Christian Bassogog

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Pastorius » 5. feb 2017, 13:38

Yankee skrev:
Pastorius skrev:
Jeg synes der var en markant forskel på først på sæsonen og sidst på sæsonen. Jeg har fortrængt de sidste par kampe, men i én af dem (næstsidste eller tredjesidste) var han her, der og allevegne og spillede fremragende. Kan han spille sådan i hver tredje kamp, så skal han nok kunne overbevise om sine kvaliteter.

Noget helt andet er at AaB's effektivit har været helt nedsmeltet som hold. Hvis det bliver ved på den måde, så tror jeg heller ikke på så meget. Det bliver ikke Basso der løfter os ud af dem sump. Det skal komme fra flere. Jeg tror i langt højere grad at Basso's ro og slevtillid skal komme fra holdet, og ikke omvendt. Han er x-faktor, hvis resten af holdet fungerer nogenlunde i sig selv, men ikke manden der ene man kan trække et dårligt fungerende kollektiv op i gear.
Vi er ikke uenige, jeg synes bare ikke han viste ret meget i efteråret, og jeg ser ikke i sol, måne og stjerner at han vil brage igennem Superligaen når vi starter om to uger. Derfor synes jeg det er ærgerligt at vi ikke fik solgt mens han var allermest værd - men det kan stadig nås. Det er heller ikke nogen kritik af Gaarde, som umiddelbart har kørt forløbet rigtig godt og spillet lidt højt spil for at lande en rigtig stærk transfersum i en situation hvor vi mildest talt ikke står og mangler pengene.

Hvis vi kunne/kan lande en transfersum på 10 millioner kroner kan vi altså virkelig få forstærket vores hold uden at bruge af obligationsbeholdningen. FCM har hentet tre rigtig stærke liga-spillere i Sønderjyske for 7-8 mio., eksempelvis.
Om Basso slår igennem eller ej i foråret afhænger af om vi kan få holdet til at fungere. Kan vi det, bliver Basso en profil.

Jeg vil slet ikke gætte på en salgspris for Basso. Jeg er enig i at vi her op til vinduet skulle være slået til, hvis der var kommet nogen og budt - lad os sige 2 mill euro - men det gjorde der åbenbart ikke. Hvad der vil være rimeligt i næste vindue er umuligt at gætte på, der er mange ubekendte, men nu er der i hvert fald ikke nogen, som ikke kender ham længere, og kan man lave en god highlight-video med ham henover foråret, så er der i hvert fald muligheden for et godt, eksotisk slag.

...jeg er ikke imponeret over FCM's tilgang. Jeg håber på vi kan gøre det bedre - selv uden et millionsalg for Basso.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. feb 2017, 13:41

NIN skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Pastorius skrev:
Jakobsen skrev:Det er fucking fedt, at en ung AaB'er gør det godt til en international slutrunde. De kan brande AaB overfor andre afrikanske spillere og det kan bane vejen for et godt salg. Derudover kan vi kun håbe, at vi får en bedre spiller hjem end der tog afsted.
Jeg synes dog også, at vi lige skal spise brød til. Vi har stadigvæk at gøre med en spiller, hvor der er utroligt store udfald og hvor en del aktioner reelt er mere held end forstand. Sammenligningen med Erik Bo er altså ikke helt ved siden af. Basso er en sjov spiller at se når det kører for ham, men han er stadig meget meget usleben på trods af det flotte AFCON so far. Jeg er ikke en gang sikker på, at jeg nødvendigvis ser Basso indgå i vores idealformation. Det er en spiller med nogle uhyre spidskompetencer, men med store mangler på mange andre parametre.
Hold da kæft en gang tuderi. Gad vide hvad Messi ville få af predikat herinde. "Ganske god offensivt, men uduelig defensivt" eller noget i det stil.

Hvorfor fanden har I så travlt med at se begrænsninger. Basso er vel den AaB'er der nogensinde har gjort mest væsen af sig internationalt (mens han spillede i AaB). Det er kun godt, og han er i en klasse, at hvis han ikke passer 100% ind i AaBs spillestil, så er det ikke Basso der skal laves om.
Jeg er fuldstændig enig, det er ca. lige dele tåkrummende og morsomt, at vi her på debatsiden skal "spise brød til", mens resten af verden bøjer sig i støvet for en fantastisk dygtig fodboldspiller. Må jeg iøvrigt lige tilføje at jeg garanterer for at hvis man går tilbage de sidste 10-15 år og fandt navnene frem på spillere som bare har været i nærheden af at være turneringens spiller til AFCON, så er det spillere alle kender.

