Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af Reto » 19. jul 2011, 13:56

Mr Alex skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2011 ... lucho.aspx

Så er det officielt, men der går noget tid før han kan spille! :aabfan:
Lækkert.

Dejligt med kamp om pladsen på venstrebacken.

Brugeravatar
spedalex
2. div
2. div
Indlæg: 107
Tilmeldt: 19. sep 2008, 09:08
Favoritspiller: Simon Bræmer
Geografisk sted: Bruxelles

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af spedalex » 19. jul 2011, 14:01

Jeg må indrømme jeg havde håbet man ville frede nummer 15.

Men lækkert at få sagen lukket.

dutch
1. div
1. div
Indlæg: 283
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:23
Geografisk sted: Mallorca
Kontakt:

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af dutch » 19. jul 2011, 14:05

To år til Lucho.

Lynge udtaler at man gerne ville have skrevet kontrakt med ham i de foregående transfervinduer, så nu må alt snak om at blev kasseret sidste gange forstumme.

Så mangler Lynge vel bare at lave en bankelev kontrakt med Rolf Toft.

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af Walther » 19. jul 2011, 14:17

Cool!
Bliver spændende at se ham i kamp.
Jeg betvivler ikke hans offensive kvaliteter, som både Kent og Lynge også tidligere har fremhævet, men jeg er spændt på at se hans defensive samt hans speed.
Det kunne blive en potentielt meget farlig venstreside med ham og Due. Eller en meget blottet venstreside..
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

NeverDefeated

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af NeverDefeated » 19. jul 2011, 15:01

Jeg må også indrømme at jeg gerne havde set at AaB havde fredet Marshalls nummer. Der er trods alt et hav af andre trøjenumre man kunne have brugt. Skuffende.

Men ja, lad os se hvad han kan.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af hje1980 » 19. jul 2011, 15:11

NeverDefeated skrev:Jeg må også indrømme at jeg gerne havde set at AaB havde fredet Marshalls nummer. Der er trods alt et hav af andre trøjenumre man kunne have brugt. Skuffende.

Men ja, lad os se hvad han kan.
Med respekten for Marshall i behold, så er han jo ikke et synonym med nr. 15 i AaB... så kan egentlig ikke se hvorfor det nummer skulle fredes.

Den ENESTE i AaB´s trup hvor man i kan sige det er "hans nummer"... det er vel Augo... og den trøjer tvivler jeg også på bliver fredet når han stopper en dag...

Og håber trøje nr. 12 bliver fjernet fra fredet hvis den dag skulle opstå at der kommer en der overhaler Boye... tvivler dog på den dag kommer...

Bienvenido Lucho .... vestir la camiseta con orgullo

NeverDefeated

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af NeverDefeated » 19. jul 2011, 15:28

hje1980 skrev: Med respekten for Marshall i behold, så er han jo ikke et synonym med nr. 15 i AaB... så kan egentlig ikke se hvorfor det nummer skulle fredes.

Den ENESTE i AaB´s trup hvor man i kan sige det er "hans nummer"... det er vel Augo... og den trøjer tvivler jeg også på bliver fredet når han stopper en dag...

Og håber trøje nr. 12 bliver fjernet fra fredet hvis den dag skulle opstå at der kommer en der overhaler Boye... tvivler dog på den dag kommer...

Bienvenido Lucho .... vestir la camiseta con orgullo
Det handler i lige så høj grad om at nummer 15 tilhørte med en spiller der på tragisk vis gik bort. Jeg bryder mig ikke om 1½ måned senere at skulle se en anden løbe rundt med samme nummer. Selvfølgelig er man nødt til at komme videre, men her handler det jo ikke om en spiller som trak sig tilbage eller noget. Jeg synes ikke det er godt signal at sende, men det er nok bare mig.

Apehunter
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 14. jul 2011, 13:24
Favoritspiller: Messi

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af Apehunter » 19. jul 2011, 16:01

Tankevækkende at manden skal helt fra Argentina til Aalborg for at kunne få en kontrakt.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af hje1980 » 19. jul 2011, 16:07

NeverDefeated skrev:
hje1980 skrev: Med respekten for Marshall i behold, så er han jo ikke et synonym med nr. 15 i AaB... så kan egentlig ikke se hvorfor det nummer skulle fredes.

Den ENESTE i AaB´s trup hvor man i kan sige det er "hans nummer"... det er vel Augo... og den trøjer tvivler jeg også på bliver fredet når han stopper en dag...

Og håber trøje nr. 12 bliver fjernet fra fredet hvis den dag skulle opstå at der kommer en der overhaler Boye... tvivler dog på den dag kommer...

Bienvenido Lucho .... vestir la camiseta con orgullo
Det handler i lige så høj grad om at nummer 15 tilhørte med en spiller der på tragisk vis gik bort. Jeg bryder mig ikke om 1½ måned senere at skulle se en anden løbe rundt med samme nummer. Selvfølgelig er man nødt til at komme videre, men her handler det jo ikke om en spiller som trak sig tilbage eller noget. Jeg synes ikke det er godt signal at sende, men det er nok bare mig.
Synes da klubben har gjort RIGTIG meget omkring dette... bla. med mindehøjtideligheden her på samme tid som den på Costa Rica... der er blevet spillet med sørgebind i 2 kampe nu og der vil blive 1 min. stilhed før AGF kampen...

Hvad nu hvis der er 4 spillere i samme bil som dør, skal de 4 trøjer så også tages bort... så kan man jo blive ved... ender jo med at der løber spillere rundt med nr. 78, 82 og 93 forbi resten er fredet...

