Rasmus Jönsson

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Låst
Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2249
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af alithebeast » 9. aug 2013, 19:10

Provst i Brovst skrev:
alithebeast skrev:
AalborgTrendies skrev:
Provst i Brovst skrev:Det nærmeste jeg har at sammenligne med er Duncan, jeg vurderer at svenskeren er sammenlignelig med Duncan, derfor antager jeg også at han koster det ca. det samme.
Jönsson er billigere - Duncan lå på 2,5-3 mio for et halvt år.
Det er jo et beløb du selv har fundet på. Jeg tror han kostede mindst 600 mio om MÅNEDEN!

Mere seriøst:
Formandsberetning 2011 skrev:...På trods af de ekstraordinære omkostninger på ca. fem mio. DKK. til fodboldspillere i første halvår i bestræbelserne på at sikre Superliga overlevelse er de samlede fodbold...
Ind i transfervinduet i forbindelse med første halvår kom Thomas Augustinussen, Michael Lumb, Morten "Duncan" Rasmussen , Kayke Rodrigues og Ibekwe Chijioke Leonard. Så Dunken skulle simpelthen have kostet lige så meget som 2 spiller med landsholdserfaring, en spiller der scorede over 200 mål for Flamengo på ungdomsplan og en lykkeridder?
De ekstraordinære spillere må næsten være panik lejemålene af Lumb og Duncan. Det er ikke de andre spillere.
Jeg tror nu ikke lønbudgetet var til at hente en som Augu ind, og derfor må han også stå som en ekstraordinær omkostning.
Hader København!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af Frygah » 9. aug 2013, 19:18

Pastorius skrev:
Frygah skrev:
Pastorius skrev:Jeg er ikke skuffet over Rasmus Jønsson, men jeg er edermame skuffet over vi laver en lejeaftale, uanset hvor længe den løber.

Det giver endnu et års dødvande hvor vi reelt bare træder vande. Det vi skal leve af er at udvikle et nyt koncept og nye spillere. Ikke at skaffe resultater ved at hente lejespillere ind, medmindre der er en klar forventning om at det er spillere vi kan tilslutte fast på længere sigt. Jeg havde hellere set et år med vores nuværende tandløse angreb uden yderligere forstærkning, end med Rasmus Jönsson.

Øv :-(
Sjovt, jeg er fuldstændig uenig med dig, Pastorious.

Jeg ser det ikke som dødvande, men nærmere en tiltro til at AK og Spalvis (og til dels SF) nok skal blive gode nok, mens de får tid og ro til at udvikle sig uden at skulle forceres ind på et niveau de måske ikke er klar til. At de får et år med en "udlandsprof" i front de kan både kæmpe med og lære af, ser jeg kun som et plus. Og i modsætning til tidligere lejemål, er han her jo for hele sæsonen.

Jeg er helt enig i at vi skal udvikle nye spillere, men når vi mister så stor en profil som Helenius, synes jeg det er utopi at tro vi kan udvikle den næste bomber i Suppen. At vi har en sæson som denne hvor vi har en spiller som Rasmus Jönsson ser jeg som en naturlig udvikling, hvor vi ikke vil/kan give 3-4 årige kontrakter til spillere fra større ligaer, og derfor nøjes med at leje dem ind i en sæson, hvor vi har mistet store profiler.

Ovenstående er naturligvis uden at kende Rasmus Jönssons reelle niveau og om han slår til eller ej. Men sådan er det jo selvfølgelig hver gang vi henter en spiller ind.
Det er fint du er uenig, men jeg har nu ret :-)

Jeg mener ikke kun det er spillere vi skal udvikle, det er hele klubben der skal udvikles, og det sker ikke ved kortsigtede lejeaftaler (et år er kort tid).

Det er et udtryk for at man ikke har kunnet finde en løsning man selv tror på, og det er er dét jeg er træt af. Jeg ved godt det ikke er nemt, men jeg havde godt nok håbet man havde kunnet komme op med noget der var måske knap så ambisiøst spillemæssigt, men så i hvert fald noget mere langsigtet.
Haha, jeg overgiver mig!

