Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Pastorius » 9. aug 2016, 21:16

Rams skrev:
jonas386 skrev:
Ham der Emil skrev:
swfc skrev:
jonas386 skrev:
swfc skrev:

Gør de ikke det i Kennedy Arkaden?
Hvis det er i Kaalunds bix, så er det vel Mølleå.
Du har nok ret. Blandede det sammen med fyssen i Kennedy
Pas, men så må vi få en derind. Jeg har virkelig store forhåbninger til vores Peruvianske dværgkriger
Hov, hov. Han er altså 1.71 (ifølge wiki). Selv hvis han stod på tæer ville han stadig være 165, som er over dværgvækst. Og ja, jeg kommenterede kun fordi vi (altså mig og Flores) har samme højde, og jeg ikke vil betegnes som dværg.
Pygmæ :D

Alle ved at idealmålene på en mand er 1.85+/90 kg
90 kg virker ikke særlig mandigt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1055
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Hinsur » 9. aug 2016, 21:19

Pastorius skrev:
Rams skrev:
jonas386 skrev:
Ham der Emil skrev:
swfc skrev:
jonas386 skrev:
Hvis det er i Kaalunds bix, så er det vel Mølleå.
Du har nok ret. Blandede det sammen med fyssen i Kennedy
Pas, men så må vi få en derind. Jeg har virkelig store forhåbninger til vores Peruvianske dværgkriger
Hov, hov. Han er altså 1.71 (ifølge wiki). Selv hvis han stod på tæer ville han stadig være 165, som er over dværgvækst. Og ja, jeg kommenterede kun fordi vi (altså mig og Flores) har samme højde, og jeg ikke vil betegnes som dværg.
Pygmæ :D

Alle ved at idealmålene på en mand er 1.85+/90 kg
90 kg virker ikke særlig mandigt.
Rigtige mænd vejer 100kg+ , desværre er jeg gået fra en rigtig mand til ? i år:(

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6105
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af FIDEL » 9. aug 2016, 21:31

Hinsur skrev:
Pastorius skrev:
Rams skrev:
jonas386 skrev:
Ham der Emil skrev:
swfc skrev:
Du har nok ret. Blandede det sammen med fyssen i Kennedy
Pas, men så må vi få en derind. Jeg har virkelig store forhåbninger til vores Peruvianske dværgkriger
Hov, hov. Han er altså 1.71 (ifølge wiki). Selv hvis han stod på tæer ville han stadig være 165, som er over dværgvækst. Og ja, jeg kommenterede kun fordi vi (altså mig og Flores) har samme højde, og jeg ikke vil betegnes som dværg.
Pygmæ :D

Alle ved at idealmålene på en mand er 1.85+/90 kg
90 kg virker ikke særlig mandigt.
Rigtige mænd vejer 100kg+ , desværre er jeg gået fra en rigtig mand til ? i år:(
En rigtig mand er 187 cm. Og vejer ca. 108 kg. ;)

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2251
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af alithebeast » 9. aug 2016, 21:53

FIDEL skrev:
Hinsur skrev:
Pastorius skrev:
Rams skrev:
jonas386 skrev:
Ham der Emil skrev:
Pas, men så må vi få en derind. Jeg har virkelig store forhåbninger til vores Peruvianske dværgkriger
Hov, hov. Han er altså 1.71 (ifølge wiki). Selv hvis han stod på tæer ville han stadig være 165, som er over dværgvækst. Og ja, jeg kommenterede kun fordi vi (altså mig og Flores) har samme højde, og jeg ikke vil betegnes som dværg.
Pygmæ :D

Alle ved at idealmålene på en mand er 1.85+/90 kg
90 kg virker ikke særlig mandigt.
Rigtige mænd vejer 100kg+ , desværre er jeg gået fra en rigtig mand til ? i år:(
En rigtig mand er 187 cm. Og vejer ca. 108 kg. Desværre er hans vedhæng kun 3cm ;)
Hader København!

