Kent vil ha AaB angriber til OB

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Kristian » 7. aug 2015, 18:11

AaB 85 95 99 08 skrev:Kan det tænkes, at AaB's tilgang til AK kan skyldes en viden eller mistanke om, at han allerede i foråret lavede en aftale med Kent om at følge ham til Lease FC (hvilket jo officielt ikke er at forhandle med en anden klub), mens han så til AaB blot sagde, at han ville se tiden an i forhold til udlandet?
Det mest fornuftige du har skrevet herinde i mandsminde :thumbsup:
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Henriksen » 7. aug 2015, 22:15

Det samme er hvad jeg hører på de vandrør jeg har adgang til....
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 8. aug 2015, 07:28

Henriksen skrev:Det samme er hvad jeg hører på de vandrør jeg har adgang til....
Hvis fx Dalsgaard også havner i FC Leasy, så tegner der sig sgu et mønster. Og Kent har så lige vist sig som den mest usympatisk træner i AaB's historie. I min bog bør man overveje, og der er noget, man kan gøre, for at forfølge sagen retligt mod træner og spiller, hvis det passer.

Og så må man bare igen sige, at den her slags sager indgår man, hvis man fyrer en træner, som et halvt år i forvejen melder ud, at han skifter til den direkte konkurrent.
Fodbold skal ses med hjertet!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2907
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Eksil » 8. aug 2015, 07:30

(det her spekulation grænser på det absurde, men om to sider er det sikkert endnu en sandhed herinde)

Billede

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Brent » 8. aug 2015, 08:38

Nu har Gaarde målt nok pik med OBs ledelse få ham skippet afsted for det kun håndører det giver eller brug ham. Den her latterlige straffeaktion nærmer sig det absurde
AaB - the Nordic gateway to Europe

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 730
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af tommas jensen » 8. aug 2015, 10:06

Han skal da ikke foræres væk

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. aug 2015, 10:56

Brent skrev:Nu har Gaarde målt nok pik med OBs ledelse få ham skippet afsted for det kun håndører det giver eller brug ham. Den her latterlige straffeaktion nærmer sig det absurde
Du har jo totalt misforstået hvad hele det her spil går ud på. Læs tilbage i tråden hvis du vil oplyses.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Brent » 8. aug 2015, 11:44

Køllen I Møllen skrev:
Brent skrev:Nu har Gaarde målt nok pik med OBs ledelse få ham skippet afsted for det kun håndører det giver eller brug ham. Den her latterlige straffeaktion nærmer sig det absurde
Du har jo totalt misforstået hvad hele det her spil går ud på. Læs tilbage i tråden hvis du vil oplyses.
Uanset motiverne og at man har tilbudt et lejeophold hinsidan, giver den nuværende situation jo ingen mening. Hvad mener du konkret AaB vinder ved at have sidste års topscorer rendende på andetholdet?
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Henriksen » 8. aug 2015, 11:48

AaB 85 95 99 08 skrev:
Henriksen skrev:Det samme er hvad jeg hører på de vandrør jeg har adgang til....
Hvis fx Dalsgaard også havner i FC Leasy, så tegner der sig sgu et mønster. Og Kent har så lige vist sig som den mest usympatisk træner i AaB's historie. I min bog bør man overveje, og der er noget, man kan gøre, for at forfølge sagen retligt mod træner og spiller, hvis det passer.

Og så må man bare igen sige, at den her slags sager indgår man, hvis man fyrer en træner, som et halvt år i forvejen melder ud, at han skifter til den direkte konkurrent.
Det første har ingen gang på jord...det er the name of the dirty game.

