Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 1. sep 2011, 22:00

MRBangDK.... Du så ikke fodbold igår vel? Jeg har lige set kampen, og Duncan havde fandme scoret minimum 3 kasser i den kamp! Helenius havde jo 100 hovedstødschancer uden at ramme en af dem ordentligt, Dalsgaard fuckede som altid sin friløber op. Jeg er fuldstændig med på at der skal være spilletid til talenterne, men det er altså lykkedes at udvikle maser af talenter i AaB tidligere, uden at halvdelen af startopstillingen og hele angrebet behøvede at bestå af talenter. Det er håbløst at mene at vi ikke kunne bruge Duncan og at det på nogen som helst måde ville være sportsligt negativt at få ham tilført, især når Curth har en ubehagelig vane med at være ude med skade i længere perioder. Talenter har brug for rutinerede kræfter at læne sig op af, det gælder også i angrebet.

Hvis man i AaB vurderer at der økonomi, gennem playersponsorat eller andet, til at hente en spiller, så skal vi da bare være lykkelige for det. Der er jo altså også stadig muligheden for at kickstarte en falmet karriere, som med Prica, og ende med at tjene en ret anselig sum penge på et ikke specielt stort investeret beløb.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af jonas386 » 1. sep 2011, 22:04

Jeg vil bare synes det vil være ærgeligt hvis Helenius bliver bænket fordi Duncan kommer til... Helenius kan altså noget som ikke ret mange andre angribere kan, nemlig skabe en chance ud af ingenting og få scoret... HVIS det er os der henter Duncan (jeg tvivler stadig) så skal det være Curth der skal bænkes, og det er altså endnu en dyr lønpost at have på bænken... Så bliver det Curth, Bøgelund og Chanko. Og det er altså ikke holdbart.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af jydenfranord » 1. sep 2011, 22:08

jonas386 skrev:Jeg vil bare synes det vil være ærgeligt hvis Helenius bliver bænket fordi Duncan kommer til... Helenius kan altså noget som ikke ret mange andre angribere kan, nemlig skabe en chance ud af ingenting og få scoret... HVIS det er os der henter Duncan (jeg tvivler stadig) så skal det være Curth der skal bænkes, og det er altså endnu en dyr lønpost at have på bænken... Så bliver det Curth, Bøgelund og Chanko. Og det er altså ikke holdbart.
Jeg vil så hellere have en angriber der kan score på de mest oplagte og gennemspillede chancer.....

Personligt synes jeg der er alt for meget hype omkring Helenius, ja det er muligt han kan udvikle sig til en klasseangriber, men han mangler MEGET som jeg ser det.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 1. sep 2011, 22:12

jydenfranord skrev:
jonas386 skrev:Jeg vil bare synes det vil være ærgeligt hvis Helenius bliver bænket fordi Duncan kommer til... Helenius kan altså noget som ikke ret mange andre angribere kan, nemlig skabe en chance ud af ingenting og få scoret... HVIS det er os der henter Duncan (jeg tvivler stadig) så skal det være Curth der skal bænkes, og det er altså endnu en dyr lønpost at have på bænken... Så bliver det Curth, Bøgelund og Chanko. Og det er altså ikke holdbart.
Jeg vil så hellere have en angriber der kan score på de mest oplagte og gennemspillede chancer.....

Personligt synes jeg der er alt for meget hype omkring Helenius, ja det er muligt han kan udvikle sig til en klasseangriber, men han mangler MEGET som jeg ser det.
Du ser rigtigt. På samme måde var det tydeligt at se på kampen igår, at Lucas Andersen ikke er klar til at starte inde. Jeg har ofte undret mig over at Kent ikke smed ham ind noget før, men man må bare sande at de trods alt kender nogle helt andre sider af spillerne end os andre derude. Derfor er jeg heller ikke i tvivl om at Duncan, eller en anden, ville blive hentet og brugt fordi der var en fornuftig vurdering af om vores unge angreb var klar nok til at indfri forventningerne. Som Lynge sagde til konen, da hun fangede ham klokken 3 om natten i færd med at tømme kummefryseren for de sidste pølser: "Du ser alt for meget i øjebliksbilleder...!"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af jonas386 » 1. sep 2011, 22:14

jydenfranord skrev:
jonas386 skrev:Jeg vil bare synes det vil være ærgeligt hvis Helenius bliver bænket fordi Duncan kommer til... Helenius kan altså noget som ikke ret mange andre angribere kan, nemlig skabe en chance ud af ingenting og få scoret... HVIS det er os der henter Duncan (jeg tvivler stadig) så skal det være Curth der skal bænkes, og det er altså endnu en dyr lønpost at have på bænken... Så bliver det Curth, Bøgelund og Chanko. Og det er altså ikke holdbart.
Jeg vil så hellere have en angriber der kan score på de mest oplagte og gennemspillede chancer.....