Jeg tror ikke man skal se lejemålet som om man ikke fortsat vil udvikle klubben. Jeg bliver i hvert fald opmuntret når jeg læser tråden om vores ungdomsspillere, og de rapporter der ellers kommer ind. Jeg tror såmænd også havde det været Lasse Nielsen der var røget, eller en Kusk, så havde vi set en ungdomsspillere stå klar, men jeg tror vi må se i øjnene at lige præcis spillere der kan banke kasser ind, der vil vi ofte blive nødt til at hente ind udefra.

Jeg håber skam også i fremtiden at vi "bare" kan erstatte ethvert salg med nye ungdomsspillere, men der tror jeg alligevel vi er en årrække fra, hvis det altså nogensinde bliver en realitet.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af Pastorius » 9. aug 2013, 19:20

Frygah skrev:
Pastorius skrev:
Det er fint du er uenig, men jeg har nu ret :-)

Jeg mener ikke kun det er spillere vi skal udvikle, det er hele klubben der skal udvikles, og det sker ikke ved kortsigtede lejeaftaler (et år er kort tid).

Det er et udtryk for at man ikke har kunnet finde en løsning man selv tror på, og det er er dét jeg er træt af. Jeg ved godt det ikke er nemt, men jeg havde godt nok håbet man havde kunnet komme op med noget der var måske knap så ambisiøst spillemæssigt, men så i hvert fald noget mere langsigtet.
Haha, jeg overgiver mig!

Jeg tror ikke man skal se lejemålet som om man ikke fortsat vil udvikle klubben. Jeg bliver i hvert fald opmuntret når jeg læser tråden om vores ungdomsspillere, og de rapporter der ellers kommer ind. Jeg tror såmænd også havde det været Lasse Nielsen der var røget, eller en Kusk, så havde vi set en ungdomsspillere stå klar, men jeg tror vi må se i øjnene at lige præcis spillere der kan banke kasser ind, der vil vi ofte blive nødt til at hente ind udefra.

Jeg håber skam også i fremtiden at vi "bare" kan erstatte ethvert salg med nye ungdomsspillere, men der tror jeg alligevel vi er en årrække fra, hvis det altså nogensinde bliver en realitet.
Nej, jeg tror da stadig at man gerne vil udvikle klubben, men det er rimelig mange ressourcer at brænde af på en spiller som kun kan være med i den udvikling i kort tid.

Udvikling behøver ikke nødvendigvis kun at være med vore egne spillere. Vi kunne måske have fundet én på en hylde lavere, der var mere perspektiv i.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af Frygah » 9. aug 2013, 19:23

Altså du tænker en spiller der kunne gå direkte ind i start-11'eren, som vi kunne tilknytte i 3-4 år? Det er jeg ikke uenig i. Jeg håber og tror dog det er fordi man satser på AK og Spalvis om et års tid netop kan gå ind og udgøre en frontduo i bedste Prica/Curth stil. Og set med de briller, kan jeg fint leve med en profil på leje i et år, hvor vi har skippet vores bedste mand afsted, og reelt ikke ved om vi kæmper med om medaljer, eller om nedrykning.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af Yankee » 9. aug 2013, 19:23

Rasmus Jönsson har scoret ét mål de sidste 27 måneder. Tilmed er han skadet og har ikke fået nogen grundtræning op til sæsonstart. Han kan tidligst komme i spil midt i september, og det er vel meget tvivlsomt om han overhovedet kan komme i topform inden vinterpausen. Altså er han på ingen måde en kortsigtet forstærkning, udover til de 13 forårskampe.

På sigt, tja, der er ingen tvivl om at Jönsson er en dygtig og talentfuld spiller. Og det er vel heller ikke helt udelukket at han kan hentes om et års tid. Problemet er selvfølgelig at han vil være interessant for meget større og rigere klubber, hvis han slår til. Det virker altså heller ikke særlig sandsynligt at han er en forstærkning på lang sigt.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 9. aug 2013, 19:54

Yankee skrev:Rasmus Jönsson har scoret ét mål de sidste 27 måneder. Tilmed er han skadet og har ikke fået nogen grundtræning op til sæsonstart. Han kan tidligst komme i spil midt i september, og det er vel meget tvivlsomt om han overhovedet kan komme i topform inden vinterpausen. Altså er han på ingen måde en kortsigtet forstærkning, udover til de 13 forårskampe.