Vi burde allesammen bare glæde os over at vi har ham i AaB, det er med garanti på lånt tid.
Sjovt, jeg troede faktisk, at det at “spise brød til” og bevare begge fødder i den næringsrige nordjyske muld var hvad folk herinde har hyldet Lynge for i årtier og omvendt rullet med øjnene når Kjøpenhavnersnuderne pustede sig op og slog sig på brystet? Men nu er der jo forskel på ikke at være begejstret for Bassogogs succes og hvad den kan gøre for ham og AaB på både det sportslige og økonomiske plan, og så være udstyret med en selektiv hukommelse der automatisk blokerer de udviklingsområder, kampe og præstationer som ikke passer ind i ligningen. Når alt kommer til alt, så tror jeg vi alle er glade for at få ligaens største offensive profil tilbage og en mand der ikke bare kan sælges, men sælges for et trecifret millionbeløb, bare for at opsummere nogle af superlativer og forandringer der er sket med vores sorte juvel de seneste par uger. Jeg ved ikke med jer andre, men kan ikke vente på sæsonen går i gang. Det bliver vildt!
Det er meget nemt at hive noget ud af kontekst og få en mening frem som passer i ens kram... Men jeg er jo nødt til at rette dig, når du får ting jeg har skrevet til at fremstå som totalt idioti.

- Jeg har skrevet at hvis Bassogog kunne tage det niveau jeg så ham spille på i en given kamp under AFCON med hjem til AaB, ville vi have ligaens største offensive profil.

- Jeg har også skrevet at jeg mener Bassogog er et talent i en størrelse som gør at han på et tidspunkt kommer til at blive handlet for et tre-cifret millionbeløb. Ikke fra AaB, men på et tidspunkt i hans karriere. Det står jeg absolut også ved.

Selvfølgelig er der områder hvor Bassogog kan forbedre sig, selvfølgelig var han ikke stabil nok på et dårligt spillende hold i efteråret, og selvfølgelig lavede han store fejl når det kom til den sidste pasning eller afslutning. Men hvorfor skal vi fokusere på de ting? Han er et ungt talent som uundgåeligt vil svinge i kvalitet, men har her og nu præsteret på ekstremt højt niveau mod meget bedre spillere end han render rundt overfor til dagligt i superligaen, og han får roser fra alle sider over hele verden. Hvorfor skal det så være vores job at sidde og mumle "jow jow, meeen..."?

Jeg tror da iøvrigt at foråret godt kan blive svært for Bassogog i AaB, ikke mindst fordi han har misset hele optakten under en ny træner, men også fordi jeg ikke ser tegn i måne og stjerner på at vi vores hold kommer til at præstere ret meget bedre end i efteråret, set på den korte bane/foråret. Det ændrer bare ikke på hvor stort et talent han er, og at jeg mener vi bør huske at lade os begejstre af hvad han kan, i den tid vi har ham i AaB.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Provst i Brovst » 5. feb 2017, 13:48

Jesper Schmidt skrev:
Pastorius skrev:
Jakobsen skrev:Det er fucking fedt, at en ung AaB'er gør det godt til en international slutrunde. De kan brande AaB overfor andre afrikanske spillere og det kan bane vejen for et godt salg. Derudover kan vi kun håbe, at vi får en bedre spiller hjem end der tog afsted.
Jeg synes dog også, at vi lige skal spise brød til. Vi har stadigvæk at gøre med en spiller, hvor der er utroligt store udfald og hvor en del aktioner reelt er mere held end forstand. Sammenligningen med Erik Bo er altså ikke helt ved siden af. Basso er en sjov spiller at se når det kører for ham, men han er stadig meget meget usleben på trods af det flotte AFCON so far. Jeg er ikke en gang sikker på, at jeg nødvendigvis ser Basso indgå i vores idealformation. Det er en spiller med nogle uhyre spidskompetencer, men med store mangler på mange andre parametre.
Hold da kæft en gang tuderi. Gad vide hvad Messi ville få af predikat herinde. "Ganske god offensivt, men uduelig defensivt" eller noget i det stil.

