Lucas Andersen

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Pastorius » 14. feb 2012, 21:48

seamann skrev: http://ibyen.dk/musik/koncert-beat/article1537557.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja ja. I København kan de være med, men hvorfor nævner de aldrig, når der sker noget i Aalborg - eller Lille.

(jvf. viewtopic.php?p=367311#p367311" onclick="window.open(this.href);return false; )
Med venlig Hilsen
--
Robert

seamann

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af seamann » 14. feb 2012, 22:28

Pastorius skrev:
seamann skrev: http://ibyen.dk/musik/koncert-beat/article1537557.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja ja. I København kan de være med, men hvorfor nævner de aldrig, når der sker noget i Aalborg - eller Lille.

(jvf. viewtopic.php?p=367311#p367311" onclick="window.open(this.href);return false; )
Il ne serait pas arrivé dans le temps Schleimann

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Pastorius » 14. feb 2012, 22:31

seamann skrev:
Pastorius skrev:
seamann skrev: http://ibyen.dk/musik/koncert-beat/article1537557.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja ja. I København kan de være med, men hvorfor nævner de aldrig, når der sker noget i Aalborg - eller Lille.

(jvf. viewtopic.php?p=367311#p367311" onclick="window.open(this.href);return false; )
Il ne serait pas arrivé dans le temps Schleimann
Eller i Thøgers.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Gnu » 14. feb 2012, 23:15

limey skrev:Jeg forstår ikke, at I kan udtale jer om hvad der passer bedst til Lucas. Det ved han næppe heller selv, før end han står i det.

Lille er i øvrigt slet ikke et hul, men en rigtig hyggelig by. Mere proviensiel end Amsterdam, men mindre provensiel end Aalborg.
Jeg skal da gerne indrømme, at jeg ikke aner, om Lucas Andersen har en fetish for eksempelvis græsk eller cypriotisk bold. Men derfor skader det vel ikke med nogle generelle betragtninger om, hvad der vil være et godt karrierevalg for en ung spiller ud fra dennes evner og en given klubs varemærke. Eksempelvis passer Lucas Andersen eller Lionel Messi (uden sammenligning i øvrigt) vel næppe særlig godt ind på et knokkelhold som, lad os sige, Stoke. Det er da ikke så svært at forstå.

Hvorvidt Lille er et hul elle hyggelig er vist en anden diskussion.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af thomasjn » 15. feb 2012, 01:36

Ajax er jo på mange måder en spændende klub for en ung spiller. Men lad os nu se på hans position i Ajax. De har allerede Eriksen som spiller Lucas's favoritposition som også er Viktor Fischers yndlingsposition og han er vel længere fremme i Ajax hierakiet, hvis Lucas kommer derned. Derved kan der måske blive længere til 1. holdet selvom jeg mener Lucas passer perfekt til Ajax på mange måder, især grundet deres gode ungdomsafdeling og spillestil. Nuvel kan han jo nok sagtens også bruges på en kant, men ser ham mest som den fremskudte midtbanespiller med de baller han kan ligge. Bevares han er finurlig på kanten, men sjældent lige så farlig.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af le Cid » 15. feb 2012, 08:44

thomasjn skrev:Ajax er jo på mange måder en spændende klub for en ung spiller. Men lad os nu se på hans position i Ajax. De har allerede Eriksen som spiller Lucas's favoritposition som også er Viktor Fischers yndlingsposition og han er vel længere fremme i Ajax hierakiet, hvis Lucas kommer derned. Derved kan der måske blive længere til 1. holdet selvom jeg mener Lucas passer perfekt til Ajax på mange måder, især grundet deres gode ungdomsafdeling og spillestil. Nuvel kan han jo nok sagtens også bruges på en kant, men ser ham mest som den fremskudte midtbanespiller med de baller han kan ligge. Bevares han er finurlig på kanten, men sjældent lige så farlig.
Forventer du at Eriksen spiller i Ajax om et år?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af limey » 15. feb 2012, 09:28

Gnu skrev:
limey skrev:Jeg forstår ikke, at I kan udtale jer om hvad der passer bedst til Lucas. Det ved han næppe heller selv, før end han står i det.