På sigt, tja, der er ingen tvivl om at Jönsson er en dygtig og talentfuld spiller. Og det er vel heller ikke helt udelukket at han kan hentes om et års tid. Problemet er selvfølgelig at han vil være interessant for meget større og rigere klubber, hvis han slår til. Det virker altså heller ikke særlig sandsynligt at han er en forstærkning på lang sigt.

Hvis han slår til har han vel været en gevinst for os? Han er ihvertfald gået fra "fattigmands-Makienok" til "dygtig og talentfuld" på få timer, fortsætter han den udvikling kan det jo ende med at blive det bedste lejemål nogensinde.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af Pastorius » 9. aug 2013, 19:54

Frygah skrev:Altså du tænker en spiller der kunne gå direkte ind i start-11'eren, som vi kunne tilknytte i 3-4 år? Det er jeg ikke uenig i. Jeg håber og tror dog det er fordi man satser på AK og Spalvis om et års tid netop kan gå ind og udgøre en frontduo i bedste Prica/Curth stil. Og set med de briller, kan jeg fint leve med en profil på leje i et år, hvor vi har skippet vores bedste mand afsted, og reelt ikke ved om vi kæmper med om medaljer, eller om nedrykning.
Jeg tror vi får svært ved en finde en angriber i DK, der ikke kunne gå direkte ind i startelleveren på vores nuværende hold. Ud fra hvad jeg så i Slagelse, så er jeg parat til at give AK chancen fra start mod OB allerede nu.
Med venlig Hilsen
--
Robert

AalborgTrendies

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af AalborgTrendies » 9. aug 2013, 19:56

alithebeast skrev:
Det er jo et beløb du selv har fundet på. Jeg tror han kostede mindst 600 mio om MÅNEDEN!
Fint at du vil blive ved med at lege pauseklovn. Det ændrer ikke på at de fleste medier bekræftede at det var prisen for lejemålet af Duncan. Og det passer også fint med det beløb der var sat af ifølge årsrapporten til ekstraordinære indkøb - Duncan og Lumb.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af Provst i Brovst » 9. aug 2013, 20:00

Jönsson som för tillfället spelar i allsvenska serieledarna Helsingborgs IF uppges nu alltså vara i princip klar för Wolfsburg enligt opålitliga Aftonbladet. Priset ska ligga på omkring 25 miljoner SEK.
http://www.svenskafans.com/tyskland/Ras ... 12331.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er ca. 21 millioner danske kroner.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af Provst i Brovst » 9. aug 2013, 20:05

Januar 2011
2.000.000 Morten 'Duncan' Rasmussen Celtic-AaB (Leje-fee)
2.000.000 Michael Lumb: Zenit-AaB (Leje-fee)
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/su ... page=0%2C1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af Pastorius » 9. aug 2013, 20:05

Pastorius skrev:
Frygah skrev:Altså du tænker en spiller der kunne gå direkte ind i start-11'eren, som vi kunne tilknytte i 3-4 år? Det er jeg ikke uenig i. Jeg håber og tror dog det er fordi man satser på AK og Spalvis om et års tid netop kan gå ind og udgøre en frontduo i bedste Prica/Curth stil. Og set med de briller, kan jeg fint leve med en profil på leje i et år, hvor vi har skippet vores bedste mand afsted, og reelt ikke ved om vi kæmper med om medaljer, eller om nedrykning.
Jeg tror vi får svært ved en finde en angriber i DK, der ikke kunne gå direkte ind i startelleveren på vores nuværende hold. Ud fra hvad jeg så i Slagelse, så er jeg parat til at give AK chancen fra start mod OB allerede nu.
Dalgaard ligner da fx en vi godt kunne have brugt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af Yankee » 9. aug 2013, 20:13

Poker-One-Kenobi skrev:Hvis han slår til har han vel været en gevinst for os? Han er ihvertfald gået fra "fattigmands-Makienok" til "dygtig og talentfuld" på få timer, fortsætter han den udvikling kan det jo ende med at blive det bedste lejemål nogensinde.
Jeg prøver at holde den subjektive vurdering tilbage for at se helt objektivt på det. Han er skadet i en måned og har INGEN grundtræning fået. Det er meget tvivlsomt om han når at ramme topformen i efteråret.

Så har han 13 forårskampe, hvor han virkelig skal levere varen hvis han skal være satsningen værd. Og hvis han så gør det - så er han 100% sikkert væk næste sommer, hvor vi så kan starte forfra.