Hvorfor fanden har I så travlt med at se begrænsninger. Basso er vel den AaB'er der nogensinde har gjort mest væsen af sig internationalt (mens han spillede i AaB). Det er kun godt, og han er i en klasse, at hvis han ikke passer 100% ind i AaBs spillestil, så er det ikke Basso der skal laves om.
Jeg er fuldstændig enig, det er ca. lige dele tåkrummende og morsomt, at vi her på debatsiden skal "spise brød til", mens resten af verden bøjer sig i støvet for en fantastisk dygtig fodboldspiller. Må jeg iøvrigt lige tilføje at jeg garanterer for at hvis man går tilbage de sidste 10-15 år og fandt navnene frem på spillere som bare har været i nærheden af at være turneringens spiller til AFCON, så er det spillere alle kender.

Vi burde allesammen bare glæde os over at vi har ham i AaB, det er med garanti på lånt tid.
True dat.

Chris Katongo (Bif 2008, AFCON Bedste spiller 2012)
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af NIN » 5. feb 2017, 13:52

Jesper Schmidt skrev:
NIN skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Pastorius skrev:
Jakobsen skrev:Det er fucking fedt, at en ung AaB'er gør det godt til en international slutrunde. De kan brande AaB overfor andre afrikanske spillere og det kan bane vejen for et godt salg. Derudover kan vi kun håbe, at vi får en bedre spiller hjem end der tog afsted.
Jeg synes dog også, at vi lige skal spise brød til. Vi har stadigvæk at gøre med en spiller, hvor der er utroligt store udfald og hvor en del aktioner reelt er mere held end forstand. Sammenligningen med Erik Bo er altså ikke helt ved siden af. Basso er en sjov spiller at se når det kører for ham, men han er stadig meget meget usleben på trods af det flotte AFCON so far. Jeg er ikke en gang sikker på, at jeg nødvendigvis ser Basso indgå i vores idealformation. Det er en spiller med nogle uhyre spidskompetencer, men med store mangler på mange andre parametre.
Hold da kæft en gang tuderi. Gad vide hvad Messi ville få af predikat herinde. "Ganske god offensivt, men uduelig defensivt" eller noget i det stil.

Hvorfor fanden har I så travlt med at se begrænsninger. Basso er vel den AaB'er der nogensinde har gjort mest væsen af sig internationalt (mens han spillede i AaB). Det er kun godt, og han er i en klasse, at hvis han ikke passer 100% ind i AaBs spillestil, så er det ikke Basso der skal laves om.
Jeg er fuldstændig enig, det er ca. lige dele tåkrummende og morsomt, at vi her på debatsiden skal "spise brød til", mens resten af verden bøjer sig i støvet for en fantastisk dygtig fodboldspiller. Må jeg iøvrigt lige tilføje at jeg garanterer for at hvis man går tilbage de sidste 10-15 år og fandt navnene frem på spillere som bare har været i nærheden af at være turneringens spiller til AFCON, så er det spillere alle kender.

Vi burde allesammen bare glæde os over at vi har ham i AaB, det er med garanti på lånt tid.
Sjovt, jeg troede faktisk, at det at “spise brød til” og bevare begge fødder i den næringsrige nordjyske muld var hvad folk herinde har hyldet Lynge for i årtier og omvendt rullet med øjnene når Kjøpenhavnersnuderne pustede sig op og slog sig på brystet? Men nu er der jo forskel på ikke at være begejstret for Bassogogs succes og hvad den kan gøre for ham og AaB på både det sportslige og økonomiske plan, og så være udstyret med en selektiv hukommelse der automatisk blokerer de udviklingsområder, kampe og præstationer som ikke passer ind i ligningen. Når alt kommer til alt, så tror jeg vi alle er glade for at få ligaens største offensive profil tilbage og en mand der ikke bare kan sælges, men sælges for et trecifret millionbeløb, bare for at opsummere nogle af superlativer og forandringer der er sket med vores sorte juvel de seneste par uger. Jeg ved ikke med jer andre, men kan ikke vente på sæsonen går i gang. Det bliver vildt!
Det er meget nemt at hive noget ud af kontekst og få en mening frem som passer i ens kram... Men jeg er jo nødt til at rette dig, når du får ting jeg har skrevet til at fremstå som totalt idioti.