Det sidste har du helt ret i - Kent skulle have være ude på røv og albuer med en flot buket i måsen fra den dag han annoncerede sit skifte. Der var endnu et ubegribeligt naivt amatør-træk fra AaBs side.
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. aug 2015, 12:01

Brent skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Brent skrev:Nu har Gaarde målt nok pik med OBs ledelse få ham skippet afsted for det kun håndører det giver eller brug ham. Den her latterlige straffeaktion nærmer sig det absurde
Du har jo totalt misforstået hvad hele det her spil går ud på. Læs tilbage i tråden hvis du vil oplyses.
Uanset motiverne og at man har tilbudt et lejeophold hinsidan, giver den nuværende situation jo ingen mening. Hvad mener du konkret AaB vinder ved at have sidste års topscorer rendende på andetholdet?
Læs tilbage i tråden.
Hvad mener du man vinder ved at lade ham gå til en direkte konkurrent for småpenge? Udover altså at styrke konkurrenten og gøre sig selv til grin?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af NIN » 8. aug 2015, 12:34

Køllen I Møllen skrev:
Brent skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Brent skrev:Nu har Gaarde målt nok pik med OBs ledelse få ham skippet afsted for det kun håndører det giver eller brug ham. Den her latterlige straffeaktion nærmer sig det absurde
Du har jo totalt misforstået hvad hele det her spil går ud på. Læs tilbage i tråden hvis du vil oplyses.
Uanset motiverne og at man har tilbudt et lejeophold hinsidan, giver den nuværende situation jo ingen mening. Hvad mener du konkret AaB vinder ved at have sidste års topscorer rendende på andetholdet?
Læs tilbage i tråden.
Hvad mener du man vinder ved at lade ham gå til en direkte konkurrent for småpenge? Udover altså at styrke konkurrenten og gøre sig selv til grin?
Fuldstændig enig. De samme personer der mener vi ikke kan sælge for mere 29,95 og en pose kiks, eller mangler ambitioner med sæsonmål og indkøb og afæstning af spillere, mener her vi skal forære sidste års topscore til en direkte konkurrent. Selvfølgelig er AK's placering uden for truppen en bevidst handling. Man skal være mere end rød-hvid øjet naiv for at tror hans status er kamikaze styrtdykket fra topscore til end ikke at kunne klemme røven indenfor i angrebs hierakiet hen over sommeren (vi har scoret tre mål i tre kampe). Men sådan skal det være, det kan ikke være anderledes i den nuværende situation. Også kan man for min skyld kalde den hvad man vil. Straffeekspedition. Ekstra bevilliget ferie. Alternativ træning.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1654
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Patmand » 8. aug 2015, 15:08

Kristian skrev:
nj27 skrev:hold da op , man kan da overhovedet ikke være i tvivl om at det her er en straffeaktion , ellers havde han da været med på turen til Tyskland
ikke engang her var han med
synes ikke man kan være bekendt at behandle en spiller der har gjort så meget godt for klubben på den måde
man har haft lang tid nok til at finde en ordentlig løsning på det her, man kunne jo vælge at leje ham ud . for det halve år der er tilbage f.eks
der er nok et par hold i 1.div der kunne bruge ham vil jeg tro
må få de evt. kommende AaB spillere til at overveje nøje om det er denne klub de skal vælge
jeg ville i hvert fald tænke mig grundigt om hvis det var mig
Self kan man behandle en spiller på denne måde, hvis der ligger gode grunde bag. Og i vores tilfælde er det, at AK absolut ingen fremtid har i AaB.

Tag Man Utd og De Gea. Han er udeladt af premieren pga alt det bøvl med Real Madrid. Vi er sq nødt til at vise lidt nosser i dette land, hvis man vil rykke sig ud af den osteklokke vi har levet i aaaalt for længe.

Der bliver nævnt 1 mio, og det er da en fair pris for en topscore og så til en konkurrent i ligaen. Kan læse på OB's forum at de er ved at gå helt nedenom og hjem pga, vi ikke vil forære dem AK.

Sågar en der skriver at Gaarde er en dårligere leder end Lynge. Hallo det har da intet med sagen at gøre. Gaarde vil ikke bare skippe spillerne her i klubben afsted for håndører som vi har været vant til.

