Farvel og tak til Zaza

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Farvel og tak til Zaza

Indlæg af Yngvesson » 30. maj 2011, 12:04

http://www.tv2nord.dk/artikel/160863:Sp ... rdig-i-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af Hanga » 30. maj 2011, 12:16

Fornuftig beslutning af AaB synes jeg. Karim er faldet voldsomt i niveau og er i sin karrieres efterår.

Det kommer selvfølgelig i høj grad an på, hvad vi får ind som erstatning, og til hvilken økonomi. Spørgsmålet er om Nikolaj Larsen skal have chancen, og man derfor leder efter en ny reservekeeper, men det tvivler jeg alligevel på.

Den officielle meddelelse:
http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... -zaza.aspx
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af Yngvesson » 30. maj 2011, 12:19

Det var helt sikkert i rette tid at skille sig af med Zaza. Jeg synes dog at han fortjener en vis tak, han har trods alt vogtet buret for os i de seneste 4 år og gjort det udemærket i 3 af de 4!

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af Martino » 30. maj 2011, 12:20

Dejlig nyhed. Jeg er klar over at mange herinde synes Zaza har været en fin mand for AaB. Jeg har aldrig brudt mig om ham og er lykkelig over at han er fortid. Men et farvel skal han have, for han har langtfra været den dårligste keeper i AaB. Giv Nicolai Larsen chancen og så må der være en på U-19 holdet som er ganske udmærket?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af Hanga » 30. maj 2011, 12:22

Yngvesson skrev:Det var helt sikkert i rette tid at skille sig af med Zaza. Jeg synes dog at han fortjener en vis tak, han har trods alt vogtet buret for os i de seneste 4 år og gjort det udemærket i 3 af de 4!
Absolut, Zaza har været en kanon mand for os, både på og uden for banen. Jeg har altid godt kunnet li ham for at sige tingene som de er.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Aabwibz
Superliga
Superliga
Indlæg: 740
Tilmeldt: 29. okt 2009, 22:33
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af Aabwibz » 30. maj 2011, 12:39

Tak til Zaza for nogle fantastiske år, han vil blive husket i mange år frem! :aabfan:
- Bliver sjovt og se om det bliver NL der kommer på mål eller om vi går ud og finder en ny!
Football. Fucking football. Imagine not being into it. Those poor, poor half-alive bastards.
19/5/12

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af BoomZ0R » 30. maj 2011, 13:29

Mærkelig fornemmelse at skulle af med Zaza, men det er helt klart den rigtige beslutning. Han stod ikk længere fantastisk, og virkede til at køre på rutinen. Tror han trænger til luftforandring, og det kan han få nu. Han har formodentlig stadig nogen år i kroppen.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af jonas386 » 30. maj 2011, 13:35

Tak til Zaza skal der også lyde herfra.

http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

AMRDK
2. div
2. div
Indlæg: 237
Tilmeldt: 13. jul 2010, 01:37
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af AMRDK » 30. maj 2011, 13:43

http://onside.dk/nyheder/superligaen/za ... -noget-for" onclick="window.open(this.href);return false;

Bider mærke i dette: "Ifølge Zaza er forklaringen, at træner Kent Nielsen vil have en anden målmand." ...

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af Konsulenten » 30. maj 2011, 13:45

AMRDK skrev:http://onside.dk/nyheder/superligaen/za ... -noget-for

Bider mærke i dette: "Ifølge Zaza er forklaringen, at træner Kent Nielsen vil have en anden målmand." ...
Det kan vel ikke ligefrem betegnes som breaking news....
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Elegia

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af Elegia » 30. maj 2011, 13:53

Hvor er det patetisk, at vi altid skal igennem den samme smøre med klynken, hver gang en spiller ikke får forlænget i AaB.

Spillerne tjener lønninger i direktørklassen og opefter. Alligevel skal de behandles som små pattebørn, hver gang AaB ikke ønsker at forlænge samarbejdet - endskønt spillerne aldrig holder sig for fine til selv både at efterlyse nye klubber gennem medierne eller lade agenter lede efter nye klubber for i skjul for klubbernes ledelse.

At Karim Zaza stædigt har påstået, at han ikke er mærket af alderen, viser bare, at fodboldspillere selv mener at have carte blanche til at lyve, som det passer dem, for i foråret har han været grænsende til katastrofal.

At Kent Nielsen er enig i dette, finder jeg kun betryggende. Og at AaB først melder den slags ud efter en historisk tæt og vanvittig sæsonafslutning, er sgu da ren fornuft.

Alt andet ville være det rene vanvid og blot en potentiel kilde til uro i truppen.

