillende type, men han er rigtig god for holdet og holder lige nu Ahlman ude af start-11. Han har desuden været vellidt og fået kontinuerligt med spilletid af jeg ved ikke hvor mange cheftrænere i træk!
Han er rigtig god at have i truppen og vi burde som fans sætte stor pris på en Aalborgdreng der altid har god attitude, hjertet uden på trøjen og har udfyldt adskillige roller og positioner på holdet gennem årene.
Stor tak til Børsting herfra!

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 31. okt 2021, 23:09

Gad vide, om Cappis var på Inges radar, da han spillede i Hobro. Det virker da som pænt succesfuldt for ham i Brøndby.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2432
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 1. nov 2021, 00:58

SteelHead skrev:
31. okt 2021, 19:18
Til alle jer der er efter Børsting og har været det årevis:
Nej han er ikke en gudsbenådet boldspillende type, men han er rigtig god for holdet og holder lige nu Ahlman ude af start-11. Han har desuden været vellidt og fået kontinuerligt med spilletid af jeg ved ikke hvor mange cheftrænere i træk!
Han er rigtig god at have i truppen og vi burde som fans sætte stor pris på en Aalborgdreng der altid har god attitude, hjertet uden på trøjen og har udfyldt adskillige roller og positioner på holdet gennem årene.
Stor tak til Børsting herfra!
Ser ingen grund til at være efter Børsting. Han giver sig altid 100% og så kan man ikke forvente mere. Man kan mene nok så meget om hans spillestil, teknik osv. men det skal ikke ligge ham til last, at trænerne bruger ham.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 1. nov 2021, 01:33

Prica22 skrev:
1. nov 2021, 00:58
SteelHead skrev:
31. okt 2021, 19:18
Til alle jer der er efter Børsting og har været det årevis:
Nej han er ikke en gudsbenådet boldspillende type, men han er rigtig god for holdet og holder lige nu Ahlman ude af start-11. Han har desuden været vellidt og fået kontinuerligt med spilletid af jeg ved ikke hvor mange cheftrænere i træk!
Han er rigtig god at have i truppen og vi burde som fans sætte stor pris på en Aalborgdreng der altid har god attitude, hjertet uden på trøjen og har udfyldt adskillige roller og positioner på holdet gennem årene.
Stor tak til Børsting herfra!
Ser ingen grund til at være efter Børsting. Han giver sig altid 100% og så kan man ikke forvente mere. Man kan mene nok så meget om hans spillestil, teknik osv. men det skal ikke ligge ham til last, at trænerne bruger ham.
Er der nogen, der er efter Børsting?
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Moen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2432
Tilmeldt: 1. sep 2020, 14:22
Favoritspiller: Robert Kakeeto
Kontakt:

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Moen » 1. nov 2021, 02:31

R Rosenberg skrev:
1. nov 2021, 01:33
Prica22 skrev:
1. nov 2021, 00:58
SteelHead skrev:
31. okt 2021, 19:18
Til alle jer der er efter Børsting og har været det årevis:
Nej han er ikke en gudsbenådet boldspillende type, men han er rigtig god for holdet og holder lige nu Ahlman ude af start-11. Han har desuden været vellidt og fået kontinuerligt med spilletid af jeg ved ikke hvor mange cheftrænere i træk!
Han er rigtig god at have i truppen og vi burde som fans sætte stor pris på en Aalborgdreng der altid har god attitude, hjertet uden på trøjen og har udfyldt adskillige roller og positioner på holdet gennem årene.
Stor tak til Børsting herfra!
Ser ingen grund til at være efter Børsting. Han giver sig altid 100% og så kan man ikke forvente mere. Man kan mene nok så meget om hans spillestil, teknik osv. men det skal ikke ligge ham til last, at trænerne bruger ham.
Er der nogen, der er efter Børsting?
Det gav SteelHead udtryk for. Jeg synes ikke, kritikken er for meget eller personlig, det var bare et input til indlægget. At jeg ikke synes, han burde være andet end indskifter, er så en anden ting.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Brodernumsi » 1. nov 2021, 08:12