Det har vi senest set med Thomsen og nantes og nu AK. Jeg synes det beviser at Gaarde gør sit arbejde og ikke bare er venner med alle i byen. Elsker den nye forhandlingsstil.
Jeg syntes en million er et adsurd højt beløb, for en spiller som AaB ikke engang finder er god nok til truppen pt. og med kun 14 runder tilbage.
Hvad fik vi f.eks. for Thelander?

Dvs. AaB føler ikke det er den store svækkelse at miste ham allerede nu. Vi slipper ikke uden om at betale hans løn selv om han spiller reserveholdskampe.
Så kan man også spørge, er det virkelig så stor en forstærkning for OB? De ser ud til at være nogenlunde kørende hvad angår angribere der scorer mål.

Kunne man f.eks. have lukket den aftale med OB med det samme, og fået 300.000 i kompensation og så samtidigt have sparet en lille halv million i løn, så havde der været en lille million til at forstærke truppen. (Altså cirka lige så meget vi betalte for Blomqvist - den største transfer i nyere tid)

Det ville efter min mening være en langt, langt bedre løsning end et evt. kuldsejlet salg - bare for at bevise en pointe.
AaB har bare ikke længere den store tiltrækning på spillerne med den nye kurs. Jeg tror ikke det nytter at blive fornærmet over det.

Transfervinduet er stadig åbent, så forhåbentlig når man frem til en fornuftig løsning. Det hidtidige forløb ser måske ikke alt for kønt ud og jeg vil give nj27 ret, det tror jeg ikke scorer point ved spillere/agenter. Ikke at vi skal ned på knæ og kysse fødder.
Men Dalsgaard har f.eks. afvist AaB i over et år, et usædvanligt langt forhandlingsforløb. Nu tror jeg han venter med at afsløre at han vil videre, belært af AK sagen. Der er ikke nogen der har lyst til at blive frosset ud af deres arbejdsgiver.
Kristian skrev:Gaarde vil ikke bare skippe spillerne her i klubben afsted for håndører som vi har været vant til.

Det har vi senest set med Thomsen og nantes og nu AK. Jeg synes det beviser at Gaarde gør sit arbejde og ikke bare er venner med alle i byen. Elsker den nye forhandlingsstil.
Men de er jo netop ikke solgt endnu! Så det er lige et nummer for tidligt at konkludere, at Gaarde gør sit arbejde godt på det område.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10806
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af jonas386 » 8. aug 2015, 16:03

Frosset ud? Træner AK ikke stadig med 1. Holdet? Spiller han ikke stadig kampe for reserverne?
Jeg forstår virkelig ikke at folk på den ene side gerne vil se AaB som værende stærkere i forhandlinger og samtidig bare gøre som spillerne vil.

Hvis man helt alvorligt mener AaB bare bør slippe AK for et symbolsk beløb så man praktisk talt bare sparer lønnen, så kan man heller ikke brokke sig over Kusk blev solgt billigt, eller brokke sig hvis Thomsen ryger til småpenge.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3661
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Hovedet » 8. aug 2015, 19:30

Jeg har fuld forståelse for den måde, AaB har håndteret denne sag på. Igen vil jeg henvise til, at AK har været en god mand for AaB, men altså ikke er bedre end de angribere, vi i forvejen har til rådighed. Det bliver nærmest fremstillet, som om vi har Supermand siddende på bænken, men for lige at sætte tingene i relief spillede han i fjor 13 Superligakampe i træk + 6 gange Europa League uden at score. Han var i lige så høj grad en del af vores impotente offensiv sidste efterår som alle andre.

Dernæst har AaB fra første færd været helt åbne om det faktum, at klubben ikke vil satse på ham i dette efterår, og hvorfor i alverden skulle man da også det? Det ville være direkte absurd at bænke en Helenius, en Spalvis, en Enevoldsen eller en Jönsson for at lade AK spille sig i form til at tørne ud for en konkurrent. AK ville have været et fint alternativ, men bestemt ikke mere end det. Han skulle have tilhørt en helt unik klasse, hvis han skulle have været en del af vores startopstilling.

