Det første anerkender jeg, men det betyder så bare, at der ikke er nogen, som kender den rigtige salgspris, når der så let kan findes modstridende kilder, og derfor kan salget af Bruninho overhovedet ikke ikke bruges som bevis for noget som helst. Det passer også fint med min mening om presseforlydender om priser ved spillersalg. Desuden regner jeg DR som en sikker kilde, men ikke Carsten V. Jensen.Yankee skrev:
Prøv at læse mit link igenDer indikerer CV at prisen er mellem 20 og 30 millioner kroner.
Det er dig, der kommer med stærkt tvivlsomme informationer når du hævder at Spalvis blev solgt for mere end Bruninho. Det er simpelthen forkert.
Vedrørende Spalvis-salget kan jeg slet ikke se hvorfor de info der ligger i AaB's pressemeddelse skulle være forkerte, og slet ikke når man ved, at AaB afviste de første tilbud fra Sporting.
Herunder de præcise ord om hvad opjusteringen i forbindelse med salget af Spalvis indeholder, bortset fra afgangen af Blomqvist.
Heri er indeholdt yderligere strategiske investeringer i både kommerciel udvikling, faciliteter og spillere som følge af både dette salg samt tidligere realiseret overskud.
Jeg bliver åbenbart nødt til at oversætte:
1. Heri er indeholdt yderligere strategiske investeringer i både kommerciel udvikling - Der er brugt penge på udvikling af den handelsmæssige del af AaB A/S
2. faciliteter - Der er brugt penge på træningsområdet
3. og spillere - Der er hensat yderligere midler til spillerkøb