Lille er i øvrigt slet ikke et hul, men en rigtig hyggelig by. Mere proviensiel end Amsterdam, men mindre provensiel end Aalborg.
Jeg skal da gerne indrømme, at jeg ikke aner, om Lucas Andersen har en fetish for eksempelvis græsk eller cypriotisk bold. Men derfor skader det vel ikke med nogle generelle betragtninger om, hvad der vil være et godt karrierevalg for en ung spiller ud fra dennes evner og en given klubs varemærke. Eksempelvis passer Lucas Andersen eller Lionel Messi (uden sammenligning i øvrigt) vel næppe særlig godt ind på et knokkelhold som, lad os sige, Stoke. Det er da ikke så svært at forstå.

Hvorvidt Lille er et hul elle hyggelig er vist en anden diskussion.
Jo, men vi kender jo intet til hvilke forhold de forskellige klubber kan og vil give Lucas og hvilke planer en given klub har med ham. Jeg synes i hvert fald, at det er vigtigere end at argumentere for at fransk er for et svært et sprog eller at Lille er et gudsforladt sted.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af thomasjn » 15. feb 2012, 10:40

le Cid skrev:
thomasjn skrev:Ajax er jo på mange måder en spændende klub for en ung spiller. Men lad os nu se på hans position i Ajax. De har allerede Eriksen som spiller Lucas's favoritposition som også er Viktor Fischers yndlingsposition og han er vel længere fremme i Ajax hierakiet, hvis Lucas kommer derned. Derved kan der måske blive længere til 1. holdet selvom jeg mener Lucas passer perfekt til Ajax på mange måder, især grundet deres gode ungdomsafdeling og spillestil. Nuvel kan han jo nok sagtens også bruges på en kant, men ser ham mest som den fremskudte midtbanespiller med de baller han kan ligge. Bevares han er finurlig på kanten, men sjældent lige så farlig.
Forventer du at Eriksen spiller i Ajax om et år?
Det er jo aldrig til at sige. Synes i hvert fald hypen og forventningerne om et skifte til en af de helt store til tider går over gevind. Eriksen er god og meget spændende ja, men så meget har han altså heller ikke brændt igennem endnu i de kampe jeg har set. Plus selv hvis Eriksen er væk kan Lucas stadig risikere at være reservere for Viktor Fischer så kan ikke se, hvorfor Ajax nødvendigvis skal gøres til det eneste rigtige for Lucas.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af jonas386 » 15. feb 2012, 15:50

Ajax har jo også Siem de Jong. Tror dog ikke Fischer er førstevalg til positionen såfremt Eriksen forsvinder, mon ikke der er en mand eller 2 foran i køen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af AaB1978 » 21. mar 2012, 00:34

Ifølge engelske medier skulle Liverpools talentspejdere også have kig på Lucas.

Jo flere klubber, der er interesserede, jo bedre! Lad os få en god gammeldags budkrig :)

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Gentleman Finn » 21. mar 2012, 07:16

http://greatnorthforum.co.uk/liverpool- ... -andersen/" onclick="window.open(this.href);return false;

ikke at der er noget nyt i at mange andre store klubber scouter Lucas også

Men rent egoistisk kunne jeg godt tænke mig han blev et års tid mere og lagde et lag på, så vi kan få lov at opleve ham herude i en mere afgørende rolle end nu. Lucas virker jo også temmelig meget nede på jorden for en gut på 17 der rygtes som det nye store talent i DK. Og med fint med spilletid og de faciliteter og trænere vi har herude er han også i gode hænder. Føler mig heller ikke overbevist om at han vil udvikle sig voldsomt meget mere ved at skifte ned og spille ungdomsfodbold i ajax, er lidt noget andet havde vi været stærkt besat på hans position. Synes vi har været ret gode (og modige) vedl at introducere ham til suppebold så tidligt og give ham spilletid, så håber lidt på han belønner det. Er i hvert fald ikke til at se hans udvikling har været hæmmet af den førsteholdsbold og pacing vi har haft gang, det sidste års tid har han jo lagt et par lag på.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Jesper Schmidt » 21. mar 2012, 11:02