Derimod kan man diskutere, om man ikke kan sælge ham for 750.000 fremfor den million, der er nævnt, og nok også lige er i overkanten. Og ja, det var en fejl af de store at beholde Kent Nielsen i sidste forår for på den måde har man bidraget til en potentiel åreladning af vores spillertrup. Her må AaB selvfølgelig selv påtage sig et ansvar og spørge, om klubben er attraktiv nok for kapaciteter på træner- og spillersiden, men det er jo så en diskussion, der er taget i flere andre tråde.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Kristian » 9. aug 2015, 09:28

Patmand skrev:
Kristian skrev:
nj27 skrev:hold da op , man kan da overhovedet ikke være i tvivl om at det her er en straffeaktion , ellers havde han da været med på turen til Tyskland
ikke engang her var han med
synes ikke man kan være bekendt at behandle en spiller der har gjort så meget godt for klubben på den måde
man har haft lang tid nok til at finde en ordentlig løsning på det her, man kunne jo vælge at leje ham ud . for det halve år der er tilbage f.eks
der er nok et par hold i 1.div der kunne bruge ham vil jeg tro
må få de evt. kommende AaB spillere til at overveje nøje om det er denne klub de skal vælge
jeg ville i hvert fald tænke mig grundigt om hvis det var mig
Self kan man behandle en spiller på denne måde, hvis der ligger gode grunde bag. Og i vores tilfælde er det, at AK absolut ingen fremtid har i AaB.

Tag Man Utd og De Gea. Han er udeladt af premieren pga alt det bøvl med Real Madrid. Vi er sq nødt til at vise lidt nosser i dette land, hvis man vil rykke sig ud af den osteklokke vi har levet i aaaalt for længe.

Der bliver nævnt 1 mio, og det er da en fair pris for en topscore og så til en konkurrent i ligaen. Kan læse på OB's forum at de er ved at gå helt nedenom og hjem pga, vi ikke vil forære dem AK.

Sågar en der skriver at Gaarde er en dårligere leder end Lynge. Hallo det har da intet med sagen at gøre. Gaarde vil ikke bare skippe spillerne her i klubben afsted for håndører som vi har været vant til.

Det har vi senest set med Thomsen og nantes og nu AK. Jeg synes det beviser at Gaarde gør sit arbejde og ikke bare er venner med alle i byen. Elsker den nye forhandlingsstil.
Jeg syntes en million er et adsurd højt beløb, for en spiller som AaB ikke engang finder er god nok til truppen pt. og med kun 14 runder tilbage.
Hvad fik vi f.eks. for Thelander?

Dvs. AaB føler ikke det er den store svækkelse at miste ham allerede nu. Vi slipper ikke uden om at betale hans løn selv om han spiller reserveholdskampe.
Så kan man også spørge, er det virkelig så stor en forstærkning for OB? De ser ud til at være nogenlunde kørende hvad angår angribere der scorer mål.

Kunne man f.eks. have lukket den aftale med OB med det samme, og fået 300.000 i kompensation og så samtidigt have sparet en lille halv million i løn, så havde der været en lille million til at forstærke truppen. (Altså cirka lige så meget vi betalte for Blomqvist - den største transfer i nyere tid)

Det ville efter min mening være en langt, langt bedre løsning end et evt. kuldsejlet salg - bare for at bevise en pointe.
AaB har bare ikke længere den store tiltrækning på spillerne med den nye kurs. Jeg tror ikke det nytter at blive fornærmet over det.

Transfervinduet er stadig åbent, så forhåbentlig når man frem til en fornuftig løsning. Det hidtidige forløb ser måske ikke alt for kønt ud og jeg vil give nj27 ret, det tror jeg ikke scorer point ved spillere/agenter. Ikke at vi skal ned på knæ og kysse fødder.
Men Dalsgaard har f.eks. afvist AaB i over et år, et usædvanligt langt forhandlingsforløb. Nu tror jeg han venter med at afsløre at han vil videre, belært af AK sagen. Der er ikke nogen der har lyst til at blive frosset ud af deres arbejdsgiver.
Kristian skrev:Gaarde vil ikke bare skippe spillerne her i klubben afsted for håndører som vi har været vant til.