9000AA
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 7. aug 2016, 18:28

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af 9000AA » 9. aug 2016, 22:16

Er jeg den eneste der har tjekket AaBs side noget der ligner en million gange siden kl 18?? Man begynder sgu at blive lidt bekymret, når der ikk snart bliver meldt noget ud.

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Ham der Emil » 9. aug 2016, 22:21

9000AA skrev:Er jeg den eneste der har tjekket AaBs side noget der ligner en million gange siden kl 18?? Man begynder sgu at blive lidt bekymret, når der ikk snart bliver meldt noget ud.
De skal vel have et billede af ham i AaB trøjen, det ser bedst ud i solen. Mon ikke den bliver breaket i morgen til middag.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13749
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 9. aug 2016, 22:28

Ham der Emil skrev:
9000AA skrev:Er jeg den eneste der har tjekket AaBs side noget der ligner en million gange siden kl 18?? Man begynder sgu at blive lidt bekymret, når der ikk snart bliver meldt noget ud.
De skal vel have et billede af ham i AaB trøjen, det ser bedst ud i solen. Mon ikke den bliver breaket i morgen til middag.
Tror da han først skal til lægetjek i morgen formiddag. Gaarde har vel givet ham en lille rundtur, og så ellers kørt ham til hotellet.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Ham der Emil » 9. aug 2016, 22:32

Funky skrev:
Ham der Emil skrev:
9000AA skrev:Er jeg den eneste der har tjekket AaBs side noget der ligner en million gange siden kl 18?? Man begynder sgu at blive lidt bekymret, når der ikk snart bliver meldt noget ud.
De skal vel have et billede af ham i AaB trøjen, det ser bedst ud i solen. Mon ikke den bliver breaket i morgen til middag.
Tror da han først skal til lægetjek i morgen formiddag. Gaarde har vel givet ham en lille rundtur, og så ellers kørt ham til hotellet.
Det er nok rigtigt. Har man fløjet i fjorten timer, er man vel ikke just klar til en sundhedstest.
Et Hjerte - En Klub

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10826
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af jonas386 » 9. aug 2016, 22:33

Ham der Emil skrev:
Funky skrev:
Ham der Emil skrev:
9000AA skrev:Er jeg den eneste der har tjekket AaBs side noget der ligner en million gange siden kl 18?? Man begynder sgu at blive lidt bekymret, når der ikk snart bliver meldt noget ud.
De skal vel have et billede af ham i AaB trøjen, det ser bedst ud i solen. Mon ikke den bliver breaket i morgen til middag.
Tror da han først skal til lægetjek i morgen formiddag. Gaarde har vel givet ham en lille rundtur, og så ellers kørt ham til hotellet.
Det er nok rigtigt. Har man fløjet i fjorten timer, er man vel ikke just klar til en sundhedstest.
"Han virker sgu ikke særlig oplagt Allan, send ham hellere hjem så er vi på den sikre side"
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Provst i Brovst » 9. aug 2016, 23:06

Jeg er super spændt på om vores angreb bliver ligaens mindste (2x180 cm) eller om han får sin position som wing. Jeg håber han er så hurtig som han så ud til i klippene, men det får vi snart at se. :danmarkfan:
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6410
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af FlæskeFrank » 9. aug 2016, 23:11

Provst i Brovst skrev:Jeg er super spændt på om vores angreb bliver ligaens mindste (2x180 cm) eller om han får sin position som wing. Jeg håber han er så hurtig som han så ud til i klippene, men det får vi snart at se. :danmarkfan:
Højden betyder jo ikke noget. De står jo alligevel på tæer hele tiden.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9634
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 9. aug 2016, 23:29