Gentleman Finn skrev:http://greatnorthforum.co.uk/liverpool- ... -andersen/

ikke at der er noget nyt i at mange andre store klubber scouter Lucas også

Men rent egoistisk kunne jeg godt tænke mig han blev et års tid mere og lagde et lag på, så vi kan få lov at opleve ham herude i en mere afgørende rolle end nu. Lucas virker jo også temmelig meget nede på jorden for en gut på 17 der rygtes som det nye store talent i DK. Og med fint med spilletid og de faciliteter og trænere vi har herude er han også i gode hænder. Føler mig heller ikke overbevist om at han vil udvikle sig voldsomt meget mere ved at skifte ned og spille ungdomsfodbold i ajax, er lidt noget andet havde vi været stærkt besat på hans position. Synes vi har været ret gode (og modige) vedl at introducere ham til suppebold så tidligt og give ham spilletid, så håber lidt på han belønner det. Er i hvert fald ikke til at se hans udvikling har været hæmmet af den førsteholdsbold og pacing vi har haft gang, det sidste års tid har han jo lagt et par lag på.
En detalje angående Lucas, er at reglerne vel er sådan i DK at man kun må skrive kontrakt med spillere under 18 som gælder indtil deres 18 års fødselsdag. Det er klart at jo tættere vi kommer på kontraktudløb, jo mere attraktivt vil det kunne være for klubber at vente. Det er klart at i den perfekte verden laver Lynge en 5 års kontrakt fra hans 18 års fødselsdag, og Lucas bliver solgt for et stort millionbeløb om 1-2 år når han er en stjerne i superligaen... men realistisk set bliver han nok solgt til sommer.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Yankee » 21. mar 2012, 15:20

Det virker ganske rigtigt oplagt, ja. Især hvis vi taler topklubber som Liverpool, Inter, Arsenal eller lignende - for så er hans 18-års-fødselsdag i september ganske afgørende således at han kan være "home-grown" i fremtiden. For Ajax betyder dette ikke det store, men timingen virker på alle måder optimal til sommer.

Personligt synes jeg stadig et salg er oplagt. Lucas er endnu ikke god nok til at være en stamspiller hos os, og vi kan ikke vide hvad det vil gøre hans udvikling at sidde på bænken eller - gud forbyde det - få en skade. Kan vi få 8-10 millioner for en indskiftningsspiller kan vi ikke tillade os at sige nej. Langsigtede, usikre satsninger er der ikke plads til i øjeblikket.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 21. mar 2012, 15:26

Yankee skrev:Det virker ganske rigtigt oplagt, ja. Især hvis vi taler topklubber som Liverpool, Inter, Arsenal eller lignende - for så er hans 18-års-fødselsdag i september ganske afgørende således at han kan være "home-grown" i fremtiden. For Ajax betyder dette ikke det store, men timingen virker på alle måder optimal til sommer.

Personligt synes jeg stadig et salg er oplagt. Lucas er endnu ikke god nok til at være en stamspiller hos os, og vi kan ikke vide hvad det vil gøre hans udvikling at sidde på bænken eller - gud forbyde det - få en skade. Kan vi få 8-10 millioner for en indskiftningsspiller kan vi ikke tillade os at sige nej. Langsigtede, usikre satsninger er der ikke plads til i øjeblikket.
Nøglen må være en fornuftig aftale ved videresalg. Han bliver helt sikkert solgt til sommer, og mener da osse at Ajax bevist går efter U18 spillere så de kan være egen avl? Men det kan også være OK at sende ham afsted nu, indfrier han alle de forventninger der er til ham vil vi kunne tjene gode penge "hver gang" han bliver solgt videre. Kan nogen huske hvor mange procent man er sikret som udviklingsklub?

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Gaarde6 » 21. mar 2012, 16:10

Yankee skrev:Det virker ganske rigtigt oplagt, ja. Især hvis vi taler topklubber som Liverpool, Inter, Arsenal eller lignende - for så er hans 18-års-fødselsdag i september ganske afgørende således at han kan være "home-grown" i fremtiden. For Ajax betyder dette ikke det store, men timingen virker på alle måder optimal til sommer.