R Rosenberg skrev:
1. nov 2021, 01:33
Prica22 skrev:
1. nov 2021, 00:58
SteelHead skrev:
31. okt 2021, 19:18
Til alle jer der er efter Børsting og har været det årevis:
Nej han er ikke en gudsbenådet boldspillende type, men han er rigtig god for holdet og holder lige nu Ahlman ude af start-11. Han har desuden været vellidt og fået kontinuerligt med spilletid af jeg ved ikke hvor mange cheftrænere i træk!
Han er rigtig god at have i truppen og vi burde som fans sætte stor pris på en Aalborgdreng der altid har god attitude, hjertet uden på trøjen og har udfyldt adskillige roller og positioner på holdet gennem årene.
Stor tak til Børsting herfra!
Ser ingen grund til at være efter Børsting. Han giver sig altid 100% og så kan man ikke forvente mere. Man kan mene nok så meget om hans spillestil, teknik osv. men det skal ikke ligge ham til last, at trænerne bruger ham.
Er der nogen, der er efter Børsting?
Ja. Du kunne jo bare gennemgå kamptrådene, hvis du skulle være i tvivl.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Runschen
2. div
2. div
Indlæg: 167
Tilmeldt: 1. aug 2007, 22:06

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af Runschen » 1. nov 2021, 09:26

Mulige afgange:
Rinne, Thelander (kontrakt udløb = sidste mulighed for transfer)

Fossum, Pedro (flotte præstationer = økonomisk gevinst)


Mulige transferemner (fokus på Skandinavien og de fleste med kort tid til kontraktudløb)

Center forsvar:
Stefan Gartenmann
Lars Kramer
Emil Bergstrøm

Venstre back:
Martin Frese

Højre back:
Kasper Jørgensen
Gustav Grubbe

Central midt:
Mark Brink
Magnus Kofod Andersen
Tochi Chukwuani
Tesfaldet Tekie
Alexander Fransson
Justin Lonwijk
Thom Haye
Stefan Thordarson

Offensiv:
Sebastian Jørgensen
Max Fenger



Det er ikke alle ovenfor nævnte positioner, jeg mener vi behøves at forstærke os på - og tror bestemt heller ikke at det, som udgangspunkt, kommer til at ske - men pludselig kan en spiller jo være solgt eller lignende.

-Derudover skal man jo også ha’ noget på plads, hvis Inge vender tomlen ned af ifht forlængelse med MC og Børsting.

Spørgsmålet er så også om IAO blot tænker Lucas Andersen i tilfælde af Fossum salg.


Inden jeg bliver høvlet ned, ved godt at Magnus Kofod Andersen nok er urealistisk.. og måske også Lonwijk og Thordarsson har en dyr label på ryggen..

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5173
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)

Indlæg af R Rosenberg » 1. nov 2021, 10:10

Prica22 skrev:
1. nov 2021, 02:31
R Rosenberg skrev:
1. nov 2021, 01:33
Prica22 skrev:
1. nov 2021, 00:58
SteelHead skrev:
31. okt 2021, 19:18
Til alle jer der er efter Børsting og har været det årevis:
Nej han er ikke en gudsbenådet boldspillende type, men han er rigtig god for holdet og holder lige nu Ahlman ude af start-11. Han har desuden været vellidt og fået kontinuerligt med spilletid af jeg ved ikke hvor mange cheftrænere i træk!
Han er rigtig god at have i truppen og vi burde som fans sætte stor pris på en Aalborgdreng der altid har god attitude, hjertet uden på trøjen og har udfyldt adskillige roller og positioner på holdet gennem årene.
Stor tak til Børsting herfra!
Ser ingen grund til at være efter Børsting. Han giver sig altid 100% og så kan man ikke forvente mere. Man kan mene nok så meget om hans spillestil, teknik osv. men det skal ikke ligge ham til last, at trænerne bruger ham.
Er der nogen, der er efter Børsting?
Det gav SteelHead udtryk for. Jeg synes ikke, kritikken er for meget eller personlig, det var bare et input til indlægget. At jeg ikke synes, han burde være andet end indskifter, er så en anden ting.
Okay. Det synes jeg nemlig heller ikke. Jeg synes, der er nogen (en del), der har holdninger til hans fodboldmæssige kunnen - og som er lidet imponerede over denne.

Og det er vel hele meningen med et fodbolddebatforum.
Ædruelighedens stemme

Låst