Han(s agent) regner tilsyneladende til at Flores skal videre fra AaB ret snart, efter 1-1,5 aar hvis man kan stole paa google translate. Det er naturligvis ogsaa realistisk hvis han slaar igennem fra dag et med henblik paa alle de klubber der eftersigende allerede foelger ham nu. Og hvis det betyder han er en masse point vaerd i mellemtiden, og kan indbringe AaB en god pose penge oveni, er det jo ikke noedvendigvis helt dumt med et tidligt salg. Jeg haaber dog han naar at vaere her i mindst 2 aar, da vi stadig er i en genopbygningsperiode, og vel foerst som hold skal peake til naeste aar. Flores og Universitario har heller ikke givet os et vanvittigt godt incitament til at saelge ham tidligere med den store videresalgsklausul. Men godt er det naturligvis at Flores-lejren tror han kan vokse fra suppen saa hurtigt.

http://elbocon.pe/peruanos-en-el-extran ... je-129565/

Billede
For overblik over AaB-nyheder:
http://www.clubnews.dk/AaB

"No dickheads"

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3901
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gentleman Finn » 10. aug 2016, 00:01

Der kan gå tid med at tilpasse sig til spillestilen her, der var ikke meget struktur over det peruvianske fodbold jeg så. Men i forhold til det kulturelle så har vi været gode til at tage imod de syd- og mellemamerikanere der har været forbi her, og Jacob Friis kan åbenbart spansk.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9634
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 10. aug 2016, 00:10

Gentleman Finn skrev:Der kan gå tid med at tilpasse sig til spillestilen her, der var ikke meget struktur over det peruvianske fodbold jeg så. Men i forhold til det kulturelle så har vi været gode til at tage imod de syd- og mellemamerikanere der har været forbi her, og Jacob Friis kan åbenbart spansk.
Til gengaeld er vores spillestil direkte inspireret af Villarreals jf. Pylle, saa mon ikke hans to aar i den klub har gjort ham lidt forberedt paa hvad der venter ham.
For overblik over AaB-nyheder:
http://www.clubnews.dk/AaB

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13749
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Funky » 10. aug 2016, 00:11

Buzz Killington skrev:Han(s agent) regner tilsyneladende til at Flores skal videre fra AaB ret snart, efter 1-1,5 aar hvis man kan stole paa google translate. Det er naturligvis ogsaa realistisk hvis han slaar igennem fra dag et med henblik paa alle de klubber der eftersigende allerede foelger ham nu. Og hvis det betyder han er en masse point vaerd i mellemtiden, og kan indbringe AaB en god pose penge oveni, er det jo ikke noedvendigvis helt dumt med et tidligt salg. Jeg haaber dog han naar at vaere her i mindst 2 aar, da vi stadig er i en genopbygningsperiode, og vel foerst som hold skal peake til naeste aar. Flores og Universitario har heller ikke givet os et vanvittigt godt incitament til at saelge ham tidligere med den store videresalgsklausul. Men godt er det naturligvis at Flores-lejren tror han kan vokse fra suppen saa hurtigt.

http://elbocon.pe/peruanos-en-el-extran ... je-129565/

Billede
Interessant. Det kan blive festligt for Gaarde og co. at håndtere. Nå, men det er måske ved at være på høje tide at tale om, hvem vi har der kan tage over fra Flores, når han smutter. :D
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3901
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gentleman Finn » 10. aug 2016, 00:18

Buzz Killington skrev:
Gentleman Finn skrev:Der kan gå tid med at tilpasse sig til spillestilen her, der var ikke meget struktur over det peruvianske fodbold jeg så. Men i forhold til det kulturelle så har vi været gode til at tage imod de syd- og mellemamerikanere der har været forbi her, og Jacob Friis kan åbenbart spansk.
Til gengaeld er vores spillestil direkte inspireret af Villarreals jf. Pylle, saa mon ikke hans to aar i den klub har gjort ham lidt forberedt paa hvad der venter ham.
Der er ingen tvivl om at spillestilen er en af de parameter man har kigget på da man skulle sortere bejlere, og man må formode villighed til at sælge til udlandet er en anden. Jf. dit andet indlæg i forhold til salg om et par år, så kan man jo frygte at der bliver tilføjet en minimumsklausul, jeg foretrækker en gentlemans aftale :cool:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9634
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Buzz Killington » 10. aug 2016, 00:20

