Michael Lumb fra Zenit Skt. Petersborg

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Michael Lumb fra Zenit Skt. Petersborg

Indlæg af Mogens » 16. aug 2011, 10:41

YesAaBcan skrev:Det med vejret har du nok ret i. Men om Lumb er ok tilfreds - hmm.

[http://tv2sport.dk/node/83299]

Syntes iøvrigt spørgeren i teksten her, er lidt i svinerhjørnet:
[http://en.fc-zenit.ru/main/news/54373.h ... tx=michael lumb]
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 601891.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Ovenstående er fra dags dato i eb. Nu har vi to venstre backs i truppen + ligesom vi har en overraskende habil PK, som virkelig har gjort sig positivt bemærket trods den uvante position og det "forkerte" favorit-ben.

Dermed er der ikke plads til Lumb. Havde det dog bare været så klart inden vi skrev med Lucho, så kunne det måske have været en mulighed.

Nevermind, det er der i mine øjne ikke nogen grund til at spekulere mere i. Kræfterne (de økonomiske af slagsen) skal bruges et andet sted.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Michael Lumb fra Zenit Skt. Petersborg

Indlæg af A_Strandfelt » 16. aug 2011, 11:12

Jeg er enig. Lumb er ikke interessant længere. Især ikke økonomisk.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Michael Lumb fra Zenit Skt. Petersborg

Indlæg af budo » 16. aug 2011, 18:05

Grundlæggende ligger han vel som han selv har redt. Der var vel ikke mange der reelt regnede med at han ville få mange chancer i Zenit efter de par udlejningsperioder? Med et minimum af selverkendelse, havde Lumb også læst skriften på væggen langt tidligere.

Hvis han virkelig havde et ønske om spilletid og gang i karrieren, frem for pengene eller et forfængeligt håb om at et absurd fodboldunivers i en formørket afkrog af verden pludselig ville begynde at elske ham, så havde han selv aktivt forsøgt at komme til AaB da vinduet åbnede.

Jeg ville bestemt gerne have haft Lumb som fast mand, men der er ingen tvivl om at han er blevet overhælet af virkeligheden. Jeg tror og håber at PK og Lucho kan opfylde alle vores venstreback behov denne sæson.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Brugeravatar
Phenomeno
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 18
Tilmeldt: 12. aug 2011, 17:14
Favoritspiller: Ronaldo

Re: Michael Lumb fra Zenit Skt. Petersborg

Indlæg af Phenomeno » 18. aug 2011, 16:04

budo skrev:Grundlæggende ligger han vel som han selv har redt. Der var vel ikke mange der reelt regnede med at han ville få mange chancer i Zenit efter de par udlejningsperioder? Med et minimum af selverkendelse, havde Lumb også læst skriften på væggen langt tidligere.

Hvis han virkelig havde et ønske om spilletid og gang i karrieren, frem for pengene eller et forfængeligt håb om at et absurd fodboldunivers i en formørket afkrog af verden pludselig ville begynde at elske ham, så havde han selv aktivt forsøgt at komme til AaB da vinduet åbnede.

Jeg ville bestemt gerne have haft Lumb som fast mand, men der er ingen tvivl om at han er blevet overhælet af virkeligheden. Jeg tror og håber at PK og Lucho kan opfylde alle vores venstreback behov denne sæson.
Enig

Besvar