Personligt synes jeg stadig et salg er oplagt. Lucas er endnu ikke god nok til at være en stamspiller hos os, og vi kan ikke vide hvad det vil gøre hans udvikling at sidde på bænken eller - gud forbyde det - få en skade. Kan vi få 8-10 millioner for en indskiftningsspiller kan vi ikke tillade os at sige nej. Langsigtede, usikre satsninger er der ikke plads til i øjeblikket.
Det er skrækkeligt så enig jeg altid er med dig :thumbsup:

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Maglau » 21. mar 2012, 17:06

Yankee skrev:Det virker ganske rigtigt oplagt, ja. Især hvis vi taler topklubber som Liverpool, Inter, Arsenal eller lignende - for så er hans 18-års-fødselsdag i september ganske afgørende således at han kan være "home-grown" i fremtiden. For Ajax betyder dette ikke det store, men timingen virker på alle måder optimal til sommer.

Personligt synes jeg stadig et salg er oplagt. Lucas er endnu ikke god nok til at være en stamspiller hos os, og vi kan ikke vide hvad det vil gøre hans udvikling at sidde på bænken eller - gud forbyde det - få en skade. Kan vi få 8-10 millioner for en indskiftningsspiller kan vi ikke tillade os at sige nej. Langsigtede, usikre satsninger er der ikke plads til i øjeblikket.
Jeg har hørt en fugl synge om at begrebet: Største salgsobjekt siden Grønkjær" tages rimeligt bogstaveligt. At man ikke en gang pt gider svare på henvendelser der ligger under 20 mio. AaBs udspil er i 30+ klassen. Om det lykkes eller ej er en anden sag, men 8-10 mio fuldstændig hen i vejret når Victor Fischer gik for 10 uden at være i nærheden af FCMs første hold. Lucas er fast mand i foråret og har været med ligalandsholdet.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Indlæg: 394
Tilmeldt: 11. apr 2006, 10:40
Geografisk sted: 9000

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Quentin T » 21. mar 2012, 17:18

Maglau skrev:
Yankee skrev:Det virker ganske rigtigt oplagt, ja. Især hvis vi taler topklubber som Liverpool, Inter, Arsenal eller lignende - for så er hans 18-års-fødselsdag i september ganske afgørende således at han kan være "home-grown" i fremtiden. For Ajax betyder dette ikke det store, men timingen virker på alle måder optimal til sommer.

Personligt synes jeg stadig et salg er oplagt. Lucas er endnu ikke god nok til at være en stamspiller hos os, og vi kan ikke vide hvad det vil gøre hans udvikling at sidde på bænken eller - gud forbyde det - få en skade. Kan vi få 8-10 millioner for en indskiftningsspiller kan vi ikke tillade os at sige nej. Langsigtede, usikre satsninger er der ikke plads til i øjeblikket.
Jeg har hørt en fugl synge om at begrebet: Største salgsobjekt siden Grønkjær" tages rimeligt bogstaveligt. At man ikke en gang pt gider svare på henvendelser der ligger under 20 mio. AaBs udspil er i 30+ klassen. Om det lykkes eller ej er en anden sag, men 8-10 mio fuldstændig hen i vejret når Victor Fischer gik for 10 uden at være i nærheden af FCMs første hold. Lucas er fast mand i foråret og har været med ligalandsholdet.
Voldsomt rygte. Som markedet er pt i Europa er en 20+ handel fuldstændig i urealistisk i min optik. At Lucas har spillet godt og vel halvdelen af vores kampe det seneste år samt fået en fribillet til Thailand med ligalandsholdet kaster næppe 20-30 mio af sig.
Savner Strandli!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Gentleman Finn » 21. mar 2012, 18:55

En stærk videresalgsklausul ville ikke være så tosset i hvert fald. Selvom der er meget konkurrence, også fra pengestærke klubber er det også svært at tro på et nyt salg i Grønkjær klassen, men kommer der flere engelske klubber på banen bliver chancen for en højere pris forøget

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Sønderhof » 21. mar 2012, 19:01

Maglau skrev:
Jeg har hørt en fugl synge om at begrebet: Største salgsobjekt siden Grønkjær" tages rimeligt bogstaveligt. At man ikke en gang pt gider svare på henvendelser der ligger under 20 mio. AaBs udspil er i 30+ klassen. Om det lykkes eller ej er en anden sag, men 8-10 mio fuldstændig hen i vejret når Victor Fischer gik for 10 uden at være i nærheden af FCMs første hold. Lucas er fast mand i foråret og har været med ligalandsholdet.