Personligt synes jeg der er alt for meget hype omkring Helenius, ja det er muligt han kan udvikle sig til en klasseangriber, men han mangler MEGET som jeg ser det.
Jeg vil da også gerne have en angriber der høvler alt ind, men er det økonomisk ansvarligt at gå ud og bruge løn på Duncan? Det er altså vigtigt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Maglau » 1. sep 2011, 22:27

Havde vi haft Duncan i kampene mod sønderjyske og viborg er jeg 100% sikker på at vi havde vundet. Duncan er en klasse angriber og bedre end nogle af vores nuværende angribere. Det ville være fantastisk at få ham.
Jeg begriber ikke at man kan argumentere for at vi ikke skal stille med det bedste hold.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3867
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Gentleman Finn » 1. sep 2011, 22:49

Mener klart vi har ligaens (formentlig) største angrebstalent i Helenius, der samtidig fungerer fint med Curth. Muligvis svinger han, men han skal nok blive stabil i takt med de kampe han får i benene. Han får nok en formnedgang et sted i sæsonen, men med signingen af Kayke har vi fået en offensiv spiller, der sammen med Dalsgaard og muligvis Rolfe, giver pæne muligheder for at Kent kan rotere på offensiv pladserne. Hvor Kayke vil stå først til at erstatte Curth eller Helenius ved formnedgang og skade, og Dalsgaard også kan komme i spil.

Hvis vi leger med tanken om at Dunken kom og ingen blev solgt, så ville vi have en ret bred og dyr trup i forhold til at vi ikke skal ud i Europa hver anden weekend. Udover der er risiko for, at vores talenters fremgang går i stå, når der kun er superligakampe at dele ud af. Forskellen økonomisk i forhold til at satse på Helenius, Curth suppleret med Kayke og en Dalsgaard på vej frem, ville derudover formentlig ikke ikke afspejle sig i hvad en topangriber skal have i løn.

Det kan sagtens være vi placerer et lidt for stort ansvar hos Helenius, men indtil videre har jeg set tilpas mange gode ting fra Helenius, til at jeg gerne vil give ham det ansvar og muligheden for at få det uforløste potentiale forløst. Og han virker på mig ikke som en person der er født uden selvtillid og tro på sig selv, så tror nok han klarer den formkrise der altid kommer, med medfølgende negative ytringer fra fans og medier.

Yoggidk
Drenge
Drenge
Indlæg: 41
Tilmeldt: 24. sep 2010, 10:27
Favoritspiller: Ene

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Yoggidk » 2. sep 2011, 07:59

På Kaykes facebook skriver en af hans venner at man i Brasilien kalder ham Pica hvilket ville være interessant for vesttribunen ;-)!

Rextherunt
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 31. okt 2005, 13:05
Geografisk sted: Østjylland

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Rextherunt » 2. sep 2011, 08:33

jydenfranord skrev:
MrBangDK skrev:
jydenfranord skrev:
Så fordi det går godt lige nu og her (så ser vi bort fra pokal-kampen mod viborg og kampen mod sønderjyske) skal man ikke gøre noget for at forbedre sine chancer?

Se hvordan det gik Bræmer, han blev udråbt til frelser, der blev ikke hentet kvalificeret angribere da "man havde det man skulle bruge" og Bræmer slog på ingen måde til. Hvis der havde været en anden spiller der kunne lettet presset på ham er det muligt han ville have opretholdt sin udvikling.