Det har vi senest set med Thomsen og nantes og nu AK. Jeg synes det beviser at Gaarde gør sit arbejde og ikke bare er venner med alle i byen. Elsker den nye forhandlingsstil.
Men de er jo netop ikke solgt endnu! Så det er lige et nummer for tidligt at konkludere, at Gaarde gør sit arbejde godt på det område.
Rigtigt at Thomsen ikke er solgt, og at det måske er for tidligt at sige.

Men situationerne med AK og Thomsen indikere at Gaarde ikke bare sælger for at sælge.
------------------
mvh Kristian

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af AllanPedersen » 9. aug 2015, 15:13

"svaret er på debat i fcm kamptråden.. flyttet det herover hvor det hører hjemme"

Jeg tror såmænd ikke OB vil have ham gratis.. men jeg tror deres udgangspunkt var at få ham til 'ingenting'
De var ude i medierne kort efter kontrakten var skrevet og sige at
"De godt ville hente ham.. men de ikke behøvede det.. så nu måtte vi se hvad AaB sagde"

Synes det stod tydeligt de ikke gad give ret meget. og eftersom AaB har afvist deres bud 2 gange..
Så virker det da også til jeg har ret?

Medmindre det er fordi vi tror Gaarde sidder og kræver 5 millioner.

Forstår ikke det der med det skal trækkes til sidste dag.. hvorfor..
Det er da slet ikke sikkert det er til vores fordel.. OB er startet fantastisk og ham festeren hamrer mål ind.
Hvad så når OB siger nej tak ?.. nu venter vi bare de sidste 3 måneder der..

Så vil vi da se dumme ud.. hvis vi går ud fra som du siger.. at vores penge krav egentlig var blevet mødt.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Brent » 9. aug 2015, 15:54

Køllen I Møllen skrev:
Brent skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Brent skrev:Nu har Gaarde målt nok pik med OBs ledelse få ham skippet afsted for det kun håndører det giver eller brug ham. Den her latterlige straffeaktion nærmer sig det absurde
Du har jo totalt misforstået hvad hele det her spil går ud på. Læs tilbage i tråden hvis du vil oplyses.
Uanset motiverne og at man har tilbudt et lejeophold hinsidan, giver den nuværende situation jo ingen mening. Hvad mener du konkret AaB vinder ved at have sidste års topscorer rendende på andetholdet?
Læs tilbage i tråden.
Hvad mener du man vinder ved at lade ham gå til en direkte konkurrent for småpenge? Udover altså at styrke konkurrenten og gøre sig selv til grin?

Fair nok, men så brug for ham helvede, vores angribere viser ikke ligefrem målform.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 959
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Salle17 » 11. aug 2015, 10:54

Der er en ting som jeg har undret mig over i lang tid. AaB's kasse er tom, eller man forsøger ihvertfald at tale ens økonomi ned. Hvorfor i alverden har man så en spiller rendende på kontrakt, som alligevel ikke spiller - Spild af penge! Modargumentet med at man ikke vil styrke ens konkurrent er tilgrin, i det tilfælde hvorfor bruger man ikke spilleren? Jeg ved godt at der er en del som er tøsefornæmet over at AK tager tilbage til Odense, men hvorfor lade det gå udover klubben? Det frirum som AK's løn giver, kan man jo investere i nye spillere. Imo skulle man tage imod de kroner som man kan få, og sige farvel og tak til AK, og så videre med livet, hvorfor alt det her drama, forstår jeg intet i. :thumbsdown:

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Pastorius » 11. aug 2015, 11:11