Gentleman Finn skrev:
Buzz Killington skrev:
Gentleman Finn skrev:Der kan gå tid med at tilpasse sig til spillestilen her, der var ikke meget struktur over det peruvianske fodbold jeg så. Men i forhold til det kulturelle så har vi været gode til at tage imod de syd- og mellemamerikanere der har været forbi her, og Jacob Friis kan åbenbart spansk.
Til gengaeld er vores spillestil direkte inspireret af Villarreals jf. Pylle, saa mon ikke hans to aar i den klub har gjort ham lidt forberedt paa hvad der venter ham.
Der er ingen tvivl om at spillestilen er en af de parameter man har kigget på da man skulle sortere bejlere, og man må formode villighed til at sælge til udlandet er en anden. Jf. dit andet indlæg i forhold til salg om et par år, så kan man jo frygte at der bliver tilføjet en minimumsklausul, jeg foretrækker en gentlemans aftale :cool:
Selvfoelgelig goer du det! :thumbsup:

Jeg tvivler egentlig ogsaa paa en minimumsklausul, naar han og klubben nu var saa skide forhippede paa en videresalgsklausul. Det ville vare taabeligt af dem samtidig at saette et maks paa hvormange latinodollars de kan tjene paa ham.
For overblik over AaB-nyheder:
http://www.clubnews.dk/AaB

"No dickheads"

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3901
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gentleman Finn » 10. aug 2016, 00:25

Buzz Killington skrev:
Gentleman Finn skrev:
Buzz Killington skrev:
Gentleman Finn skrev:Der kan gå tid med at tilpasse sig til spillestilen her, der var ikke meget struktur over det peruvianske fodbold jeg så. Men i forhold til det kulturelle så har vi været gode til at tage imod de syd- og mellemamerikanere der har været forbi her, og Jacob Friis kan åbenbart spansk.
Til gengaeld er vores spillestil direkte inspireret af Villarreals jf. Pylle, saa mon ikke hans to aar i den klub har gjort ham lidt forberedt paa hvad der venter ham.
Der er ingen tvivl om at spillestilen er en af de parameter man har kigget på da man skulle sortere bejlere, og man må formode villighed til at sælge til udlandet er en anden. Jf. dit andet indlæg i forhold til salg om et par år, så kan man jo frygte at der bliver tilføjet en minimumsklausul, jeg foretrækker en gentlemans aftale :cool:
Selvfoelgelig goer du det! :thumbsup:

Jeg tvivler egentlig ogsaa paa en minimumsklausul, naar han og klubben nu var saa skide forhippede paa en videresalgsklausul. Det ville vare taabeligt af dem samtidig at saette et maks paa hvormange latinodollars de kan tjene paa ham.
Du har ret, læste et sted at han insisterede på de 40% i stedet for de 30% som man var landet på, han er en klubmand, efter at have læst et par artikler om hans kærlighed til La U er der ingen tvivl om den del.

aaballday
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2016, 19:35

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af aaballday » 10. aug 2016, 06:00

Gentleman Finn skrev:Der kan gå tid med at tilpasse sig til spillestilen her, der var ikke meget struktur over det peruvianske fodbold jeg så. Men i forhold til det kulturelle så har vi været gode til at tage imod de syd- og mellemamerikanere der har været forbi her, og Jacob Friis kan åbenbart spansk.
Kan han? Det er da fremragende.

Gamen

Re: Edison Flores (Peru) på 4-årig kontrakt

Indlæg af Gamen » 10. aug 2016, 07:37

aaballday skrev:
Kan han? Det er da fremragende.
For en del år siden boede han i Mexico i godt 2-2,5 år, hvor han var ansat i Tigres.

Besvar