Hvis man smider alt for meget pres over på de unge spillere, så er der en risiko for de knækker. Derfor er det jo ganske fornuftigt at undersøge mulighederne for at forstærke holdet.
Jeg er bare ikke enig.. Vi har ikke 5 flade ører at gøre godt med. Og vores spillere får sgu ikke mere hår af at sidde på bænken. Henter vi flere forstærkninger ind i angrebet i dette vindue, så kan vi ikke andet end få nogle spillere som bliver mere eller mindre permanent bænket. Spillerne fungerer pisse godt som kollektiv nu - jeg tror ikke på tesen om, at de knækker pga. pres, for der er så meget rutine på holdet, at det nok skal holde dem oppe.

Jeg vil hellere have en midtersæson og få vores egne spillere til at lære og præstere endnu bedre end investere store lønsummer i en som Duncan..
Jeg er ikke enig med dig i at angrebet er så godt som du siger. Synes vi kunne se igår at der mangler meget i de kan sikre os en stabil placering gennem en hel sæson. Curth er ude med en skade, hvad en er med jævne mellemrum. Helenius skal bruge en del chancer på at score sine mål, Dalsgaard er efterhånden mere midtbanespiller end angriber. Jeg har svært ved at se angrebet stå imod hvis/når der kommer skader og karantæne. Naturligvis skal AaB ikke gå ud og smide om sig med penge, men hvis der kan laves en fornuftig aftale med Player Invest, så synes jeg det er en god mulighed for AaB.
Dalsgård er langtfra midtbane spiller... han er angriber.. og GOD til det. Han sparker kasser ind fra en kant af til træning og Kuhn vil helvedes gerne have ham på hold som angriber... KN vil bare gerne holde fast i en konstallation han allerede har og vil ikke ændre på den.
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af limey » 2. sep 2011, 08:46

Rextherunt skrev: [...] Kuhn vil helvedes gerne have ham på hold som angriber... KN vil bare gerne holde fast i en konstallation han allerede har og vil ikke ændre på den.
Gætter du, eller ved du noget?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7823
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Forza » 2. sep 2011, 08:49

Flot at lokalpressen ikke engang evner at finde et billede af Kayke!!

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... er%20kayke" onclick="window.open(this.href);return false;
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1374
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af AaB-Jones » 2. sep 2011, 08:56

Forza skrev:Flot at lokalpressen ikke engang evner at finde et billede af Kayke!!

http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/5/ ... er%20kayke" onclick="window.open(this.href);return false;
Tænkte dette samme - derudover har artiklen ligget online længe med en anden overskrift. Det er sgu sløjt!

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 730
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af tommas jensen » 2. sep 2011, 09:12

MrBangDK skrev:
tommas jensen skrev: Hvem siger vi betaler og mener det er sundt med konkurrence på pladserne. Så er alle tvunget til at præstere
Har du hørt om konceptet der hedder løn?

Hvis dit argument for at hente Duncan er at han er garant for mål, så bliver der ikke noget konkurrence til hans plads, og det vil derfor betyde bænkning af en af de nuværende der rent faktisk scorer. Viser det sig, at Duncan ikke scorer, så er det spildte penge.. Jeg tror mere på at vi skal gøre hvad vi kan for at give så meget støtte til vores nuærende trup i stedet for at kaste penge efter endnu en angriber..
Bræmer havde også en gylden periode, og hvordan gik det ham. Så sig ikke at Helenius og co ikke kan gå i stå !!!

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 730
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af tommas jensen » 2. sep 2011, 09:13

Maglau skrev:Havde vi haft Duncan i kampene mod sønderjyske og viborg er jeg 100% sikker på at vi havde vundet. Duncan er en klasse angriber og bedre end nogle af vores nuværende angribere. Det ville være fantastisk at få ham.
Jeg begriber ikke at man kan argumentere for at vi ikke skal stille med det bedste hold.
Sku endelig en jeg forstår :thumbsup:

seamann

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af seamann » 2. sep 2011, 09:25

tommas jensen skrev:
Maglau skrev:Havde vi haft Duncan i kampene mod sønderjyske og viborg er jeg 100% sikker på at vi havde vundet. Duncan er en klasse angriber og bedre end nogle af vores nuværende angribere. Det ville være fantastisk at få ham.
Jeg begriber ikke at man kan argumentere for at vi ikke skal stille med det bedste hold.
Sku endelig en jeg forstår :thumbsup:
Messi hører også til på det bedste hold.