Salle17 skrev:Der er en ting som jeg har undret mig over i lang tid. AaB's kasse er tom, eller man forsøger ihvertfald at tale ens økonomi ned. Hvorfor i alverden har man så en spiller rendende på kontrakt, som alligevel ikke spiller - Spild af penge! Modargumentet med at man ikke vil styrke ens konkurrent er tilgrin, i det tilfælde hvorfor bruger man ikke spilleren? Jeg ved godt at der er en del som er tøsefornæmet over at AK tager tilbage til Odense, men hvorfor lade det gå udover klubben? Det frirum som AK's løn giver, kan man jo investere i nye spillere. Imo skulle man tage imod de kroner som man kan få, og sige farvel og tak til AK, og så videre med livet, hvorfor alt det her drama, forstår jeg intet i. :thumbsdown:
AaB's kasse er langtfra tom. Det er nok den der ligger flest penge i pt. Der er så et par andre klubber der nemt kan gøre noget for at fylde evtuelle huller op.

AaB har forlængst fortalt hvordan de vil agere økonomisk, og det lever de op til. Det er klart at AK's løn og en lille transfer, vil kunne gøre en lille forskel, men det giver nok ikke noget der sådan for alvor gør os glade alligevel.

Her og nu bruger vi nogle penge på at sende et tydeligt signal til andre klubber og spiller om at vi ikke vil sælge til en pris under den vi mener er den rigtige, og det kan være MANGE penge mere værd end de småpenge AK får på langt sigt.

Hvis det sportslige fejler, kan alle de økonomiske anstrengelser være fuldstændig ligegyldige, men det er lige tidligt nok at male fanden på væggen endnu.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 959
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Kent vil ha AaB angriber til OB

Indlæg af Salle17 » 11. aug 2015, 12:31

Pastorius skrev:
Salle17 skrev:Der er en ting som jeg har undret mig over i lang tid. AaB's kasse er tom, eller man forsøger ihvertfald at tale ens økonomi ned. Hvorfor i alverden har man så en spiller rendende på kontrakt, som alligevel ikke spiller - Spild af penge! Modargumentet med at man ikke vil styrke ens konkurrent er tilgrin, i det tilfælde hvorfor bruger man ikke spilleren? Jeg ved godt at der er en del som er tøsefornæmet over at AK tager tilbage til Odense, men hvorfor lade det gå udover klubben? Det frirum som AK's løn giver, kan man jo investere i nye spillere. Imo skulle man tage imod de kroner som man kan få, og sige farvel og tak til AK, og så videre med livet, hvorfor alt det her drama, forstår jeg intet i. :thumbsdown:
AaB's kasse er langtfra tom. Det er nok den der ligger flest penge i pt. Der er så et par andre klubber der nemt kan gøre noget for at fylde evtuelle huller op.

AaB har forlængst fortalt hvordan de vil agere økonomisk, og det lever de op til. Det er klart at AK's løn og en lille transfer, vil kunne gøre en lille forskel, men det giver nok ikke noget der sådan for alvor gør os glade alligevel.

Her og nu bruger vi nogle penge på at sende et tydeligt signal til andre klubber og spiller om at vi ikke vil sælge til en pris under den vi mener er den rigtige, og det kan være MANGE penge mere værd end de småpenge AK får på langt sigt.

Hvis det sportslige fejler, kan alle de økonomiske anstrengelser være fuldstændig ligegyldige, men det er lige tidligt nok at male fanden på væggen endnu.


Altså alt andet end lige så er det AK og OB der har stafetten i denne saga, OB's angriber scorer, så de har ikke den helt stor hasteværk med at hente AK nu. Vores angriber kan ikke engang ramme målet fra 4 meters afstand, og vi mangler kvalitet over hele linjen. Så fortæl mig hvorfor vi bevarer en spiller der tydeligvis er utilfreds, og som allerede mentalt er i Odense, når vi alligevel ikke bruger ham? -

På den ene side skal vi være økonomisk forsvarlige, og på den anden side gør vi det helt modsatte - Jeg synes at det virker tåbeligt...

Besvar