- Jeg har skrevet at hvis Bassogog kunne tage det niveau jeg så ham spille på i en given kamp under AFCON med hjem til AaB, ville vi have ligaens største offensive profil.

- Jeg har også skrevet at jeg mener Bassogog er et talent i en størrelse som gør at han på et tidspunkt kommer til at blive handlet for et tre-cifret millionbeløb. Ikke fra AaB, men på et tidspunkt i hans karriere. Det står jeg absolut også ved.

Selvfølgelig er der områder hvor Bassogog kan forbedre sig, selvfølgelig var han ikke stabil nok på et dårligt spillende hold i efteråret, og selvfølgelig lavede han store fejl når det kom til den sidste pasning eller afslutning. Men hvorfor skal vi fokusere på de ting? Han er et ungt talent som uundgåeligt vil svinge i kvalitet, men har her og nu præsteret på ekstremt højt niveau mod meget bedre spillere end han render rundt overfor til dagligt i superligaen, og han får roser fra alle sider over hele verden. Hvorfor skal det så være vores job at sidde og mumle "jow jow, meeen..."?

Jeg tror da iøvrigt at foråret godt kan blive svært for Bassogog i AaB, ikke mindst fordi han har misset hele optakten under en ny træner, men også fordi jeg ikke ser tegn i måne og stjerner på at vi vores hold kommer til at præstere ret meget bedre end i efteråret, set på den korte bane/foråret. Det ændrer bare ikke på hvor stort et talent han er, og at jeg mener vi bør huske at lade os begejstre af hvad han kan, i den tid vi har ham i AaB.
Gud hvor er jeg træt af sortseer og nordjysk pessimisme. Bassogog tager ikke bare sit niveau med hjem, han løfter det tre niveauer. Og jeg har ikke refereret at vi sælger ham for et trecifret millionbeløb, men han kan blive det. Når det er sagt, så gør vi det selvfølgelig. Run Forrest, run.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. feb 2017, 13:54

Provst i Brovst skrev: True dat.

Chris Katongo (Bif 2008, AFCON Bedste spiller 2012)
Billede
Præcist som jeg skrev - en spiller vi alle kender ;)

- Jeg har iøvrigt trukket den i land... min pointe var egentlig at de bedste afrikanske spillere ender som spillere vi kender fra de store ligaer, og jeg troede af kåringerne fra AFCON ville afspejle det. Sådan hænger verden tydeligvis ikke sammen.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Gamling » 5. feb 2017, 15:40

AaB har pt ikke andre spillere eller en spillestil der gør det muligt at udnytte og udvikle de evt evner som Bassegog og Flores måtte have. Derfor slår de ikke til og spilller gråt i gråt som resten af holdet
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1038
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Mephisto2 » 5. feb 2017, 17:25

Gamling skrev:AaB har pt ikke andre spillere eller en spillestil der gør det muligt at udnytte og udvikle de evt evner som Bassegog og Flores måtte have. Derfor slår de ikke til og spilller gråt i gråt som resten af holdet
Hørt!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Provst i Brovst » 5. feb 2017, 18:57

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Provst i Brovst » 5. feb 2017, 19:04

Jesper Schmidt skrev:
Provst i Brovst skrev: True dat.

Chris Katongo (Bif 2008, AFCON Bedste spiller 2012)
Billede
Præcist som jeg skrev - en spiller vi alle kender ;)

- Jeg har iøvrigt trukket den i land... min pointe var egentlig at de bedste afrikanske spillere ender som spillere vi kender fra de store ligaer, og jeg troede af kåringerne fra AFCON ville afspejle det. Sådan hænger verden tydeligvis ikke sammen.
SJvh spillede Katongo i bundesligaen i 2012, så helt kaw var han jo nok ikke alligevel.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Jakobsen » 5. feb 2017, 19:10

Provst i Brovst skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Provst i Brovst skrev: True dat.

Chris Katongo (Bif 2008, AFCON Bedste spiller 2012)
Billede
Præcist som jeg skrev - en spiller vi alle kender ;)

- Jeg har iøvrigt trukket den i land... min pointe var egentlig at de bedste afrikanske spillere ender som spillere vi kender fra de store ligaer, og jeg troede af kåringerne fra AFCON ville afspejle det. Sådan hænger verden tydeligvis ikke sammen.
SJvh spillede Katongo i bundesligaen i 2012, så helt kaw var han jo nok ikke alligevel.
I følge Wiki slog han sig i 2012 løs i Kinesiske Henan Construction.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af NIN » 5. feb 2017, 19:26

Provst i Brovst skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Provst i Brovst skrev: True dat.