AaB har meldt ud at man primært skal leve af egen avl + der er ingen penge. Så meget fornuftigt at der ikke sendes penge efter pubspilleren fra Skotland.
Iøvrigt have Curth også scoret på en af den million hovedstødschancer Helenius fik.

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 730
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af tommas jensen » 2. sep 2011, 09:26

seamann skrev:
tommas jensen skrev:
Maglau skrev:Havde vi haft Duncan i kampene mod sønderjyske og viborg er jeg 100% sikker på at vi havde vundet. Duncan er en klasse angriber og bedre end nogle af vores nuværende angribere. Det ville være fantastisk at få ham.
Jeg begriber ikke at man kan argumentere for at vi ikke skal stille med det bedste hold.
Sku endelig en jeg forstår :thumbsup:
Messi hører også til på det bedste hold.

AaB har meldt ud at man primært skal leve af egen avl + der er ingen penge. Så meget fornuftigt at der ikke sendes penge efter pubspilleren fra Skotland.
Iøvrigt have Curth også scoret på en af den million hovedstødschancer Helenius fik.
Havde der nu været penge i røven af ham havde du så også sagt nej tak ???

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Provst i Brovst » 2. sep 2011, 09:36

Jeg er meget glad for at Kent kan se et lys i Kayke. Det giver mig store forsatte forhåbninger for den spillestil som Kent helst vil praktisere. I det hele taget synes jeg at de sidste kampe giver lovning på et mere varieret og spændende AaB hold end det har været siden Hans Back introducerende princippet om en stort skur som bolden bare skulle spilles op på. Det har helt sikkert sine fordele men fodbold som ikke baserer sig på en lang høj bold op på en stærk angriber er for mig smukkere. Det er selvfølgelig kun relevant hvis det giver sig udslag i sejre. Nederlag er altid grimme.

Jeg er så glad for at det åbenbart er sådanne typer Kent foretrækker istedet for eks. Horsens Henrik Toft. Dermed ikke sagt noget dårligt om Henrik Toft, da jeg mener han er en meget effektiv spiller som targetmand, især til de omkostninger der sikkert er forbundet med ham.

Jeg tror at AaB godt kunne have fået spillere ala Henrik Toft til samme prisniveau som Kayke og sikkert billigere, men Kent vil åbenbart noget andet. Tak for det!

Jeg havde aldrig troet at AaB ville gå i denne her retning under Kent, slet ikke, men set i bakspejlet var Kent Nielsen Horsens mandskab vel heller ikke et hold baseret på kraft og direkte spil. Tænk en to meter hård tidligere forsvarer helst vil have tekniske og lette offensive spillere.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5092
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af MrBangDK » 2. sep 2011, 09:38

tommas jensen skrev:
MrBangDK skrev:
tommas jensen skrev: Hvem siger vi betaler og mener det er sundt med konkurrence på pladserne. Så er alle tvunget til at præstere
Har du hørt om konceptet der hedder løn?

Hvis dit argument for at hente Duncan er at han er garant for mål, så bliver der ikke noget konkurrence til hans plads, og det vil derfor betyde bænkning af en af de nuværende der rent faktisk scorer. Viser det sig, at Duncan ikke scorer, så er det spildte penge.. Jeg tror mere på at vi skal gøre hvad vi kan for at give så meget støtte til vores nuærende trup i stedet for at kaste penge efter endnu en angriber..
Bræmer havde også en gylden periode, og hvordan gik det ham. Så sig ikke at Helenius og co ikke kan gå i stå !!!
Hvor siger jeg det???

Ja, det kunne da være pisse hamrende fedt med en spiller som er garant for mange mål. Men du bliver simpelthen nødt til at forholde dig til, at AaB ikke har nogen penge. Selvom der var investorer der betalte for at Duncan kom til AaB, så er der stadig lønudgifter. Hvis det passer med 400-500K om måneden, så vil jeg LANGT hellere satse på vores nuværende trup (inkl. Kayke), og er der så nogen der går helt ad h til, så må man se på det i næste transfervindue. Jeg mener det vil være dybt uansvarligt, at smide penge efter Duncan pt.... og nu kan det så heller ikke lad sig gøre, da vinduet er lukket..
Ska' vi hak'?

tommas jensen
Superliga
Superliga
Indlæg: 730
Tilmeldt: 6. aug 2005, 10:30
Favoritspiller: Wæhler / Augo / Thelander
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af tommas jensen » 2. sep 2011, 10:42

MrBangDK skrev:
tommas jensen skrev:
MrBangDK skrev:
tommas jensen skrev: Hvem siger vi betaler og mener det er sundt med konkurrence på pladserne. Så er alle tvunget til at præstere
Har du hørt om konceptet der hedder løn?