Derudover tror jeg - rent subjektivt - på ingen måde Jönsson bliver en Superliga-profil, men det må tiden vise. Og så siger i hvem så? Ja, personligt ville jeg jo gerne have haft Thomas Dalgaard, og så har en mand som Dennis Sørensen umiddelbart præsteret mindst lige så godt som Rasmus Jönsson.

AalborgTrendies

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af AalborgTrendies » 9. aug 2013, 20:16

Provst i Brovst skrev:
Januar 2011
2.000.000 Morten 'Duncan' Rasmussen Celtic-AaB (Leje-fee)
2.000.000 Michael Lumb: Zenit-AaB (Leje-fee)
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/su ... page=0%2C1" onclick="window.open(this.href);return false;
Han lå på minimum 2,5 mio. - det er jeg ganske sikker på. Det passer også fint med at AaB overtog hans løn i lejeperioden. - Duncan lå på ca. 6 mio. om året i Celtic.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 9. aug 2013, 20:26

Yankee skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:Hvis han slår til har han vel været en gevinst for os? Han er ihvertfald gået fra "fattigmands-Makienok" til "dygtig og talentfuld" på få timer, fortsætter han den udvikling kan det jo ende med at blive det bedste lejemål nogensinde.
Jeg prøver at holde den subjektive vurdering tilbage for at se helt objektivt på det. Han er skadet i en måned og har INGEN grundtræning fået. Det er meget tvivlsomt om han når at ramme topformen i efteråret.

Så har han 13 forårskampe, hvor han virkelig skal levere varen hvis han skal være satsningen værd. Og hvis han så gør det - så er han 100% sikkert væk næste sommer, hvor vi så kan starte forfra.

Derudover tror jeg - rent subjektivt - på ingen måde Jönsson bliver en Superliga-profil, men det må tiden vise.

Hvor har du fra at han er SKADET i en måned? Hvor ved du fra at han INGEN grundtræning har? Hvem siger at han er 3 måneder om at komme i topform?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af Buzz Killington » 9. aug 2013, 20:28

AalborgTrendies skrev:
Provst i Brovst skrev:
Januar 2011
2.000.000 Morten 'Duncan' Rasmussen Celtic-AaB (Leje-fee)
2.000.000 Michael Lumb: Zenit-AaB (Leje-fee)
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/su ... page=0%2C1" onclick="window.open(this.href);return false;
Han lå på minimum 2,5 mio. - det er jeg ganske sikker på. Det passer også fint med at AaB overtog hans løn i lejeperioden. - Duncan lå på ca. 6 mio. om året i Celtic.


Meget fint du er sikker på det. Med mindre du kommer med en kildehenvisning er det dog ikke andet end en blank påstand fra en anonym person med en internetforbindelse.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2249
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af alithebeast » 9. aug 2013, 20:30

AalborgTrendies skrev:
Provst i Brovst skrev:
Januar 2011
2.000.000 Morten 'Duncan' Rasmussen Celtic-AaB (Leje-fee)
2.000.000 Michael Lumb: Zenit-AaB (Leje-fee)
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/su ... page=0%2C1" onclick="window.open(this.href);return false;
Han lå på minimum 2,5 mio. - det er jeg ganske sikker på. Det passer også fint med at AaB overtog hans løn i lejeperioden. - Duncan lå på ca. 6 mio. om året i Celtic.
La' nu vær'! Både Mainz og Celtic har selvfølgelig betalt noget af lønnen, for at komme af med en spiller som de ikke ville bruge og spare lidt penge samtidig. Det er ligegyldigt, hvad du er "ganske sikker på", for det er løgn og latin. Alternativt må du jo sende et billede af dig selv sammen med alle de sportsdirektører og managers du åbenbart omgåes.
Hader København!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af NIN » 9. aug 2013, 20:38

MHJ skrev:
AalborgTrendies skrev:
Provst i Brovst skrev:
Januar 2011
2.000.000 Morten 'Duncan' Rasmussen Celtic-AaB (Leje-fee)
2.000.000 Michael Lumb: Zenit-AaB (Leje-fee)
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/su ... page=0%2C1" onclick="window.open(this.href);return false;
Han lå på minimum 2,5 mio. - det er jeg ganske sikker på. Det passer også fint med at AaB overtog hans løn i lejeperioden. - Duncan lå på ca. 6 mio. om året i Celtic.