Chris Katongo (Bif 2008, AFCON Bedste spiller 2012)
Billede
Præcist som jeg skrev - en spiller vi alle kender ;)

- Jeg har iøvrigt trukket den i land... min pointe var egentlig at de bedste afrikanske spillere ender som spillere vi kender fra de store ligaer, og jeg troede af kåringerne fra AFCON ville afspejle det. Sådan hænger verden tydeligvis ikke sammen.
SJvh spillede Katongo i bundesligaen i 2012, så helt kaw var han jo nok ikke alligevel.
Det gjorde Bent Christensen også.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10768
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Christian Bassogog

Indlæg af jonas386 » 5. feb 2017, 19:34

Jeg husker ikke så meget af Katongo, udover at de fleste Brøndbyfans bandende ham langt væk i tide og utide, samt at Meulensteen mente at han og hannes Sigurdsson skulle til at være det helt nye. Var han virkelig så dårlig? Hans statistikker er selvfølgelig ikke overvældende, men et mål pr. 4 kamp er dog ikke helt elendigt ift at han skulle være så stort et flop. Det er vel heller ikke utænkeligt at omstændighederne i Brøndby gjorde det noget sværere at præstere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Kristian » 5. feb 2017, 19:39

Mephisto2 skrev:
Gamling skrev:AaB har pt ikke andre spillere eller en spillestil der gør det muligt at udnytte og udvikle de evt evner som Bassegog og Flores måtte have. Derfor slår de ikke til og spilller gråt i gråt som resten af holdet
Hørt!
Bare vent og se. Et angreb med Pohl fremme og basso og flores bag ved det bliver det nye AaB.

Vi kommer til at se kontrabold i Aalborg igen.

Ingen kan sammenligne med noget lige nu, for under LS var alt bare lort når man forsøger at integrere en Flores f.eks.
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Christian Bassogog

Indlæg af NIN » 5. feb 2017, 19:50

jonas386 skrev:Jeg husker ikke så meget af Katongo, udover at de fleste Brøndbyfans bandende ham langt væk i tide og utide, samt at Meulensteen mente at han og hannes Sigurdsson skulle til at være det helt nye. Var han virkelig så dårlig? Hans statistikker er selvfølgelig ikke overvældende, men et mål pr. 4 kamp er dog ikke helt elendigt ift at han skulle være så stort et flop. Det er vel heller ikke utænkeligt at omstændighederne i Brøndby gjorde det noget sværere at præstere.
Jeg bærer en stor del af ansvaret. Jeg havde ham på mit Drømmehold.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. feb 2017, 20:04

Kan man ikke forstørre skærmen på Bet365's side??
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Christian Bassogog

Indlæg af doukas » 5. feb 2017, 20:14

Fremragende skud af Bassogog
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2033
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Christian Bassogog

Indlæg af 9520AaB » 5. feb 2017, 20:28

Køllen I Møllen skrev:Kan man ikke forstørre skærmen på Bet365's side??
Jeg kan forstørre til fuld skærm på iPhone 6s plus, men ikke forstørre på iPad.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Don.O
2. div
2. div
Indlæg: 242
Tilmeldt: 20. maj 2006, 11:24
Geografisk sted: 9210

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Don.O » 5. feb 2017, 20:43

kan man se den gratis et stede??? gerne pm
Et Liv En Klub.....Aalborg Bk...
"Der er en grund til blod er rødt"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. feb 2017, 20:55

Cameroun bagud 1-0 ved pausen. Ikke helt fortjent, synes jeg. De har alt spillet oppe på Egyptens halvdel. Bassogog med enkelte gode ting men også et par forkølede skud. Stadig usleben :)

Men fortsætter de sådan i anden halvleg er det bestemt ikke afgjort endnu.
Janteloven eksisterer IKKE!

Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1055
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: Christian Bassogog

Indlæg af Hinsur » 5. feb 2017, 20:58

Don.O skrev:kan man se den gratis et stede??? gerne pm
You got mail!

Besvar