Milfix
2. div
2. div
Indlæg: 210
Tilmeldt: 6. jan 2011, 22:28
Favoritspiller: Puyol
Geografisk sted: Aalborg

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af Milfix » 30. maj 2011, 20:16

Tak herfra for at have taget del i AaBs seneste 4 år med mange spændende op- og nedture
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af Funky » 30. maj 2011, 22:45

Overordnet set en fantastisk tid med Zaza. Tak herfra. Lidt ærgerligt at han ikke får en pæn afsked på stadion eller noget, men sådan er det jo i de her pauser.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2011, 23:00

Funky skrev:Overordnet set en fantastisk tid med Zaza. Tak herfra. Lidt ærgerligt at han ikke får en pæn afsked på stadion eller noget, men sådan er det jo i de her pauser.
Han kunne jo bare have taget de to mod sønderjyske, så kunne vi have sagt pænt farvel til ham i Parken.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af Funky » 30. maj 2011, 23:32

Pastorius skrev:
Funky skrev:Overordnet set en fantastisk tid med Zaza. Tak herfra. Lidt ærgerligt at han ikke får en pæn afsked på stadion eller noget, men sådan er det jo i de her pauser.
Han kunne jo bare have taget de to mod sønderjyske, så kunne vi have sagt pænt farvel til ham i Parken.
Lige de to mod SønderJyske, der må aben sidde ret pænt placeret på midterforsvarets skuldre.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af Pastorius » 30. maj 2011, 23:49

Funky skrev:
Pastorius skrev:
Funky skrev:Overordnet set en fantastisk tid med Zaza. Tak herfra. Lidt ærgerligt at han ikke får en pæn afsked på stadion eller noget, men sådan er det jo i de her pauser.
Han kunne jo bare have taget de to mod sønderjyske, så kunne vi have sagt pænt farvel til ham i Parken.
Lige de to mod SønderJyske, der må aben sidde ret pænt placeret på midterforsvarets skuldre.
Jo jo, det var for anskuelighedens skyld.

Pointen er at spillerne selv er skyld i at det har varet unødigt langt tid at få en afklaring på hvad der skal ske i næste sæson.

Jeg er selv mellemleder, og bryder mig absolut heller ikke om at der ikke kan gives ordentlig besked i god tid, men når det kommer til AaB, har jeg det helt fint med, at man er nødt til at trække den i halen, selv ved den mindste risiko for at holdet kunne præstere bare en lille smule ringere. Risikoen ved at opføre sig 100% korrekt var simpelt hen for stor i dette tilfælde.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af Funky » 30. maj 2011, 23:52

Pastorius skrev:
Funky skrev:
Pastorius skrev:
Funky skrev:Overordnet set en fantastisk tid med Zaza. Tak herfra. Lidt ærgerligt at han ikke får en pæn afsked på stadion eller noget, men sådan er det jo i de her pauser.
Han kunne jo bare have taget de to mod sønderjyske, så kunne vi have sagt pænt farvel til ham i Parken.
Lige de to mod SønderJyske, der må aben sidde ret pænt placeret på midterforsvarets skuldre.
Jo jo, det var for anskuelighedens skyld.

Pointen er at spillerne selv er skyld i at det har varet unødigt langt tid at få en afklaring på hvad der skal ske i næste sæson.

Jeg er selv mellemleder, og bryder mig absolut heller ikke om at der ikke kan gives ordentlig besked i god tid, men når det kommer til AaB, har jeg det helt fint med, at man er nødt til at trække den i halen, selv ved den mindste risiko for at holdet kunne præstere bare en lille smule ringere. Risikoen ved at opføre sig 100% korrekt var simpelt hen for stor i dette tilfælde.
Helt enig. Jeg synes bestemt heller ikke der er noget at komme efter i dette tilfælde.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Svante
Drenge
Drenge
Indlæg: 28
Tilmeldt: 2. maj 2009, 19:10

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af Svante » 19. jul 2011, 18:12

Zaza skifter til Hjørring

http://www.fc-hjoerring.dk/default.efact?pid=6869&mid=" onclick="window.open(this.href);return false;

McQwai
1. div
1. div
Indlæg: 425
Tilmeldt: 12. sep 2005, 09:11

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af McQwai » 23. aug 2011, 16:23

...og i Hjørring har han fået en fremragende start - er det 0-4 og 1-4? - det bliver en lang sæson for vor Karim...
AaB - ingen lige - ingen over !

Busk79
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 23. jul 2009, 21:21
Favoritspiller: Calle Facius, Erik Bo Andersen, Søren Frederiksen, Lee Sharp, Paulo Maldine, Hagi, Gassa, Romario
Geografisk sted: Vensyssel

Re: Farvel og tak til Zaza

Indlæg af Busk79 » 3. sep 2011, 09:23

Vi vil ha Wienkoff i kassen igen..

Besvar