Hvis dit argument for at hente Duncan er at han er garant for mål, så bliver der ikke noget konkurrence til hans plads, og det vil derfor betyde bænkning af en af de nuværende der rent faktisk scorer. Viser det sig, at Duncan ikke scorer, så er det spildte penge.. Jeg tror mere på at vi skal gøre hvad vi kan for at give så meget støtte til vores nuærende trup i stedet for at kaste penge efter endnu en angriber..
Bræmer havde også en gylden periode, og hvordan gik det ham. Så sig ikke at Helenius og co ikke kan gå i stå !!!
Hvor siger jeg det???

Ja, det kunne da være pisse hamrende fedt med en spiller som er garant for mange mål. Men du bliver simpelthen nødt til at forholde dig til, at AaB ikke har nogen penge. Selvom der var investorer der betalte for at Duncan kom til AaB, så er der stadig lønudgifter. Hvis det passer med 400-500K om måneden, så vil jeg LANGT hellere satse på vores nuværende trup (inkl. Kayke), og er der så nogen der går helt ad h til, så må man se på det i næste transfervindue. Jeg mener det vil være dybt uansvarligt, at smide penge efter Duncan pt.... og nu kan det så heller ikke lad sig gøre, da vinduet er lukket..
Enig men der er vel også investorer der har interresse i det går de røde godt.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kayke Rodrigues på 2-årig kontrakt

Indlæg af Maglau » 2. sep 2011, 10:47

MrBangDK skrev:
tommas jensen skrev:
MrBangDK skrev:
tommas jensen skrev: Hvem siger vi betaler og mener det er sundt med konkurrence på pladserne. Så er alle tvunget til at præstere
Har du hørt om konceptet der hedder løn?

Hvis dit argument for at hente Duncan er at han er garant for mål, så bliver der ikke noget konkurrence til hans plads, og det vil derfor betyde bænkning af en af de nuværende der rent faktisk scorer. Viser det sig, at Duncan ikke scorer, så er det spildte penge.. Jeg tror mere på at vi skal gøre hvad vi kan for at give så meget støtte til vores nuærende trup i stedet for at kaste penge efter endnu en angriber..
Bræmer havde også en gylden periode, og hvordan gik det ham. Så sig ikke at Helenius og co ikke kan gå i stå !!!
Hvor siger jeg det???

Ja, det kunne da være pisse hamrende fedt med en spiller som er garant for mange mål. Men du bliver simpelthen nødt til at forholde dig til, at AaB ikke har nogen penge. Selvom der var investorer der betalte for at Duncan kom til AaB, så er der stadig lønudgifter. Hvis det passer med 400-500K om måneden, så vil jeg LANGT hellere satse på vores nuværende trup (inkl. Kayke), og er der så nogen der går helt ad h til, så må man se på det i næste transfervindue. Jeg mener det vil være dybt uansvarligt, at smide penge efter Duncan pt.... og nu kan det så heller ikke lad sig gøre, da vinduet er lukket..
Jamen det er her det går galt i argumentationen.
Jeg argumenterer for at det vil være fedt med Duncan på holdet udfra den betragtning at der gik rygter om at AaB forhandlede med parterne om en eller anden form for tilknytning.
Det vil sige at AaBs ledelse, økonomifolk, bestyrelse (ejere) etc har givet nogle rammer hvor indenfor den tilknytning skal finde sted. Ergo dem med indsigt og viden har udstukket rammerne.

Den sportslige ledelse (Kent og Allan) har sagt go´ til at vi får ham, fordi de kan bruge han, sikkert fordi det styrker vores hold.

Som jeg tidligere har nævnt kan jeg forholde mig til det fodbold mæssige udfra en relativ god indsigt i det fodbold faglige, hvilket også mange andre herinde har.

Men at begynde at diskutere et forholdsvis lukket system som en privat virksomheds økonomiske forhold og dispositioner - oven i købet gå i rette med hvad virksomheden selv mener - er simplethen for langt ude.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Besvar