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af hje1980 » 19. jul 2011, 16:07

Apehunter skrev:Tankevækkende at manden skal helt fra Argentina til Aalborg for at kunne få en kontrakt.
Uddyb venligst???

NeverDefeated

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af NeverDefeated » 19. jul 2011, 16:23

hje1980 skrev: Synes da klubben har gjort RIGTIG meget omkring dette... bla. med mindehøjtideligheden her på samme tid som den på Costa Rica... der er blevet spillet med sørgebind i 2 kampe nu og der vil blive 1 min. stilhed før AGF kampen...

Hvad nu hvis der er 4 spillere i samme bil som dør, skal de 4 trøjer så også tages bort... så kan man jo blive ved... ender jo med at der løber spillere rundt med nr. 78, 82 og 93 forbi resten er fredet...
Det er nu ellers kutyme alle andre steder at man freder spillernumre, der har tilhørt spillere der på tragisk vis er gået bort. Både i Rasmus Greens tilfælde, og også i udlandet med spillere som Miklos Feher og Marc Vivien Foe (hvor både Lyon og City fredede det trøjenummer han spillede i). Selvom de gik bort i forbindelse med hhv. træning og kamp, så mener jeg ikke at der er den store forskel.

Det handler ikke mindst om at have respekt for de efterladte, der nu om kort tid kan se en anden spiller tørne ud for AaB i nr. 15. Dit eksempel er direkte tåbeligt, da det er så sjældent at fodboldspillere dør, hvad enten det er på eller udenfor banen.

Der er tale om 2-3 numre der så ialt ville være fredet, og mon ikke Lucho sagtens kunne overkomme at finde et andet nummer?!

Thorshauge

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af Thorshauge » 19. jul 2011, 17:04

hje1980 skrev:
Apehunter skrev:Tankevækkende at manden skal helt fra Argentina til Aalborg for at kunne få en kontrakt.
Uddyb venligst???
Billede

Brugeravatar
KK5700
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 8. okt 2006, 17:13
Geografisk sted: Svendborg

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af KK5700 » 19. jul 2011, 17:07

Velkommen til Lucho, AaBs Colin Farrel...

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af FlæskeFrank » 19. jul 2011, 17:26

Godt der blev skrevet med ham - tror jeg nok. Jeg havde opgivet ham. Kan dog ikke finde ud af om ansøgningen om arbejds- og opholdstilladelse allerede blev sendt i sidste uge eller først i dag. Synes artiklerne varierer lidt på det punkt.'

Mht. nr. 15 så havde jeg regnet med, at de ikke havde givet andre nummeret det første år. Frede trøjen var måske nok i overkanten eftersom Marshall - desværre ikke - var fast mand på holdet.
- FlæskeFrank

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af hje1980 » 19. jul 2011, 18:14

Thorshauge skrev:
hje1980 skrev:
Apehunter skrev:Tankevækkende at manden skal helt fra Argentina til Aalborg for at kunne få en kontrakt.
Uddyb venligst???
Billede
Lad os nu se om han noget mellem ørerne og kan argumentere for hans synspunkter 

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af Jacob » 20. jul 2011, 00:14

hje1980 skrev:
Thorshauge skrev:
hje1980 skrev:
Apehunter skrev:Tankevækkende at manden skal helt fra Argentina til Aalborg for at kunne få en kontrakt.
Uddyb venligst???
Billede
Lad os nu se om han noget mellem ørerne og kan argumentere for hans synspunkter 
Tjah...vi har pt haft 8 indlæg fra ham/hende uden tegn på at der er noget seriøst imellem ørene.....
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af Lindmark » 20. jul 2011, 11:21

FlæskeFrank skrev:...

Mht. nr. 15 så havde jeg regnet med, at de ikke havde givet andre nummeret det første år. Frede trøjen var måske nok i overkanten eftersom Marshall - desværre ikke - var fast mand på holdet.
Synes nok også godt man kunne have ventet en sæson eller tre med at tage nr. 15 i brug igen. Jeg synes dog ikke at der er belæg for at frede Marshalls (tidligere) nummer i al evighed, sådan som man har valgt at gøre med Boyes(/publikums) nummer 12.
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af Holm-o1 » 3. aug 2011, 13:59

http://www.bold.dk/nyt/Lucho-spilleklar-for-AaB" onclick="window.open(this.href);return false;

Så er han klar!
..

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af hje1980 » 3. aug 2011, 14:50

Er der nogen der har set ham spille træningskampene... det er jo meget aktuelt nu hvor han endelig kan få en plads i ligaen...

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Luis Antonio "Lucho" Rodríguez på fri transfer

Indlæg af jernskjorten » 3. aug 2011, 15:54

hje1980 skrev:Er der nogen der har set ham spille træningskampene... det er jo meget aktuelt nu hvor han endelig kan få en plads i ligaen...
Så ham i Møldrup i går mod Viborg FF. Manglede kondition til 90 minutter, og han fik lidt hjælp af trænerteamet i forhold til, hvornår han skulle gå med frem osv., men det var der nu flere af spillerne, der gjorde. Jeg synes, at hans boldomgang generelt virkede fornuftig. Med hensyn til konditionen har Lucho vist heller ikke trænet fuldt med på det seneste.

Min holdning - baseret på hvad jeg så i går - vil nok være, at så længe Patrick Kristensen spiller på det nuværende niveau, er der ingen grund til at skifte ham ud med Lucho.

Besvar