Hvis der er noget der er helt hen i vejret, så er det den logik jeg har fremhævet i dit indlæg.

Fischer og Lucas er jævnaldrene. Ajax vælger at hente Fischer sidste sommer. De kunne også have forsøgt at hente Lucas, men det er der ikke noget der tyder på de har gjort. Hvorfor?: fordi man har vurderet at Fischer er et større talent. Siden da har Lucas spillet en lille smule for os, og har vist sit store potentiale i glimt.

Sammenligner man de tos statistik for u-landsholdene, er der vist ingen tvivl om hvem af dem der, hvis ikke er det største talent, så pt er den klart bedste af de to:
Fischer: 39/24
Lucas: 30/3

Fischer har, de gange jeg har set ham spille, haft en en lidt mere offensiv rolle end Lucas, men han er ikke en targetman, så det er ikke forklaringen.

Fischer var muligvis ikke i nærheden af FCM 1. hold da de hentede ham, men det var Lucas altså heller ikke på vores på det givne tidspunkt.

Når alt det ovenstående er sagt, skal det siges at jeg mener FCM umiddelbart har lavet en usædvanlig dårlig handel (medmindre de har voldsomme videresalgsklausuler), så derfor tror og mener jeg at vi skal have mere for Lucas. +20 synes jer er fair. Også taget i betragning af at det er dårlige tider på mange måder.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Lucas Andersen salg nært forestående

Indlæg af Maglau » 21. mar 2012, 19:43

Sønderhof skrev:
Maglau skrev:
Jeg har hørt en fugl synge om at begrebet: Største salgsobjekt siden Grønkjær" tages rimeligt bogstaveligt. At man ikke en gang pt gider svare på henvendelser der ligger under 20 mio. AaBs udspil er i 30+ klassen. Om det lykkes eller ej er en anden sag, men 8-10 mio fuldstændig hen i vejret når Victor Fischer gik for 10 uden at være i nærheden af FCMs første hold. Lucas er fast mand i foråret og har været med ligalandsholdet.


Hvis der er noget der er helt hen i vejret, så er det den logik jeg har fremhævet i dit indlæg.

Fischer og Lucas er jævnaldrene. Ajax vælger at hente Fischer sidste sommer. De kunne også have forsøgt at hente Lucas, men det er der ikke noget der tyder på de har gjort. Hvorfor?: fordi man har vurderet at Fischer er et større talent. Siden da har Lucas spillet en lille smule for os, og har vist sit store potentiale i glimt.

Sammenligner man de tos statistik for u-landsholdene, er der vist ingen tvivl om hvem af dem der, hvis ikke er det største talent, så pt er den klart bedste af de to:
Fischer: 39/24
Lucas: 30/3

Fischer har, de gange jeg har set ham spille, haft en en lidt mere offensiv rolle end Lucas, men han er ikke en targetman, så det er ikke forklaringen.

Fischer var muligvis ikke i nærheden af FCM 1. hold da de hentede ham, men det var Lucas altså heller ikke på vores på det givne tidspunkt.

Når alt det ovenstående er sagt, skal det siges at jeg mener FCM umiddelbart har lavet en usædvanlig dårlig handel (medmindre de har voldsomme videresalgsklausuler), så derfor tror og mener jeg at vi skal have mere for Lucas. +20 synes jer er fair. Også taget i betragning af at det er dårlige tider på mange måder.
Nu ved vi ikke om de rent faktisk forsøgte at hente Lucas på samme tid som Fischer eller om de overhovedet vidste hvem han var.
Såvidt jeg ved fik Lucas sin debut i marts 2011, mens Fischer skiftede til Ajax i forår/sommeren 2011, så Lucas var i den grad en del af 1 holdet i AaB, mens Fischer spillede junior bold i FCM.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Besvar