Meget fint du er sikker på det. Med mindre du kommer med en kildehenvisning er det dog ikke andet end en blank påstand fra en anonym person med en internetforbindelse.
Hvordan adskiller det faktum sig fra det du og alle andre skriver herinde?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af Buzz Killington » 9. aug 2013, 20:57

NIN den fromme skrev:
MHJ skrev:
AalborgTrendies skrev:
Provst i Brovst skrev:
Januar 2011
2.000.000 Morten 'Duncan' Rasmussen Celtic-AaB (Leje-fee)
2.000.000 Michael Lumb: Zenit-AaB (Leje-fee)
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/su ... page=0%2C1" onclick="window.open(this.href);return false;
Han lå på minimum 2,5 mio. - det er jeg ganske sikker på. Det passer også fint med at AaB overtog hans løn i lejeperioden. - Duncan lå på ca. 6 mio. om året i Celtic.


Meget fint du er sikker på det. Med mindre du kommer med en kildehenvisning er det dog ikke andet end en blank påstand fra en anonym person med en internetforbindelse.
Hvordan adskiller det faktum sig fra det du og alle andre skriver herinde?
Forhåbentlig en del. Men skal jeg forstå det således at du ser folks indre følelse af selvsikkerhed som et relevant argument i sig selv, i lyset af modstridende informationer? Hvis du f.eks. påpeger at Chiles hovedstad er Santiago med henvisning til et atlas, så er du villig til at lade dig overbevise af min selvsikre men ufunderede påstand om at det er Conceptión?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af NIN » 9. aug 2013, 21:04

MHJ skrev:
NIN den fromme skrev:
MHJ skrev:
AalborgTrendies skrev:
Provst i Brovst skrev:
Januar 2011
2.000.000 Morten 'Duncan' Rasmussen Celtic-AaB (Leje-fee)
2.000.000 Michael Lumb: Zenit-AaB (Leje-fee)
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/su ... page=0%2C1" onclick="window.open(this.href);return false;
Han lå på minimum 2,5 mio. - det er jeg ganske sikker på. Det passer også fint med at AaB overtog hans løn i lejeperioden. - Duncan lå på ca. 6 mio. om året i Celtic.


Meget fint du er sikker på det. Med mindre du kommer med en kildehenvisning er det dog ikke andet end en blank påstand fra en anonym person med en internetforbindelse.
Hvordan adskiller det faktum sig fra det du og alle andre skriver herinde?
Forhåbentlig en del. Men skal jeg forstå det således at du ser folks indre følelse af selvsikkerhed som et relevant argument i sig selv, i lyset af modstridende informationer? Hvis du f.eks. påpeger at Chiles hovedstad er Santiago med henvisning til et atlas, så er du villig til at lade dig overbevise af min selvsikre men ufunderede påstand om at det er Conceptión?
Det har jeg ikke udtalt mig det mindste om, men at det pludselig er et argument at det er en anonym person med en internetforbindelse. Det kan man da smide i røven af alle postulater her inde og er ens for alle om de så påstår de har set Bendtner i lufthavnen. At de har snakket med Lynge til træningen, eller har mødt Søren Frederiksen kl.04 i Gaden. Eller bare mener at vide, at den og den spiller er skadet til rundens kamp.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9633
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Velkommen til Rasmus Jönsson.

Indlæg af Buzz Killington » 9. aug 2013, 21:16

NIN den fromme skrev: Det har jeg ikke udtalt mig det mindste om, men at det pludselig er et argument at det er en anonym person med en internetforbindelse. Det kan man da smide i røven af alle postulater her inde og er ens for alle om de så påstår de har set Bendtner i lufthavnen. At de har snakket med Lynge til træningen, eller har mødt Søren Frederiksen kl.04 i Gaden. Eller bare mener at vide, at den og den spiller er skadet til rundens kamp.
Ah, jeg overfortolkede det du skrev. Egentlig synes jeg der er alt for stor mængde af anonyme påstande i denne tråd og på siden generelt, fra folk uden relevant indsigt eller trackrecord og jeg ser intet galt i at påpege eksempler på dette.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Låst